Dev_angel Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Σημείωση: To ποστ αυτό δεν έγινε για να θίξουμε/βρίσουμε/κατηγορήσουμε τις μεταφορικές εταιρείες. Έγινε ξεκάθαρα για να σχηματίσουμε μια εικόνα για την τωρινή κατάσταση και για το πότε μπορούμε να αναμένουμε παραλαβές. Καλησπέρα φίλοι μου. Ξεκίνησα αυτό το thread για να πει ο καθένας αν θέλει τι έχει παραγγείλει και πόσο του έχει αργήσει λόγω Lockdown. Θα ξεκινήσω εγω που για κάποιο λόγο θέλησα να φτιάξω Η/Υ εν μέσω πανδημίας και έχω παραγγείλει οθόνη, μητρική και γραφικών από διαφορετικά μαγαζιά και έχουν 1 εβδομάδα που έχουν ξεκινήσει για να έρθουν με ACS. Πείτε μου και εσείς τις ιστορίες σας.
HappyMerchant Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Θα συμφωνήσω με όλους πως είναι θέμα υποκαταστήματος. Εγώ αυτό το μήνα έχω παραγγείλει διάφορα πράγματα με ACS, ΓΓ και speedex. Ήρθαν μία-δύο μέρες πιο αργά από το συνηθισμένο αλλά το θεωρώ λογικό και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους... Και μετά είναι τα ΕΛΤΑ, λεγόμενες ταχυμεταφορές. Είναι η μόνη παραγγελία που ακύρωσα γιατί οι άνθρωποι απλά ΔΕΝ είναι εταιρία ταχυμεταφορών. Το δέμα έκανε 1+ εβδομάδα, δεν μπόρεσα να έχω καμία επικοινωνία, το tracking voucher δεν είχε κανένα update και ήρθε μόνο χαρτάκι που μου έλεγε έλα πάρτο. Το αστείο; Δεν ήταν λαμπάκια από τα jumbo, ήταν εργαλείο για την δουλειά! Και να ανεβάζω πίεση όταν σε επικοινωνία με το κατάστημα που το έστειλε μου είπαν πως και με ΓΓ να το έστελναν εγώ πάλι θα διαμαρτυρόταν. 1
Dev_angel Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, HappyMerchant είπε Θα συμφωνήσω με όλους πως είναι θέμα υποκαταστήματος. Εγώ αυτό το μήνα έχω παραγγείλει διάφορα πράγματα με ACS, ΓΓ και speedex. Ήρθαν μία-δύο μέρες πιο αργά από το συνηθισμένο αλλά το θεωρώ λογικό και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους... Και μετά είναι τα ΕΛΤΑ, λεγόμενες ταχυμεταφορές. Είναι η μόνη παραγγελία που ακύρωσα γιατί οι άνθρωποι απλά ΔΕΝ είναι εταιρία ταχυμεταφορών. Το δέμα έκανε 1+ εβδομάδα, δεν μπόρεσα να έχω καμία επικοινωνία, το tracking voucher δεν είχε κανένα update και ήρθε μόνο χαρτάκι που μου έλεγε έλα πάρτο. Το αστείο; Δεν ήταν λαμπάκια από τα jumbo, ήταν εργαλείο για την δουλειά! Και να ανεβάζω πίεση όταν σε επικοινωνία με το κατάστημα που το έστειλε μου είπαν πως και με ΓΓ να το έστελναν εγώ πάλι θα διαμαρτυρόταν. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Με ΕΛΤΑ μόνο κακές εμπειρίες έχω τα τελευταία 2 χρόνια. Το θέμα είναι οτι δεν ξέρω αν φταίνε οι υπάλληλοι του υποκαταστήματος στα μέρη μου (που είναι πάντα με μια μιζέρια, δεν θέλουν να σε εξυπηρετήσουν κλπ) ή αν είναι γενικώ θέμα των ΕΛΤΑ. Εμένα τώρα το πρόβλημα είναι πως όταν παραλάβω θα χρειαστεί να στείλω στην Αθήνα γραφικών και μητρική και ανησυχώ για την ακεραιότητα τους γιατί είναι ιδιαίτερα ακριβά κομμάτια..
Poison6 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Εγώ έχω στείλει μέσω ελτα με αντικαταβολή δυο δέματα και ακόμα δεν τα έχω παραλάβει, επειδή θα φύγω τέλος της εβδομάδας για τη μόνιμη κατοικία μου γίνεται να «μεταφερθεί» η αντικαταβολή ή να μου μπουν τα λεφτά με άλλο τρόπο όταν με το καλό έρθουν; Γιατί δεν προβλέπετε να μπορώ να επιστρέψω ξανά πίσω. Σας έχει τύχει;
cthulhucarbide Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα, ότι δέμα παράγγειλα, το έλαβα χωρίς καμία ουσιαστική καθυστέρηση. Ήταν μια μικρή έκπληξη καθώς περίμενα να κάνει παραπάνω λόγω του φόρτου που υποτίθεται πως υπάρχει
Salvation81 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Εμενα μου ηρθε το πρωι μηνυμα απο ACS πως η ταδε αποστολη εφυγε για παραδοση στο γραφειο. Οσο την ειδατε εσεις αλλο τοσο την ειδα και εγω.
HALF EVIL Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Να μην ξεχνάτε ότι οι περισσότερες εταιρείες και περισσότερο ο ΕΛΤΑ δουλεύουν με άτομα με τρίμηνες συμβάσεις , οι οποίες μόλις λήξουν άντε γεια, ο επόμενος. Επομένως μην περιμένετε ευσυνειδησία και ίσως και με το δίκιο τους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις