TechIt Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπερα. Εχω ενα αλυσοπριονο efco μικρο σχετικα (μοντελο ποιο ειναι δεν θυμαμαι) το οποιο δεν ανεβαζει με τιποτα στροφες το ατιμο. Το εχω παει σε 10διαφορετικους μαστορες, ολοι το σκαλισαν και κανενας δεν βρηκε την λυση. Εχετε καμια ιδεα τι μπορει να φταει; Μηπως θελει ρυθμισμα το καρμπιρατερ; Μηπως θελει αλλαγη ο πολλαπλασιαστης;
LouCi4er Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Φίλε,μην ασχολείσαι με τέτοια μηχανήματα.Αστο στην άκρη και πάρε ένα αλυσοπρίονο από κανένα μαυρουλη που θα βρεις στα φανάρια,50€ και είσαι ήσυχος.Αν μετά από ατελείωτες ώρες χρήσης βγάλει κάποιο πρόβλημα(δύσκολο βέβαια γιατί είναι γνωστό ότι είναι σκυλιά αυτά και δεν παθαίνουν κάτι) μπορείς να πάρεις 2-3 καρμπυρατέρ με ένα 5ευρω το καθένα και να τα αλλάζεις,πιο φθηνά θα σου βγαίνει από το να το πηγαίνεις σε "μαστορια". Μάλλον δεν το κατάλαβες,πλάκα κάνω με αυτό το ποστ,σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν τα όσα έγραψα.Τεσπα,πάμε από την αρχή. Αν μπορουσες να μου πεις ποιο μοντέλο είναι και τι ακριβώς σου κάνει θα μπορουσα να βοηθήσω κάπως.Πχ κρατάει ρελαντί και όταν πατάς το γκάζι σβήνει,μήπως όταν πατάς το γκάζι απλά δεν μπορεί να ανεβασει στροφες αλλά δεν σβήνει,κάτι να καταλάβω καλύτερα. Βασικά αν μπορούσες να ανεβάσεις ένα βίντεο με το μηχανάκι για να δω το πρόβλημα θα ήταν ακόμα καλύτερα. 1
mastoras007 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Στις 3/12/2020 στις 2:36 ΜΜ, LouCi4er είπε Φίλε,μην ασχολείσαι με τέτοια μηχανήματα.Αστο στην άκρη και πάρε ένα αλυσοπρίονο από κανένα μαυρουλη που θα βρεις στα φανάρια,50€ και είσαι ήσυχος.Αν μετά από ατελείωτες ώρες χρήσης βγάλει κάποιο πρόβλημα(δύσκολο βέβαια γιατί είναι γνωστό ότι είναι σκυλιά αυτά και δεν παθαίνουν κάτι) μπορείς να πάρεις 2-3 καρμπυρατέρ με ένα 5ευρω το καθένα και να τα αλλάζεις,πιο φθηνά θα σου βγαίνει από το να το πηγαίνεις σε "μαστορια". Μάλλον δεν το κατάλαβες,πλάκα κάνω με αυτό το ποστ,σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν τα όσα έγραψα.Τεσπα,πάμε από την αρχή. Αν μπορουσες να μου πεις ποιο μοντέλο είναι και τι ακριβώς σου κάνει θα μπορουσα να βοηθήσω κάπως.Πχ κρατάει ρελαντί και όταν πατάς το γκάζι σβήνει,μήπως όταν πατάς το γκάζι απλά δεν μπορεί να ανεβασει στροφες αλλά δεν σβήνει,κάτι να καταλάβω καλύτερα. Βασικά αν μπορούσες να ανεβάσεις ένα βίντεο με το μηχανάκι για να δω το πρόβλημα θα ήταν ακόμα καλύτερα. Καλησπέρα, μάλλον είσαι τής δουλειάς οπότε να ρωτήσω κάτι, Σε ένα husquarna αλυσοπρίονο, πάει να πάρει και σβήνει, με έχει σκάσει οι μεμβράνες του καρμπυρατέρ δεν φαίνονται να έχουν τρύπα, έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τα ρεύματα δουλεύουν καλά Υπάρχει περίπτωση να είναι λόγο τού ότι δεν είναι τόσο ελαστικές οι μεμβράνες? Αυτή που πάλλεται πχ είναι λίγο σκληρό το υλικό τής
mastoras007 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Επίσης έχω ένα δεύτερο solo το οποίο όταν ξεκινάει δουλεύει γκαζομενο και όταν πάω να πατήσω γκάζι σβήνει.
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 11 ώρες πριν, mastoras007 είπε Επίσης έχω ένα δεύτερο solo το οποίο όταν ξεκινάει δουλεύει γκαζομενο και όταν πάω να πατήσω γκάζι σβήνει. Το αέρα που τον έχεις; Τραβάς μια δύο φορές με κλειστό αέρα,δεν παίρνει.Τον γυρίζεις στην μέση,τραβάς και ανάβει,το αφήνεις λίγο να δουλεψει χωρίς να πατάς γκάζι.Και ανοίγεις τελείως τον αέρα και δουλευεις.
Gatilaras Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 13 hours ago, mastoras007 said: Καλησπέρα, μάλλον είσαι τής δουλειάς οπότε να ρωτήσω κάτι, Σε ένα husquarna αλυσοπρίονο, πάει να πάρει και σβήνει, με έχει σκάσει οι μεμβράνες του καρμπυρατέρ δεν φαίνονται να έχουν τρύπα, έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τα ρεύματα δουλεύουν καλά Υπάρχει περίπτωση να είναι λόγο τού ότι δεν είναι τόσο ελαστικές οι μεμβράνες? Αυτή που πάλλεται πχ είναι λίγο σκληρό το υλικό τής Δοκιμασε επισης να κερασεις λιγο μιγμα το καρμπυρατερ απ'ευθειας στην εισαγωγη,εαν παρει για λιγο και σβησει σημαινει οτι δεν σηκωνει το καρμπυρατερ βενζινη που παιζει να ειναι μεμβρανες,βουλωμενα ζιγκλερ,μπορει να εχει φαει κ τα σωληνακια που πανε στο ρεζερβουαρ και να μην μπορει να σηκωσει καυσιμο στο καρμπυρατερ. 1
mastoras007 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Το αέρα που τον έχεις; Τραβάς μια δύο φορές με κλειστό αέρα,δεν παίρνει.Τον γυρίζεις στην μέση,τραβάς και ανάβει,το αφήνεις λίγο να δουλεψει χωρίς να πατάς γκάζι.Και ανοίγεις τελείως τον αέρα και δουλευεις. Δεν θυμάμαι, το παράτησα είδα ότι δεν παίρνει και ασχολήθηκα μόνο με το husquarna 4 ώρες πριν, Gatilaras είπε Δοκιμασε επισης να κερασεις λιγο μιγμα το καρμπυρατερ απ'ευθειας στην εισαγωγη,εαν παρει για λιγο και σβησει σημαινει οτι δεν σηκωνει το καρμπυρατερ βενζινη που παιζει να ειναι μεμβρανες,βουλωμενα ζιγκλερ,μπορει να εχει φαει κ τα σωληνακια που πανε στο ρεζερβουαρ και να μην μπορει να σηκωσει καυσιμο στο καρμπυρατερ. Η μεμβράνη η στρογγυλή έχει σκληρύνει αρκετά, νομίζα ότι είναι φυσιολογικό αλλά όχι τελικά. Πήγα να πάρω μεμβράνες να της αλλάξω και τελικά έδωσα το καρμπυρατέρ ολόκληρο εκεί να το καθαρίσουν κτλ, μου είπαν ότι οι μεμβράνες ήταν πολύ χάλια. Η τρογγυλη που πρέπει να παίζει. Τής άλλαξαν και θα πάω να το δοκιμάσω σήμερα. Περίεργο γιατί το μηχανάκι το πήρα πριν 2 χειμώνες και δούλεψε μόνο τόν ένα χειμώνα, καί η μεμβράνη κοκαλωσε τόσο γρήγορα? Μήπως γι'αυτό ήταν προσφορά όταν το πήρα, να ήταν 6-7 χρόνια στην αποθήκη, τι να πω Θα το δοκιμάσω σήμερα
mastoras007 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Τελικά, δουλεύει μόνο στο ρελαντί, με το που πατάω γκάζι σβήνει, ίσος θέλει ρύθμιση το καρμπυρατέρ. Θα το πάω συνεργείο να το αφήσω με κούρασε δεν βγάζω άκρη
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 3 λεπτά πριν, mastoras007 είπε Τελικά, δουλεύει μόνο στο ρελαντί, με το που πατάω γκάζι σβήνει, ίσος θέλει ρύθμιση το καρμπυρατέρ. Θα το πάω συνεργείο να το αφήσω με κούρασε δεν βγάζω άκρη Φιλτρο αέρα έχεις κοιτάξει;
mastoras007 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Φιλτρο αέρα έχεις κοιτάξει; Καθαρό φαίνεται, δοκίμασα και χωρίς το φίλτρο τίποτα, Δεν είναι δουλεμενο το μηχανάκι ένα χειμώνα πόσο να δουλέψει. Αλλά και άλλα δουλεύουν 10ετιες... Δούλευε κανονικά, το άφησα τέλος του χειμώνα και όταν το ξανά έπιασα φθινόπωρο μου έκανε νούμερα, δεν είναι δηλαδή ότι χάλασε ενώ δούλευε. Πίστευα με της μεβρανες θα στρώσει αλλά, ελπίζω απλά να θέλει ρύθμιση, μου το είπε το παλικάρι βέβαια ότι μπορεί να θέλει 1
chios Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Βασικό για να μην χαλάνε οι μεμβράνες είναι όταν κάνουμε την δουλειά μας και το αποθηκεύουμε αδειάζουμε την βενζίνη και το βάζουμε μπροστά μέχρι να σβήσει, όταν μένει βενζίνη στο καρμπυρατέρ καίγονται οι μεμβράνες. Από τότε που το εφάρμοσα έχω χρόνια να ασχοληθώ με καρμπυρατέρ. Επίσης η ρύθμιση του καρμπυρατέρ δεν είναι τίποτα.
mastoras007 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 1 ώρα πριν, chios είπε Βασικό για να μην χαλάνε οι μεμβράνες είναι όταν κάνουμε την δουλειά μας και το αποθηκεύουμε αδειάζουμε την βενζίνη και το βάζουμε μπροστά μέχρι να σβήσει, όταν μένει βενζίνη στο καρμπυρατέρ καίγονται οι μεμβράνες. Από τότε που το εφάρμοσα έχω χρόνια να ασχοληθώ με καρμπυρατέρ. Επίσης η ρύθμιση του καρμπυρατέρ δεν είναι τίποτα. Το θέμα είναι ότι δεν είναι κατσαβιδοβιδα, είναι δύο λεπτές βίδες με δόντια σαν γραναζακι, δεν μπορώ να ταιριάξω τίποτα εκεί πέρα μέσα ώστε να το ρυθμίσω...
logokrimenos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Αν το εχεις δουλεψει αρκετά είναι πολύ πιθανό να έχει γεμίσει μάκα η εξάτμιση που είναι συχνό φαινόμενο. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται βγάζοντας την και με ένα φλώγιστρο να την κάψεις μέχρι να διαλυθεί η μάκα.
LouCi4er Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 2 ώρες πριν, mastoras007 είπε Το θέμα είναι ότι δεν είναι κατσαβιδοβιδα, είναι δύο λεπτές βίδες με δόντια σαν γραναζακι, δεν μπορώ να ταιριάξω τίποτα εκεί πέρα μέσα ώστε να το ρυθμίσω... Τώρα ειδα το μύνημα σου,σφίγγεις τέρμα τα δύο βιδακια του καρμπυρατέρ(πολύ απαλά όταν τερματίσουν,δεν τα ζοριζεις για κανένα λόγο) και τα ξεβιδωνεις 1,5 στροφή,και τα δύο.Εκει θα σου δουλεύει το μηχανάκι σχετικά καλα.Μετα πρέπει να ρυθμίσεις το high αλλιώς θα το κάψεις αν είναι πολύ φτωχό το μείγμα.Το low αν ανεβάζει γρήγορα στροφές χωρίς hesitation που λένε και αν παίρνει με τη μία μπροστά ζεστό το αφήνεις όπως είναι. Για το κατσαβίδι που λες,υπήρχε κάποτε στο εμπόριο,μετά τα είχε απαγορεύει η husqvarna αλλά νομίζω κυκλοφορούνε πάλι,είχα βρει κάποια στιγμή και από Ελλάδα.Αν σε ενδιαφέρει να κοιτάξω να σου βρω.
mastoras007 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 8 ώρες πριν, LouCi4er είπε Τώρα ειδα το μύνημα σου,σφίγγεις τέρμα τα δύο βιδακια του καρμπυρατέρ(πολύ απαλά όταν τερματίσουν,δεν τα ζοριζεις για κανένα λόγο) και τα ξεβιδωνεις 1,5 στροφή,και τα δύο.Εκει θα σου δουλεύει το μηχανάκι σχετικά καλα.Μετα πρέπει να ρυθμίσεις το high αλλιώς θα το κάψεις αν είναι πολύ φτωχό το μείγμα.Το low αν ανεβάζει γρήγορα στροφές χωρίς hesitation που λένε και αν παίρνει με τη μία μπροστά ζεστό το αφήνεις όπως είναι. Για το κατσαβίδι που λες,υπήρχε κάποτε στο εμπόριο,μετά τα είχε απαγορεύει η husqvarna αλλά νομίζω κυκλοφορούνε πάλι,είχα βρει κάποια στιγμή και από Ελλάδα.Αν σε ενδιαφέρει να κοιτάξω να σου βρω. Μπα ευχαριστώ, θα το πάω αύριο να το δεί μαγαζί που κάνει σέρβις και γενικά είναι πολύ φτινα και ξέρουν τι κάνουν. Εγώ περισσότερο από εγωισμό ήθελα να το φτιάξω μόνος μου αλλά με κούρασε. Με πιέζει και ο χρόνος γιατί το θέλω σύντομα για μια δουλειά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα