Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μα προφανώς και ισχύει η κοροϊδία του Black Friday.

Το point μου είναι ότι δε μπορούν ΟΛΟΙ οι καταναλωτές να γνωρίζουν τι ακριβώς παίζει στην αγορά, και σε αυτό δεν ευθύνεται 100% η ηλιθιότητα που τους διακατέχει, αλλά ότι έχουν να ασχοληθούν και με άλλα πράγματα στη ζωή τους, και όχι να είναι κάθε μέρα στο insomnia να συζητάνε για το κάθε τι και στο skroutz να τσεκάρουν μέσες τιμές και ιστορικά χαμηλά.

Σου λέω. Εσύ συγκεκριμένα μπορεί να είσαι ας πούμε power user και να είσαι μέσα στα πράγματα και να γελάς με τις «προσφορές» της Μαύρης Παρασκευής, και να πηγαίνεις στο supermarket και να σε πιάνουν Κώτσο. Κι αν κι εκεί έχεις ψαχτεί, σίγουρα κάπου αλλού θα την έχεις πατήσει. Το αποκλείεις;

Νομικα αυτό ισχύει;

Με το ίδιο σκεπτικό ένα μαγαζί διαφήμίζει ότι στις 27/11/2020 - 00:00 θα δώσει δωροεπιταγή 500€ στους πρώτους 50 που θα μπουν στο μαγαζί.. ή ακόμα καλύτερα στους πρώτους 50 που θα ολοκληρώσουν τις αγορές τους στο μαγαζί για αγορές άνω των 1000€. Εσύ πας από 26/11/2020 νωρίς περιμένοντας στην ουρά... μπαίνεις στο μαγαζί και στο ταμείο σου λένε "Δυστυχώς συμπληρωθήκαν οι πρώτοι 50"...

Επεξ/σία από skapodis
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Εννοείς αν είναι νομικά καλυμμένοι να «τρέχουν» ψευτοπροσφορές;

Όχι μόνο να τις τρέχουν αλλά και να τις Διαφημίζουν!

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μα προφανώς και ισχύει η κοροϊδία του Black Friday.

Το point μου είναι ότι δε μπορούν ΟΛΟΙ οι καταναλωτές να γνωρίζουν τι ακριβώς παίζει στην αγορά, και σε αυτό δεν ευθύνεται 100% η ηλιθιότητα που τους διακατέχει, αλλά ότι έχουν να ασχοληθούν και με άλλα πράγματα στη ζωή τους, και όχι να είναι κάθε μέρα στο insomnia να συζητάνε για το κάθε τι και στο skroutz να τσεκάρουν μέσες τιμές και ιστορικά χαμηλά.

Σου λέω. Εσύ συγκεκριμένα μπορεί να είσαι ας πούμε power user και να είσαι μέσα στα πράγματα και να γελάς με τις «προσφορές» της Μαύρης Παρασκευής, και να πηγαίνεις στο supermarket και να σε πιάνουν Κώτσο. Κι αν κι εκεί έχεις ψαχτεί, σίγουρα κάπου αλλού θα την έχεις πατήσει. Το αποκλείεις;

Είσαι λάθος, αν στο σκεπτικό σου δεν υιοθετείς το ακριβό είναι και καλό δεν την πατάς.

Μιλάμε για blackfriday κυρίως τεχνολογικά πράγματα, αρά ας αφήσουμε τα σούπερμαρκετ απ' έξω (δεν ξέρω πως γίνεται να την πατήσεις εκεί) και ρούχα (γιατί εκεί είναι χάος).

Οπότε ο μέσος καταναλωτής έχει άπειρα εργαλεία να χρησιμοποιήσει για να δει αν κάτι αξίζει η όχι

1) Κρητικές

2) Ιστορικό τιμής

3) τεχνικά χαρακτηριστικά

Αλλά ο καταναλωτής δεν σκέφτεται αυτό αλλά το ότι έκανε 1000 ευρώ η τηλεορασάρα που πήρε και ότι σαν έξυπνος την πήρε 400.

Δεν έχει σημασία ότι είναι μοντέλο του 2014, ότι στην αγορά υπήρχαν καλύτερα πράγματα κτλ ή ότι απλά ο έμπορος ανέβασε και κατέβασε την τιμή για να σου δείξει την πρόσφορα.

Ε τότε είσαι άξιος της μοίρας είσαι απλά ένα κλασσικό Θύμα.

οπότε δεν είναι θέμα χρόνου αλλά ηλιθιότητας.

Δημοσ.

Το 95% των Ελληνων πιστευουν οτι το 95% των Ελληνων ειναι ηλιθιοι.Το 95% των Ελληνων πιστευει οτι βρισκεται στο 5% των εξυπνων.

  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, cumulus είπε

Το 95% των Ελληνων πιστευουν οτι το 95% των Ελληνων ειναι ηλιθιοι.Το 95% των Ελληνων πιστευει οτι βρισκεται στο 5% των εξυπνων.

Οι ηλίθιοι απλά βγάζουν στατιστικές απ' το κεφάλι τους.

 

Δημοσ.

Δε συμφωνώ και εξήγησα το λόγο.

Αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε έχετε αγοράσει στο παρελθόν π.χ. μωρομάντηλα εκτός προσφοράς, είστε θύματα. Κι αυτό γιατί σχεδόν όλο το χρόνο είναι σε προσφορά.

Αν δεν παρακολουθείς τα είδη supermarket, προφανώς και γίνεται να την πατήσεις. Ξέρεις πόσους έχω δει με πράγματα στο καρότσι που θα μπορούσαν να έχουν πάρει ακριβώς το ίδιο προϊόν σε άλλη συσκευασία (μικρότερη ή μεγαλύτερη) και να βγουν κερδισμένοι; Ακόμα κι η γυναίκα μου δεν ασχολείται να κοιτάξει τιμές ανά κιλό/λίτρο π.χ., πάει χύμα στο κύμα.

Και τέλος πάντων είπα ότι ο μέσος καταναλωτής δεν αγοράζει μόνο τηλεοράσεις. Αν είσαι κανάς εφηβος ή κανά 25άρι παρτάλι που κοιτάει μόνο τι τηλεόραση, κονσόλα και παιχνίδια θα αγοράσει και όλα τ' άλλα τα βρίσκει έτοιμα, ναι αυτός μπορεί να το παίξει ότι δεν πέφτει θύμα.

Εσύ που είσαι τεχνολογικά ψαγμένος, όταν αγοράζεις λάδι, σφουγγαρίστρα, σακούλες για τη σκούπα ή τακάκια για το αυτοκίνητο γνωρίζεις ακριβώς τις μέσες τιμές και τα ιστορικά χαμηλά και αν το κλιματιστικό που σου γυάλισε είναι φασόν ή όχι;

Εκεί είναι το point μου, ότι δε γίνεται να ξέρεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δε συμφωνώ και εξήγησα το λόγο.

Αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε έχετε αγοράσει στο παρελθόν π.χ. μωρομάντηλα εκτός προσφοράς, είστε θύματα. Κι αυτό γιατί σχεδόν όλο το χρόνο είναι σε προσφορά.

Αν δεν παρακολουθείς τα είδη supermarket, προφανώς και γίνεται να την πατήσεις. Ξέρεις πόσους έχω δει με πράγματα στο καρότσι που θα μπορούσαν να έχουν πάρει ακριβώς το ίδιο προϊόν σε άλλη συσκευασία (μικρότερη ή μεγαλύτερη) και να βγουν κερδισμένοι; Ακόμα κι η γυναίκα μου δεν ασχολείται να κοιτάξει τιμές ανά κιλό/λίτρο π.χ., πάει χύμα στο κύμα.

Και τέλος πάντων είπα ότι ο μέσος καταναλωτής δεν αγοράζει μόνο τηλεοράσεις. Αν είσαι κανάς εφηβος ή κανά 25άρι παρτάλι που κοιτάει μόνο τι τηλεόραση, κονσόλα και παιχνίδια θα αγοράσει και όλα τ' άλλα τα βρίσκει έτοιμα, ναι αυτός μπορεί να το παίξει ότι δεν πέφτει θύμα.

Εσύ που είσαι τεχνολογικά ψαγμένος, όταν αγοράζεις λάδι, σφουγγαρίστρα, σακούλες για τη σκούπα ή τακάκια για το αυτοκίνητο γνωρίζεις ακριβώς τις μέσες τιμές και τα ιστορικά χαμηλά και αν το κλιματιστικό που σου γυάλισε είναι φασόν ή όχι;

Εκεί είναι το point μου, ότι δε γίνεται να ξέρεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.

Δεν διαφωνώ σε αυτό δεν είπα να αγοράσεις κάτι σε εκτός προσφοράς σε κάνει Θύμα.

Εγώ αρχικά σπάνια έχω την υπομονή να περιμένω προσφορά για να ψωνίσω. Και για να τα λέμε όπως είναι αν ψωνίζεις από σκρουτζ είναι σαν να έχουν πάντα προσφορά σε αυτά τα είδη.

Θεωρώ λάθος να ψωνίζεις τεχνολογικά προϊόντα με κριτήριο την αρχική τιμή είναι το μεγαλύτερο λάθος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...