Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

Έχω ένα ornata chroma το οποίο είναι εκτός εγγύησης εδώ και 1-2 βδομάδες.

Σταμάτησε να δουλεύει το space, ακολούθησα όλο το troubleshooting που μου είπαν απ την razer και είπαν πως θα μου στείλουν καινούργιο δωρεάν έτσι απλά.

Εν τω μεταξύ το μόνο που μου ζήτησαν, ήταν ένα βίντεο που να φαίνεται πως δεν δουλεύει το space ενώ το πατάς.

Τελειώσαμε την επικοινωνία με το support, αλλά δεν μου είπαν αν πρέπει να τους δώσω πίσω αυτό που έχω ήδη στα χέρια μου, απλά μου είπαν να περιμένω το καινούργιο.

 

Να φανταστώ αφού δεν μου είπαν να το στείλω, το κρατάω εγώ το προβληματικό; 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει και δεν έχω εμπειρία πάνω σ αυτό.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, HateMe είπε

Καλησπέρα, 

Έχω ένα ornata chroma το οποίο είναι εκτός εγγύησης εδώ και 1-2 βδομάδες.

Σταμάτησε να δουλεύει το space, ακολούθησα όλο το troubleshooting που μου είπαν απ την razer και είπαν πως θα μου στείλουν καινούργιο δωρεάν έτσι απλά.

Εν τω μεταξύ το μόνο που μου ζήτησαν, ήταν ένα βίντεο που να φαίνεται πως δεν δουλεύει το space ενώ το πατάς.

Τελειώσαμε την επικοινωνία με το support, αλλά δεν μου είπαν αν πρέπει να τους δώσω πίσω αυτό που έχω ήδη στα χέρια μου, απλά μου είπαν να περιμένω το καινούργιο.

 

Να φανταστώ αφού δεν μου είπαν να το στείλω, το κρατάω εγώ το προβληματικό; 

Πρώτη φορά μου συμβαίνει και δεν έχω εμπειρία πάνω σ αυτό.

Το λογικό είναι αυτό αλλά ίσως σου ζητήσει ο κούριερ που θα σου φέρει το νέο ίσως σου ζητήσει το παλιό αλλά δεν νομίζω

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...