Que sera sera Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Αν δεν εχεις γκαραζ και charger δεν αξιζει. Ακομα και ετσι ειναι σαφως δεν ειναι πιο οικονομικά αν υπολογίσεις τη διαφορα στο κοστος αγοράς. Ειναι πολυ ησυχα βέβαια, εχουν κάποια πλεονεκτήματα για μεσα στη πόλη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ARRASS Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Θα φορτιζονται στο πάρκινγκ σούπερ μάρκετ, ειδικά στα εμπορικά κέντρα. Κανείς τα ψώνια σου, πίνεις ένα καφέ και φορτίζεις, τα βενζινάδικα θα εξαψανιστουν όταν κυριαρχήσουν τα ηλεκτρικά. Όχι εντελώς βέβαια αλλά δεν θα φορτίζεις εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Krepalidis Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 28/11/2020 στις 10:03 ΠΜ, keysmith είπε δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ισχύει η είδηση (και παρά τον πόλεμο στα ντίζελ) και υποπτεύομαι ότι στα ηλεκτρικά συγκαταλέγουν ακόμα και τα "πατίνια" της xiaomi. με αυτές τις μπαταρίες και την υπάρχουσα υποδομή είναι ανέκδοτο η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν. Το υγρό καύσιμο με τις παρούσες συνθήκες πλεονεκτεί. Στο μέλλον βλέπουμε. Υ.Γ. Είναι παντελώς αντιοικολογικό να "βιάζεσαι" να αντικαθιστάς ένα όχημα πριν την ώρα του γιατί και η κατασκευή του νέου έχει τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που δεν αντισταθμίζεται/ισοφαρίζεται εύκολα από την οικολογία του καυσίμου. Το αστείο είναι ότι μεγάλη μερίδα των γιαλατζι και lifestyle οικολόγων (συνήθως με ογκώδη suv, iphone, πατίνι και λάτρεις των πολλων ταξιδιών με αεροπλάνο, εκεί να δεις ρύπους κι ενεργειακό αποτύπωμα) για τους ίδιους λόγους αποκηρύσσουν τα πυρηνικά εργοστάσια. Η καθαρή τους ενέργεια κάποια στιγμή αντισταθμίζεται αρχικά από το αρχικό μεγάλο κόστος αρχικής επένδυσης και αργότερα με την επίσης κοστοβορα διαχείριση των τοξικών αποβλήτων τους. Συνήθως τα εξάγουν σε παλιά ορυχεία ή σε τριτοκοσμικές χώρες. Η καθαρότητα των πανάκριβων ηλεκτρικών έχει σχεδόν καρμπόν παρόμοια κουσούρια και μάλιστα λόγω της προώθησης τους σε μαζικό καταναλωτικό αγαθό σε συνδυασμό με τα περιορισμένα αποθέματα λιθίου, αναμένεται να γίνει χοντρη και παμβρωμικη μπίζνα ως προς την εξόρυξη λιθίου κι αργότερα την διαχείριση των ληγμενων μπαταριών και των τοξικών αποβλήτων τους. Βασικά το μόνο πλεονεκτημα είναι για την μακροπρόθεσμη καθαριότητα των μεγαλουπόλεων και μόνο από ρύπους ενώ συνολικά η ατμόσφαιρα θα επιβαρύνεται περισσότερο απλά μακρυά από τις τσιμέντουπόλεις. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2020 από Krepalidis 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Eloy Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Για μέσα στην γειτονιά - άντε μέχρι την δουλειά, το ηλ. αυτοκίνητο είναι καλό... Απο εκεί και πέρα, για οτιδήποτε πιο μακρινό, θα αρχίζει το άγχος με τα πάσης φύσεως ερωτήματα περι επαρκούς αυτονομίας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gl0bAlZer0 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 έχουν βάλει μια μπαταρία 48 volt δηλαδή τίποτα σε κάθε αυτοκίνητο για να γλιτώσουν στα χαρτιά 3 γραμμάρια CO οπότε καμία έκπληξη στο γεγονός ότι φαίνεται να "ηλεκτρικά" να ξεπερνούν τα diesel που τα θάβουν με κάθε ευκαιρία όλες οι κυβερνήσεις ενώ πριν από λίγα χρόνια τα εκθείαζαν . Εγώ παντως ήδη μαζεύω μπαταρίες 18650 από τα παλιά laptop μου για να έχω ως ανταλλακτικό σε μελλοντική αναγκαστική αγορά ηλεκτρικού! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liberostelios Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Krepalidis είπε Το αστείο είναι ότι μεγάλη μερίδα των γιαλατζι και lifestyle οικολόγων (συνήθως με ογκώδη suv, iphone, πατίνι και λάτρεις των πολλων ταξιδιών με αεροπλάνο, εκεί να δεις ρύπους κι ενεργειακό αποτύπωμα) για τους ίδιους λόγους αποκηρύσσουν τα πυρηνικά εργοστάσια. Η καθαρή τους ενέργεια κάποια στιγμή αντισταθμίζεται αρχικά από το αρχικό μεγάλο κόστος αρχικής επένδυσης και αργότερα με την επίσης κοστοβορα διαχείριση των τοξικών αποβλήτων τους. Συνήθως τα εξάγουν σε παλιά ορυχεία ή σε τριτοκοσμικές χώρες. Η καθαρότητα των πανάκριβων ηλεκτρικών έχει σχεδόν καρμπόν παρόμοια κουσούρια και μάλιστα λόγω της προώθησης τους σε μαζικό καταναλωτικό αγαθό σε συνδυασμό με τα περιορισμένα αποθέματα λιθίου, αναμένεται να γίνει χοντρη και παμβρωμικη μπίζνα ως προς την εξόρυξη λιθίου κι αργότερα την διαχείριση των ληγμενων μπαταριών και των τοξικών αποβλήτων τους. Βασικά το μόνο πλεονεκτημα είναι για την μακροπρόθεσμη καθαριότητα των μεγαλουπόλεων και μόνο από ρύπους ενώ συνολικά η ατμόσφαιρα θα επιβαρύνεται περισσότερο απλά μακρυά από τις τσιμέντουπόλεις. Το θέμα των μπαταριών είναι σοβαρό, ωστόσο ακόμα κι έτσι το συνολικό αποτύπωμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι χαμηλότερο. Δες εδώ: Σε κάθε περίπτωση, οι μπαταρίες είναι η αχίλλειος πτέρνα των EV και εκεί είναι η μεγαλύτερη εστίαση, στον να βελτιωθούν και σε απόδοση αλλά και σε απαιτήσεις πρώτων υλών. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με τα πυρηνικά. Παρεμπιπτόντως, τα πυρηνικά έχουν αρχίσει να θεωρούνται πράσινη ενέργεια. Η λογική ότι είναι χειρότερα από τα εργοστάσια ορυκτού ανοίκει σε περασμένες δεκαετίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
baskon Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν (μεγάλα) θετικά και κάποια αρνητικά.. Από εκεί και πέρα στην Ελλάδα δε βλέπω να γίνεται γρήγορα η μετάβαση.. Καλό για όσους έχουν(με) ήδη ηλεκτρικό καθώς όσο οι ταξινομήσεις είναι λίγες φόροι δε θα μπαίνουν, τα κίνητρα θα είναι μεγάλα και θα υπάρχουν δεκάδες θεσεις μεσαιας ταχύτητας φόρτισης δωρεαν.. Για να το πάρει και ο μέσος Έλληνας θα πρέπει να πέσουν οι τιμές, να ανέβει η αυτονομία και να βρίσκεις φορτιστή ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη γειτονιά.. Μεταξύ μας αν δεν μπορούσα να το έχω με Leasing (και αν δε μου αρεσαν τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού) δε θα το αγόραζα ούτε καν με επιδότηση αυτή τη στιγμή καθώς τα επόμενα 3-4 χρόνια οι μπαταρίες θα βελτιωθούν πολυ το κόστος τους θα πέσει και άρα σε 4 χρόνια θα έχεις κάτι "απαρχαιωμένο" το οποίο θα πρέπει να το σκοτώσεις για να φύγει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
