Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ελεος  παιδιά αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι εσείς θα τα λύσετε 😅

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, dieksodo είπε

1)σου επιβαλλει να πληρωνεις το δελιβερυ χωρις λογο. εγω ας πουμε παω ο ιδιος να τα παρω γιατι να επιβαρυνθω 30% παραπανω χωρις λογο?

2)σου επιβαλλει να πληρωσεις ενσημα στο ικα ενω μπορει εσυ να θελεις ιδιωτικη (οπως κανει γνωστη μου γιατι θελει το καλυτερο για το παιδι της)

3)η αποδειξη ειναι ασχετο γιατι ο φορος αφορα ζητηματα μη επιλογης. εκτος και αν ειναι ατομικο ζητημα η ασφαλεια στους δρομους ή στα συνορα μας. αντιθετα η ασφαλεια μου τι σε νοιαζει εσενα? η το ευρωκοινοβουλιο?

 

το δημοψηφισμα παλι ειναι εκτος θεματος

ειναι σαν να μου λες να βαλουμε σε δημοψηφισμα τι χρωμα θα βαψω το διαμερισμα μου αν θα βαλω πετρελαιο ή αεριο ή τι τηλεοραση θα παρω. οχι δεν χρειαζεται δημοψηφισμα γιατι το τι θα αποφασισω εγω δεν ειναι ζητημα δημοκρατιας

 

ειδες που καταλαβαινεις σιγα σιγα? μηπως τελικα δεν ειμαι τοσο ασχετος οσο νομιζεις?

 

 

1) αυθαίρετο συμπέρασμα δικό σου...

2) προσωπική επιλογή που θεωρείται ως επιπλέον υπηρεσία...

3) ως κράτος οφείλει να προστατεύει τους πολίτες του, βασική αρχή λειτουργίας...

Υπάρχει κάποιος διαγωνισμός σοφιστίας μέσα στο φόρουμ... αν ναι κάποια στιγμή να μας πουν τον νικητή... τουλάχιστον να πάρει το βραβείο από όλη την κοινότητα όχι από πέντε έξη που συμμετέχουν στο thread...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, AtiX said:

1) αυθαίρετο συμπέρασμα δικό σου...

2) προσωπική επιλογή που θεωρείται ως επιπλέον υπηρεσία...

3) ως κράτος οφείλει να προστατεύει τους πολίτες του, βασική αρχή λειτουργίας...

Υπάρχει κάποιος διαγωνισμός σοφιστίας μέσα στο φόρουμ... αν ναι κάποια στιγμή να μας πουν τον νικητή... τουλάχιστον να πάρει το βραβείο από όλη την κοινότητα όχι από πέντε έξη που συμμετέχουν στο thread...

1) καθολου αυθαιρετο

ρωτησες αν ο νομος σου επιβαλλει

ναι σου επιβαλλει

απο την στιγμη που λεει οτι πρεπει να παρεχεται το Α και το Β σου επιβαλλει να το πληρωσεις

κατα αντιστοιχειαν αυριο μπορει ο νομος να σου επιβαλλει και το ντελιβερυ

2)ανακριβες. οι εισφορες σου στο ικα δεν ειναι εθελοντικες ουτε μπορεις να πεις παιδια εγω εχω ιδιωτικη δεν πληρωνω ικα

3)σωστα. το αν θα σου επιδιωρθωσει το τηελοραση το πλαισιο δεν ειναι μεσα στις βασικες δουλειες του κρατους

ουτε εαν το χαλασμενο αιφονι σου φτιαχνεται σε 1 η 2 χρονια 

ο στρατος ειναι μεσα στις βασικες δουλειες. εκτος και αν γινεται να τον καταργησουμε και αν επιτεθει ο τουρκος να οργανωσουμε πολιτοφυλακη

Δημοσ.
18 ώρες πριν, dieksodo είπε

ρε φιλε

μας κοροιδευεις?

τοσες μερες με κατηγορεις πως δεν ξερω να διαβαζω δεν ξερω τι μου γινεται και δεν καταλαβαινω τι λεει το αρθρο

λες απο πανω πως αν ενα προιον δεν εχει εγγυηση μπορει να κανει -50$ και ποιος θα τολμησει να πει ΝΑΙ

και σου απανταω πως ακριβως αυτο επιβαλλει απο δω και μπρος η ΕΕ να μην μπορουμε να πουμε ΝΑΙ. δηλαδη δια της βιας να αγοραζουμε κατι που δε θελουμε

τι δεν καταλαβαινεις ακριβως?

Ρε φίλε πήγαινε και διάβασε την είδηση. Δεν έχεις καταλάβει τι διάβασες και μας το παίζεις και ειδικός. Το μόνο που ψηφίστηκε είναι να επισημαίνεται η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για το ποσό εύκολο είναι ένα προϊόν στην επισκευή. Απλά να ξέρεις αν επισκευάζεται εύκολα ή όχι. Αφού δυσκολεύεσαι να  καταλάβεις τι διάβασες σε ένα απλό κείμενο τι προσπαθείς με τις αναλύσεις;

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Choulio said:

Ρε φίλε πήγαινε και διάβασε την είδηση. Δεν έχεις καταλάβει τι διάβασες και μας το παίζεις και ειδικός. Το μόνο που ψηφίστηκε είναι να επισημαίνεται η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για το ποσό εύκολο είναι ένα προϊόν στην επισκευή. Απλά να ξέρεις αν επισκευάζεται εύκολα ή όχι. Αφού δυσκολεύεσαι να  καταλάβεις τι διάβασες σε ένα απλό κείμενο τι προσπαθείς με τις αναλύσεις;


 

ετσι δουλευουν παντοτε αυτα με τη μεθοδο του σαλαμιου

 

πρωτο βημα ειναι ο νομος για επισημανση για να ερθει μετα ο νομος που διασφαλιζει το δικαιωμα στην επισκευη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/11/2020 στις 5:29 ΜΜ, Choulio είπε

Αυτή η άποψη ότι και καλά ένα προϊόν δεν είναι δικό σου δεν έχω καταλάβει πως έχει επικρατήσει. Το ότι η οποιαδήποτε εταιρία σου κόβει την εγγύηση αν επεμβεις σε ένα προϊόν δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να επεμβεις. Φυσικά και μπορείς απλά θα χάσεις την εγγύηση. Αν τώρα θες να αγοράζεις ένα προϊόν να επεμβαινεις όπως θες εσύ και περιμένεις η κάθε εταιρία να σε καλύψει με "εγγύηση καλής λειτουργίας" όσες επεμβάσεις και να έχεις κάνει εσύ, τότε σορρυ αλλά νομίζω ότι ψάχνεις για χαζούς. Κανείς δε θα δεχτεί να σε καλύψει. Αλλά και πάλι δε σημαίνει ότι δεν είναι ολοδικο σου το προϊόν και δεν μπορείς να κανείς ότι θες εσύ.

Choulio συμφωνούμε. Δεν αναφερόμουν σε αυτές τις περιπτώσεις. Προφανώς, αν το προϊόν σου "χειρουργηθεί" από κάποιον χωρίς άδεια από την μαμά εταιρία είναι αυτονόητο ότι χάνεις την εγγύηση σου. Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει την χαζομάρα του και μετά να ζητά από την εκάστοτε εταιρία να αναλάβει την ευθύνη της επιδιόρθωσης. Ωστόσο, εγώ αναφερόμουν στις αθέμιτες πρακτικές των εταιριών να αποτρέψουν τον χρήστη από το να επέμβει στο προϊόν ΤΟΥ.

Θα αναφέρω ως παράδειγμα την Apple γιατί είναι τρανταχτό παράδειγμα. Ποιος ο λόγος να σου λέει ότι δεν πουλάει ανταλλακτικά σε τρίτους που κάνουν επισκευές και μπορείς μόνο να επισκευάσεις το προϊόν σου σε ειδικό κατάστημά τους (genius bar); Δεύτερον, ποιος ο λόγος το κινητό μου να μην υποστηρίζει ένα ανταλλακτικό φτιαγμένο από τρίτο κατασκευαστή που δουλεύει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο; Η Apple υποστηρίζει ότι το κάνει για να ελέγχει τα parts που εγκαθίστανται στις συσκευές της. Ωραία τότε. Ποιος ο λόγος στα νέα iPhone να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω την γνήσια λειτουργική οθόνη από ένα γνήσιο χαλασμένο iPhone 12 για να αντικαταστήσω την σπασμένη οθόνη σε ένα άλλο λειτουργικό iPhone 12; Γιατί αν το κάνεις τότε σου βγαίνουν διάφορα μηνύματα περί μη συμβατότητας στο κινητό. Να θυμίσω πως η ίδια εταιρία φέτος είπε ότι τα κινητά δεν έρχονται με τον charger "για να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρίας"... Γελάω...

Σημείωση: και εγώ iPhone έχω... το 7 Plus... για να προλάβω μερικούς.

Επεξ/σία από manosmer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, manosmer είπε

Choulio συμφωνούμε. Δεν αναφερόμουν σε αυτές τις περιπτώσεις. Προφανώς, αν το προϊόν σου "χειρουργηθεί" από κάποιον χωρίς άδεια από την μαμά εταιρία είναι αυτονόητο ότι χάνεις την εγγύηση σου. Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει την χαζομάρα του και μετά να ζητά από την εκάστοτε εταιρία να αναλάβει την ευθύνη της επιδιόρθωσης. Ωστόσο, εγώ αναφερόμουν στις αθέμιτες πρακτικές των εταιριών να αποτρέψουν τον χρήστη από το να επέμβει στο προϊόν ΤΟΥ.

Θα αναφέρω ως παράδειγμα την Apple γιατί είναι τρανταχτό παράδειγμα. Ποιος ο λόγος να σου λέει ότι δεν πουλάει ανταλλακτικά σε τρίτους που κάνουν επισκευές και μπορείς μόνο να επισκευάσεις το προϊόν σου σε ειδικό κατάστημά τους (genius bar); Δεύτερον, ποιος ο λόγος το κινητό μου να μην υποστηρίζει ένα ανταλλακτικό φτιαγμένο από τρίτο κατασκευαστή που δουλεύει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο; Η Apple υποστηρίζει ότι το κάνει για να ελέγχει τα parts που εγκαθίστανται στις συσκευές της. Ωραία τότε. Ποιος ο λόγος στα νέα iPhone να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω την γνήσια λειτουργική οθόνη από ένα γνήσιο χαλασμένο iPhone 12 για να αντικαταστήσω την σπασμένη οθόνη σε ένα άλλο λειτουργικό iPhone 12; Γιατί αν το κάνεις τότε σου βγαίνουν διάφορα μηνύματα περί μη συμβατότητας στο κινητό. Να θυμίσω πως η ίδια εταιρία φέτος είπε ότι τα κινητά δεν έρχονται με τον charger "για να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρίας"... Γελάω...

Σημείωση: και εγώ iPhone έχω... το 7 Plus... για να προλάβω μερικούς.

Εγώ για αυτές τις περιπτώσεις μιλάω πάντως. Όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρεις ήταν εκεί εξ αρχής το ήξερες ότι είναι εκεί εξ αρχής και δεν σου απαγορεύει κανείς (νομικά τουλάχιστον) να τους προσπεράσεις αν μπορείς. Το ότι δεν μπορείς να τους προσπεράσεις δεν σημαίνει ότι δεν είναι δικό σου το προϊόν. Δικό σου είναι απλά είναι πεπερασμένα τα πράγματα που μπορείς να κανείς μ'αυτό. Αν σου πουλήσω ένα προϊόν στο οποίο δεν μπορείς να επεμβεις λόγω του τρόπου που εγώ το κατασκεύασα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι όλο δικό σου. 

Σε οτι αφορα τους περιορισμους κοιτάς ανάποδα την αλληλουχία με την οποια επιβληθηκαν (δηλαδή κοιτάς τους περιορισμούς απ'την μεριά σου και όχι το πως αυτοί τέθηκαν σταδιακά απ'την Apple για τον σκοπο της παροχης 100% αριστου service συμφωνα παντα με την ιδια). Με άλλα λογια προηγηθηκε η αποφαση για παροχη service μονο απτους ιδιους. Οι λογοι ειναι γιατι ετσι πιστευαν οτι θα δινεται το τελειο service προστατευοντας το ονομα τους, το προιον τους, δεν θα αναγκαζονται να δωσουν τεχνικες λεπτομερειες σε τριτους και φυσικα τον λογο που ολοι ευαγγελιζονται αλλα για μενα δεν ηταν ο μονος ουτε ο κυριος να διατηρησουν για τους ιδιους τα κερδη απο το service. Αυτο το μετρο ειχε επακολουθα οπως η αναπτυξη ανταλλακτικων οχι επισημων αλλα απο τριτους οι οποιοι καλυπταν το κενο στην αγορα ανταλλακτικων, μια αγορα η οποια με δεδομενο τις πολυ υψηλες τιμες της Apple προφανως και ειχε τεραστια ζητηση. Ετσι μπηκαν νεοι περιορισμοι στα ανταλλακτικα παλι για τους ιδιους λογους (να προστατεψει το ονομα της εταιριας και του προιοντος απο επεμβαση μη εξουσιωδοτημενων τεχνικων, αμφιβολου ποιοτητας ανταλλακτικων κλπ). Επισης το ιδιο συνεβη με τον κανιβαλισμο ενος iPhone για να χρησιμοποιηθουν τα μερη του σε ενα αλλο φερνοντας τον περιορισμο για ταυτοποιηση των εξαρτηματων του καθε iPhone μονο για το καθε iPhone για τους ιδιους λογους (προστασια ονοματος, προιοντος απο μη εξουσιωδοτημενους και αγνωστου εμπειριας τεχνικους κλπ) μειώνοντας και το προβλημα να χρησιμοποιουνται κλεμμένα iPhone σαν ανταλλακτικα (προσωπικα μου συνεβη σε μη εξουσιοδοτημενο τεχνικο σε κοπελα μου).

Προφανως ολο αυτο δεν ειναι βιωσιμο και φαινεται ποσο στρεβλο ειναι. Προσωπικά ειμαι υπερ της θεσμοθετησης ενος right to repair τουλαχιστον σε βασικα εξαρτηματα με παροχη ανταλλακτικων και τεχνογνωσιας. Αλλωστε εχουν αλλαξει πολλα απο 10+ χρονια πριν που η Apple επελεξε εκεινο τον δρομο και πλεον ο κυριος λογος φαινεται να ειναι το κερδος (απο το service ή ακομα και την αγορα νεου σε περιπτωση κοστοβορου service).

Επεξ/σία από Choulio
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Choulio είπε

Όλοι αυτοί οι περιορισμοί που αναφέρεις ήταν εκεί εξ αρχής το ήξερες ότι είναι εκεί εξ αρχής και δεν σου απαγορεύει κανείς (νομικά τουλάχιστον) να τους προσπεράσεις αν μπορείς.

Και πάλι συμφωνούμε. Είναι στο χέρι των καταναλωτών που με το πορτοφόλι και τις προτιμήσεις τους πρέπει να δείξουν πως τέτοιες πολιτικές δεν είναι θεμιτές, εκτός βέβαια αν τις θέλουμε εν τέλη.

1 ώρα πριν, Choulio είπε

Το ότι δεν μπορείς να τους προσπεράσεις δεν σημαίνει ότι δεν είναι δικό σου το προϊόν. Δικό σου είναι απλά είναι πεπερασμένα τα πράγματα που μπορείς να κανείς μ'αυτό. Αν σου πουλήσω ένα προϊόν στο οποίο δεν μπορείς να επεμβεις λόγω του τρόπου που εγώ το κατασκεύασα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι όλο δικό σου.

Εν μέρη. Ας πούμε καλύτερα ότι είναι δικό σου το προϊόν, αλλά με leasing εν γνώση σου. Η Apple έχει δημιουργήσει έναν κύκλο προϊόντος που ξεκινάει, συνεχίζει και καταλήγει στην ίδια. Ξεκινάει με την κατασκευή και την πώληση του προϊόντος από την ίδια. Συνεχίζει με την παροχή apps που πρέπει να συμφωνούν με τους όρους της Apple (δεν είναι κακό, απλά το αναφέρω) και αν βγάζουν κέρδος δίνουν ένα μερίδιο αναγκαστικά σε αυτήν. Ανακυκλώνεται με την παροχή service αποκλειστικά από την ίδια με μονοπώλιο και ολοκληρώνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό με την απόσυρση έναντι κάποιας έκπτωσης στην αγορά νέου προϊόντος(πάλι δεν είναι κακό). Ξαναλέω, όλα εν γνώση σου εννοείται.

1 ώρα πριν, Choulio είπε

Ετσι μπηκαν νεοι περιορισμοι στα ανταλλακτικα παλι για τους ιδιους λογους (να προστατεψει το ονομα της εταιριας και του προιοντος απο επεμβαση μη εξουσιωδοτημενων τεχνικων, αμφιβολου ποιοτητας ανταλλακτικων κλπ).

Δεν κατάλαβα αν αυτά που αναφέρεις στις παρενθέσεις είναι παρουσίαση του σκεπτικού της ίδιας της εταιρίας ή αν είσαι και εσύ σύμφωνος με αυτό. Δεν τίθεται θέμα προστασίας ονόματος εταιρίας και προϊόντος, προφανώς, από την στιγμή που ο καταναλωτής που θα επιλέξει τις προαναφερόμενες μεθόδους ξέρει ότι δεν απευθύνεται σε επίσημο τεχνικό. Εκεί είναι που χάνεται και η μπάλα. Η κατασκευάστρια εταιρία δεν είναι αρμόδια για να επιλέξει τον τεχνικό σου ή τα ανταλλακτικά σου. Αυτά πρέπει να τα επιλέγεις εξολοκλήρου εσύ, ασχέτως του αν στην τελική καταστρέψουν το προϊόν σου καθώς είναι δικό σου δικαίωμα. Από την στιγμή που το προϊόν περνάει πλέον στην ιδιοκτησία σου η εταιρία παύει να το διεκδικεί. Είναι σαν να πρέπει να παίρνεις τηλέφωνο την Phillips κάθε φορά για να ρωτήσεις αν είναι εντάξει να δανείσεις τα ηχεία σου σε έναν φίλο σου. Μπορείς να κάνεις ότι θες.

 

 

Επεξ/σία από manosmer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε σκεφτεί πόσο θα κόστιζε το service μιας συσκευής που δεν έχει εγγύηση και έτσι δεν υπολόγιζαν, όπως και στις ασφάλειες, ένα μικρό ποσοστό στην τιμή αγοράς του προϊόντος?

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
25 minutes ago, manosmer said:

Δεν τίθεται θέμα προστασίας ονόματος εταιρίας και προϊόντος, προφανώς, από την στιγμή που ο καταναλωτής που θα επιλέξει τις προαναφερόμενες μεθόδους ξέρει ότι δεν απευθύνεται σε επίσημο τεχνικό.

Η λογική του μακαρίτη πάντως αυτή ήταν αρχικά. Δεν ήθελε να κρατάς μια συσκευή με το μήλο επάνω που να μην δουλεύει καλά (εδώ έβαζε τελεία και παύλα αλλά εγώ θα προσθέσω) ασχέτως των λόγων που προκάλεσαν τη δυσλειτουργία. Ήθελε να προστατεύσει την εταιρεία ακόμα κι απ' τον βλάκα που θα πάει στο μαγαζί της γειτονιάς και μετά θα βρίζει την Apple για τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ή απ' αυτόν που θα το πάρει μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρει τι επεμβάσεις έχουν γίνει στη συσκευή κι από ποιον. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Ήθελε να προστατεύσει την εταιρεία ακόμα κι απ' τον βλάκα που θα πάει στο μαγαζί της γειτονιάς και μετά θα βρίζει την Apple για τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ή απ' αυτόν που θα το πάρει μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρει τι επεμβάσεις έχουν γίνει στη συσκευή κι από ποιον. 

Καλά την βλακεία ποτέ δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις... Αυτοί θα υπάρχουν παντού και πάντα. Όσον αφορά την περίπτωση του μεταχειρισμένου, θα μπορούσε βέβαια, ως εναλλακτική λύση αυτού που εφαρμόζεται τώρα, να εμφανίζεται κάποια ένδειξη στο κινητό ενημερώνοντας ότι κάποια κομμάτια έχουν αλλάξει μέσα στην συσκευή έτσι ώστε ο νέος ιδιοκτήτης να γνωρίζει περί τίνος πρόκειται. Αλλά τι να λέμε τώρα... εδώ αγοράζεις συσκευή και σου έρχεται μόνο το κουτί αν δεν ξέρεις τον πωλητή και μετά άντε βρες τον... Τι έλεγα; Α ναι! Καλά την βλακεία ποτέ δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, manosmer είπε

Καλά την βλακεία ποτέ δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις... Αυτοί θα υπάρχουν παντού και πάντα. Όσον αφορά την περίπτωση του μεταχειρισμένου, θα μπορούσε βέβαια, ως εναλλακτική λύση αυτού που εφαρμόζεται τώρα, να εμφανίζεται κάποια ένδειξη στο κινητό ενημερώνοντας ότι κάποια κομμάτια έχουν αλλάξει μέσα στην συσκευή έτσι ώστε ο νέος ιδιοκτήτης να γνωρίζει περί τίνος πρόκειται. Αλλά τι να λέμε τώρα... εδώ αγοράζεις συσκευή και σου έρχεται μόνο το κουτί αν δεν ξέρεις τον πωλητή και μετά άντε βρες τον... Τι έλεγα; Α ναι! Καλά την βλακεία ποτέ δεν μπορείς να την αντιμετωπίσεις...

Να σε πληροφορήσω ότι σε είδηση, εδώ μέσα, που ανέφερε ότι αυτό προτίθεται, και νομίζω το κάνει ήδη με τις μπαταρίες, να κάνει η apple έπεσαν οι γνωστοί άγνωστοι και γράφανε τις γνωστές αερολογίες, μιας και ο γενικός κανόνας εδώ μέσα είναι, ότι κάνει η apple είναι κακό και πρέπει να το κατακρίνουμε 

Αν έχεις χρόνο, ψάξε να βρεις το άρθρο...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, manosmer είπε

Εν μέρη. Ας πούμε καλύτερα ότι είναι δικό σου το προϊόν, αλλά με leasing εν γνώση σου. Η Apple έχει δημιουργήσει έναν κύκλο προϊόντος που ξεκινάει, συνεχίζει και καταλήγει στην ίδια. Ξεκινάει με την κατασκευή και την πώληση του προϊόντος από την ίδια. Συνεχίζει με την παροχή apps που πρέπει να συμφωνούν με τους όρους της Apple (δεν είναι κακό, απλά το αναφέρω) και αν βγάζουν κέρδος δίνουν ένα μερίδιο αναγκαστικά σε αυτήν. Ανακυκλώνεται με την παροχή service αποκλειστικά από την ίδια με μονοπώλιο και ολοκληρώνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό με την απόσυρση έναντι κάποιας έκπτωσης στην αγορά νέου προϊόντος(πάλι δεν είναι κακό). Ξαναλέω, όλα εν γνώση σου εννοείται.

Χρησιμοποιείς τον όρο leasing ενω αυτο που περιγραφεις δεν εχει καμια απολυτως σχεση. Οσα περιγραφεις ισχυουν. Παρόλα αυτα το προιον ειναι δικο σου 100%. Κανενα leasing καμια παρακρατηση κυριοτητας του προιόντος απο την Apple (ή τις αλλες εταιριες φυσικα). 

20 ώρες πριν, manosmer είπε

Δεν κατάλαβα αν αυτά που αναφέρεις στις παρενθέσεις είναι παρουσίαση του σκεπτικού της ίδιας της εταιρίας ή αν είσαι και εσύ σύμφωνος με αυτό. Δεν τίθεται θέμα προστασίας ονόματος εταιρίας και προϊόντος, προφανώς, από την στιγμή που ο καταναλωτής που θα επιλέξει τις προαναφερόμενες μεθόδους ξέρει ότι δεν απευθύνεται σε επίσημο τεχνικό. Εκεί είναι που χάνεται και η μπάλα. Η κατασκευάστρια εταιρία δεν είναι αρμόδια για να επιλέξει τον τεχνικό σου ή τα ανταλλακτικά σου. Αυτά πρέπει να τα επιλέγεις εξολοκλήρου εσύ, ασχέτως του αν στην τελική καταστρέψουν το προϊόν σου καθώς είναι δικό σου δικαίωμα. Από την στιγμή που το προϊόν περνάει πλέον στην ιδιοκτησία σου η εταιρία παύει να το διεκδικεί. Είναι σαν να πρέπει να παίρνεις τηλέφωνο την Phillips κάθε φορά για να ρωτήσεις αν είναι εντάξει να δανείσεις τα ηχεία σου σε έναν φίλο σου. Μπορείς να κάνεις ότι θες.

Αναφέρομαι στο σκεπτικό της εταιρίας το οποίο κατανοώ για την εποχή που επιλέχθηκε αυτή η στρατηγική. Έγραψα στο τέλος της ανάρτησης μου την άποψη μου. 

Φυσικά και τίθεται θέμα προστασιας του ονόματος. Σε όλα τα προϊόντα. Εδώ το είδαμε να συμβαίνει από μολυσμένο xCode που κατεβαζαν καποιοι απο ανεπισημες πηγες και τα φωτα των media στραφηκαν στην Apple οχι στον ηλιθιο που χρησιμοποησε μολισμένο xCode. Αν θυμασαι τοτε το επιχειρημα πολλων ηταν οτι η Apple "επετρεψε να συμβει κάτι τετοιο". Το ιδιο και με το fappening.

Φαντασου να συνέβαινε ανάλογη περίπτωση με ελλατωματικο ανταλλακτικό τρίτου ή τεχνικό λάθος ανεξάρτητου τεχνικού ή κυκλωμα που χρησιμοποιούσε κλεμμένα iPhone σαν ανταλλακτικα για επισκευες. Το επιχειρημα που θα επαιζε παλι ειναι οτι ακομα κι αν δεν φταιει η Apple το επετρεψε να συμβει.

Μερικές φορές πρεπει να κανεις ενα βημα πισω για να δεις την πληρη εικόνα. Αν κοιτάς απ'τα 10 εκατοστά θα λες το κάνει για το κέρδος. Το οποίο ισχύει με την ευρύτερη έννοια αλλά όχι όπως νομίζουν πολλοί.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...