Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eπειδη εδω βλεπω οτι υπαρχουν γνωστες οσον αφορα το συγκεκριμενο μοντελο που εχω αλλα και ατομα με τεχνικες γνωσεις θα ηθελα επι της ευκαιριας να ρωτησω και κατι αλλο αν μπορειτε και γνωριζετε.Σας ευχαριστω ολους επισης.

Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που διαθετω εχω παρατηρησει οτι τα τελευταια χρονια το υδραυλικο τιμονι εχει βαρυνει πολυ.Εχω ελεγξει την υδραυλικο τιμονι και δεν εχει καμια διαρροη η υδραυλικη κρεμαγιερα.Επισης στο δοχειο πληρωσης με το λαδι του η σταθμη ειναι σε κανονικα επιπεδα ουτε χανει απο εκει.Βεβαια εχω να αδειασω και να γεμισω με φρεσκο λαδι υδραυλικου πανω απο δεκα χρονια.Μου ειχαν πει οτι και ποτε να μην το αλλαξω δεν υπαρχει προβλημα.Εγω ομως εξαιτιας του γεγονοτος οτι το τιμονι εχει βαρυνει πολυ θα ηθελα να ρωτησω μηπως εχει αλλοιωθει η συσταση του λαδιου και φταιει αυτο?

Επισης υπαρχει αλλος τροπος να κανω το τιμονι ελαφρυτερο χωρις να βαλω χερι στην υδραυλικη κρεμαγιερα?Διοτι οταν στριβω ακουω που δουλευει-κανει το χαρακτηριστικο βουισμα- αλλα επειδη το αμαξι ειναι αρκετα παλιο σιγουρα μια φθορα θα την εχει υποστει και ισως να λειτουργει η υδραυλικη κρεμαγιερα στο 50% ή 60% της σωστης λειτουργιας της.

Σας ευχαριστω και παλι.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, sonikk είπε

Eπειδη εδω βλεπω οτι υπαρχουν γνωστες οσον αφορα το συγκεκριμενο μοντελο που εχω αλλα και ατομα με τεχνικες γνωσεις θα ηθελα επι της ευκαιριας να ρωτησω και κατι αλλο αν μπορειτε και γνωριζετε.Σας ευχαριστω ολους επισης.

Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που διαθετω εχω παρατηρησει οτι τα τελευταια χρονια το υδραυλικο τιμονι εχει βαρυνει πολυ.Εχω ελεγξει την υδραυλικο τιμονι και δεν εχει καμια διαρροη η υδραυλικη κρεμαγιερα.Επισης στο δοχειο πληρωσης με το λαδι του η σταθμη ειναι σε κανονικα επιπεδα ουτε χανει απο εκει.Βεβαια εχω να αδειασω και να γεμισω με φρεσκο λαδι υδραυλικου πανω απο δεκα χρονια.Μου ειχαν πει οτι και ποτε να μην το αλλαξω δεν υπαρχει προβλημα.Εγω ομως εξαιτιας του γεγονοτος οτι το τιμονι εχει βαρυνει πολυ θα ηθελα να ρωτησω μηπως εχει αλλοιωθει η συσταση του λαδιου και φταιει αυτο?

Επισης υπαρχει αλλος τροπος να κανω το τιμονι ελαφρυτερο χωρις να βαλω χερι στην υδραυλικη κρεμαγιερα?Διοτι οταν στριβω ακουω που δουλευει-κανει το χαρακτηριστικο βουισμα- αλλα επειδη το αμαξι ειναι αρκετα παλιο σιγουρα μια φθορα θα την εχει υποστει και ισως να λειτουργει η υδραυλικη κρεμαγιερα στο 50% ή 60% της σωστης λειτουργιας της.

Σας ευχαριστω και παλι.

