Προς το περιεχόμενο

[Smartphone] XIAOMI MI 10T LITE 5G 64GB/6GB RAM - 218€ [ΤΕΛΟΣ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφού άνοιξα request στο ebay και ανέφερα το θέμα είχα απάντηση από τον seller.

"Hi. We are very sorry about the delay with the delivery of your order due to the current health crisis (Covid-19), which has brought major disruptions to the postal services across Europe. If your order has not been delivered by 24/12/2020, we would like to suggest the following solutions: 1- A full refund of your order and an agreement for you to refuse the delivery if it does come after the refund has been processed, therefore allowing the item to be returned to us straight away. 2- Wait for the delivery to arrive and accept £50 discount to be paid after the order is delivered. 3- The third one is for you to suggest your own solution. Please accept all our apologies for this unfortunate situation which is outside of our control. Best regards. Team MMTELECOMUK"

Τώρα δεν ξέρω ποια από όλες τις λύσεις να διαλέξω. Την 1 να κατοχυρώσω τα χρήματά μου και μόλις (και εάν) έρθει το τηλέφωνο να το στείλω πίσω, ή την 2 να το περιμένω δηλαδή και να πάρω τις £50 discount; 

Το track πάντως έχει κολλήσει στο: 

Dec 4, 2020

2:38am

Item Leaving the UK

  • Απαντ. 306
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

 Κ το δικό μου case είχε την ίδια απάντηση διάλεξα πενήντα λίρες πίσω μόλις το παραλάβω. το θετικό είναι ότι έχει φτάσει το κινητό Ελλάδα οπότε θα μου βγεί   117 λίρες το κινητό βέβαια παραγγελία από 27 Νοεμβρίου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, black66.gr είπε

"Hi. We are very sorry about the delay with the delivery of your order due to the current health crisis (Covid-19), which has brought major disruptions to the postal services across Europe. If your order has not been delivered by 24/12/2020, we would like to suggest the following solutions: 1- A full refund of your order and an agreement for you to refuse the delivery if it does come after the refund has been processed, therefore allowing the item to be returned to us straight away. 2- Wait for the delivery to arrive and accept £50 discount to be paid after the order is delivered. 3- The third one is for you to suggest your own solution. Please accept all our apologies for this unfortunate situation which is outside of our control. Best regards. Team MMTELECOMUK"

 

Απο τις πιο επαγγελματικές και ντόμπρες απαντήσεις που θα μπορούσε κάποιος να δεχθεί. Μπράβο στον πωλητή.

Επεξ/σία από PrinceA5
  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, PrinceA5 είπε

Απο τις πιο επαγγελματικές και ντόμπρες απαντήσεις που θα μπορούσε κάποιος να δεχθεί. Μπράβο στον πωλητή.

Πραγματικά πολύ επαγγελματική απάντηση!!!!

3 ώρες πριν, Sandre είπε

 Κ το δικό μου case είχε την ίδια απάντηση διάλεξα πενήντα λίρες πίσω μόλις το παραλάβω. το θετικό είναι ότι έχει φτάσει το κινητό Ελλάδα οπότε θα μου βγεί   117 λίρες το κινητό βέβαια παραγγελία από 27 Νοεμβρίου 

117 λίρες δηλαδή κοντά στα 130 ευρώ περίπου.

Το πήραμε που το πήραμε φθηνά τώρα είναι σαν να κλεβεις εκκλησία!!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα στην ομάδα. 

Παραγγελία 27/11

Κλασικα 4/12 κολλημένη η ενημέρωση στο leaving uk

Έφτασε Ελλάδα (Αθήνα) στης 18/12 και μολις παρέλαβα (Βρίσκομαι ΒΟΙΟΤΙΑ σε δυσπροσιτη περιοχή) και όλα καλά, το κουτί εξωτερικά του πακέτου σε άθλια κατάσταση τέρμα ταλαιπωρημενο αλλά πάλι καλά το κουτί του κινητού πέρα από μια μικρή φθορά σε μια από της γωνίες δεν έπαθε τίποτα σοβαρό όμως και το κινητό άψογο . 

Και ειχα στείλει και εγώ για refund και μου έστειλαν το γνωστό μήνυμα και επέλεξα την δεύτερη επιλογή να μου επιστρέψουν πίσω 50 λίρες. 

Όλα πήγαν πολύ καλά 😁

 

Επεξ/σία από Ηλίας_1988
  • Moderators
Δημοσ.

Τελικα το mmtelecomuk που το φοβοσασταν και ετοιμαζοσασταν για disputes κλπ, φαινεται να ειναι σε πολλες περιπτωσεις πολυ πιο γρηγορο απο το αμαζον. Απο το οποιο μαλιστα ουτε μειωση τιμης δεν προκειται να δουν ακομα και οσοι γκρινιαξουν,  μειωση που ειδατε εσεις ! :) 

 

Μεγεια σας!

Λεω να κλειδωσει για να μην ειναι συνεχως ψηλα. Αν καποιος εχει προβλημα μετα απο καμια βδομαδα, ας μου στειλει να το ανοιξω.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπερα , Καλη Χρονια ,

ζητησα να ανοιξει το θεμα για να δουμε τι εχει γινει με τις παραλαβες και την εκπτωση που ειχε προτεινει ο πωλητης.

Παρελαβα το κινητο αρχες του μηνα ,

ειχε στειλει και σε εμενα το email ,να διαλεξω refund και μη παραλαβη , ή επιστροφη 50 λιρες και διαλεξα την επιστροφη.