triplex1 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 16 ώρες πριν, Retromaniac είπε Καλά αν περνάμε όλοι scooter θα σωζομασταν... Εγώ έχω το mi pro 2 αλλά πρέπει να του βάλω αμορτισέρ... Εκει θα καταλήξουμε μη φοβάσαι τίποτα , έχω ένα ποδήλατο αγγελία και σκεφτομαι να μη το δώσω , για ωρα αναγκης ας υπάρχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Que sera sera Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 4 hours ago, Eloy said: Eloy· Posted 4 hours ago Για μέσα στην γειτονιά - άντε μέχρι την δουλειά, το ηλ. αυτοκίνητο είναι καλό... Απο εκεί και πέρα, για οτιδήποτε πιο μακρινό, θα αρχίζει το άγχος με τα πάσης φύσεως ερωτήματα περι επαρκούς αυτονομίας... Thanks Haha Confused Sad Like × Quote το μεσαιο id.3 εχει ανετα πανω απο 300 χιλιομετρα σε ταξιδι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Krepalidis Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Que sera sera είπε το μεσαιο id.3 εχει ανετα πανω απο 300 χιλιομετρα σε ταξιδι Με οδηγό vegan κοπελίτσα 45 κιλά με τα ρούχα, χωρίς αποσκευές, με κλειστά παράθυρα και κλιματισμό, χωρίς να φορτίζει κάποιο κινητο ή τάμπλετ και ενδεχομένως ακόμη και με το ράδιο κλειστό για να κάνει εξοικονόμηση 2 χλμ παραπάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Que sera sera Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 1 minute ago, Krepalidis said: Με οδηγό vegan κοπελίτσα 45 κιλά με τα ρούχα, χωρίς αποσκευές, με κλειστά παράθυρα και κλιματισμό, χωρίς να φορτίζει κάποιο κινητο ή τάμπλετ και ενδεχομένως ακόμη και με το ράδιο κλειστό για να κάνει εξοικονόμηση 2 χλμ παραπάνω οχι με 4 ατομα, φουλ κλιματισμο, θερμανση στο τιμονι και στα καθισματα, σε επαρχιακους δρομους και σε Εθνικη οδο ( hint, το εχω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Η κατοχή ενός Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου είναι ότι πιο απλό. Αρκεί να έχεις πού να το φορτίσεις. Στο μέλλον σίγουρα θα υπάρχει σταθμός φόρτισης σε κάθε πλατεία, ακόμη και του πιο μικρού χωριού. Ακόμη και σήμερα όμως, ένα Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο μπορεί απροβλημάτιστα να φορτίσει σε κάθε εξόρμησή μας στην εξοχή, από οποιονδήποτε ρευματοδότη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Eloy Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Αν πάρουμε σαν παράδειγμα το πόσο συχνά κοιτάζει ο μέσος χρήστης κινητού τηλεφώνου το % της μπαταρίας και πόσο αγχώνεται (γι'αυτό και όλοι το πρώτο που ρωτάνε είναι "ποσο κρατάει"), τα ηλ.αυτοκίνητα θα έχουν τους πιο επικίνδυνους οδηγούς... Το μυαλό τους σε μόνιμη βάση είναι στην κατάσταση που βρίσκεται η μπαταρία του αυτοκινήτου. Και σιυ λέει το μωρό "Αγάπη μου πάμε για καφέ στην Χαλκίδα? " Και της απαντάς "πάμε να τον πιούμε στο καφενείο απέναντι απο το βενζινάδικο γιατί πρέπει να βάλω το αμάξι να φορτίσει..."... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Backpacker Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2020 Φτιάχνουμε πιο γρήγορους δρόμους για να φτάνουμε πιο γρήγορα στον προορισμό μας και τελικά θα κάνουμε ίδια ώρα με τους παλιούς δρόμους γιατί θα πρέπει να κάνουμε στάση μια ώρα να φορτίσουμε το αμάξι. Θα πηγαίνω από Θεσσαλονίκη Αθήνα και θα πρέπει να τρώω πάνω από ώρα να φορτίζω. Και αυτό το λέμε πρόοδο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2020 και αρχίζουμε με τα plugin hybrid. οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν κρέμασμα https://www.transportenvironment.org/press/plug-hybrids-new-emissions-scandal-tests-show-higher-pollution-claimed Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα