Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Spoiler

 

Πρωταθλητες σε αυτή την τακτική είναι τα ΕΛΤΑ κουριερ η γενική ταχυδρομική και η ACS, σε εμένα όσες φορές γίνεται αυτό αλλά και σε κάποιες που όντως χτύπησαν αλλά δεν ανοίξαμε τους πήρα τηλέφωνο και κανονίστηκε νέα ημερομηνία ήρθαν άλλη ημέρα. Πάντως με αυτά και με αυτά, μάλλον αντί να πληρώνω με καρτα θα επιλέγω αντικαταβολή οπότε αν γίνει η στραβή είτε θα προσπαθήσουν να το ξαναφέρουν είτε θα το επιστρέψουν πίσω και να τα βρούνε με το μαγαζί, δεν είναι σε θέση να τρέχω να κουβαλάω συσκευές από ένα βάρος και επάνω έτσι κι αλλιώς. 

  • Like 1
  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Επειδη συνεχιζεται το ιδιο τροπαρι . Παρτε μια ιδεα απο ΚΔ στην Π.ραλλη. Η εικονα μιλαει απο μονη της κ αυτο που βλεπεται θα νε το 1/3 λογικα !!!

128021208_10224479120275179_7044014249036165738_o.jpg

Ναι, και; Τα έχουμε ξαναπεί... εάν δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό και τις απαραίτητες εγκαταστάσεις, ας μην κάνουν αυτήν τη δουλειά αυτές οι εταιρείες και ας μην ισχυρίζονται ότι πουλάνε υπηρεσίες που άλλοτε τις παρέχουν και άλλοτε τις παρέχουν μισές - για τα ίδια χρήματα. Αυτό λέγεται απάτη. Δεν υπάρχουν ελαφρυντικά. Ότι τι; Ότι έχουμε αυξημένες ηλεκτρονικές αγορές αυτήν την περίοδο; Την απάτη αυτή την κάνουν συστηματικά για παραπάνω από δεκαετία!

Στην τελική εάν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν όλη την επικράτεια ας περιοριστούν σε κάποιες Περιφέρειες και Νομούς.

  • Like 19
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο δε προκειται να αλλαξει  οσο και να κλεγεστε !!! Μονο αν παρεμβει η ΕΕΤΤ αυξησει τις τιμες και πει ποιο αυξημενα μεταφορικα ποιο μεγαλη προμηθεια στους πρακτορες ωστε να παρουν οχηματα και προσληψη ατομων μαζι με αυξηση μισθων .Ανοιγμα ποιο πολλων πρακτοριων σε καποιες περιοχες ωστε να μοιραστει και ο φορτος  Τοτε ναι ισως διωρθωνοταν η κατασταση μιλαω με το δικο μου σκεπτικο.Τωρα αν πχ εβγαινε μια μερα και επαιρναν τις αδειες σε ολες τις εταιρειες αναγκαστικα τα Ελτα θα γεμιζαν δεματα και δε θα χαν που να τα βαλουν . που αυτο το σεναριο δε παιζει να γινει ποτε. Και προ covid-καραντινας υπηρχαν τα προβληματα ναι γιατι να εξακολουθουσε να  υπαρχει ασταματητος φορτος αφου ολοι εχουν συνηθησει το e-shopping  απλα με τον Covid 3 πλασιαστικε ο φορτος και εγινε χειροτερη η κατασταση απλη λογικη ειναι  !!! Και μη περιμενετε καλυτερες υπηρεσιες απο αυτες που πληρωενετε ηδη ειναι σκοτωμενα τα πραγματα . ποιο κατω τα μεταφορικα δε γινεται. Εγω παραγγελια π εκανα . 2 ευρω μτφ και 1.50 αντικαταβολη. τσαμπε εντελως μιλαμε. και καπιοι λενε πληρωσα !!! και να ξερετε σε ολο αυτο το χαμο οι εταιρειες βαζουν προτερεοτητα τα δεματα των ιδιωτων παρα των e-shops με τα Brands .Myshoe-jumbo-zara κλπ αυτες οι βλακειες ειναι που καθυστερουν αλλα δεματα

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
  • Confused 3
Δημοσ.

Δεν είμαι ούτε εργαζόμενος ούτε μέτοχος αλλά θεωρώ ότι όταν κάποιος σου χτυπάει κουδούνι  περάσει 1 λεπτό και δεν ανοίξεις θεωρεί δεδομένο ότι δεν είσαι μέσα οπότε καλώς κάνει και αφήνει χαρτάκι.