Αν δεν έχει τάπα για να αφαιρεθεί το λάδι, η μόνη λύση είναι απάντληση απο το δοχείο, αλλά απο ότι αντιλαμβάνομαι δεν αλλάζεις 100% το υγρό, απλά κάνεις ανάμειξη με εναπομείναντα παλαιό.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, sonikk είπε

Eπειδη εδω βλεπω οτι υπαρχουν γνωστες οσον αφορα το συγκεκριμενο μοντελο που εχω αλλα και ατομα με τεχνικες γνωσεις θα ηθελα επι της ευκαιριας να ρωτησω και κατι αλλο αν μπορειτε και γνωριζετε.Σας ευχαριστω ολους επισης.

Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που διαθετω εχω παρατηρησει οτι τα τελευταια χρονια το υδραυλικο τιμονι εχει βαρυνει πολυ.Εχω ελεγξει την υδραυλικο τιμονι και δεν εχει καμια διαρροη η υδραυλικη κρεμαγιερα.Επισης στο δοχειο πληρωσης με το λαδι του η σταθμη ειναι σε κανονικα επιπεδα ουτε χανει απο εκει.Βεβαια εχω να αδειασω και να γεμισω με φρεσκο λαδι υδραυλικου πανω απο δεκα χρονια.Μου ειχαν πει οτι και ποτε να μην το αλλαξω δεν υπαρχει προβλημα.Εγω ομως εξαιτιας του γεγονοτος οτι το τιμονι εχει βαρυνει πολυ θα ηθελα να ρωτησω μηπως εχει αλλοιωθει η συσταση του λαδιου και φταιει αυτο?

Επισης υπαρχει αλλος τροπος να κανω το τιμονι ελαφρυτερο χωρις να βαλω χερι στην υδραυλικη κρεμαγιερα?Διοτι οταν στριβω ακουω που δουλευει-κανει το χαρακτηριστικο βουισμα- αλλα επειδη το αμαξι ειναι αρκετα παλιο σιγουρα μια φθορα θα την εχει υποστει και ισως να λειτουργει η υδραυλικη κρεμαγιερα στο 50% ή 60% της σωστης λειτουργιας της.

Σας ευχαριστω και παλι.

Κάνε μια αλλαγή πρωτά με καινούργια υγρά τόσο του τιμονιού όσο και των φρένων εάν έχεις να τα αλλάξεις 10 χρόνια . 

Επίσης λογικά μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια θα εχεις αδειάσει και το κύκλωμα ψύξης . 

Βάλει οτι προδιαγραφές ορίζει ο κατασκευαστής , καλύτερα πήγαινε σε ένα συνεργείο ΄ή εκτός εάν κοντεύει η προβλεπόμενη συντήρηση άλλαξε τα .

2 ώρες πριν, piiii είπε

Αν δεν έχει τάπα για να αφαιρεθεί το λάδι, η μόνη λύση είναι απάντληση απο το δοχείο, αλλά απο ότι αντιλαμβάνομαι δεν αλλάζεις 100% το υγρό, απλά κάνεις ανάμειξη με εναπομείναντα παλαιό.

Εάν είναι σωστός ο μάστορας , το βγάζει εντελώς το δοχείο , το πλένει και το καθαρίζει. Μετά κάνει σωστή εξαέρωση . Το είχα δει στο δικό μου όχημα όταν άλλαξε των φρένων . Έβγαλε αρκετη βρωμιά παρόλο που τα κάνω αλλαγή κάθε 2 χρόνια .

  • Thanks 1
Δημοσ.

Με τα φρένα είναι ποιό εύκολα τα πράγματα γιατί έχει "εξαγωγή" - βαλβδίδα εξαέρωσης, οπότε σε κάποιο σημείο βάζωντας απο την μία και βγάζωντας απο την άλλη θα ανανεωθεί το υγρό. Στο θέμα του υδραυλικού όμως αν δεν έχει τάπα, απο πού θα το βγάλεις; Και το δοχείο να αφαιρέσεις, σίγουρα θα μείνει σεβαστή ποσότητα στο κύκλωμα.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...