korakios Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Καράφλιασα ,μετά είδα οτι βάζουν και τα βενζινοκίνητα μέσα σαν ηλεκτρικά... άλλο ένα άρθρο κατά το κακού πετρελαίου... 9
Stathis85 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsakvas είπε την καλυτερη λυση την ειχε δωσει η BMW με το i3 και βενζινη και ηλεκτρικο ( γνωμη μου ) Το ι3 ειναι καθαρά ηλεκτρικό, Δεν βγαίνει με βενζίνη ή υβριδικό κινητήρα. Τα έχεις μπερδέψει Στην ευρώπη μπορεί να αλλάζουν σε ηλεκτρικά αλλά στο ελλαδιστάν αυτό θα γίνει σε καμιά δεκαριά χρόνια και αν. Εκτός αν υποχρεώσουν όλα τα βενζινάδικα να βάλουν 150KW rapid chargers γιατι με τα 22KW που υπάρχουν διάσπαρτα στην ελλάδα δεν κάνεις δουλειά. Όταν για ενα Nissan leaf θέλεις 3 ώρες για να φορτίσεις το 50% της μπαταρίας σε 22kw φορτιστή που βρίσκεις έξω (που και αυτοί ειναι λίγοι) τότε προφανώς περιορίζεις τη χρήση του μόνο για μέσα στην πόλη και οικιακή φόρτιση (που το αφήνεις στη πρίζα όλο το βραδυ και με 8ε έχεις 230 χιλ αυτονομία) Tο θέμα είναι αξίζουν τα 35 χιλ για ενα leaf βασικής έκδοσης ή τα 40 χιλ για μια i3 βασικής έκδοσης για χρήση μέσα σε πόλη σε σχέση με την εξοικονόμηση απο ενα βενζινοκινητήρα αυτοκινήτου αξίας 15 χιλ? Για εμένα όχι. Δλδ αυτά τα 20-25 χιλ που θα δώσεις παραπάνω θα τα πάρεις πίσω απο την εξοικονόμηση σε βενζίνες? Αν υποθέσουμε οτι ενα αμάξι το αλλάζεις το αργότερο κάθε 10 χρόνια τότε δεν νομίζω Όταν γίνουν οι υποδομές στην Ελλάδα που να επιτρέπουν μεγάλες αποστάσεις με ηλεκτρικό χωρίς να περιμένεις μισή μέρα για να το φορτίσεις τότε τα ξαναλέμε. Plug in υβριδικα για μέσα στη πόλη εννοείται οτι κ αυτά συμφέρουν και έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο σε ενα ταξίδι αφου θα λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αλλά απο την άλλη έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση απο ενα καθαρώς βενζινοκίνητο λόγω του αυξημένου βάρους (2 κινητήρες και μπαταρίες). Για τα επόμενα 10 χρόνια νομίζω αυτά ειναι η χρησή τομή για την Ελλάδα Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2020 από Stathis85 1
zygorito Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 51 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Καλυτερη λύση για μένα θα ήταν υβριδικό με ηλεκτρικό κινητήρα που φορτίζει από την πρίζα αλλά και με γεννήτρια (όχι μηχανή, δεν θα συνδέεται με ρόδες) πετρελαίου/βενζίνης που θα δουλεύει μόνο στις βέλτιστες στροφές και θα γεμίζει τις μπαταρίες εν κινήση αν χρειαστει. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο. Θα μείωνε πολύ το κόστος και τους ρύπους ένος υβριδικού... https://en.wikipedia.org/wiki/Range_extender 1
KnightRider Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι συνολικά τίποτα δεν συμφέρει οικονομικότερα ως προς τον καταναλωτή !! Συνέχεια βρίσκουν τρόπους να κάνουν διάφορες λαμογιές (όπως η BMW που θέλει μηνιαία συνδρομή για να χρησιμοποιήσεις κάποιες λειτουργίες του ηλεκτρικού αμαξιού) ώστε να ρουφήξουν την τσέπη του καταναλωτή όσο περισσότερο γίνεται - δεν είναι τυχαίο που πολλά καινούργια αυτοκίνητα χαλάνε πιο εύκολα και που είναι πλέον δύσκολη η επισκευή. Φταίει που βγήκε αυτός ο καρκίνος που λέγεται ""Planned Obsolescence"" Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2020 από KnightRider 8
tsakvas Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Stathis85 είπε Το ι3 ειναι καθαρά ηλεκτρικό, Δεν βγαίνει με βενζίνη ή υβριδικό κινητήρα. Τα έχεις μπερδέψει τωρα αυτο υσχει πριν στην αρχιτου το ειχε με βενζινομηχανη και μαλιστα ειχε τεποζιτο 9 λιτρων Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2020 από tsakvas
ethereum Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) αν μένεις σε προάστιο , μεζονέτα ή μονοκατοικία βάζεις μια εγκατάσταση για να φορτίζεις το βράδυ , σε αστικό περιβάλλον πόλεων δεν μπορώ να φανταστώ πως θα φορτίζεις το βράδυ , στο εξωτερικό οι πόλεις είναι μεγάλες και απλώνονται σε μεγάλες αποστάσεις , απο Μελβούρνη που έχω εμπειρία η πόλη απλώνεται σε μια έκταση οσο είναι απο την Αθήνα μέχρι την Λαμία , όλοι μένουν σε μονοκατοικίες με το αυτοκίνητο μέσα και εκει άνετα μπορεις να βαλεις εγκατάσταση και μπαταρίες για φορτιση και για το σπίτι γι αυτο και εκει υπαρχει αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οπως και κεντρική ευρώπη , χρειαζονται καποιες υποδομές Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2020 από ethereum 5
Eru Iluvatar Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Πολύ καλό νέο. Να μειωθεί κιόλας η ηχορύπανση. 1
pao13 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, ikar6 είπε Έχεις (σε μεγάλο βαθμό) λάθος. Η τεχνολογία πλέον έχει ωριμάσει αρκετά και ορισμένες εταιρείες έχουν αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία. Τα 10 χρόνια που βάζεις (2030) είναι πολύ μακριά, μέχρι τότε σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης δε θα πωλούνται πλέον συμβατικά αυτοκίνητα (υπάρχουν ήδη ψηφίσματα σε κάποιες χώρες, βλέπε Ολλανδία). Οι μπαταρίες έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής άνω των 200.000 χλμ που σημαίνει πάνω από 15 χρόνια χρήσης. Είχα δει και μία μελέτη σε Tesla S με 300.000 χλμ που είχε ακόμα πάνω από το 70% του αρχικού του capacity (και επομένως καλύτερο από πολλά "καινούρια" που πωλούνται σήμερα), και η τεχνολογία των μπαταριών (επομένως και η διάρκεια ζωής τους) βελτιώνεται συνεχώς. Όσον αφορά την τιμή μεταπώλησης, αυτή και αν είναι υψηλή. Γιατί ναι μεν χάνεις από τη μπαταρία αλλά το κόστος συντήρησης κατά τα λοιπά είναι πολύ χαμηλό, δεν έχει φθορές ο κινητήρας όπως σε ένα βενζινοκινητήρα. καλά τα λες μέχρι εκεί που λες για 200.000 χλμ ένα επαγγελματικό τα κάνει σε 4 χρόνια μην πω και λιγότερα Γιαυτο ακόμα θα παίρνουν πετρέλαιο για αρκετά ακόμα χρόνια 33 λεπτά πριν, tsakvas είπε τωρα αυτο υσχει πριν στην αρχιτου το ειχε με βενζινομηχανη και μαλιστα ειχε τεποζιτο 9 λιτρων το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάνει 53000 ευρώ το παλικάρι μπορούσε να πάρει με 30000 μια αυτοκινητάρα 2λιτρα πετρέλαιο με και τα ρέστα να έχει να βάζει πετρέλαιο για 10 χρόνια (και θα είχε και κανονικό αυτοκίνητο όχι κουβά) αααα θα με τa λεφτά του καλωδίου θα έκανε και ένα μεγάλο service Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2020 από pao13 10 2
Agony Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε Καλυτερη λύση για μένα θα ήταν υβριδικό με ηλεκτρικό κινητήρα που φορτίζει από την πρίζα αλλά και με γεννήτρια (όχι μηχανή, δεν θα συνδέεται με ρόδες) πετρελαίου/βενζίνης που θα δουλεύει μόνο στις βέλτιστες στροφές και θα γεμίζει τις μπαταρίες εν κινήση αν χρειαστει. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο. Θα μείωνε πολύ το κόστος και τους ρύπους ένος υβριδικού... Συμφωνώ απόλυτα. Οσο για υβριδικο ντιζελ νομίζω η σιτροεν ειχε βγαλει ?
