Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, Drake27 said:

Ολα τα εξουσιοδοτημενα service apple π.χ document,istorm δέχονται αλλαγές συσκευών apple και στον δεύτερο χρόνο,αν ομως η συσκευη που εχεις την εχεις αγορασει απο αμερικη ή κινα εκει εχεις μονο 1 χρονο εγγυηση που και παλι σε καλυπτουν κανονικα παντου.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η Apple παρέχει 2 χρόνια εγγύηση στην Ευρώπη. Όπως σωστά έγραψες, οι πωλητές (π.χ document,istorm αλλά και π.χ. Πλαίσιο), είναι που παρέχουν τον 2ο χρόνο.

  • Like 2
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, deathincarnate είπε
deathincarnate·

Δημοσ. πριν από 38 λεπτά

Όχι δε σημαίνει κάτι τέτοιο αλλά τι νομίζεις πως θα κάνει η Apple αν υποχρεωθεί να προμηθεύει ανταλλακτικά για τα κινητά της; Η αγορά έχει ήδη αλλάξει γιατί οι καταναλωτές κρατούν τα κινητά τους 3-4 χρόνια.

αυτο οχι αλλα θα μπορεις να βαλεις ποιο ευκολα after market ανταλλακτικά χωρίς να μπλέκεις με reprogramm κλπ

  • Super Moderators
Δημοσ.
23 minutes ago, manval said:

Μακάρι να γίνει... αλλά να γίνει σωστά.

Το θέμα είναι να εφαρμόζεται από τους Έλληνες καταστηματάρχες/αντιπροσωπίες/κτλπ. 

Αν είναι να πρέπει να στέλνουμε εξώδικα για να "ενημερωθούν" τι ισχύει ή ακόμα χειρότερα να τρέχουμε σε δικαστήρια, ζήτα που καήκαμε...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε
CheOnWeb·

Δημοσ. πριν από 1 ώρα

Η Apple εξακολουθεί να δίνει έναν χρόνο εγγύηση στην Ευρώπη. Οι πωλητές είναι που υποχρεώθηκαν να παρέχουν τον 2ο χρόνο νομικής εγγύησης που ορίζει η Ευρωπαϊκή οδηγία.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Clipboard01.png.f663e59324920d69ff82f3d068d8e2be.pngClipboard02.png.b992af0d9bafe4216f9bf40e0eade3d2.png

Κακώς όμως που δεν έχει υποχρεωθεί η Apple. Αν η ευρωπαική ένωση απειλούσε με ban τότε την άλλη μέρα θα έβαζε 2....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ονόματα δε λέμε οικογένειες δε θίγουμε...... ε apple?


το πάθος της να κόψει το repair από τους χρήστες είναι παράλογα μεγάλο

Επεξ/σία από DiKa96
  • Like 2
Δημοσ.

Εδώ θα φανεί πάντως ποιες εταιρείες σέβονται τον καταναλωτή και ποιες τον θεωρούν απλά πορτοφόλι με πόδια. 

Δημοσ.

Επιτέλους! Αλλά (πάντα υπάρχει) 

Δεν θα μπορέσει να συνταχθεί ποτέ τιμοκατάλογος ανταλλακτικών ο οποίος θα είναι αξιοκρατικος προς όφελος του καταναλωτη (όχι βραχυπροθεσμα) για αυτό ανθίζει το παρεμποριο ανταλλακτικών. Και εν τέλη όλοι έχουμε  ένα <<γείτονα>> που πιάνουν τα χέρια του και λέμε ας χάσω την εγγύηση ούτως ή άλλως δεν με καλύπτουν. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δούμε πως ακριβώς βαθμολογούν. Πχ σχεδόν όλα τα  Samsung midrange (και ναυαρχίδες συχνά) πρέπει να βαθμολουνται κοντά στο 0.

Παίρνεις ενα κινητό 1000€ σε 10 μηνες κανει 500 και αν σου σπάσει η οθονη θες 450 να την αλλάξεις. Γενικά αν σου σπάσει οθονη σε σαμσουνγκ 9 φορες στις 10 ποιο φτηνά αγοράζεις μεταχ ίδιο φθηνότερα πάρα να αλλάξεις οθόνη. 

Αν και πλέον ισχύει για όλα ανεξάρτητως μάρκα που έχουν oled οθόνη, αρα σχεδόν ολα τα κινητά στο 0 και καθαρίσαμε.. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, CheOnWeb είπε
CheOnWeb·

Δημοσ. πριν από 3 ώρες

Η Apple εξακολουθεί να δίνει έναν χρόνο εγγύηση στην Ευρώπη. Οι πωλητές είναι που υποχρεώθηκαν να παρέχουν τον 2ο χρόνο νομικής εγγύησης που ορίζει η Ευρωπαϊκή οδηγία.

  •  

Ευρωπαϊκή οδηγία είναι, όχι νόμος. Που σημαίνει ότι δεν είναι υποχρωμένο να σου δώσει 2ο έτος εγγύησης κάποιο κατάστημα.

Εκτός κι αν κάνω τόσο λάθος, παρακαλώ να με διαφωτίσετε επειδή με ενδιαφέρει.

Επεξ/σία από mohic4n
Δημοσ.

Γιατί σκεφτόμαστε μόνο... την Apple; Οι πελάτες της Apple γνωρίζουν πολύ καλά τί δυνατότητες και τί κόστος επισκευής υπάρχει εδώ και τόσα χρόνια. Αντίθετα, θα ήταν χρήσιμο σε πολλά άλλα προϊόντα στην αγορά όπου πραγματικά δεν γνωρίζουμε σε τί βαθμό είναι επισκευάσιμα και το ανακαλύπτουμε μόλις πάθουν κάτι.

Άλλα περιμένω να δω, πχ

- Αν α) συνυπολογίζεται το κόστος, β) συνυπολογίζεται πόσα χρόνια μετά (άραγε την αγορά ή την κυκλοφορία) θα υπάρχουν ανταλλακτικά, γ) θα υπολογίζεται η επισκευασιμότητα για τα αμιγώς ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά/ηλεκτρομηχανικά μέρη ή και για ολόκληρη την κατασκευή (πχ έχω μια ηλεκτρική σκούπα που δουλεύει μια χαρά, κάποια στιγμή μου σπάει η σύνδεση του σωλήνα στη σκούπα από ατύχημα - δεν είναι βλάβη - θεωρείται μη επισκευασιμότητα όταν εγώ θα πετάξω τη σκούπα που ΔΟΥΛΕΥΕΙ, επειδή πολύ απλά δεν βρίσκω ανταλλακτικό για το πλαστικό που έσπασε...)

- Σε τί γκάμα καταναλωτικών προϊόντων μπορεί να εφαρμοστεί.

- Κατά πόσο θα είναι υποχρεωτική η σήμανση για την κυκλοφορία/εισαγωγή αγαθών εντός ΕΕ (αντίστοιχο του CE δηλαδή).

- Αν (μελλοντικά) θα είναι υποχρεωτικό κάποιο ποσοστό επισκευασιμότητας.

- Αν οι κατασκευαστές θα δίνουν ανταγωνιστικά κίνητρα σε προϊόντα λιγότερο επισκευάσιμα από τον ανταγωνισμό.

Διάφορα τέτοια αναρωτιέμαι.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, oldnew είπε
oldnew·

Δημοσ. πριν από 2 λεπτά

Να δούμε πως ακριβώς βαθμολογούν. Πχ σχεδόν όλα τα  Samsung midrange (και ναυαρχίδες συχνά) πρέπει να βαθμολουνται κοντά στο 0.

Παίρνεις ενα κινητό 1000€ σε 10 μηνες κανει 500 και αν σου σπάσει η οθονη θες 450 να την αλλάξεις. Γενικά αν σου σπάσει οθονη σε σαμσουνγκ 9 φορες στις 10 ποιο φτηνά αγοράζεις μεταχ ίδιο φθηνότερα πάρα να αλλάξεις οθόνη. 

Αν και πλέον ισχύει για όλα ανεξάρτητως μάρκα που έχουν oled οθόνη, αρα σχεδόν ολα τα κινητά στο 0 και καθαρίσαμε.. 

Και επειδη ειναι ακριβο το ανταλλακτικο πρεπει να παρει 0 μια συσκευή που ειναι εύκολο να επισκευαστει ; Ρε είστε σοβαροι;

Τραβα παρε και εσυ 100.000 οθόνες να σου βγει φτηνή τότε. Μπερδευετε το ενα με το αλλο και στο τέλος θα τα θέλετε ολα δικα σας.

Τι δουλεια έχει το θεμα κόστους επισκευης με αυτο που συζητανε τωρα να ψηφίσουν ;!

Μηπως την επομενη Κυριακη να βαλουν "χέρι" και στο ποσο θα πουλαει η καθε εταιρεια το προιον της; τι λέτε;

  • Like 1
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...