Προς το περιεχόμενο

Χρονικό όριο αποκατάσταση βλάβης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, 

γνωρίζει κάποιος μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα οφείλει να επιδιορθώσει ο πάροχος βλάβη σε τηλεφωνική γραμμή, βάσει των συμβατικών του υποχρεώσεων;

Έχουν περάσει 3 εβδομάδες από τότε που δηλώθηκε βλάβη σε vodafone και ακόμη... 

Επεξ/σία από eduardo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή τύχη περιμένω 1μιση μήνα να μου συνδέσουν το 100αρι σαν νέος συνδρομητής πετάνε το μπαλάκι η κοσμοτε στην βονταφον και το αντίθετο, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να απαιτήσεις συνδιαστικο ραντεβού τεχνικών οτε και βονταφον ώστε να λυθεί το πρόβλημα σου, εγώ από την άλλη υπομονή ως την Τρίτη θα κάνω που τότε θα γίνει το συνδιαστικο να δουν τι φταίει τελικά... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πετάει το μπαλάκι ο ένας στον άλλον. Η Voda λέει ότι είναι θέμα ΟΤΕ και ο ΟΤΕ το ανάποδο. Κλείνουν ραντεβού και πολλές φορές δεν έρχονται και όταν έρθουν ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ και φεύγουν δηλώνοντας βλάβη εκ νέου στον ΟΤΕ. Άκρη δεν βγαίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, eduardo είπε

Πετάει το μπαλάκι ο ένας στον άλλον. Η Voda λέει ότι είναι θέμα ΟΤΕ και ο ΟΤΕ το ανάποδο. Κλείνουν ραντεβού και πολλές φορές δεν έρχονται και όταν έρθουν ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ και φεύγουν δηλώνοντας βλάβη εκ νέου στον ΟΤΕ. Άκρη δεν βγαίνει...

όπως έγραψα στο ποστ, απαίτησε να έρθουν συνδιαστικο ραντεβού.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...