Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους! Είμαι κάτοχος ενός Peugeot 207cc 1.6 120hp με αέριο. Το αυτοκίνητο όταν εκκινεί και είναι κρύο τις μισές φορές ενώ παίρνει κανονικά με το που αφήνεις συμπλέκτη να ξεκινήσεις γονατίζει και πάει να σβήσει. Άμα το κρατήσεις με συμπλέκτη μαρσάρεις και ουσιαστικά δεν ανεβάζει στροφές, δουλεύει ίσως και τρικύλινδρα. Στην συνέχεια άν μαρσάρεις μερικές φορές το αυτοκίνητο επανέρχεται το κανονικό του και δεν το ξανακάνει ακόμα και αν το σβήσεις. Το πρόβλημα είναι ακόμη χειρότερο όπως καταλαβαίνεται αν το εκκινήσεις κρύο και ξεκινάς να ανέβεις καμία ανηφόρα. Χθές μου έβγαλε και δυο κωδικούς με σφάλματα P0011 και P0014, που αναφέρονται στον camshaft.   Επίσης είχα ακούσει οτι ο αισθητήρας λάμδα δημιουργεί και τέτοια προβλήματα. Θεωρώ ότι επίσης οτι μπουζί και πολλαπλαστής δεν είναι καθώς το αυτοκίνητο λειτουργεί μετά την εκκίνηση κανονικά. Γνωρίζεις κάποιος κάτι για να με βοηθήσει?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, keeper5511 είπε

Καλημέρα σε όλους! Είμαι κάτοχος ενός Peugeot 207cc 1.6 120hp με αέριο. Το αυτοκίνητο όταν εκκινεί και είναι κρύο τις μισές φορές ενώ παίρνει κανονικά με το που αφήνεις συμπλέκτη να ξεκινήσεις γονατίζει και πάει να σβήσει. Άμα το κρατήσεις με συμπλέκτη μαρσάρεις και ουσιαστικά δεν ανεβάζει στροφές, δουλεύει ίσως και τρικύλινδρα. Στην συνέχεια άν μαρσάρεις μερικές φορές το αυτοκίνητο επανέρχεται το κανονικό του και δεν το ξανακάνει ακόμα και αν το σβήσεις. Το πρόβλημα είναι ακόμη χειρότερο όπως καταλαβαίνεται αν το εκκινήσεις κρύο και ξεκινάς να ανέβεις καμία ανηφόρα. Χθές μου έβγαλε και δυο κωδικούς με σφάλματα P0011 και P0014, που αναφέρονται στον camshaft.   Επίσης είχα ακούσει οτι ο αισθητήρας λάμδα δημιουργεί και τέτοια προβλήματα. Θεωρώ ότι επίσης οτι μπουζί και πολλαπλαστής δεν είναι καθώς το αυτοκίνητο λειτουργεί μετά την εκκίνηση κανονικά. Γνωρίζεις κάποιος κάτι για να με βοηθήσει?

Γύρισε το σε βενζίνη και δούλεψε το 2-3 ημέρες μόνο βενζίνη . Και δές πώς συμπεριφέρεται . 

Αναλόγως τα χιλιόμετρα με υγράεριο ίσως θέλει να δείς τη μπεκιέρα ή το μειωτήρα του .

Δημοσ.

Το ξεκινάω με βενζίνη πάντα και μετά από κανένα πεντάλεπτο μπαίνει το αέριο περίπου αυτόματα. Θεωρώ ότι δεν έχει σχέση με το αέριο οπότε..

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, keeper5511 είπε

Το ξεκινάω με βενζίνη πάντα και μετά από κανένα πεντάλεπτο μπαίνει το αέριο περίπου αυτόματα. Θεωρώ ότι δεν έχει σχέση με το αέριο οπότε..

Το αέριο πατάει επάνω στη σωστή λειτουργία του οχήματος με βενζίνη. Δοκίμασε 2-3 ημέρες μόνο με βενζίνη , και βγαλε το πόλο της μπαταρίας για 30 λεπτά να μηδενίσει .

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους! Η βλάβη προς το παρόν σβήστηκε με διαγνωστικό μηχάνημα και συνεχίζω με χρήση μόνο βενζίνης. Θα επανέλθω σύντομα με νέα επί του προβλήματος.

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα! Μετά από 4 ημέρες χρήσης του αυτοκινήτου μόνο με βενζίνη φαίνεται ότι όλα δουλεύουν ρολόι και το πρόβλημα είναι στο αέριο. Παρότι το αυτοκίνητο εκκινεί με βενζίνη κάτι στο σύστημα αερίου δημιουργεί το πρόβλημα. Να σημειώσω εδώ ότι άλλαξα εγκέφαλο αερίου πριν 3 μήνες και κανένα μήνα μετά ξεκίνησαν τα προβλήματα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, keeper5511 είπε

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα! Μετά από 4 ημέρες χρήσης του αυτοκινήτου μόνο με βενζίνη φαίνεται ότι όλα δουλεύουν ρολόι και το πρόβλημα είναι στο αέριο. Παρότι το αυτοκίνητο εκκινεί με βενζίνη κάτι στο σύστημα αερίου δημιουργεί το πρόβλημα. Να σημειώσω εδώ ότι άλλαξα εγκέφαλο αερίου πριν 3 μήνες και κανένα μήνα μετά ξεκίνησαν τα προβλήματα. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει?

 

Εάν το σύστημα σου έχει ρυθμιστει σωστά ο χάρτης σε ολο το φορτιο σε πορεία, τότε κοιτάζεις τη μπεκιέρα του υγραερίου και το μειωτήρα σε εγκαταστάτη  . Ειδικά εάν έχεις >80.000 χιλιόμετρα με υγραέριο . Τα περισσότερα σύστημα έχουν τέστ σωστής λειτουργίας για τα μπέκ υγραερίου , μόλις τα συνδέσεις σε Η/Υ .

Είναι λίγο ιδιόρυθμός ο κινητήρας σου , θέλει σωστη παραμετροποιήση με το υγραέριο .

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους! Το θέμα είναι ότι ο μηχανικός του αερίου επιμένει ότι εφόσον δεν ενεργοποιείται το αέριο δεν είναι και πρόβλημα στο κομμάτι το δικό του. Θεωρεί ότι το πρόβλημα ίσως είναι μπουζί, πεταλούδα γκαζιού, πολλαπλασιαστής κτλ. Η λύση που μου πρότεινε είναι να δοκιμάσουμε άλλον εγκέφαλο αερίου αφού τον άλλαξα πριν 3 μήνες και βλέπουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...