Προς το περιεχόμενο

Υποχρέωση των εταιρειών για ενημέρωση καταναλωτών για τις πραγματικές ταχύτητες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

54 λεπτά πριν, Havik είπε

O ΟΤΕ δεν επιτρέπει να βάλεις άλλο σε VDSL, μερικά του προκαλούν προβλήματα οπότε παίρνει τηλ και σου ζητάει να το αλλάξεις, οπότε ίσως δεν προτείνετε να πάρεις ότι θες καθώς αν δεν κάνει θα πάει άχρηστο.

Αφού ο ίδιος πουλάει fritzbox https://www.cosmote.gr/eshop/global/gadgets/productDetailsTangible.jsp?productId=ger_20370959 https://www.germanos.gr/product/smarthome----diktuaka/diktiaka/routers---modem-routers/avm-modem/-router-fritzbox-7530/?productId=20379397

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Havik είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει πρόβλημα η γραμμή στο σπίτι σου; εγώ μετά από κάτι αλλαγές που έκανα, από 6 πήγα 8+ αλλά και πάλι από το 24 άρι απέχω. Παίζει να δικαιούσαι και έκπτωση μιας και είσαι κάτω από 4.6, στην wind είναι 3.1 το ελάχιστο.

Πριν 3 χρονια οταν ειχα vdsl50 wind ολα ηταν καλα,ε μετα πηγα cyta adsl24 και απο τοτε μεχρι τορα αυτο το χαλι...Σε λιγες μερες σκεφτομαι να φυγω απο vodafone,ετσι και αλλιως εχει ληξει το συμβολαιο εδω και 9 μηνες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, prometheas είπε

@tsofras   Δεν δικαιολογείται αυτό. Αν η καμπίνα ειναι σχετικά κοντά στο σπίτι σου θα έπρεπε να ήσουν πολύ καλύτερα και σε κάθε περιπτωση πάνω από 55/5.5.   

Ζήτησε τεχνικό έλεγχο ξανά διαφορετικά ειναι υποχρεωμένοι να σε επαναφέρουν στο παλαιό σου πρόγραμμα. Μπορει να εχει προκύψει θέμα με την εσωτερική σου καλωδίωση ή να υπάρχει πρόβλημα με το ζεύγος σου ή το setup στο DSLAM

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον , τη στιγμή που γράφω είμαι ήδη στα 24 λεπτά αναμονή μετά απο κλήση που μου έγινε ενώ πήρα το απόγευμα και είχε 18 λεπτά αναμονή και μου πρότειναν να με πάρουν για να μην περιμένω :D

 

Edit: Και μόλις έκλεισε μετά απο 35 λεπτά που βούιζε στο κεφάλι μου , ωραία

οκ καταλαβαίνω τον φόρτο , αλλά γιατί εγώ είμαι υποχρεωμένος :

1) Να πάρω τηλέφωνο

2) Να περιμένω να ακούσω το ίδιο ηχογραφημένο μήνυμα

3) Ηχογραφημένη διαφήμιση

4) Να πώ στο IVR τα ίδια και τα ίδια

5) Να μου πεί το IVR οτι έχει φόρτο καλέστε αργότερα

6) Στην τρίτη λούπα του παραπάνω έπιασα γραμμή

7) 18 λεπτά αναμονή αλλιώς αφήστε το τηλέφωνο να σας καλέσουμε

8 ) 3 ώρες μετά κλήση απο το 13888

9) 35 λεπτά μετά έκλεισε η γραμμή

10 ) GOTO 1 ( για τους προγραμματιστές και μη)

11) infinity loop

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AgiosEfraim είπε

Στα 27 συγχρονίζει η γραμμή σου; 

Τα 27 τα δείχνει το speed test κάνεις; 

Ειναι καλη η καλωδίωση σου; 

Εγω σε σπίτι Ανατολικη Αττική με 50 vdsl που ποτε δεν ειχα θεμα πέρυσι το χειμώνα πηγα(γιατι δεν μενω μονιμα εκει) και ειχα αποσυνδέσεις. 

Με τα πολλα βρηκα οτι φταινε τα καλωδια μου, ειχαν παρει υγρασία. Σπίτι του 1974 βλέπεις. 

Αυτα ομως συμβαίνουν σε σε πιο νεες κατασκευές που οι κατασκευαστές εκαναν πάρτυ. 

ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ αλλα οχι μονο οι παροχοι. Για παράδειγμα ο πιο πολύς κόσμος βολευετε με το δωρεαν ρουτερ του παροχου. Εμ, δεν πας μπροστά ετσι. Εγω αγορασα ενα καλο fritzbox και εχω αυτό ανεξαρτήτως παροχου. Το φέρνω και μαζι μου όποτε έρχομαι Ελλάδα. 

