Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά παιδιά. 'Οπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το ρελαντί του αυτοκινήτου που σε μόνιμη βάση λειτουργει στις 1800-2000 στροφες.Το αυτοκινητο ειναι ενα παλιο SEAT toledo μοντελο 1995 το οποιο ηταν του πατερα μου που εχει αποβιωσει.To διατηρω σε πολυ καλη κατασταση για συναισθηματικους κυριως λογους και επειδη διαθετει  και μεγαλους χωρους πορτ-παγκαζ που με εξυπηρετει αυτο.Τα σερβις του ειναι ολα οκ,δεν του λειπει κατι.Τί μπορει να συμβαινει και δουλευει σε υψηλες στροφες το ρελαντι μονιμως?Το στροφομετρο δειχνει παντα 1800-2000 στροφες.Αυτο μου το εκανε και περυσι αλλα τοτε δουλευε στις 1250 στροφες αλλα οταν ζεσταινοταν η μηχανη επεφταν στις 1000 στροφες  το ρελαντι οποτε δεν το εψαξα.Τωρα οσο και να ζεσταινεται η μηχανη οι στροφες δεν πεφτουν σε κανονικη λειτουργια στις 900 ή εστω στις 1000.

Τι μπορει να συμβαινει? Οταν περυσι εδειχνε το στροφομετρο στις 1250 στροφες οταν ηταν στο ρελαντι μεχρι να το παω στο συνεργειο ερχοταν η μηχανη σε κατασταση που η θερμοκρασια ειχε ανεβει και μεχρι να φτασω στο συνεργειο επεφταν οι στροφες στις 1000 οποτε ο μαστορας δεν εβρισκε κατι.Τωρα ομως μονιμα εχει κολλησει το ρελαντι στις 1800-2000 στροφες αλλα ακομη δεν εχω προλαβει να το παω συνεργειο ακομη. Το θεμα ειναι με αυτη την κατασταση καιω και πολυ καυσιμο με την εννοια οτι καθε τρεις και λιγο σε καθε φαναρι οταν σε πιανει κοκκινο ή οταν εισαι σε μποτιλιαρισμα το να δουλευει η μηχανη στις 2000 στροφες ρελαντι καταλαβαινετε τι καιει.Οσο ναναι ειναι παλιας τεχνολογιας αμαξι  και 1600 κυβικων  και το να δουλευει μονιμα και σε υψηλες στροφες αντιλαμβανεστε οτι υπαρχει υψηλη καταναλωση καυσιμου χωρις λογο.

Σας ευχαριστω.

Δημοσ.

Έχεις κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο ή τον "ενισχυμένο" με τους δύο εκκεντροφόρους και πολλαπλό ψεκασμό; Το πρόβλημα δείχνει όντως βαλβίδα ρελαντί όπως έγραψε ήδη ο fubar, αλλά το που θα κοιτάξεις στο κάθε μοτέρ καθώς και η πιθανότητα να το λύσεις εξαρτάται από τον κινητήρα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, sonikk είπε

Γεια χαρά παιδιά. 'Οπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το ρελαντί του αυτοκινήτου που σε μόνιμη βάση λειτουργει στις 1800-2000 στροφες.Το αυτοκινητο ειναι ενα παλιο SEAT toledo μοντελο 1995 το οποιο ηταν του πατερα μου που εχει αποβιωσει.To διατηρω σε πολυ καλη κατασταση για συναισθηματικους κυριως λογους και επειδη διαθετει  και μεγαλους χωρους πορτ-παγκαζ που με εξυπηρετει αυτο.Τα σερβις του ειναι ολα οκ,δεν του λειπει κατι.Τί μπορει να συμβαινει και δουλευει σε υψηλες στροφες το ρελαντι μονιμως?Το στροφομετρο δειχνει παντα 1800-2000 στροφες.Αυτο μου το εκανε και περυσι αλλα τοτε δουλευε στις 1250 στροφες αλλα οταν ζεσταινοταν η μηχανη επεφταν στις 1000 στροφες  το ρελαντι οποτε δεν το εψαξα.Τωρα οσο και να ζεσταινεται η μηχανη οι στροφες δεν πεφτουν σε κανονικη λειτουργια στις 900 ή εστω στις 1000.

Τι μπορει να συμβαινει? Οταν περυσι εδειχνε το στροφομετρο στις 1250 στροφες οταν ηταν στο ρελαντι μεχρι να το παω στο συνεργειο ερχοταν η μηχανη σε κατασταση που η θερμοκρασια ειχε ανεβει και μεχρι να φτασω στο συνεργειο επεφταν οι στροφες στις 1000 οποτε ο μαστορας δεν εβρισκε κατι.Τωρα ομως μονιμα εχει κολλησει το ρελαντι στις 1800-2000 στροφες αλλα ακομη δεν εχω προλαβει να το παω συνεργειο ακομη. Το θεμα ειναι με αυτη την κατασταση καιω και πολυ καυσιμο με την εννοια οτι καθε τρεις και λιγο σε καθε φαναρι οταν σε πιανει κοκκινο ή οταν εισαι σε μποτιλιαρισμα το να δουλευει η μηχανη στις 2000 στροφες ρελαντι καταλαβαινετε τι καιει.Οσο ναναι ειναι παλιας τεχνολογιας αμαξι  και 1600 κυβικων  και το να δουλευει μονιμα και σε υψηλες στροφες αντιλαμβανεστε οτι υπαρχει υψηλη καταναλωση καυσιμου χωρις λογο.

Σας ευχαριστω.

Είναι injection λογικά , κοίταξε όλη τη πεταλούδα γκαζιου να γινει σχολαστικός καθαρισμός , τη βαλβίδα ρελαντι όπως σωστά γράφτηκε , και όλα τα σωληνάκια και κολλάρα μήπως τραβάει απο κάπου αέρα .

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ikonio είπε

Έχεις κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο ή τον "ενισχυμένο" με τους δύο εκκεντροφόρους και πολλαπλό ψεκασμό; Το πρόβλημα δείχνει όντως βαλβίδα ρελαντί όπως έγραψε ήδη ο fubar, αλλά το που θα κοιτάξεις στο κάθε μοτέρ καθώς και η πιθανότητα να το λύσεις εξαρτάται από τον κινητήρα.

κινητηρας με τον εναν εκκεντροφορο  και μονου ψεκασμου.

Δημοσ.

Λόγω χρονολογίας θα κοίταζα αυστηρά όλες τις υποπιέσεις και τις σωληνώσεις του κινητήρα με έμφαση γύρω από το σεβρό των φρένων όπου έχω συναντήσει πολλές φορές σκασμένο το λαστιχάκι της αντεπίστροφης, αν κουνήσεις την βαλβίδα και ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές είναι από εκεί. Οι περισσότερες βλάβες που έχω συναντήσει στο συγκεκριμένο μοτέρ είχαν να κάνουν με κάποια βλαμμένη υποπίεση που είχε σκάσει ή είχε κοπεί τελείως.

Αν βεβαιωθείς ότι από "αέρα" είναι εντάξει τότε το βαρελάκι του ρελαντί μάλλον κολλάει, εκεί θα πρέπει να τσεκαρείς την καλωδίωση του και εάν είναι καθαρό ή έχει τρέξει λάδι πάνω σε αυτήν. Το μοτεράκι θέλω να πιστεύω ότι πλέον πουλιέται σαν ανταλλακτικό σε λογικές τιμές οπότε εάν καταλήξεις ότι είναι οφ, το αλλάζεις, μην ασχοληθείς με μεταχειρισμένα σώματα ψεκασμού ή μοτεράκια γιατί σύντομα θα βρεθείς στην ίδια θέση. Αν δεν μπορέσεις να βρεις ανταλλακτικό τότε δυστυχώς το μεταχειρισμένο θα είναι μονόδρομος. Το μοτεράκι ρελαντί είναι βιδωμένο πάνω στο σώμα ψεκασμού , πρέπει να βγάλεις το φίλτρο και το φιλτροκούτι για να έχεις καθαρή πρόσβαση σε αυτό. Είναι ένα μαύρο ορθογώνιο εξάρτημα στο οποίο κουμπώνει μια φίσα με 3 ή 4 καλώδια. Μπορείς αρχικά να δοκιμάσεις να το καθαρίσεις μήπως το σώσεις.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

αν χρειαστει ανταλλακτικο και δεν βρεθει γιατι ειναι παλιο το οχημα,μπορω να ρυθμισω το ρελαντι να δουλευει σε κανονικες στροφες?

Δημοσ.