Δεν μου έχει συμβεί ποτέ να μου φέρει πακέτο καμία εταιρεία να είμαι μέσα και να μου αφήσει χαρτάκι γιατί σε κουδούνι όχι σε λεπτό αλλά ούτε 30 δευτερόλεπτα θα απαντήσω. Έχω έναν στη πολυκατοικία χτυπάνε ξαναχτυπάνε περιμένουν 5 - 10 λεπτά και ενώ είναι πάνω δεν απαντάει. Φταίει μετά ο ντελιβεράς που αφήνει χαρτάκι;;; Πολλές φορές τους βλέπω που ξαναέρχονται και πάλι τα ίδια. Μερικές φορές τους ανεβάζει και στο 2ο γιατί βαριέται να κατέβει στην είσοδο. Με λίγα είμαστε και εμείς να μην πω τίποτε βαρύτερο  ακοινώνητοι. Σεβάσου και τον άλλο που τρέχει με ένα μηχανάκι να βγάλει το μεροκάματο και μην του κάνεις τη ζωή δύσκολη;;

Ο ντελιβεράς έχει να μοιράσει 10άδες πακέτα. Αν κάθεται να περιμένει πότε θα αποφασίσει ο άλλος να απαντήσει και να περιμένει 15 λεπτά να κατέβει πάει το έχασε το δρομολόγιο.

  • Like 2
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν είμαι ούτε εργαζόμενος ούτε μέτοχος αλλά θεωρώ ότι όταν κάποιος σου χτυπάει κουδούνι  περάσει 1 λεπτό και δεν ανοίξεις θεωρεί δεδομένο ότι δεν είσαι μέσα οπότε καλώς κάνει και αφήνει χαρτάκι.

Δεν μου έχει συμβεί ποτέ να μου φέρει πακέτο καμία εταιρεία να είμαι μέσα και να μου αφήσει χαρτάκι γιατί σε κουδούνι όχι σε λεπτό αλλά ούτε 30 δευτερόλεπτα θα απαντήσω. Έχω έναν στη πολυκατοικία χτυπάνε ξαναχτυπάνε περιμένουν 5 - 10 λεπτά και ενώ είναι πάνω δεν απαντάει. Φταίει μετά ο ντελιβεράς που αφήνει χαρτάκι;;; Πολλές φορές τους βλέπω που ξαναέρχονται και πάλι τα ίδια. Μερικές φορές τους ανεβάζει και στο 2ο γιατί βαριέται να κατέβει στην είσοδο. Με λίγα είμαστε και εμείς να μην πω τίποτε βαρύτερο  ακοινώνητοι. Σεβάσου και τον άλλο που τρέχει με ένα μηχανάκι να βγάλει το μεροκάματο και μην του κάνεις τη ζωή δύσκολη;;

Ο ντελιβεράς έχει να μοιράσει 10άδες πακέτα. Αν κάθεται να περιμένει πότε θα αποφασίσει ο άλλος να απαντήσει και να περιμένει 15 λεπτά να κατέβει πάει το έχασε το δρομολόγιο.

Ακριβως ετσι . 1 λεπτο και πολυ ειναι να περιμενεις. !!! οταν εχεις 60 με 100  δεματα μπροστα δεν μπορεις να περιμενεις. 

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 2
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μου ηρθε πακετο απο Γενικη Ταχυδρομικη και το εφερε ταξιτζης .

Πηρε τηλ να κατεβω κατω στο δρομο

Και εμένα Γιάννη πρέπει να ήταν τις μέρες του πρώτου lokdown και με πήρε τηλέφωνο όπως εσένα δε χτύπησε κουδούνι.Μου φάνηκε παράξενο αλλά πρέπει να  ήταν την εποχή που οι ταξιτζήδες μπορούσαν και αυτοί να κλείσουν το ταξί και να πάρουν το 800άρι .  Ενδεχομένως επειδή δεν μπορούσε να ενεργοποιήσει το  ταξίμετρο να έκανε πάρεργο για συμπληρωματικά έσοδα.:D

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Αυτο δε προκειται να αλλαξει  οσο και να κλεγεστε !!! Μονο αν παρεμβει η ΕΕΤΤ αυξησει τις τιμες και πει ποιο αυξημενα μεταφορικα ποιο μεγαλη προμηθεια στους πρακτορες ωστε να παρουν οχηματα και προσληψη ατομων μαζι με αυξηση μισθων .Ανοιγμα ποιο πολλων πρακτοριων σε καποιες περιοχες ωστε να μοιραστει και ο φορτος  Τοτε ναι ισως διωρθωνοταν η κατασταση μιλαω με το δικο μου σκεπτικο.

Ακόμα και οι ακριβές κούριερ την κάνουν αυτήν την απάτη.

2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Τωρα αν πχ εβγαινε μια μερα και επαιρναν τις αδειες σε ολες τις εταιρειες αναγκαστικα θα έρχονταν άλλες εταιρείες για να καλύψουν το κενό στην αγορά

Στο διόρθωσα.

2 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Και προ covid-καραντινας υπηρχαν τα προβληματα ναι γιατι να εξακολουθουσε να  υπαρχει ασταματητος φορτος αφου ολοι εχουν συνηθησει το e-shopping  απλα με τον Covid 3 πλασιαστικε ο φορτος και εγινε χειροτερη η κατασταση απλη λογικη ειναι  !!!

Αφού είσαι της απλής λογικής να σου προσφέρω και εγώ λίγη: Όταν πληρώνεις για μια υπηρεσία, πρέπει να την λάβεις.

7 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν μου έχει συμβεί ποτέ [...]

Επειδή δεν σου έχει συμβεί εσένα σημαίνει ότι δεν συμβαίνει? Εάν υπαινίσσεσαι κάτι τέτοιο, τότε πρέπει να έχουμε μαζευτεί υπερβολικά πολλοί ψεύτες αν είναι έτσι... και όχι μόνο εδώ στο Ινσόμνια.

7 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ο ντελιβεράς έχει να μοιράσει 10άδες πακέτα. Αν κάθεται να περιμένει πότε θα αποφασίσει ο άλλος να απαντήσει και να περιμένει 15 λεπτά να κατέβει πάει το έχασε το δρομολόγιο.

Ο ντελιβεράς είπαμε ότι συχνά αφήνει χαρτάκι χωρίς προσπάθεια επικοινωνίας. Έπειτα, εκτός από το κουδούνι υπάρχει και το SMS και το τηλέφωνο. Μπορούν να στείλουν SMS ότι έρχονται.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ο ντελιβεράς είπαμε ότι συχνά αφήνει χαρτάκι χωρίς προσπάθεια επικοινωνίας. Έπειτα, εκτός από το κουδούνι υπάρχει και το SMS και το τηλέφωνο. Μπορούν να στείλουν SMS ότι έρχονται.

Δε γινεται να στειλεις SMS οταν ερχεσαι . Σε καποια δεματα παει μυνημα αναλογα την εταιρεια απο τη στιγμη που ο κουριερ κανει δρομολογηση. Η ACS εχει ενα γενικο μνμα  απο οσο ξερω αλλα δε παει σε ολλους τους παραληπτες  ειναι ενα τυποποιημενο μυνημα που σου λεει οτι η παραγγελια ειναι προς δρομολογηση. Αλλα αυτο ερχεται απο τον σερβερ των κεντρικων. απο τη στιγμη που το σκαναρει για δρομολογηση ο κουριερ. και αυτο π λες αν ερχοταν αλλες εταιρειες αυτο ουτε προκειτε να γινει .και υποθετικα να ερχοταν. νομιζεις οτι αυτες θα ειχαν καλυτερες υπηρεσιες κατα τη γνωμη σου ? δε νομιζω ... Ε φιλε μη πληρωνεις μετα αυτη την υπηρεσια αν δε σε εξυπηρετει . Διαλεξε αλλο eshop με αλλη μεταφορικη υπηρεσια. που να σε καλυπτει. Δεν σε αναγκασε κανενας να παραλαβεις με ACS η Γενικη κλπ. Να τους περνεις τηλ να διαλεγεις δικια σου κουριερ και να σε χρεωνουν παραπανω . Ζητα μια αλλη ποιο μικρη Courier center πχ easy mail Tas courier Red courier. τοσες ειναι . 

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Επειδη δεν εχω που να το γραψω μιας και το αλλο κλειδωσε, το γραφω εδω.φιλος απο το call center των zaras μου ειπε οτι περυσι οι παραγγελιες της BF ηταν 7κ,φετος ηταν 28κ.
Μετα σας φταινε οι κουριερ.

 

26 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν είμαι ούτε εργαζόμενος ούτε μέτοχος αλλά θεωρώ ότι όταν κάποιος σου χτυπάει κουδούνι  περάσει 1 λεπτό και δεν ανοίξεις θεωρεί δεδομένο ότι δεν είσαι μέσα οπότε καλώς κάνει και αφήνει χαρτάκι.

Ο αλλος εκανε ντους λεει,δεν απαντησε στο τηλ και μετα του εφταιγε ο αλλος που εφυγε.

Πολλες οι πιθανοτητες να μην ειχε ονομα στο κουδουνι του και για αυτο να τον επαιρνε ο συναδελφος,οπως επισης και να μην ακουσε το κουδουνι. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apos2008 είπε

Δε γινεται να στειλεις SMS οταν ερχεσαι .

Όλα γίνονται εάν δεν είσαι απατεώνας.

1 λεπτό πριν, apos2008 είπε

Σε καποια δεματα παει μυνημα αναλογα την εταιρεια απο τη στιγμη που ο κουριερ κανει δρομολογηση. Η ACS εχει ενα γενικο μνμα  απο οσο ξερω αλλα δε παει σε ολλους τους παραληπτες  ειναι ενα τυποποιημενο μυνημα που σου λεει οτι η παραγγελια ειναι προς δρομολογηση. Αλλα αυτο ερχεται απο τον σερβερ των κεντρικων. απο τη στιγμη που το σκαναρει για δρομολογηση ο κουριερ.

Α τι - υπάρχει μήνυμα τελικά? Αποφάσισε.

1 λεπτό πριν, apos2008 είπε

και αυτο π λες αν ερχοταν αλλες εταιρειες αυτο ουτε προκειτε να γινει .και υποθετικα να ερχοταν. νομιζεις οτι αυτες θα ειχαν καλυτερες υπηρεσιες κατα τη γνωμη σου ? δε νομιζω ...

Θα είχαν από τη στιγμή που οι προηγούμενες έκλεισαν επειδή δεν έπαιξαν το παιχνίδι με τους όρους που έπρεπε.

Έπειτα, δεν χρειάζεται να κλείσουν. Ας γίνουν πιο τοπικές εάν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν για μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. "Attiki Courier", "Peloponnesian Courier", "Sterea Courier" κ.λπ.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Όλα γίνονται εάν δεν είσαι απατεώνας.

Αναφορά σε κείμενο

Που το ειδες αυτο,το να στειλει sms ο κουριερ οτι ερχεται;

Τι ειναι,γκομενα, ή κολληταρι που ερχεται να παιξετε pro?

Μπα και νομιζετε οτι ο κουριερ εχει μονο το δικο σας δεμα,και πρεπει να σας παρει τηλ,να στειλει sms ή να περιμενει 5 λεπτα μηπως εισαστε στο μπανιο;

 

Δημοσ.

Πάντως εγώ που μένω Κατερίνη, Γενική Ταχυδρομική και ACS είναι στον ίδιο δρόμο, 200 μέτρα διαφορά. Από το σπίτι μου 1 λεπτό η μία και 1μιση η άλλη. Τα δέματα έρχονται κανονικά σπίτι και να πω την αλήθεια οι πιο μάγκες εδώ είναι η ΕΛΤΑ που παίρνουν πάντα τηλέφωνο πριν στο φέρουν. Μάλλον πιο πολύ έχει να κάνει με την τακτική του εκάστοτε καταστήματος στην εκάστοτε πόλη. Δεν εξηγείται αλλιώς. Αυτό καταλαβαίνω από τα παράπονα σας. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, randomcat είπε

Όλα γίνονται εάν δεν είσαι απατεώνας.

Αναφορά σε κείμενο

Μα δε γινεται ψεμματα θα σου πω ? Αυτο που σου λεω απο την ACS ειναι επειδη με παραγγελιες δικες μ που ετυχε να κανω παλιοτερα .ερχοταν SMS απο τα κεντρικα οτι ηταν προς δρομολογηση και λογικα ερχεται σε καποιους παραληπτες αυτη η τυποποιημενη ειδοποιηση. Ανεξαρτητα αν ερθει σπτι σου η οχι . 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Juniorak1 είπε

Μάλλον πιο πολύ έχει να κάνει με την τακτική του εκάστοτε καταστήματος στην εκάστοτε πόλη.

Aυτο ειναι κατι που εχει συζητησει εκατονταδες φορες εδω μεσα,και ισχυει 100%.

Ομοιως ομως παιζει ρολο και το ποσο στ@ρχιδιστης ειναι ο κουριερ που εξυπηρετει την περιοχη.

Μπορεις ανετα να εχεις την καλυτερη γνωμη για διανομεα που φερνει μικρα δεματα στην περιοχη σου ( μηχανακι ) ,και τη χειροτερη για διανομεα που φερνει μεγαλα. Η ιδια εταιρια λοιπον μπορει ανετα να εχει κακο ονομα για σενα,αναλογως τις αναγκες και τις παραγγελιες σου
( μικρα δεματακια ή μεγαλα λογω δουλειας ) .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για να ξεκαθαρησουμε για τα μυνηματα γιατι καπιοι δε καταλαβαινουν.ολα τα δεματα εχουν Voucher και ειναι καταχωρημενα σε μια βαση δεδομενων Οταν εχεις ενα χρεωμενο δεμα και το σκαναρεις απων η ακυρωση διανομεα . παει αυτοματα εντολη στον σερβερ των κεντρικων και απο εκει φευγει το τυποποιημενο μυνημα στο κινητο σου. Θα καθοταν ο καθε ενας να εγραφε μυνημα ειστε σοβαροι ??

Επεξ/σία από apos2008
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...