Προς το περιεχόμενο

Αμορτισέρ;;


Tsipouras35

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες. Να κάνω μια ερώτηση γτ είμαι ψιλοάσχετος με αυτοκίνητα. Οταν νίωθεις και το παραμικρό στον δρόμο τι μπορεί να φταιει; τα αμορτισερ; Γενικά δεν εχω θεματα σταθερότητας και στιβαροτητας στην εθνική, σε κρατήματα κτλ. Αλλά αν δεν είναι τελείως λεία η ασφαλτος το  νιωθεις. Ειδικά μεσα στην πόλη που οι δρόμοι είναι ολοι σκαμμένοι και ραμμένοι με φισικό αέριο κτλ αισθάνεσαι τα πάντα. Και κόλλα Α4 που λέει ο λογος να πατησω θα την αισθανθώ. Τι να θέλει άλλαγμα; Μιλάμε για αμάξι 15ετιας που προσφατα ήρθε στα χερια μου. Χιλιομετρα 170.000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λογικα εσενα θα σε καλυπτουν τα εργοστασιακα μαθε ποια φοραει και δοκιμασε  τα

αν το πηρες μτχ μπορει ο προηγουμενος να τα ειχε αλλαξει και να μην ειχε βαλει τα μαμα

 

επισης κοιτα και σινεμπλοκ

Επεξ/σία από zourman1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Tsipouras35 είπε

Ναι ξεχασα να το αναφερω. Seat ibiza ειναι.

Καλό θα ήταν ενας γενικός έλεγχος σε ράμπα συνεργείου στο σύστημα διεύθυνσης .

Εκτός από αμορτισέρ , μπορεί να ειναι και  καμία βάση μηχανής , μπαλάκια ψαλιδιων κ.λ.π .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν έχουν αλλαχθεί τα αμορτισέρ τότε άδικα το ψάχνεις, θέλεις αλλαγή αμορτισέρ μαζί με βάσεις μπροστινών και τυχών σινεμπλόκ που έχουν μετά από έλεγχο για φθαρμένα λάστιχα. Ακόμα και κάτι οικονομικό να βάλεις απο τις γνωστές μάρκες θα δεις διαφορά τόσο σε άνεση όσο και σε σταθερότητα, ενώ βάση των τεστ κερδίζεις και στο φρενάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/11/2020 στις 4:32 ΠΜ, Tsipouras35 είπε

Καλησπέρα παίδες. Να κάνω μια ερώτηση γτ είμαι ψιλοάσχετος με αυτοκίνητα. Οταν νίωθεις και το παραμικρό στον δρόμο τι μπορεί να φταιει; τα αμορτισερ; Γενικά δεν εχω θεματα σταθερότητας και στιβαροτητας στην εθνική, σε κρατήματα κτλ. Αλλά αν δεν είναι τελείως λεία η ασφαλτος το  νιωθεις. Ειδικά μεσα στην πόλη που οι δρόμοι είναι ολοι σκαμμένοι και ραμμένοι με φισικό αέριο κτλ αισθάνεσαι τα πάντα. Και κόλλα Α4 που λέει ο λογος να πατησω θα την αισθανθώ. Τι να θέλει άλλαγμα; Μιλάμε για αμάξι 15ετιας που προσφατα ήρθε στα χερια μου. Χιλιομετρα 170.000.

 

Αρχικά...ρύθμιση πιεσεων βάσει της Seat  όσο τα ελαστικά ειναι κρύα, χωρίς να κινηθεί το αμάξι. Όχι στο περίπου και όχι στα σκαρτα πιεστικά των βενζινάδικων.

Και μετά βλέπεις κατα σειρά: silent block και κάθε ελαστικό παρέμβυσμα της αναρτησης.

Αμορτισερ.

Τύπος ελαστικού : π.χ. Από Continental Premium Contact 2 πήγα σε Dunlop Sport Blue Response , ίδια διασταση χαμηλού προφίλ. Το αμάξι έγινε πολύ πιο σκληρό από την πρώτη μέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/11/2020 στις 4:32 ΠΜ, Tsipouras35 είπε

Καλησπέρα παίδες. Να κάνω μια ερώτηση γτ είμαι ψιλοάσχετος με αυτοκίνητα. Οταν νίωθεις και το παραμικρό στον δρόμο τι μπορεί να φταιει; τα αμορτισερ; Γενικά δεν εχω θεματα σταθερότητας και στιβαροτητας στην εθνική, σε κρατήματα κτλ. Αλλά αν δεν είναι τελείως λεία η ασφαλτος το  νιωθεις. Ειδικά μεσα στην πόλη που οι δρόμοι είναι ολοι σκαμμένοι και ραμμένοι με φισικό αέριο κτλ αισθάνεσαι τα πάντα. Και κόλλα Α4 που λέει ο λογος να πατησω θα την αισθανθώ. Τι να θέλει άλλαγμα; Μιλάμε για αμάξι 15ετιας που προσφατα ήρθε στα χερια μου. Χιλιομετρα 170.000.

1.Σε συνεργείο για έλεγχο πήγες πριν ρωτήσεις σε ένα άσχετο με αυτοκίνητα φόρουμ;;;;

2.Το πιο πιθανό,τα σχολεία είναι κλειστά.

3.Δίπλωμα οδήγησης έχεις;

Συνέχεια με το  τρολ θα υπάρχει.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αμάξι με ημιάκαμπτο πίσω μην περιμένεις να ρουφάει τις λακούβες σαν Mercedes. Επίσης, τα SEAT, σαν τα πιο νεανικα του group VAG, έχουν πιο σφιχτή ανάρτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/11/2020 στις 2:32 ΠΜ, Tsipouras35 είπε

Καλησπέρα παίδες. Να κάνω μια ερώτηση γτ είμαι ψιλοάσχετος με αυτοκίνητα. Οταν νίωθεις και το παραμικρό στον δρόμο τι μπορεί να φταιει; τα αμορτισερ; Γενικά δεν εχω θεματα σταθερότητας και στιβαροτητας στην εθνική, σε κρατήματα κτλ. Αλλά αν δεν είναι τελείως λεία η ασφαλτος το  νιωθεις. Ειδικά μεσα στην πόλη που οι δρόμοι είναι ολοι σκαμμένοι και ραμμένοι με φισικό αέριο κτλ αισθάνεσαι τα πάντα. Και κόλλα Α4 που λέει ο λογος να πατησω θα την αισθανθώ. Τι να θέλει άλλαγμα; Μιλάμε για αμάξι 15ετιας που προσφατα ήρθε στα χερια μου. Χιλιομετρα 170.000.

Για αρχή τι λάστιχα έχεις;Εργοστασιακή διάσταση ή χαμηλότερα και φαρδύτερα;Πειραγμένη ανάρτηση;Πως εννοεις ότι αισθάνεσαι το παραμικρό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχω το ίδιο θέμα αν και στις λακκούβες δεν το νιωθω τοσο να κοπανάει.. Θα αλλάξω τα λαστιχα τώρα που ειναι για αλλαγή και αμορτισερ σινεμπλοκ που θελει οπως μ ειπανε ( ζήτησα και top mount - μπαράκια ζαμφορ να ειμαι ετοιμος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...