RSVIDEO Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Μετά από hard reset ζητά τον κωδικό ID ξέρουμε κάτι εκτός εταιρίας Ευχαριστώ
RSVIDEO Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, rose from hell είπε Το κινητό είναι δικό σου? Φυσικά και είναι δικό μου. Ο έφηβος γιος μου ξέχασε τον κωδικό ID και η Huawei αρνείται να μου τον δώσει
rose from hell Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, RSVIDEO είπε Φυσικά και είναι δικό μου. Ο έφηβος γιος μου ξέχασε τον κωδικό ID και η Huawei αρνείται να μου τον δώσει το κινητο ειναι δικο σου? εχεις αποδειξει αγορας με το ιμει της συσκευής ?
RSVIDEO Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, rose from hell είπε το κινητο ειναι δικο σου? εχεις αποδειξει αγορας με το ιμει της συσκευής ? ΝΑΙ
koutsis Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 44 λεπτά πριν, RSVIDEO είπε ΝΑΙ Λογικά με την απόδειξη αγοράς θα στο ξεκλειδώνει η Huawei. Αυτό κάνει τουλάχιστον η Apple. Επίσης μιας και ξέχασε τον κωδικό δεν μπορεί να σταλεί μήνυμα επαλήθευσης σε κάποιον αριθμό η email ώστε να γίνει επαναφορά κωδικού;;
RSVIDEO Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 29 λεπτά πριν, koutsis είπε Λογικά με την απόδειξη αγοράς θα στο ξεκλειδώνει η Huawei. Αυτό κάνει τουλάχιστον η Apple. Επίσης μιας και ξέχασε τον κωδικό δεν μπορεί να σταλεί μήνυμα επαλήθευσης σε κάποιον αριθμό η email ώστε να γίνει επαναφορά κωδικού;; Για ενημέρωση εδώ και ένα μήνα δυστυχώς η Huawei Ελλάδας ενώ της έχουμε δώσει ότι στοιχεία μας ζήτησε η τηλεφωνικώς η με mail αυτό που εισπράξαμε είναι μια κάκιστη αντιμετώπιση στο πρόβλημα μας και στο τέλος το κερασάκι στην τούρτα είναι να πάει το τηλέφωνο στο servis για να γίνει επαναφορά. Φυσικά με χρέωση και ας έχει το τηλέφωνο εγγύηση. Αγορά 6-2020 αυτή είναι δυστυχώς η Ελληνική πραγματικότητα ΕΛΕΟΣ 8 λεπτά πριν, RSVIDEO είπε Για ενημέρωση εδώ και ένα μήνα δυστυχώς η Huawei Ελλάδας ενώ της έχουμε δώσει ότι στοιχεία μας ζήτησε η τηλεφωνικώς η με mail αυτό που εισπράξαμε είναι μια κάκιστη αντιμετώπιση στο πρόβλημα μας και στο τέλος το κερασάκι στην τούρτα είναι να πάει το τηλέφωνο στο servis για να γίνει επαναφορά. Φυσικά με χρέωση και ας έχει το τηλέφωνο εγγύηση. Αγορά 6-2020 αυτή είναι δυστυχώς η Ελληνική πραγματικότητα ΕΛΕΟΣ ΥΓ. Την λύση του servis μου την είπαν μετά από ένα μήνα ταλαιπωρίας και ασυνεννοησίας - ασχετοσύνης από την πλευρά τους!!!!!!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα