Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με αφορμή την παρακάτω πληροφορία:

Αναφορά σε κείμενο

Αποζημίωση στους χρήστες του Internet για τις αποκλίσεις των δικτύων τους από τις πραγματικές ταχύτητες σύνδεσης στο Διαδίκτυο θα καταβάλλουν από σήμερα οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών (27/11/2020).

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής :

με ποιον ακριβώς τρόπο μπορώ να γνωρίζω ποια είναι η πραγματική ταχύτητα που έχω στο σπίτι μου ;

που βλέπω αυτήν την πληροφορία ;

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

ΥΓ. Το πλήρες άρθρο φαίνεται εδώ.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στον περιηγητή σου (Firefox, Chrome, Edge κτλ.) μπαίνεις στην ιστοσελίδα του ρούτερ σου (συνήθως 192.168.1.1 - το γράφεις στη γραμμή διευθύνσεων) κι εκεί (ψάχνεις και) βλέπεις τα στατιστικά της σύνδεσής σου. Τα στοιχεία (admin - password) για να μπεις στην ιστοσελίδα του ρούτερ συνήθως υπάρχουν τυπωμένα στο κάτω μέρος του ρούτερ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, accipio είπε

Στον περιηγητή σου (Firefox, Chrome, Edge κτλ.) μπαίνεις στην ιστοσελίδα του ρούτερ σου (συνήθως 192.168.1.1 - το γράφεις στη γραμμή διευθύνσεων) κι εκεί (ψάχνεις και) βλέπεις τα στατιστικά της σύνδεσής σου. Τα στοιχεία (admin - password) για να μπεις στην ιστοσελίδα του ρούτερ συνήθως υπάρχουν τυπωμένα στο κάτω μέρος του ρούτερ.

Αυτο βεβαια επισήμως δεν το αναγνωρίζει κανενας πάροχος, γιατι η ευθύνη του εσωτερικού δικτύου βαρύνει τον πελάτη.

Η ταχυτητα που αποδέχονται ειναι αυτη που μετρανε στο τελευταίο σημειο του ακραίου δικτύου πχ εισαγωγη πολυκατοικίας.

.

Αυτο που μπορει να κανει καποιος, με σχετικες γνωσεις βεβαια, ειναι να συνδέσει τον ρουτερ του στην εισαγωγή της πολυκατοικίας, μονο τότε θα δει την σωστη ταχύτητα.

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 28/11/2020 στις 12:42 ΜΜ, accipio είπε

Στον περιηγητή σου (Firefox, Chrome, Edge κτλ.) μπαίνεις στην ιστοσελίδα του ρούτερ σου (συνήθως 192.168.1.1 - το γράφεις στη γραμμή διευθύνσεων) κι εκεί (ψάχνεις και) βλέπεις τα στατιστικά της σύνδεσής σου. Τα στοιχεία (admin - password) για να μπεις στην ιστοσελίδα του ρούτερ συνήθως υπάρχουν τυπωμένα στο κάτω μέρος του ρούτερ.

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση.
Με βοήθησε ιδιαίτερα

Στις 28/11/2020 στις 2:06 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Αυτο βεβαια επισήμως δεν το αναγνωρίζει κανενας πάροχος, γιατι η ευθύνη του εσωτερικού δικτύου βαρύνει τον πελάτη.

Η ταχυτητα που αποδέχονται ειναι αυτη που μετρανε στο τελευταίο σημειο του ακραίου δικτύου πχ εισαγωγη πολυκατοικίας.

.

Αυτο που μπορει να κανει καποιος, με σχετικες γνωσεις βεβαια, ειναι να συνδέσει τον ρουτερ του στην εισαγωγή της πολυκατοικίας, μονο τότε θα δει την σωστη ταχύτητα.

Είσαι σίγουρος για αυτό ;
Με ξενίζει, αλλά εάν το έχεις ψάξει, σεβαστό.

Εάν πράγματι ισχύει ακριβώς όπως το περιγράφεις, τότε αυτό σημαίνει ότι η παραπάνω ανακοίνωση είναι περισσότερο στάχτη στα μάτια, δεδομένου ότι ο μέσος χρήστης δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να κάνει τις ενέργειες που αναφέρειες.
Συνεπώς, επί της ουσίας, δεν μπορεί να γίνει ουσιαστικός έλεγχος

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, witty είπε

Είσαι σίγουρος για αυτό ;
Με ξενίζει, αλλά εάν το έχεις ψάξει, σεβαστό.
 

Κανένας πάροχος πουθενά δε θα δεχθεί να σου κάνει σκόντο επειδή το σπίτι σου έχει κακή καλωδιωση ούτε θα βάλει από την τσέπη του για να την αντικαταστήσει.

Από εκεί και πέρα, σαν τελικός χρήστης μπορείς να κάνεις διάφορα βήματα για να βγάλεις ορισμένα συμπεράσματα:
 

  • Τσεκάρεις το router εκεί που είναι. Αν κλειδώνει καλά, τέλος.
  • Τσεκάρεις το router στην πρώτη πριζα, βγάζοντας όλες τις άλλες συσκευές. Αν κλειδώνει καλά και πριν όχι, ψάχνεσαι με συσκευές/φίλτρα/καλωδιωση.
  • Βάζεις χέρι στην πρώτη πριζα  και απομονώνεις το υπόλοιπο σπίτι. Αν κλειδώνει καλά και πριν όχι, ψάχνεσαι με καλωδιωση.

Τα δύο πρώτα βήματα είναι 5 λεπτά δουλειά. Το τρίτο ανάλογα αν πιάνουν τα χέρια σου, τι εξοπλισμό, τι κατασκευτή και τι πριζες έχεις μπορεί να είναι από 10 λεπτά ώς αρκετά. Άμα στο τρίτο βήμα συνεχίζεις να έχεις κακό κλείδωμα, αγκαρεύεις τον πάροχο να φέρει τεχνικό.

Η φάση με τις αποζημιώσεις πράγματι δεν θα κάνει διαφορά, γιατί η εκτίμηση που θα κάνει ο κάθε πάροχος θα είναι πολύ πολύ πολύ συντηρητική με βάση την απόσταση. Αν εκτιμά ότι θα πιάνεις πχ 50 θα σου υπόσχεται ξερωγώ "38 και βλέπουμε". Οπότε εκτός προδιαγραφών θα είσαι βασικά μόνο με καραμπινάτη βλάβη που δεν επισκευάζεται.

  • Like 3
Δημοσ.
22 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε

Κανένας πάροχος πουθενά δε θα δεχθεί να σου κάνει σκόντο επειδή το σπίτι σου έχει κακή καλωδιωση ούτε θα βάλει από την τσέπη του για να την αντικαταστήσει.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές σκέψεις σου.


Λόγω του ότι δεν πιάνουν τα χέρια μου, προτιμώ να φέρω κάποιον τεχνικό για να τσεκάρει την καλωδίωση, ιδανικά όχι της εταιρείας διότι θέλω μία ανεξάρτητη γνώμη.

Σε τί ειδικότητα χρειάζεται να απευθυνθώ ;

  

22 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε
  • Τσεκάρεις το router εκεί που είναι. Αν κλειδώνει καλά, τέλος.

Όταν λες "κλειδώνει", τί ακριβώς εννοείς ;

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, witty είπε

Λόγω του ότι δεν πιάνουν τα χέρια μου, προτιμώ να φέρω κάποιον τεχνικό για να τσεκάρει την καλωδίωση, ιδανικά όχι της εταιρείας διότι θέλω μία ανεξάρτητη γνώμη.

Σε τί ειδικότητα χρειάζεται να απευθυνθώ ;

Σε ηλεκτρολόγο που ασχολείται με δικτυακά/τηλεφωνικά; Δεν ξέρω σίγουρα να σου πω.

2 ώρες πριν, witty είπε

 Όταν λες "κλειδώνει", τί ακριβώς εννοείς ;
 

Σε τι ταχύτητα συγχρονίζει με το κέντρο ή την καμπίνα που σε εξυπηρετεί. Όλα τα router έχουνε στο μενού τους επιλογή να σου δείξουν τον συγχρονισμό εκείνη τη στιγμή, καθώς και άλλα στοιχεία (εκτίμηση για το αν πάει παραπάνω, περιθώριο ασφαλείας ως προς το θόρυβο, σφάλματα στην επικοινωνία --όσο είναι σχετικά λίγα δεν σε νοιάζουν).

 

 Αν ο συγχρονισμός είναι όσο η ονομαστική ταχύτητα (ή ονομαστική+10% σε πολλές περιοχές μετά από πρόσφατες αλλαγές) και δεν έχεις αποσυνδέσεις, τότε από γραμμή και καλωδίωση είσαι εντάξει. Αν είναι κοντά και δεν έχεις αποσυνδέσεις, πχ πληρώνεις 100, συγχρονίζεις 85, ναι μεν δεν είσαι τέλεια, αλλά δεν αξίζει να σκοτωθείς (και ούτε να ξοδευτείς ο ίδιος) για να το φτιάξεις, παρα μόνο να δεις τι αλλαγές μπορείς να κάνεις με διαφορετική διάταξη μέσα στο σπίτι.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου, και για την διεξοδικότατη απάντηση .

Με βοήθησες σημαντικά

Δημοσ.
15 ώρες πριν, JOHN ONLY είπε

Όσοι έχουν 24αρα και πιάνουν 5 λόγω της απόστασης που λένε δικαιούνται αποζημίωση ή όχι;

Θεωρώ ότι το λογικό είναι να δικαιούσαι αποζημίωση διότι πρόκειται για 80% απόκλιση, για την οποία είμαι σίγουρος ότι δεν σε είχαν ενημερώσει προφορικά, ενώ γραπτώς δεν θεωρώ πιθανό να αναφέρουν ότι είναι καλυμμένοι για μία τόσο σημαντική αποκλιση

  • Thanks 1
Δημοσ.

σε adsl αποζημιωση........dont think so.

On 28/11/2020 at 11:15, witty said:

Με αφορμή την παρακάτω πληροφορία:

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής :

με ποιον ακριβώς τρόπο μπορώ να γνωρίζω ποια είναι η πραγματική ταχύτητα που έχω στο σπίτι μου ;

που βλέπω αυτήν την πληροφορία ;

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

ΥΓ. Το πλήρες άρθρο φαίνεται εδώ.

θα γινω λιγο ο κακος.α.ανεφερε τι προβλημα εχεις.β.ανεφερε ποσο συγχρονιζεις.γ.ο τεχνικος του παροχου θα στο δειξει  ποσο συγχρονισες.σε vdsl πρεπει να ειναι ολα σωστα χωρις bridge taps(παραλληλα πριζακια) που ομως το 90 τις 100 εχει παραλληλα πριζακια

On 30/11/2020 at 11:31, witty said:

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση.
Με βοήθησε ιδιαίτερα

Είσαι σίγουρος για αυτό ;
Με ξενίζει, αλλά εάν το έχεις ψάξει, σεβαστό.

Εάν πράγματι ισχύει ακριβώς όπως το περιγράφεις, τότε αυτό σημαίνει ότι η παραπάνω ανακοίνωση είναι περισσότερο στάχτη στα μάτια, δεδομένου ότι ο μέσος χρήστης δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να κάνει τις ενέργειες που αναφέρειες.
Συνεπώς, επί της ουσίας, δεν μπορεί να γίνει ουσιαστικός έλεγχος

εννοειται οτι θα μετρησει κατανεμητη, χωνευτη και οτι βγαλει εκει.η δικη σου καλωδιωση ειναι δικο σου θεμα

Δημοσ.

Στην περίπτωση που έχεις βάλει 50αρα αλλά πιάνεις μόνο 25 και αφού τους πήρες τηλέφωνο για βλάβη και το τεχνικός μετράει ο ίδιος την ίδια ταχύτητα στην είσοδο της γραμμής, εκεί δεν δικαιούσαι αποζημίωση πχ; 

Δημοσ.

 

7 ώρες πριν, poulinos είπε

θα γινω λιγο ο κακος.α.ανεφερε τι προβλημα εχεις.β.ανεφερε ποσο συγχρονιζεις.γ.ο τεχνικος του παροχου θα στο δειξει  ποσο συγχρονισες.σε vdsl πρεπει να ειναι ολα σωστα χωρις bridge taps(παραλληλα πριζακια) που ομως το 90 τις 100 εχει παραλληλα πριζακια

εννοειται οτι θα μετρησει κατανεμητη, χωνευτη και οτι βγαλει εκει.η δικη σου καλωδιωση ειναι δικο σου θεμα

α. Νομίζω ότι το ίντερνετ είναι αργό.
Ωστόσο, άλλο το "νομίζω" και άλλο η "πραγματικότητα", και για αυτόν ακριβώς τον λόγο ρώτησα, ώστε να βγάλω κάποια άκρη

β. δεν ξέρω καν τί ακριβώς είναι αυτό που μού συστήνεις να κάνω.
Υποθέτω ότι εάν είχα τις γνώσεις που μού αναφέρεις, τότε δεν θα είχα κάνει την ανάρτηση εξ'αρχής. Θα έλυνα το θέμα μόνος μου

γ. δεν γνωρίζω εάν έχει ή όχι παράλληλα πριζάκια.
Γνωρίζεις σε ποια κατηγορία επαγγελματιών πρέπει να απευθυνθώ για να έρθουν να το ελέγξουν ;
 

Δημοσ.
3 hours ago, witty said:

 

α. Νομίζω ότι το ίντερνετ είναι αργό.
Ωστόσο, άλλο το "νομίζω" και άλλο η "πραγματικότητα", και για αυτόν ακριβώς τον λόγο ρώτησα, ώστε να βγάλω κάποια άκρη

β. δεν ξέρω καν τί ακριβώς είναι αυτό που μού συστήνεις να κάνω.
Υποθέτω ότι εάν είχα τις γνώσεις που μού αναφέρεις, τότε δεν θα είχα κάνει την ανάρτηση εξ'αρχής. Θα έλυνα το θέμα μόνος μου

γ. δεν γνωρίζω εάν έχει ή όχι παράλληλα πριζάκια.
Γνωρίζεις σε ποια κατηγορία επαγγελματιών πρέπει να απευθυνθώ για να έρθουν να το ελέγξουν ;
 

a.adsl η vdsl;μπες μεσα στο interface tou router και δες συγχρονισμο.συνηθως 192.168.1.1

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...