sb-er Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Σε δική μου αγορά, ο έμπορος δήλωσε σωστή διεύθυνση για το δεμα, να έρθει σε εταιρεία που είναι ανοιχτη και η ACS απλά έβαλε νέο voucher από πάνω με τη διεύθυνση του καταστήματος, ώστε να πάω να το παραλάβω από εκεί. ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. Σας ανεβάζω και φωτο αν θέλετε, που φαίνεται ξεκάθαρα. Καταλαβαίνω τον φόρτο των ημερών, αλλά και οι μεταφορικές βγάζουν πολύ χρήμα με όλες τις αποστολές. 3
chrismarine Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Τώρα πλέον δεν κολλάνε ούτε χαρτάκι ,και καλά ότι χάθηκε η κάποιος το ξεκόλλησε κτλ ,οι πωλήσεις των eshops , έχουν τεράστια πτώση εξαιτίας των εταιριών ταχυμεταφοράς ,το παραδέχονται εξάλλου και οι ίδιοι , μάλιστα κάποια μικρά καταστήματα προσπαθούν να πουλήσουν από την πίσω πόρτα που λέμε !,αλλά δυστυχώς το ρίσκο είναι μεγάλο και πέφτουν πρόστιμα , αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως ο κοτσοβολος και κάποιες άλλες μεγάλες αλυσίδες λόγω αυτών των καθυστερήσεων στα κουριερ έχουν πλέον επιλογή για παραλαβη απο το φυσικό τους κατάστημα ! Βγήκα λίγο off topic !!!!!
xenkato Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Οι περισσοτεροι εδω μεσα αναφερετε τα προβληματα σας με δαυτους, ως ιδιωτες..Βιβλιο ολοκληρο θα μπορουσε να γραφτει.. Να δειτε και τι προβληματα εχουν -συμπεριλαμβανομενου κ εμού του ιδίου- οι εμποροι κ τα ηλεκτρονικά καταστηματα... Να σουρχεται να βαρεσεις το κεφαλι σου στον τοιχο..Ενα ελάχιστο παράδειγμα για να αντιληφθειτε τι γινετε κ πως ξεφτυλιζεται ενα καταστημα.. Γενική Ταχυδρομική : τους λες-τους γραφεις, τους ενημερωνεις τηλεφωνικά κ με μειλ ,οπως πρεπει, να παραδωσουν μια παραγγελια ελευθερη γιατι εχει ήδη πληρωσει με καρτα ο πελατης τα παντα κ ολα τα εξοδα εννοειται..το παιρνουν κ για να του το παραδωσουν του ζητανε μεταφορικά..Σε παιρνει ο πελατης και ξεφτυλιζεσαι.. Και φυσικά δεν προκειται να ξανααγορασει απο σενα..μακακας είναι? Δυσφημιση του καταστηματος 100%.. Σε μας εχει γινει 5-6 φορες τους 2 τελευταιους μηνες..Εχουμε κανει τηλεφωνικά κ γραπτά παραπονα ,αλλα δεν ιδρωνει τ αυτι κανενος... Τα χαρτακια στο κουδουνι ειναι παντα η ευκολη λυση, "ηρθαμε κ δε σας βρηκαμε".Οταν υπευθυνοι στα εκαστοτε τοπικά καταστηματα ειναι κατι μπουρτζοβλαχοι ,αγράμματοι κ ασχετοι, αυτα συμβαινουν. Ολα ξεκινουν απο τον επικεφαλης του εκαστοτε κουριερ κ το πως εχει οργανωσει το μαγαζι του,περα απο τις γενικές μεθόδους λειτουργίας. π.χ εδω στην Τριπολη, παρολο που κ αυτή εχει θεματα, η ACS δουλευει σε πιο επαγγελματικά επίπεδα ,λόγω του υπευθυνου του μαγαζιου, οι λοιποι , ελτα, γενική χάλια μαυρα..η δε speedex για κλωτσιες πραγματικά.. Ειλικρινά σας λέω , μετά απο χρόνια απασχόλησης με το ηλεκτρονικό εμπόριο κ με όσες εμπειρεις εχω μαζεψει, αν ειχα λεφτα θα ανοιγα ενα κουριερ κ θα τους επαιρνα κ τα σώβρακα.. 6 3
stavrosd78 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Τα ίδια ακριβώς και στην Πάτρα με την Acs, χαρτάκι και δρόμο. Ακόμα πιο απίστευτη ομως η ΕΛΤΑ courier, δεν φέρνουν καν χαρτί μόνο στέλνουν μήνυμα ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης (και τις δύο φορές ήμουν σπίτι). Εν τω μεταξύ όταν πάρεις τηλέφωνο να δεις πότε θα το φέρουν σου λένε, λόγω φόρτου εργασίας, μετά από καμία εβδομάδα. Οπότε στην ουσία σου λέει έλα πάρτο μόνος σου. Απαράδεκτοι 1
chrismarine Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 58 λεπτά πριν, elpenor είπε Κεφαλονιά είναι όλοι πραγματικά άψογοι (ACS, Speedex, Elta). Ακόμα και αν δεν σε βρουν έρχονται μετά από λίγο αν τους πάρεις τηλέφωνο, χωρίς extra χρέωση. Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί αν έχουν πάρα πολύ δουλειά είναι να μην στο φέρουν την ίδια μέρα που θα φτάσει στο μαγαζί τους (λόγω πλοίου φτάνουν αργά τα δέματα). ναι είναι άψογοι γιατί εάν δεν ήταν δεν θα τους ξέπλενε ούτε ο νιαγαρας με τα καντήλια - κατάρες που θα τους κατεβαζαν!!
infini Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Θα έπρεπε οι εταιρίες courier να δίνουν τη δυνατότητα στον αποστολέα και τον παραλήπτη να γίνεται παραλαβή από το κατάστημα με μικρότερο κόστος αποστολής. 3
stavrosd78 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, xenkato είπε Οι περισσοτεροι εδω μεσα αναφερετε τα προβληματα σας με δαυτους, ως ιδιωτες..Βιβλιο ολοκληρο θα μπορουσε να γραφτει.. Να δειτε και τι προβληματα εχουν -συμπεριλαμβανομενου κ εμού του ιδίου- οι εμποροι κ τα ηλεκτρονικά καταστηματα... Να σουρχεται να βαρεσεις το κεφαλι σου στον τοιχο..Ενα ελάχιστο παράδειγμα για να αντιληφθειτε τι γινετε κ πως ξεφτυλιζεται ενα καταστημα.. Γενική Ταχυδρομική : τους λες-τους γραφεις, τους ενημερωνεις τηλεφωνικά κ με μειλ ,οπως πρεπει, να παραδωσουν μια παραγγελια ελευθερη γιατι εχει ήδη πληρωσει με καρτα ο πελατης τα παντα κ ολα τα εξοδα εννοειται..το παιρνουν κ για να του το παραδωσουν του ζητανε μεταφορικά..Σε παιρνει ο πελατης και ξεφτυλιζεσαι.. Και φυσικά δεν προκειται να ξανααγορασει απο σενα..μακακας είναι? Δυσφημιση του καταστηματος 100%.. Σε μας εχει γινει 5-6 φορες τους 2 τελευταιους μηνες..Εχουμε κανει τηλεφωνικά κ γραπτά παραπονα ,αλλα δεν ιδρωνει τ αυτι κανενος... Τα χαρτακια στο κουδουνι ειναι παντα η ευκολη λυση, "ηρθαμε κ δε σας βρηκαμε".Οταν υπευθυνοι στα εκαστοτε τοπικά καταστηματα ειναι κατι μπουρτζοβλαχοι ,αγράμματοι κ ασχετοι, αυτα συμβαινουν. Ολα ξεκινουν απο τον επικεφαλης του εκαστοτε κουριερ κ το πως εχει οργανωσει το μαγαζι του,περα απο τις γενικές μεθόδους λειτουργίας. π.χ εδω στην Τριπολη, παρολο που κ αυτή εχει θεματα, η ACS δουλευει σε πιο επαγγελματικά επίπεδα ,λόγω του υπευθυνου του μαγαζιου, οι λοιποι , ελτα, γενική χάλια μαυρα..η δε speedex για κλωτσιες πραγματικά.. Ειλικρινά σας λέω , μετά απο χρόνια απασχόλησης με το ηλεκτρονικό εμπόριο κ με όσες εμπειρεις εχω μαζεψει, αν ειχα λεφτα θα ανοιγα ενα κουριερ κ θα τους επαιρνα κ τα σώβρακα.. Η γενική μου έχει κάνει να μου μεταφέρει χρήματα αντικαταβολής σχεδόν 15 μέρες 😳 Τουλάχιστον η acs σε αυτά είναι τυπική 1
cthulhucarbide Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 11 ώρες πριν, StamTheMan είπε Μεγαλα/μικρα; Αν το ενα το εφερε παπι και το αλλο το εφερε αυτοκινητο μου φαινεται απολυτως λογικο. Αφου παρελαβες μετα απο λιγες μερες,να λες και ευχαριστω,ετσι οπως εχει η κατασταση. Αλλα οχι,παλι μ@λ@κια εκαναν,ετσι; Και τα δύο μικρά ήταν , και σχεδόν ίδιου μεγέθους. Και τα δύο ήρθαν με αυτοκίνητο μινι βαν. Εγώ απορώ, δεν έχεις κουραστεί να υπερασπίζεσαι μεταφορικές ακόμα και όταν 100% έχουν κάνει μαλακία? Στο περιστατικό που γράφω αυτό συνέβη επειδή είναι ανοργάνωτοι και άμπαλοι, και αναγκάστηκαν να κάνουν δύο δρομολόγια χωρίς λόγο ζημιώνοντας πρώτα απόλα τους ίδιους. Γκρινιάζεις που είναι αυξημένη η κίνηση και δικαιολογείς τους άμπαλους που την αυξάνουν μόνοι τους 3 1
stavrosd78 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, infini είπε Θα έπρεπε οι εταιρίες courier να δίνουν τη δυνατότητα στον αποστολέα και τον παραλήπτη να γίνεται παραλαβή από το κατάστημα με μικρότερο κόστος αποστολής. Ακριβώς αυτό
oykas2001 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 28/11/2020 στις 12:32 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Μου ηρθε πακετο απο Γενικη Ταχυδρομικη και το εφερε ταξιτζης . Πηρε τηλ να κατεβω κατω στο δρομο Ναι, Θεσσαλονίκη τουλάχιστον που ξέρω από τον κουμπάρο μου, έχουν συμφωνία με την γενική ταχυδρομική για να παραδίδουν αυτοί δέματα. Το ίδιο είχαν κάνει και στο πρώτο κλείσιμο το Μάρτιο. Εν τω μεταξύ στην speedex της Κομοτηνής κάνουν ανακαίνιση από χθες και δεν παραδίδουν τίποτα και ίσως ούτε την Δευτέρα αν δε τελειώσουν!!!!! (Ποιά μεγάλη ιδιοφυΐα έβαλε να κάνουν ανακαίνιση εν μέσω κοτρωνοϊού με τον χαμό που γίνεται με παραδόσεις κλπ)????? Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2020 από oykas2001
apos2008 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Και τα δύο μικρά ήταν , και σχεδόν ίδιου μεγέθους. Και τα δύο ήρθαν με αυτοκίνητο μινι βαν. H πιο λογικη εξηγηση ειναι να μην ειχαν παραλαβει την ιδια μερα και τα 2 και μολις ηρθε το 2ο στο φεραν αμεσως την επομενη. εχει τυχει πολλες φορες απο το ΚΔ να μη τα κοιταν και να ερχεται μια μερα μετα το 2ο αν ειναι μια παραγγελια μαζι .και κανεις μεγα λαθος σε αυτο που λες η αυξημενη κινηση οφειλετε στους καταναλωτες που παραγγελνουν ασταματητα αυτες τις μερες. Αυτο λεμε τοσο καιρο και δε λεει κανενας να το καταλαβει. βαρεθηκα να ασχολουμαι πραγματικα.Αν δεν δουλεψετε σε κουριερ δε μπορειται να καταλαβετε ουτε στο 10% πως λειτουργουν τα πραγματα και τι πιεση τρων καπιοι ανθρωποι.Που αυτοι οι ανθρωποι την ωρα που σχεδον ολη η Ελλαδα ξυνεται κλεισμενη στα σπιτια κανοντας παραγγελιες . Αυτοι δουλευουν 12 και 15 ωρες τι μερα.Τρογωντας το σκατο του καθε ηλιθιου που δε πειρε εγκαιρως τη παραγγελια απο το ζαρα τα jumbo κλπ..Μακρυα απο την οικογενια τους εκτεθημενοι στον ιο.και με μεγαλη πιεση κουραση και νευρα . Σκεφτειτε να εισασταν στη θεση τους εσεις ??? τι θα κανατε ???Και μη μου πειτε δε τα βαζουμε με τους υπαλληλους αφου αυτοι ειναι η κινητιριος δυναμη .αυτους βλεπεται μπροστα σε αυτους τα λετε. αυτα λοιπον τα ατομα των 600 ευρω δε σας φταινε σε τιποτα. Ουτε ακομα και οι ιδιωκτητες που ειναι κ αυτοι μεσα στο ανχος ολη μερα καπιοι απο αυτους . Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2020 από apos2008 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 37 minutes ago, sb-er said: Σε δική μου αγορά, ο έμπορος δήλωσε σωστή διεύθυνση για το δεμα, να έρθει σε εταιρεία που είναι ανοιχτη και η ACS απλά έβαλε νέο voucher από πάνω με τη διεύθυνση του καταστήματος, ώστε να πάω να το παραλάβω από εκεί. To προτιμώ από την δικια μου περίπτωση. Πήρα από Καυκά, μου ήρθε σε 7-8 μέρες (μια χαρά), αυτοκόλλητο κανονικά τα στοιχεία μου (Αθήνα), απόδειξη αγοράς άλλο όνομα στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ κι ασφαλώς άλλα προϊόντα από αυτά που είχα παραγγείλει. Παρέλαβε άλλος κι έτσι δεν μπορεσα να τα ελέγξω εγώ και να αρνηθώ κατευθείαν. Ο Καυκάς μου λέει ότι είναι λάθος της ACS. 30-40 λεπτά αναμονή στο τηλέφωνο για ACS, τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο που είδα στα στοιχεία του άλλου, τον ενημερώνω (ξενερώνει, 15 μέρες περίμενε), κάνει άρνηση παραλαβής (του ήρθαν τα δικά μου) και τους ενημερώνει παράλληλα. Είπαν ότι θα το φροντίσουν, θα δούμε, προς το παρόν έχουν περάσει 6 μέρες. Κι οι 2 μας έχουμε πληρώσει με κάρτα... 2
godfather0991 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Το θέμα με τα courier είναι μάλλον και πόσο "χέρι" τους έχει βάλει το κατάστημα που εξυπηρετούν λογικά ή το κατάστημα του courier που εξυπηρετεί. Γιατί αγοράζω χρόνια από γνωστό βιβλιοπωλείο του κέντρου που συνεργάζεται με ACS και ποτέ μα ποτέ δεν μου έχουν αφήσει χαρτάκι και πάντα τηλεφωνούν να δουν αν είμαι σπίτι. Αντίθετα από άλλα καταστήματα που έχω παραγγείλει και τα φέρνει ACS 99% των περιπτώσεων κολλάνε χαρτάκι ή δεν με βρίσκουν. Πραγματικά οι μεταφορικές στην Ελλάδα είναι ένα μυστήριο... Μπορεί μερικές φορές να είναι απίστευτα επαγγελματικές και άλλες να είναι ότι χειρότερο... Συνήθως είναι το δεύτερο 2
Dark Billys Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Η εξυπηρέτηση εξαρτάται απο το τοπικό κατάστημα της κάθε εταιρίας. Δεν τους έχει σφίξει τα λουριά η κάθε μητρική εταιρία και κάνουν οτι τους καπνίσει. Εδώ στην επαρχία είχα παραγγείλει κάτι Σάββατο αργά το βράδυ και μου ήρθε την Τρίτη το μεσημεράκι με την ACS. Κανονική παράδοση χωρίς πρόβλημα, με πήρε τηλέφωνο ένα παλικάρι και κατέβηκα στο δρόμο και το παρέλαβα. Το απόγευμα όμως, αφού παρέλαβα το δέμα κανονικά, μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι έγινε προσπάθεια παράδοσης, δεν μπόρεσαν να με βρουν και να τους πάρω τηλέφωνο για να κανονίσω πως θα το παραλάβω........🤣🤣 Οτι ναναι, τα έχουν χάσει τελείως μου φαίνεται αυτές τς μέρες. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2020 από Dark Billys
greekparot Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Στην πόλη της Καβάλας η acs νομίζω λειτουργεί πάρα πολύ καλά. Δεν υπάρχει το φαινόμενο χαρτάκι... Την Παρασκευή μου έστειλαν από Θεσσαλονίκη ένα πακέτο που είχα παραγγείλει κ είπα λογικά μέσα στην εβδομάδα θα μου το φέρουν δεδομένου ότι μεσολάβησε και η black Friday. Σήμερα Κυριακή μου ήρθε μήνυμα στο Viber από ACS και έγραφε ότι το πακέτο είναι προς παράδοση. Όντως μετά από μία ώρα ήρθε σπίτι. Τον ρώτησα και Κυριακή δουλεύεις; Μου λέει έχουμε παρά πολλά δέματα και μας κατέβασαν και σήμερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις