eduardo Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, γνωρίζει κάποιος μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα οφείλει να επιδιορθώσει ο πάροχος βλάβη σε τηλεφωνική γραμμή, βάσει των συμβατικών του υποχρεώσεων; Έχουν περάσει 3 εβδομάδες από τότε που δηλώθηκε βλάβη σε vodafone και ακόμη... Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2020 από eduardo
filip123go Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 30 ημέρες. Δεν γνωρίζω αν είναι εργάσιμες η ημερολογιακές..
LIGHT1NG Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Καλή τύχη περιμένω 1μιση μήνα να μου συνδέσουν το 100αρι σαν νέος συνδρομητής πετάνε το μπαλάκι η κοσμοτε στην βονταφον και το αντίθετο, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να απαιτήσεις συνδιαστικο ραντεβού τεχνικών οτε και βονταφον ώστε να λυθεί το πρόβλημα σου, εγώ από την άλλη υπομονή ως την Τρίτη θα κάνω που τότε θα γίνει το συνδιαστικο να δουν τι φταίει τελικά...
eduardo Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Πετάει το μπαλάκι ο ένας στον άλλον. Η Voda λέει ότι είναι θέμα ΟΤΕ και ο ΟΤΕ το ανάποδο. Κλείνουν ραντεβού και πολλές φορές δεν έρχονται και όταν έρθουν ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ και φεύγουν δηλώνοντας βλάβη εκ νέου στον ΟΤΕ. Άκρη δεν βγαίνει...
LIGHT1NG Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, eduardo είπε Πετάει το μπαλάκι ο ένας στον άλλον. Η Voda λέει ότι είναι θέμα ΟΤΕ και ο ΟΤΕ το ανάποδο. Κλείνουν ραντεβού και πολλές φορές δεν έρχονται και όταν έρθουν ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ και φεύγουν δηλώνοντας βλάβη εκ νέου στον ΟΤΕ. Άκρη δεν βγαίνει... όπως έγραψα στο ποστ, απαίτησε να έρθουν συνδιαστικο ραντεβού..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα