Προς το περιεχόμενο

αποζημιώσεις για αργό Internet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 3/12/2020 στις 11:19 ΠΜ, witty είπε

Θεωρώ ότι το λογικό είναι να δικαιούσαι αποζημίωση διότι πρόκειται για 80% απόκλιση, για την οποία είμαι σίγουρος ότι δεν σε είχαν ενημερώσει προφορικά, ενώ γραπτώς δεν θεωρώ πιθανό να αναφέρουν ότι είναι καλυμμένοι για μία τόσο σημαντική αποκλιση

Όπως το κατάλαβα από αυτά που διάβασα στα νέα συμβόλαια θα γράφει μια ελάχιστη ταχύτητα. Δλδ αν βάλω 24αρα και στο συμβόλαιο αναφέρει ως ελάχιστη διαμονή 4mbps και έχω πάνω από 30% (για vdsl νομίζω είναι 20%) απόκλιση από την ελάχιστη τότε δικαιούμαι μείωση στην τιμή εφόσον δεν μπορεί να αποκατασταθεί το πρωβλημα εντός 30 ημερών από την ημέρα που δηλώθηκε η βλάβη.

Οι τιμές της ελάχιστη / συνήθης / μέγιστης θα είναι στους όρους του συμβολαίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω adsl και το ρουτερ κλειδωνει περίπου στα 5Μbit ο παροχος (Wind) για την περιοχή μου δίνει ελάχιστη ταχύτητα 3.1Μbit και συνήθη 6.8Mbit οπότε είμαι μέσα στα όρια και δεν έχω δικαίωμα για παράπονα κλπ σύμφωνα με τον τεχνικούς τους, τώρα βέβαια να θεωρείται νορμάλ ταχύτητα 5MBit εν έτη 2020 είναι άλλη κουβέντα...

 

 

 

 

 

wind_speed.jpg

Επεξ/σία από Shineboy
κοψιμο εικονας
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tanagno είπε

Όπως το κατάλαβα από αυτά που διάβασα στα νέα συμβόλαια θα γράφει μια ελάχιστη ταχύτητα. Δλδ αν βάλω 24αρα και στο συμβόλαιο αναφέρει ως ελάχιστη διαμονή 4mbps και έχω πάνω από 30% (για vdsl νομίζω είναι 20%) απόκλιση από την ελάχιστη τότε δικαιούμαι μείωση στην τιμή εφόσον δεν μπορεί να αποκατασταθεί το πρωβλημα εντός 30 ημερών από την ημέρα που δηλώθηκε η βλάβη.

Οι τιμές της ελάχιστη / συνήθης / μέγιστης θα είναι στους όρους του συμβολαίου.

Ναι θα λεει απο 1-24 οποτε ολα καλα😋

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Shineboy είπε

οπότε είμαι μέσα στα όρια και δεν έχω δικαίωμα για παράπονα κλπ σύμφωνα με τον τεχνικούς τους,

Για το εάν έχεις δικαίωμα για παράπονα ή όχι, τότε οι τεχνικοί τους σίγουρα δεν είναι η πιο αμερόληπτη πηγή.

Καλύτερη εικόνα θα αποκτήσεις εάν επικοινωνήσεις με κάποιον ή όλους από τους παρακάτω φορείς:
 -
Συνήγορος του Καταναλωτή
 - με την Προστασία του Καταναλωτή από το υπουργείο
 - ΙΝ.ΚΑ.
 - Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, witty said:

Για το εάν έχεις δικαίωμα για παράπονα ή όχι, τότε οι τεχνικοί τους σίγουρα δεν είναι η πιο αμερόληπτη πηγή.

Καλύτερη εικόνα θα αποκτήσεις εάν επικοινωνήσεις με κάποιον ή όλους από τους παρακάτω φορείς:
 -
Συνήγορος του Καταναλωτή
 - με την Προστασία του Καταναλωτή από το υπουργείο
 - ΙΝ.ΚΑ.
 - Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ,

ουτε καν.το εχω γραψει και αλλου.στο adsl απο ποιο οριο και κατω θεωρειται βλαβη βγαινει με συγκεκριμενο τροπο(τον εχω αναφερει σε αλλο θεμα).και τα ορια ειναι τραγικα χαμηλα.αν ο αλλος εχει πχ attenuation 30 και 40 κλαφτα χαραλαμπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια έλεγαν κάποτε και οι ασφαλιστικές για τον "τρόπο υπολογισμού" της προσαύξησης του ασφαλίστρου, και όταν άρχισαν οι πολίτες να στρέφονται στους φορείς (και να βγαίνουν οι αντίστοιχες αποφάσεις) που προανέφερα, άρχισαν να κάνουν σημαντικές αναδιπλώσεις.

Από την άλλη, για να το λες με τόση βεβαιότητα, σημαίνει ότι το έχεις ψάξει διεξοδικά το θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, witty said:

Τα ίδια έλεγαν κάποτε και οι ασφαλιστικές για τον "τρόπο υπολογισμού" της προσαύξησης του ασφαλίστρου, και όταν άρχισαν οι πολίτες να στρέφονται στους φορείς (και να βγαίνουν οι αντίστοιχες αποφάσεις) που προανέφερα, άρχισαν να κάνουν σημαντικές αναδιπλώσεις.

Από την άλλη, για να το λες με τόση βεβαιότητα, σημαίνει ότι το έχεις ψάξει διεξοδικά το θέμα

υπαρχει μια διαφορα.τα ορια αυτα για το adsl παντα εχουν βγει με την συμφωνια της  eett.αν καποιος θελει μπορω να αναφερω ξανα ενα παραδειγμα για ενα χ αστικο κεντρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκλείεις το ενδεχόμενο η ΕΕΤΤ να δέχτηκε πιέσεις έτσι ώστε να βγάλει όρια που να τείνουν να είναι ευνοϊκά για τις εταιρείες ;

Εάν μελετήσεις το έργο από τον συνήγορο του πολίτη, και τους άλλους φορείς που προανέφερα, τότε θα δεις ότι οι "πιέσεις" δεν είναι και τόσο σπάνιο φαινόμενο.

Σχετικά με το παράδειγμα, θα με ενδιέφερε να αναφέρεις για να καταλάβω τον μηχανισμό.
Εκτός, εάν έχεις εύκαιρο τον σχετικό σύνδεσμο από την ΕΕΤΤ για να τον κοιτάξω απευθείας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, witty said:

Αποκλείεις το ενδεχόμενο η ΕΕΤΤ να δέχτηκε πιέσεις έτσι ώστε να βγάλει όρια που να τείνουν να είναι ευνοϊκά για τις εταιρείες ;

Εάν μελετήσεις το έργο από τον συνήγορο του πολίτη, και τους άλλους φορείς που προανέφερα, τότε θα δεις ότι οι "πιέσεις" δεν είναι και τόσο σπάνιο φαινόμενο.

Σχετικά με το παράδειγμα, θα με ενδιέφερε να αναφέρεις για να καταλάβω τον μηχανισμό.
Εκτός, εάν έχεις εύκαιρο τον σχετικό σύνδεσμο από την ΕΕΤΤ για να τον κοιτάξω απευθείας

εννοειται πως δεν αμφιβαλλω.αλλα αυτο δεν αλλαζει κατι.

για αυτο που λεγαμε

Στο νέο RUO  έχει προστεθεί νέα διαδικασία ελέγχου χαμηλού συγχρονισμού σε πελάτες LLU.
Θεσπίστηκε ένα νέο Profil ελέγχου κοινό για όλους τους Παρόχους και τον ΟΤΕ, και ορίστηκε πίνακας αποδεκτών συγχρονισμών ανά Αστικό Κέντρο και ομάδα  attenuation επίσης κοινός σε όλους τους Παρόχους.
Για να ελεγχθεί ο συγχρονισμός ενός πελάτη και να αποφασιστεί εάν ο συγχρονισμός είναι αποδεκτός ή όχι, έχουν οριστεί οι παρακάτω κανόνες και έλεγχοι.
•    Η υπηρεσία είναι LLU ADSL
•    Το μήκος βρόχου δεν ξεπερνά τα 4km
•    Δεν υπάρχει ηλεκτρικό πρόβλημα στον βρόχο
•    Έχει εφαρμοστεί το κοινό profil ελέγχου
•    Το attainable rate downstream συγχρονισμού δεν ξεπερνάει το αποδεκτό κατώφλι από τον πίνακα σε σχέση με το attenuation downstream
Εάν κάποιο από τα παραπάνω δεν είναι σύννομο, δεν επιτρέπεται η δήλωση βλάβης.


παράδειγμα αστικο κεντρο πεντελης. αν εχεις 10 db attenuation με 10 αρι profile αν ξεπερνας τα 9.5 Mbit εισαι οκ.ισος σου ακουγονται κινεζικα αλλα δεν μπορω να στα κανω πιο απλα.αν εσυ εχεις 30 attenuation δηλαδη εισαι στα 2Km και εχεις margin 10 και ξερπερνας τα 3mbit εισαι μια χαρα. τα ορια ειναι πολυ χαμηλα. σε ελευθερη μεταφραση βαλε vdsl αν εχεις.αν δεν εχεις asta la vista.

10db 9572
15db 8076
20db 5488
25db 3940
30db 3112
35db 3164
40db 2324
45db 1824
5db 11476
50db 1648
55db 768
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση.
Ήσουν σαφέστατος.

Πράγματι, αρκετές νέες λέξεις, αλλά χρειάζεται να μελετήσω.

Θα εξετάσω και το vdsl

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, witty said:

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση.
Ήσουν σαφέστατος.

Πράγματι, αρκετές νέες λέξεις, αλλά χρειάζεται να μελετήσω.

Θα εξετάσω και το vdsl

απλα απο αστικο κεντρο σε αστικο κεντρο αλλαζουν./τωρα απλα πηρα ενα τυχαιο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/12/2020 στις 2:59 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Ναι θα λεει απο 1-24 οποτε ολα καλα😋

 

Για την αναβάθμιση σε vdsl (Γολγοθάς με Vodafone στην ουσία τους παρακαλούσα) μου βάλανε ελάχιστη 41,87 και με το 20% ανοχή πρέπει να πιάνω κάτω από 33,5mbps για να δικαιούμαι έκπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...