Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παίδες. Να ενημερώσω δεν έχω ιδέα πέραν των βασικών στα πσ αλλά όσο μπορώ τα ψάχνω μην με κράζετε είμαι αρχάριος. Λοιπόν έχω ένα πσ 2 χρόνια τώρα με μια rx 580 Sapphire, ryzen 5, 16ram κορσερ, nz κουτί  με φάνς, έξτρα ψύκτρα  cpu καί ένα καλό τροφοδοτικό corsair TX. Όταν ψαχνόμουν για πύργο είχα ανοίξει θέμα εδώ και σε αγγλικό σαιτ και κατέληξα σε αυτό το κλασικό δημοφιλή 2018 combo σαν ένα από τα καλύτερα στο μπατζετ 700 εκείνη τη περίοδο κάτι που ισχύει. Τώρα παίζω παιχνίδια κυρίως είτε από gamepass είτε steam ιδιαίτερα τα καινούργια πλέον δυσκολεύεται να τα τρέξει σε 1080 ultra και αν θέλω να κρατήσω στεθερα 60frames πάω σε 1080 med η high. Νταξει οκ δεν είμαι πολύ ψείρας δεν πολυενοχλουμαι. Από τη άλλη κάποια ελαφριά παιχνίδια όπως το ori η κάποια με καλό optimize τα τρέχει και σε 2κ. Στο ψητό.

Λοιπόν και εγώ όπως όλοι θέλω να παίξω το cyberpunk όσο καλύτερα γίνεται. Να ρωτήσω αρχικά και πιο θεωρητικά πριν μπω στη διαδικασία να το κάνω πράξη.

1)αν κάνω OC τη Gpu ένα μέτριο OC ούτε πολύ ούτε λίγο πόσο θα ανέβει η απόδοση της? Δηλ πόσο δυνατότερη είναι μια OC rx 580 θα μπορεί να το τρέξει πχ σε 2κ? Η 1080 ultra? . Αναγνωρίζω ότι είναι κάπως φλου ερώτηση γιατί εξαρτάται πάντα άπο το παιχνίδι( όπως είπα το gears τρέχει καλά το assassin's Odyssey όχι) απλά περίπου.

2)μειώνεται η ζωή μιας Gpu από το οc? Πέρα από gamin η υπόλοιπη χρήση είναι πολύ λάιτ καμία ταινία και browsing.

3)ποιο είναι το σύνηθες πρόβλημά η θερμοκρασία? Όπως είπα έχω ένα τίμιο σύστημα σε ποιότητα κατασκευής hardware και με καλό airflow επηρεάζει αυτό καλύτερα?

4)αν κάνω OC και το τερματίσω η τεσπα αλλάξω γνωμη μετά μπορώ να το επαναφέρω σε μανισια κατάσταση 

5)η γενική λειτουργία ενός OC είναι ότι ουσιαστικά θα δίνει ιπποδύναμη η κλοκαρισμενη κάρτα αν της το ζητήσω, αν επιλέξω 2κ ultra θα το δίνει με καλά frames ενώ πριν θα έδινε 10-20 σωστά??