Το θεμα ειναι οτι δεν απανταει στα μηνυματα και εννοειται δεν εχει επιστρεψει τιποτα.

 

 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, takinio είπε

Καλησπερα , Καλη Χρονια ,

ζητησα να ανοιξει το θεμα για να δουμε τι εχει γινει με τις παραλαβες και την εκπτωση που ειχε προτεινει ο πωλητης.

Παρελαβα το κινητο αρχες του μηνα ,

ειχε στειλει και σε εμενα το email ,να διαλεξω refund και μη παραλαβη , ή επιστροφη 50 λιρες και διαλεξα την επιστροφη.

Το θεμα ειναι οτι δεν απανταει στα μηνυματα και εννοειται δεν εχει επιστρεψει τιποτα.

Δεν έχω παραλάβει ακόμη, είναι εδώ και κάτι μέρες στο κέντρο διανομής της περιοχής μου.

Όταν παραλάβω θα του στείλω για τις 50 λίρες επιστροφή και θα ενημερώσω εδώ.

Καλά έκανες και μας ενημέρωσες.

Δημοσ.

Ήρθαν και οι δυο παραγγελίες μου (διαφορετικός λογαριασμος, για μένα κ την γυναίκα μου) την παρασκευή, είχε γίνει και με μένα η ίδια συνεννόηση  (έκπτωση 50λίρες). Του έστειλα μήνυμα οτι παρέλαβα αλλά απάντηση δεν πήρα.

Δημοσ.

Σε εμενα εστειλε αυτο 4 Ιανουαριου.Απο τοτε τιποτα.

Διαλεξα την πρωτη επιλογη

  mm-telecom-uk

Hi.

We see that your order has only been delivered today due to a delay from us, as we did not post your item within the correct time frame.

The second delay with the delivery of your order was due to the current health crisis (Covid-19), which has brought major disruptions to the postal services across Europe.

As your order was not delivered on time, we would like to suggest the following solutions:

1- Offer you the item at half of the original price, by refunding half of your original payment.

2- Leave it with you to suggest your own solution as you deem necessary to make you happy with this transaction.

We hope we can still make you an happy customer.

Please accept all our apologies for this unfortunate situation.

Best regards.

Team MMTELECOMUK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, johnkdi είπε

Σε εμενα εστειλε αυτο 4 Ιανουαριου.Απο τοτε τιποτα.

Διαλεξα την πρωτη επιλογη

  mm-telecom-uk

Hi.

We see that your order has only been delivered today due to a delay from us, as we did not post your item within the correct time frame.

The second delay with the delivery of your order was due to the current health crisis (Covid-19), which has brought major disruptions to the postal services across Europe.

As your order was not delivered on time, we would like to suggest the following solutions:

1- Offer you the item at half of the original price, by refunding half of your original payment.

2- Leave it with you to suggest your own solution as you deem necessary to make you happy with this transaction.

We hope we can still make you an happy customer.

Please accept all our apologies for this unfortunate situation.

Best regards.

Team MMTELECOMUK

Καλά σε σένα ακόμη καλύτερο deal.

Του έστειλα χθες μήνυμα μιας και το παρέλαβα για να μου δώσει τις 50 λίρες.

Θα ενημερώσω όταν και αν απαντήσει.

Δεν ξέρω αν μας καλύπτει το μήνυμα του σε περίπτωση που ανοίγουμε case.

image.png.2251f37a075fba5d7b8d5498f75dd989.png

ΥΓ Μια ερώτηση για το κινητό αν σύρω αριστερά την οθόνη βλέπω google feed και δεν μπορώ να βάλω το app vault του miui 11. Ξέρεις κανείς πως μπορώ;

What is the benefits of App Vault in MIUI 9. - MIUI General - Mi Community  - Xiaomi

Επεξ/σία από skar1983
  • Moderators
Δημοσ.
4 ώρες πριν, johnkdi είπε

Σε εμενα εστειλε αυτο 4 Ιανουαριου.Απο τοτε τιποτα.

Διαλεξα την πρωτη επιλογη

  mm-telecom-uk

Hi.

We see that your order has only been delivered today due to a delay from us, as we did not post your item within the correct time frame.

The second delay with the delivery of your order was due to the current health crisis (Covid-19), which has brought major disruptions to the postal services across Europe.

As your order was not delivered on time, we would like to suggest the following solutions:

1- Offer you the item at half of the original price, by refunding half of your original payment.

2- Leave it with you to suggest your own solution as you deem necessary to make you happy with this transaction.

We hope we can still make you an happy customer.

Please accept all our apologies for this unfortunate situation.

Best regards.

Team MMTELECOMUK

Πολυ ωραια αρκει να το κανει. Παει με οσα διαβασαμε παραπανω, για ¨πολυ καλο για να ειναι αληθινο". Ευχομαι να μην ειναι ετσι και να παρετε καποια λεφτα πισω.

Δημοσ.

Παρέλαβα ένα ΤΜΧ στις 5/1 και ένα στις 7/1.

Ήδη έχω πάρει από το ebay 50£ refund για το καθένα.

Τελική τιμή 117£ ........

Not bad!!!

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ozzo είπε

Παρέλαβα ένα ΤΜΧ στις 5/1 και ένα στις 7/1.

Ήδη έχω πάρει από το ebay 50£ refund για το καθένα.

Τελική τιμή 117£ ........

Not bad!!!

Τελεια  , πες μας πως κινηθηκες και τα πηρες ,εστειλες email στον πωλητη και απαντησε ?

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...