λεει οτι δουλευε στις 1000 στροφες. εστω και ετσι παλι πολλες ειναι για 4κυλινδο βενζινοκινητηρα. επρεπε στο ρελαντι να ειναι γυρω στις 700-750 στροφες. το οτι οταν ειναι κρυο εχει αλλες στροφες και οταν ζεσταινεται εχει αλλες ειναι εν μερη φυσιολογικο. αλλα οχι ετσι. εχει προβλημα και λογω παλαιοτητας πρεπει να διερευνηθουν και αλλα πραγματα. καταλαβαινω οτι μια επισκεψη στον μαστρομητσο της γειτονιας δεν θα μπορεσει να λυσει το προβλημα. θα πρεπει να επισκευθεις εξειδικευμενο συνεργειο γιατι μπορει να ειναι συνδιασμος βλαβων που το συνεργειο της γειτονιας δεν θα μπορεσει να αντιμετωπισει. καταλαβαινω οτι λογω παλιοτητας του αυτοκινητου οτι δεν εισαι διαεθειμενος να δωσεις πολλα χρηματα αλλα δεν μπορει να γινει διαφορετικα οσο επικεπτεσαι συνεργεια της γειτονιας. 

ανταλλακτικο δεν πιστευω οτι δεν θα μπορεσεις να βρεις εστω και μη γνησιο. υπαρχουν τα παντα σε γνησια και ιμιτασιον. το θεμα ειναι οι γνωσεις του τεχνικου και το ποσο μπορει να ασχοληθει με το αυτοκινητο. παντως να εχεις υπ οψιν σου οτι μπορει να βρεις και κινητηρα ολοκληρο με ελαχιστα χρηματα. βεβαια δεν μπορεις να ξερεις αν και τι προβλημα εχει και αυτος.

  • Thanks 1
Δημοσ.

O ts αναφέρει προβλήματα στο ρελαντί τα οποία κατά 90% προέρχονται από το σώμα ψεκασμού. Ακόμα και να έβρισκε να αγοράσει κινητήρα από Έλληνα έμπορο δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να τον πάρει κομπλέ μαζί με το σώμα ψεκασμού (εκτός και αν το τελευταίο ήταν για πέταμα οπότε δεν θα έμπαινε και κανείς στον κόπο να το αφαιρέσει). Σε αντίθετη περίπτωση ο "φθηνός" κινητήρας θα είναι τόσο ξαλαφρωμένος από περιφερειακά που δεν θα το πιστεύει κανείς. Και μην σας ξεγελούν οι φωτογραφίες στις αγγελίες ακόμα και αν δεν αναγράφεται στο 99% των περιπτώσεων είναι ενδεικτικές. Οι φθηνοί κινητήρες που πουλάνε πολλές φορές έρχονται με βγαλμένες μέχρι και τις πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής από πάνω γι αυτό είναι και φθηνοί.

Σχετικά με το ρελαντί επειδή το έχω δει πολλές φορές να αναφέρεται για τις 700-750 στροφές, δεν αποτελεί κανόνα για όλα τα αυτοκίνητα. Το πόσες στροφές θα έχει ρελαντί εξαρτάται από τη χρονολογία κατασκευής, τον κατασκευαστή και τον προγραμματισμό που έχει η ecu του αυτοκινήτου, όταν μιλάμε για οχήματα με ψεκασμό. Ακόμα και revision του ίδιου αυτοκινήτου άλλης χρονολογίας δύναται να έχουν διαφορετικές στροφές ρελαντί και κάτω από 700 αλλά και πάνω από 750. Το πόσες στροφές πρέπει να έχει το αναγράφει στο service manual του αυτοκινήτου. Με σχετική ασφάλεια θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει μόνο αν έχει το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο.

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να ξεκινήσω αντιπαράθεση, τα αναφέρω μόνο και μόνο επειδή έχω αρκετές φορές ζήσει το σκηνικό να έρχεται πελάτης και να μου ζητάει να ψάξω να του κατεβάσω το ρελαντί στις 700 στροφές που διάβασε σε κάποιο φόρουμ, ενώ το αυτοκίνητό του είχε από το εργοστάσιο 950 και η βελόνα έδειχνε κοντά στις 1000.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έγραψα προηγουμένως βαλβίδα ρελαντί όχι τυχαία, αλλά επεδή είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (8βάλβιδο με ψεκασμό μονου σημείου, λίγο πιό παλιό, του '92)

Έχει ευασθησία στη βαλβίδα ρελαντί, εγώ το κράτησα για 250 χιλιάδες χιλιόμετρα και χρειάστηκε να την αλλάξω δύο φορές.

Όπως λέει ο φίλος @ikonio καλό είναι πρώτα να ελεγχθούν και όλα τα σωληνάκια υποπίεσης κτλ.

Επίσης το κανονικό ρελαντί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τουλάχιστον βάσει του στροφόμετρού του, είναι ένα κλίκ κάτω απο τις 1000 στροφές, δηλαδή στις 900-950. Σίγουρα όχι πάντως στις 700-750.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Έγραψα προηγουμένως βαλβίδα ρελαντί όχι τυχαία, αλλά επεδή είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (8βάλβιδο με ψεκασμό μονου σημείου, λίγο πιό παλιό, του '92)

Έχει ευασθησία στη βαλβίδα ρελαντί, εγώ το κράτησα για 250 χιλιάδες χιλιόμετρα και χρειάστηκε να την αλλάξω δύο φορές.

Όπως λέει ο φίλος @ikonio καλό είναι πρώτα να ελεγχθούν και όλα τα σωληνάκια υποπίεσης κτλ.

Επίσης το κανονικό ρελαντί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τουλάχιστον βάσει του στροφόμετρού του, είναι ένα κλίκ κάτω απο τις 1000 στροφές, δηλαδή στις 900-950. Σίγουρα όχι πάντως στις 700-750.

εχεις απολυτο δικιο.οι στροφες οταν αγοραστηκε εκεινη την εποχη δουλευαν στις στροφες που λες.900-950. 

επισης δεν ξερω τι μπορει να συμβαινει.δηλαδη ενω σχεδον ενα μηνα δουλευε σε υψηλες στροφες σημερα δουλευε το ρελαντι μονιμα στις 1000 στροφες. θελω να πω μπορει την επομενη βδομαδα να δουλευει για επτα ημερες στις 1500 στροφες,την μεθεπομενη στις 2000 στροφες και ενα μηνα μετα στις 1000 στροφες.

αυτο τι μπορει να σημαινει? γιατι δεν νομιζω να παιζει ρολο ο καιρος δηλαδη αν κανει κρυο εξω ή εχει καυσωνα.γιατι και το καλοκαιρι ποτε δουλευε σε υψηλες στροφες και ποτε οχι. τα ιδια κανει και το χειμωνα.

Δημοσ.

Λογικα βαλβιδα ρελαντι. Αλλο οσο κι αν σου φανει περιεργο κανε και ενα τσεκ το ποτενσιομετρο. Σε Seat Cordoba του 93 του πατερα μου, με παρομοια συμπτωματα με το δικο σου, εφταιγε το ποτενσιομετρο

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Λογικα βαλβιδα ρελαντι. Αλλο οσο κι αν σου φανει περιεργο κανε και ενα τσεκ το ποτενσιομετρο. Σε Seat Cordoba του 93 του πατερα μου, με παρομοια συμπτωματα με το δικο σου, εφταιγε το ποτενσιομετρο

πριν απο μηνες που το ειχα παει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της seat και τους εξηγησα το προβλημα αν και εκεινη την ημερα το ρελαντι ετυχε να δουλευει στις 1200 στροφες ο τεχνικος προισταμενος μου ειπε οτι αν κατσει και σκαλισει το ποτενσιομετρο σε τοσο παλιο αμαξι υπαρχει ο κινδυνος να του μεινει στο χερι και να του καει κατι που δεν θυμαμαι πως το ειπε.και επειδη ανταλλακτικα γι αυτο δεν υπαρχουν μπορει και το αμαξι να μην ξαναεπαιρνε μπρος. δεν ξερω αν το ειπε επειδη βαριοταν να το ελεγξει ή επειδη ηταν αληθεια. Μετα απο αυτα που μου ειπε του ειπα καλα αστο τοτε ως εχει.Μην παρουμε το ρισκο.

Δημοσ.

Μάλλον ήθελε και αυτός να αποφύγει το ρίσκο οπότε τα είπε όλα αυτά. Ανταλλακτικά όντως δεν θα βρεις εύκολα, το μοτεράκι όμως του ρελαντί πουλιέται λογικά ακόμα γιατί είναι βλάβη που όπως είπε και ο @Fubar.gr είναι κοινή σε αυτά τα μοντέλα και πάρα πολλά κυκλοφορούν ακόμα. Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω με πμ ώστε να μη θεωρηθεί διαφήμιση ένα μαγαζί που προμηθεύομαι ανταλλακτικά για τα VAG στην Αθήνα ο οποίος θα μπορέσει να σε βοηθήσει εάν υπάρχει το μοτεράκι σαν ανταλλακτικό καινούργιο.

Αυτό που πρέπει επίσης αυστηρά να ελέγξεις είναι το φισάκι που πάει στο μοτεράκι ρελαντί, μπορεί να μην κάνει καλή επαφή ή να έχει φθαρεί η καλωδίωση και από εκεί να σου κάνει κόλπα ακόμα και αν το αλλάξεις με καινούργιο.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...