totalius Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Με το ζόρι να στραφεί ο κόσμος στους ηλεκτρικούς κουβάδες . 3
logistoulis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Boring.. Θα προτιμήσω τη σίγουρη λύση Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2020 από logistoulis 3
Backpacker Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, ikar6 είπε Έχεις (σε μεγάλο βαθμό) λάθος. Η τεχνολογία πλέον έχει ωριμάσει αρκετά και ορισμένες εταιρείες έχουν αποκτήσει σημαντική τεχνογνωσία. Τα 10 χρόνια που βάζεις (2030) είναι πολύ μακριά, μέχρι τότε σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης δε θα πωλούνται πλέον συμβατικά αυτοκίνητα (υπάρχουν ήδη ψηφίσματα σε κάποιες χώρες, βλέπε Ολλανδία). Οι μπαταρίες έχουν υπολογισμένη διάρκεια ζωής άνω των 200.000 χλμ που σημαίνει πάνω από 15 χρόνια χρήσης. Είχα δει και μία μελέτη σε Tesla S με 300.000 χλμ που είχε ακόμα πάνω από το 70% του αρχικού του capacity (και επομένως καλύτερο από πολλά "καινούρια" που πωλούνται σήμερα), και η τεχνολογία των μπαταριών (επομένως και η διάρκεια ζωής τους) βελτιώνεται συνεχώς. Όσον αφορά την τιμή μεταπώλησης, αυτή και αν είναι υψηλή. Γιατί ναι μεν χάνεις από τη μπαταρία αλλά το κόστος συντήρησης κατά τα λοιπά είναι πολύ χαμηλό, δεν έχει φθορές ο κινητήρας όπως σε ένα βενζινοκινητήρα. Πως έχει ωριμάσει? Αφού δεν έχουμε δει αμάξια 10ετιας σε κάνα ποσοστο να δούμε τι παίζει με το πέρασμα του χρόνου. Αυτά που λες είναι μελέτες και εργαστηριακά. Και τα λαπτοπ στις έρευνες οι μπαταρίες τους κρατάνε 30-40% παραπάνω ώρα από αυτήν που βλέπουμε όλη μετά ότι κρατάει στην πραγματικότητα σε καθημερινή χρήση. Σε πραγματική καθημερινη χρήση δεν τα έχουμε δει. Δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσει η ζωη της μπαταρίας σε καυτές χώρες όπως η Ελλάδα που πας παραλία και αφήνεις το αμάξι στον ήλιο κάτω να καίει το καπό στους 100 βαθμούς. 'Ολα αυτά που λες ειναι μελέτες. Εδώ οι μηχανές εσωτερικής καύσης που είναι ενός αιώνα και ακομα βελτιώνονται. Καμία σχέση μηχανοκινητα αμαξια του 2000 με το 2020 και συ μας λες οτι εχει ωριμασει η ηλεκτροκινηση που ειναι 10 χρόνια τεχνολογία στην ουσία και αυτή σε συντριπτικά μικρά ποσοστά της αγοράς άρα πολύ μικρό δείγμα για να κρίνουμε τι προβλήματα και τι διαφοροποιήσεις μπορεί να βγάζει ένα αμάξι αν πουλάει τα κομμάτια που πουλάει ένα Toyota Yaris πχ ή ενα Qasqai. Επίσης όσον αφορά την απαγόρευση σε κάποιες μόνο χώρες λένε (όπως πάντα σε πάρα πολλά στην ΕΕ παίρνουν συνεχώς παρατάσεις) οτι θα σταματησουν να πουλανε αυτοκινητα με εσωτερικης καυσης. Τα μεταχειρισμενα δλδ θα κυκλοφορουν αλλα 15 χρονια μετά σίγουρα. Και αυτά σε προηγμενες χώρες που θα φτιάξουν δίκτυο φόρτισης. Ελλάδα μέχρι να φτιαχτεί δίκτυο φόρτισης (γιατι στις πολυκατοικιες που οι περισσοτερες ειναι δεκαετιων χωρίς πυλωτές ή πάρκινγκ δεν παιζει με τιποτα να φορτιζει κανεις σπιτι) και που πάντα έχουμε πολύ πιο γηρασμένο στόλο αν έχουμε 20% της αγοράς ηλεκτρικά το 2040-45 θα είναι θαύμα. Χώρια οτι επειδή πάρα πολλά σπίτια ειδικά Ελλάδα δεν έχουν υποδομές για φόρτιση και δεν μπορούν να αποκτήσουν ποτέ γιατί δεν έχουν πάρκινγκ (η συντριπτικη πλειοψηφία Αθήνας-Σαλονικης και μεγάλων πόλεων της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικου) η φόρτιση θα γίνεται μόνο σε σταθμούς. Εκεί θα είναι με ταχυφορτιστές προφανώς οι οποίοι ρίχνουν κατά πολύ τη διάρκεια της μπαταρίας όταν γίνονται η μονιμη πηγή φόρτισης. Δεν σχολιάζω τον χρόνο φόρτισης και έτσι. Όσο θέλει τώρα να σου πλύνουν το αμάξι θα θέλει να φορτίσει το αμάξι σου με ταχυφορτιστή. Έξτρα χρόνος σε ταξίδια είναι αυτός και πρόβλημα μέσα στην πόλη. Οι σταθμοί φόρτισης θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτεροι χώροι από τα σημερινά βενζινάδικα (χώροι που προφανώς στις πόλεις δεν υπάρχουν) καθώς δεν θα υπάρχει τόσο γρήγορη εναλλαγη αυτοκινητών όπως στα βενζινάδικα. Μέχρι να φορτίσουν 3 αμάξια θα έρθουν άλλα 10 που θα μπούνε αυτά? Η αξιοπιστία των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι αποτέλεσμα ενός αιώνα εξέλιξης. Η ηλεκτροκινηση ειναι ακομα βρέφος που τώρα ξεκινάει σιγά σιγά να μπουσουλάει. Μέχρι να περπατήσει θέλει 10-15 χρονια...για να τρέξει πάνω απο 20!! Καλά για τα επαγγελματικά αμαξια δεν το συζητάω καν. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2020 από Backpacker 11 3
sterios1989 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Τα credits στο τμήμα marketing παρακαλώ ! Υ.Γ. Αν μετράνε για ηλεκτρικά και τα "hybrid" με το 12v σύστημα, δεν υπάρχει σωτηρία ... 5
Βασίλης_29 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εντύπωση θα μου έκανε αν τα ηλεκτροκινητα είχαν ξεπεράσει τα βενζινοκινητα. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2020 από Βασίλης_29
Aurumnus Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Με τέτοιο κυνήγι που έχει πέσει και συνεχίζει να πέφτει στα πετρελαιοκίνητα (και γενικότερα στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης) και τόσο σπρώξιμο και προώθηση που έχουν τα ηλεκτροκίνητα, φυσικό και επόμενο είναι μία τέτοια εξέλιξη. Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2020 από Aurumnus 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα