Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, alexakos89 είπε

Οι ρύποι στο γενικό περιβάλλον θεωρώ πως είναι οι ίδιοι, (κάπου το είχα διαβάσει) αλλά περιορίζονται στα εργοστάσια παραγωγής και όχι στις πόλεις.

Είναι πολύ θετικό αυτό όπως και η εξοικονόμηση , ο θόρυβος στις πόλεις , οι νέες δυνατοτηες που έρχονται τεχνλογικα.

Βέβαια τα πολλα ηλεκτρονικά , ειδικά αυτά που παίρνουν και αναβαθμίσεις θα έχουν και backdoors ανοιχτα. Θελει πολλη καλη ασφαλεια. 

Οι χωρες σχεδον ολης της Ευρώπης εχουν πυρηνικα εργοστάσια, δεν καίνε κάρβουνο και πετρέλαιο σαν εμας εδω

  • Like 3
  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Agony είπε

Συμφωνώ απόλυτα. Οσο για υβριδικο ντιζελ νομίζω η σιτροεν ειχε βγαλει ?

...κ οι ΚΙΑ / Hyundai (1.6D 48V 136hp) με εργοστασιακή εγγύηση κιόλας (5 κ 7 χρόνια).

  • Like 2
Δημοσ.

Φωνάζει από τον τίτλο του το άρθρο ότι είναι clickbait. Αν αφαιρέσουμε τα mild hybrid, υβριδικά και ηλεκτρικά είναι μικρό ποσοστό.Τα αμιγώς ηλεκτρικά πρακτικά αμελητέο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Καλυτερη λύση για μένα θα ήταν υβριδικό με ηλεκτρικό κινητήρα που φορτίζει από την πρίζα αλλά και με γεννήτρια (όχι μηχανή, δεν θα συνδέεται με ρόδες) πετρελαίου/βενζίνης που θα δουλεύει μόνο στις βέλτιστες στροφές και θα γεμίζει τις μπαταρίες εν κινήση αν χρειαστει.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο. Θα μείωνε πολύ το κόστος και τους ρύπους ένος υβριδικού...

Plug in hybrid εννοείς? Είναι πανάκριβα, γενικότερα ρε παιδιά αν θέλουν πραγματικά να τραβήξουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά θα πρέπει οι τιμές τους να πέσουν χαμηλότερα των κανονικών αυτοκινήτων, όπως και να το δεις δεν συμφέρει με τις τιμές που έχουν τώρα. Δλδ μα να το πληρώσεις ακριβά μα να μην έχεις και την βόλεψη του γρήγορου ανεφοδιασμού που εχουν τα της εσωτερικής καύσης? Και δεν βλέπω και τον λόγο που είναι ακριβά, οι μπαταρίες είναι ακριβές? Δεν καταλαβαίνω!

Δημοσ.

Πολύ ωραία τα ηλεκτρικά αλλά πανάκριβα. Και όταν μετά από 7-8 χρόνια θες να το πουλήσεις και δεν πωλείται ή στο παίρνουν με ψίχουλα τότε σκέφτεσαι ότι οι μπαταρίες του που διαρκούν σε ζωή 10 χρόνια κοστίζουν το 1/2 της τιμής του αυτοκινήτου. Μήπως λοιπόν στο κόστος χρήσης για το οποίο πολλοί ιδιοκτήτες πανηγυρίζουν πρέπει να συνυπολογίσουν και αυτό? Επίσης οτιδήποτε πάθει το αυτοκίνητο θα πρέπει να πηγαίνει εφόρου ζωής στην αντιπροσωπεία αφού το γενικό συνεργείο δεν θα έχει την τεχνογνωσία ή τα όργανα για να το συντηρήσει. Μήπως και αυτό πρέπει να συνυπολογιστεί? Αλλά ξέχασα είναι φιλικό πρός το περιβάλλον. Θα το δούμε αυτό σε καμιά δεκαριά χρόνια όταν τα πρώτα εκατομμύρια μπαταριών θα χρειάζονται ανακύκλωση. Που θα πάνε όλα αυτά στο φεγγάρι? Μπα δε νομίζω και γιατί τους έχουμε τους βυθούς των θαλασσών. Να μην ξεχάσω ότι και η ενέργεια που καταναλώνουν παράγεται κατά μεγάλο μέρος από ορυκτά καύσιμα επομένως ο κύκλος χρήσης τους κάθε άλλο παρά οικολογικός είναι. Ωραία λοιπόν η νέα τεχνολογία αλλά δεν είναι τόσο φιλική ούτε πρός το περιβάλλον ούτε προς την τσέπη μας, δεν είναι και φτηνά άλλωστε.

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JcD είπε

 Και δεν βλέπω και τον λόγο που είναι ακριβά, οι μπαταρίες είναι ακριβές? Δεν καταλαβαίνω!

 

Προφανως ειναι μεγαλες ακομα οι αποζημιωσεις (!) και οι πατεντες.

Στο μελλον θα ειναι ολα πιο ευκολα.

Δημοσ.

Ότι να ναι. Αυτό είναι άρθρο misleading και clickbait όπως λένε και στο χωριό μου. Μετράνε σαν ηλεκτρικά και όλα τα υβριδικά. Οι παρακάτω είναι οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου όπως τις έδωσε η Jato

5.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όχιιιι καθόλου καλό νέο για την Ελλάδα.. Μαντέψτε που θα πάνε όλες οι σαβούρες που θα αντικατασταθούν από τα ηλεκτρικά.. Θα έρθουν όλα τα πετρελαιοκίνητα από Γερμανία, με έκπτωση στα χιλιόμετρα, από 200.000 μόνο 80.000. Προλάβετε!! Τελευταία κομμάτια!!

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, pao13 είπε

καλά τα λες μέχρι εκεί που λες για 200.000 χλμ ένα επαγγελματικό τα κάνει σε 4 χρόνια μην πω και λιγότερα

Γιαυτο ακόμα θα παίρνουν πετρέλαιο για αρκετά ακόμα χρόνια 

το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάνει 53000 ευρώ 

το παλικάρι μπορούσε να πάρει με 30000 μια αυτοκινητάρα 2λιτρα πετρέλαιο με 

και τα ρέστα να έχει να βάζει πετρέλαιο για 10 χρόνια (και θα είχε και κανονικό αυτοκίνητο όχι κουβά)

 αααα θα με τa λεφτά του καλωδίου θα έκανε και ένα μεγάλο service

Ή μπορεί να πάρει Tesla Model 3 που κάνει 41κ συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης 6κ από το πρόγραμμα που έχει βγει. Μόνο κουβά δε το λες το Model 3

5.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, jimse είπε

Όχιιιι καθόλου καλό νέο για την Ελλάδα.. Μαντέψτε που θα πάνε όλες οι σαβούρες που θα αντικατασταθούν από τα ηλεκτρικά.. Θα έρθουν όλα τα πετρελαιοκίνητα από Γερμανία, με έκπτωση στα χιλιόμετρα, από 200.000 μόνο 80.000. Προλάβετε!! Τελευταία κομμάτια!!

Αυτο γινεται πολλα χρονια τωρα και θα συνεχισει να γινεται για αρκετα ακομα.

Δεν αλλαζει.

 

****Το Peugeut 208 (καυσιμο) φαινεται να πηγαινει καλα. Πριν κανα διμηνο οδηγησα ενα για 10 μερες (ενοικιαση) μου εκανε φοβερη εντυπωση.

 

 

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JcD είπε

Plug in hybrid εννοείς? Είναι πανάκριβα, γενικότερα ρε παιδιά αν θέλουν πραγματικά να τραβήξουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά θα πρέπει οι τιμές τους να πέσουν χαμηλότερα των κανονικών αυτοκινήτων, όπως και να το δεις δεν συμφέρει με τις τιμές που έχουν τώρα. Δλδ μα να το πληρώσεις ακριβά μα να μην έχεις και την βόλεψη του γρήγορου ανεφοδιασμού που εχουν τα της εσωτερικής καύσης? Και δεν βλέπω και τον λόγο που είναι ακριβά, οι μπαταρίες είναι ακριβές? Δεν καταλαβαίνω!

H Tesla φημολογείται ότι έχει τις φθηνότερες μπαταρίες στα 120€/KWh. Υπολόγισε ότι ένα μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει 60KWh μπαταρία που σημαίνει αμέσως 7200€ το λιγότερο. Επίσης πρόσθεσε ότι αυτή η μπαταρία ζυγίζει 380kg, οπότε θέλει και έξτρα κόστος σε μέταλλο για στήριξη του σασί. Για αυτό είναι τόσο ακριβά. Υπολογίζεται όμως ότι στα επόμενα 4 χρόνια το κόστος θα πέσει στα 50€/KWh

Για αυτό που λες για τον γρήγορο ανεφοδιασμό: Σκέψου ότι η πλειοψηφία κάνει τουλάχιστον το 95% των διαδρομών του εντός πόλης. Που σημαίνει ότι σχεδόν όλο το χρόνο θα φορτίζει το αυτοκίνητό του από το σπίτι του χωρίς να χρειάζεται να ξαναπατήσει σε βενζινάδικο ή χώρο φόρτισης. Δε νομίζω αυτό να είναι deal breaker για 2-3 ταξίδια που θα κάνει εκτός πόλης. Για τους λίγους που κάνουν συνέχεια ταξίδια εκτός πόλης εννοείται ότι η ταχύτητα ανεφοδιασμού μετράει.

Δε χρειάζεται να γίνουν φθηνότερα στην αρχική τους τιμή για να πάει ο κόσμος στα ηλεκτρικά επειδή η εξίσωση έχεις ως εξής: Αρχική Τιμή - Κόστος Καυσίμων - Κόστος συντήρησης - Τέλη Κυκλοφορίας - Επιδότηση Ηλεκτρικών. Αυτά πρέπει να υπολογίσεις για να δεις σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση στη διαφορά σε σχέση με ένα αντίστοιχο εσωτερικής καύσης.

5.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Backpacker είπε

Η αξιοπιστία των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι αποτέλεσμα ενός αιώνα εξέλιξης. Η ηλεκτροκινηση ειναι ακομα βρέφος που τώρα ξεκινάει σιγά σιγά να μπουσουλάει. Μέχρι να περπατήσει θέλει 10-15 χρονια...για να τρέξει πάνω απο 20!!

  η αξιοπιστία των ηλεκτρικών μηχανών είναι τάξεις ανώτερη από των μεκ. Οι ηλεκτρικές μηχανές είναι δεκαετίες παλαιότερες από τους μεκ

  • Thanks 1
Δημοσ.

δεν μας φτανει η ΥΠΟαναπτυξη που δημιουργει η νεοφιλελευθερη πολιτικη της ΕΕ στα ενεργειακα , δεν μας φτανει ο κοβιντ τωρα εχουμε και τους ηλιθιους που πανε και αγοραζουν ηλεκτρικα

Δημοσ.

δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ισχύει η είδηση (και παρά τον πόλεμο στα ντίζελ) και υποπτεύομαι ότι στα ηλεκτρικά συγκαταλέγουν ακόμα και τα "πατίνια" της xiaomi. 

με αυτές τις μπαταρίες και την υπάρχουσα υποδομή είναι ανέκδοτο η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν. Το υγρό καύσιμο με τις παρούσες συνθήκες πλεονεκτεί.  Στο μέλλον βλέπουμε. 

Υ.Γ. Είναι παντελώς αντιοικολογικό να "βιάζεσαι" να αντικαθιστάς ένα όχημα πριν την ώρα του γιατί και η κατασκευή του νέου έχει τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που δεν αντισταθμίζεται/ισοφαρίζεται εύκολα από την οικολογία του καυσίμου. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Leonni είπε

Δε χρειάζεται να γίνουν φθηνότερα στην αρχική τους τιμή για να πάει ο κόσμος στα ηλεκτρικά επειδή η εξίσωση έχεις ως εξής: Αρχική Τιμή - Κόστος Καυσίμων - Κόστος συντήρησης - Τέλη Κυκλοφορίας - Επιδότηση Ηλεκτρικών. Αυτά πρέπει να υπολογίσεις για να δεις σε πόσα χρόνια θα κάνεις απόσβεση στη διαφορά σε σχέση με ένα αντίστοιχο εσωτερικής καύσης.

Τα έχω υπολογίσει επανειλημμένα βγάζοντας μάλιστα το κόστος φόρτισης εκτός, αφού έχω την δυνατότητα να φορτίζω τσάμπα στη δουλειά μου, και δεν αξίζει τον κόπο στις τιμές που τα δίνουν τώρα. Πέραν του ότι δεν έχουν καλή μεταπώληση οπότε το παντρεύεται οποίος το πάρει.

Επεξ/σία από JcD

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...