(τωρα βεβαια εχει προσφορά το fritz 7530 στα 98 ευρώ απο αμαζον Ιταλίας οποτε θα ξενοιασω και στο σπίτι στην Ελλαδα) 

o ote λεει οτι συγχρονίζω στα 30 (οπου ειμαι και στα μεγιστα για την περιοχη) α αρα δεν φταιει το σπιτι μου και στο κατω κατω δεν καταλαβαινω το κολλημα σου με το speedtest, ακομη και ο οτε πολλες φορες μου εχει πει να το χρησιμοποιησω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, billiboo είπε

o ote λεει οτι συγχρονίζω στα 30 (οπου ειμαι και στα μεγιστα για την περιοχη) α αρα δεν φταιει το σπιτι μου και στο κατω κατω δεν καταλαβαινω το κολλημα σου με το speedtest, ακομη και ο οτε πολλες φορες μου εχει πει να το χρησιμοποιησω. 

Αρα μια χαρα είσαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsofras Για τεχνικά θέματα  σταθερής και internet καλεις το 13788, απαντάνε πιο γρήγορα και ειναι γενικά πιο σχετικοί με το αντικείμενο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, prometheas είπε

@tsofras Για τεχνικά θέματα  σταθερής και internet καλεις το 13788, απαντάνε πιο γρήγορα και ειναι γενικά πιο σχετικοί με το αντικείμενο

Σε ευχαριστώ πολύ δεν το ήξερα το τηλέφωνο δεν το βρήκα και στο site , θα καλέσω αύριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, BarcodeCrew said:

Ζάχαρη με μέλι είσαι εσύ. Για δες εγώ πως είμαι....
 

Снимка на 2020-11-26 07-54-00.png

Снимка на 2020-11-26 08-01-29.png

Ψάχνω εδώ και κανενα τεταρτο να βρω το αντιστοιχο δικο μου και δεν.....Που το βρήκες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Ψάχνω εδώ και κανενα τεταρτο να βρω το αντιστοιχο δικο μου και δεν.....Που το βρήκες;

μενου ολα τα εργαλεια και μετρηση ταχυτητας,και απο κάτω εγγυηση ταχυτητας.

Στις 25/11/2020 στις 11:19 ΜΜ, Alxnks είπε

Για τις πραγματικές ταχύτητες ίντερνετ υποχρεούνται πλέον να ενημερώνουν οι πάροχοι - Πώς λειτουργεί η αποζημίωση:

https://www.zougla.gr/technology/world-of-tech/article/gia-tis-pragmatikes-taxitites-internet-ipoxreounte-pleon-na-enimeronoun-i-paroxi---pos-litourgi-i-apozimiosi

Η ΕΕΤΤ ανακοινώνει ότι από σήμερα, 25 Νοεμβρίου 2020, τίθενται σε ισχύ οι διατάξεις του Εθνικού Κανονισμού Ανοιχτού Διαδικτύου (ΕΚΑΔ) για τις ταχύτητες στα σταθερά δίκτυα. Οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο θα ενημερώνουν πλέον τους συνδρομητές των σταθερών δικτύων για τις ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες της σύνδεσής τους, και όχι μόνο για τις ονομαστικές και διαφημιζόμενες ταχύτητες.

Συγκεκριμένα, οι πάροχοι σταθερών δικτύων πρόσβασης υποχρεούνται να ενημερώνουν τους συνδρομητές για την ελάχιστη, μέγιστη και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα που αναμένεται στη σύνδεσή τους. Η ενημέρωση αφορά τόσο τους νέους συνδρομητές όσο και τους υφιστάμενους συνδρομητές ενός παρόχου.

Έτσι, ένας νέος συνδρομητής θα μπορεί, στο πλαίσιο της προσυμβατικής ενημέρωσης, να λαμβάνει πληροφόρηση για τις ταχύτητες που μπορεί να αναμένει στη σύνδεσή του, πριν την υπογραφή της σύμβασης. Η ενημέρωση θα γίνεται τόσο από τα καταστήματα όσο και από την ιστοσελίδα ή τις γραμμές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του παρόχου. Παρόμοια, ένας υφιστάμενος συνδρομητής θα μπορεί να ενημερώνεται για τις ταχύτητες σύνδεσης είτε τηλεφωνικά είτε από την ιστοσελίδα του παρόχου (π.χ. μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στην ιστοσελίδα του παρόχου).

Η ενημέρωση για τις ταχύτητες σύνδεσης αποτελεί μέρος των όρων της σύμβασης, ενώ ο συνδρομητής αποκτά δικαίωμα αποζημιώσεων ή επανορθώσεων σε περίπτωση που διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα. Παραδείγματα δυνατών επανορθώσεων ή αποζημιώσεων είναι η έκπτωση στον λογαριασμό, η δυνατότητα επιλογής πακέτου με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα, η επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου, ή ο συνδυασμός αυτών. Σε περίπτωση αποκλίσεων μεγαλύτερων του 30% για ADSL δίκτυα και 20% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες (π.χ. VDSL, Fiber To The Home-FTTH) από την τιμή της ελάχιστης ταχύτητας για την οποία ενημερώθηκε, ο συνδρομητής αποκτά και το δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωθεί εντός 30 ημερών (με εξαίρεση τις υποχρεώσεις του συνδρομητή για καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού ή κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο).

Η υποβολή παραπόνων από τους συνδρομητές για αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα, θα γίνεται μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της κάθε εταιρείας και θα εκκινεί διαδικασία ελέγχου του παραπόνου, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει και διενέργεια μετρήσεων από την πλευρά των συνδρομητών, με βάση τα μετρητικά εργαλεία που παρέχει η κάθε εταιρεία/πάροχος. Επίσης, οι πάροχοι θα επικαιροποιούν τις τιμές των ταχυτήτων σύνδεσης τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και οι συνδρομητές θα έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον  υποβαθμίζονται οι ήδη παρεχόμενες ταχύτητες.

Οι συνδρομητές μπορούν να επικοινωνούν με τους παρόχους για αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με τις νέες διαδικασίες, καθώς και να αναζητούν περισσότερες πληροφορίες στις παρακάτω ιστοσελίδες των παρόχων για το Ανοιχτό Διαδίκτυο:

•Cosmote: https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/anoikto_diadiktyo.html
•    Nova: https://www.nova.gr/el/politiki-anoiktou-diadiktiou
•    Vodafone: https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/oroi-ypiresion-prosvasis-sto-diadiktyo/
•    Wind: https://www.wind.gr/gr/netneutrality/

Επιπλέον, θα υπάρχει και προσωποποιημένη ενημέρωση στους υφιστάμενους συνδρομητές για τις αλλαγές των όρων της σύμβασης, μέσω του λογαριασμού τους ή μέσω SMS ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Οι σχετικές διατάξεις, που τίθενται σε εφαρμογή, περιγράφονται αναλυτικά στο άρθρο 7 του Κεφαλαίου Β, καθώς και στα Κεφάλαια Γ και Δ του ΕΚΑΔ. Ολόκληρο το κείμενο του ΕΚΑΔ είναι διαθέσιμο εδώ.

λογικά μιλάμε για τις ταχύτητες κλειδώματος στον κατανεμητή ?

και οχι για αυτο που βλέπουμε στο modem ή την πραγματική ταχύτητα με φορτωμένο δίκτυο σε ώρες αιχμής.

Επεξ/σία από makis269
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρότι δεν είμαι Ελλάδα ήθελα να αναφέρω για τα speedtest. Καλό είναι να μην τα εμπιστεύεστε όντως καθώς παίζουν πολλές παράμετροι ρόλο. Πχ.

Εγώ έχω γραμμή 500/500. Τα παρακάτω speedtest έγιναν το ένα μετά το άλλο στο ίδιο λάπτοπ με μία διαφορά, για το ένα speedtest συνδέθηκα στο 2.4Ghz δίκτυο, και για το άλλο στο 5GHz δίκτυο. Με καλώδιο πιάνω σχεδόν όλη την ταχύτητα στο speedtest. Έτσι λοιπόν, ειδικά μέσω wifi η μέτρηση είναι σχεδόν άχρηστη. Δείτε τις ταχύτητες συγχρονισμού από το ρούτερ, και κάντε πάντα δοκιμές με καλώδιο.

2.4.jpg

5gh.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Havik είπε

O ΟΤΕ δεν επιτρέπει να βάλεις άλλο σε VDSL, μερικά του προκαλούν προβλήματα οπότε παίρνει τηλ και σου ζητάει να το αλλάξεις, οπότε ίσως δεν προτείνετε να πάρεις ότι θες καθώς αν δεν κάνει θα πάει άχρηστο.

Παιδια, μην πεταμε μπαρουφες. Αν δεν ειμαστε σιγουροι, το κραταμε για τον εαυτο μας.

Φυσικα και δεν θα σου πει τιποτα ο ΟΤΕ αν αλλαξεις εξοπλισμο, εδω σου δινει και τα στοιχεια VOIP μεσω τηλ/τσατ/sms. Ωστοσο, το ρουτερ δεν μπορει να δημιουργησει κανενα προβλημα, πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, DanielRGr είπε

Παιδια, μην πεταμε μπαρουφες. Αν δεν ειμαστε σιγουροι, το κραταμε για τον εαυτο μας.

Φυσικα και δεν θα σου πει τιποτα ο ΟΤΕ αν αλλαξεις εξοπλισμο, εδω σου δινει και τα στοιχεια VOIP μεσω τηλ/τσατ/sms. Ωστοσο, το ρουτερ δεν μπορει να δημιουργησει κανενα προβλημα, πουθενα.

Κάνε μια αναζήτηση να δεις πόσα θέματα είχαν ανοίξει περί αυτού του θέματος, θυμάμαι τουλάχιστον 3 άτομα που τα πήραν τηλ απο ΟΤΕ και τους ζητάγανε να αλλάξουν modem.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...