Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας παιδιά,

Θέλω να αγοράσω κάμερα για να ανεβάσω τη ποιότητα στα βίντεο που φτίαχνω,  μέχρι τώρα κάνω τις λήψεις με το κινητό και θέλω να κάνω αναβάθμιση στο gear. Είμαι τελείος άσχετος μιας και δεν είχα ποτέ κανονική φωτογραφική μηχανή. Από κάποια βίντεο στο YouTube είδα ότι προτείνουν τη Canon 700d σαν μία καλή επιλογή για αρχάριους , θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις.

Ερώτηση 1: Γνώμες για το συγκεκριμένο μοντέλο ή αν υπάρχει κάτι καλύτερο στο Budget των 700 euro.

Ερώτηση 2: Θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στη ποιότητα εικόνας από ένα απλό κινητό, σε λίγους μήνες λογικά θα κυκλοφορήσει το mi11 της Xiaomi και είμαι ανάμεσα στο να πάρω κινητό ή κάμερα. Συγνώμη που κάνω σύγκριση επαγκελματικού εξοπλισμού με κινητό αλλά είμαι τελείως αρχάριος.

Δημοσ.

Είναι κάτι συγκεκριμένο που θέλεις να βελτιώσεις στα βίντεό σου?

πχ. το θόρυβο σε βραδυνές λήψεις ή τη σταθεροποίηση ή τη μείωση των artifacts

Δες και την Μ100/Μ200 σε Canon.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, The2Brownies είπε

Γειά σας παιδιά,

Θέλω να αγοράσω κάμερα για να ανεβάσω τη ποιότητα στα βίντεο που φτίαχνω,  μέχρι τώρα κάνω τις λήψεις με το κινητό και θέλω να κάνω αναβάθμιση στο gear. Είμαι τελείος άσχετος μιας και δεν είχα ποτέ κανονική φωτογραφική μηχανή. Από κάποια βίντεο στο YouTube είδα ότι προτείνουν τη Canon 700d σαν μία καλή επιλογή για αρχάριους , θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις.

Ερώτηση 1: Γνώμες για το συγκεκριμένο μοντέλο ή αν υπάρχει κάτι καλύτερο στο Budget των 700 euro.

Ερώτηση 2: Θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στη ποιότητα εικόνας από ένα απλό κινητό, σε λίγους μήνες λογικά θα κυκλοφορήσει το mi11 της Xiaomi και είμαι ανάμεσα στο να πάρω κινητό ή κάμερα. Συγνώμη που κάνω σύγκριση επαγκελματικού εξοπλισμού με κινητό αλλά είμαι τελείως αρχάριος.

Πρόσεξε! Αν καταλήξεις σε αυτή τη μηχανή, μην δώσεις πάνω από 250 ευρώ με κιτ φακό. Είναι 7-8 ετών μοντέλο.