Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα μερικές συμβουλες για το παρακάτω πρόβλημα.

Στις 11/11 παρέλαβα στο σπίτι μου ένα Ipad pro 11 2nd gen, έπειτα από την παραγγελία που έκανα online μέσω της ιστοσελίδας του Plasio.gr.  
Στις 17/11 παρατήρησα ότι το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Το πρόβλημα δεν διακρίνεται εύκολα. Συγκεκριμένα κάποια απο τις κάμερες φαίνεται να έχει πρόβλημα και όταν ενεργοποιέιται τρεμοπαίζουν κάποια pixel στην οθόνη.
Στις 18/11 επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας Plaιsio και ανέφερα το πρόβλημα.
Στις 19 και 20/11 υπήρξε κάποια επικοινωνία (με αρκετες καθυστερήσεις) μέσω τηλεφώνων και emails με τους τεχνικούς ώστε να εντοπιστεί το πρόβλημα.
Στις 20/11 ενημερώθηκα από το τεχνικό τμήμα ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι και θα πρέπει να απευθυνθώ στην Apple/infoquest για το πρόβλημα μου.
Επίσης με παρότρυνε ο τεχνικός σας να επικοινωνήσω εγω ο ίδιος με την Apple και το εξουσιοδοτημένο service διότι αν εμπλακoύν οι ίδιοι θα υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση!
 
Γενικά δεν είναι απαράδεκτο αυτο;
Μου πουλάνε ελαττωματικό προϊόν, δεν αναλαμβάνουν καμία απολύτως ευθύνη και με στέλνουν να βγάλω το φίδι από την τρύπα με την Apple;
Το κατανοώ ότι αν το πρόβλημα δημιουργήθηκε μετά μια-δύο εβδομάδες μετά την αγορά πρέπει να το δεί η apple που παρέχει την εγγύηση.
Ωστόσο στο παρελθόν (2-3) χρόνια ειχα επιστρέψει προβληματικό προίον (πληκτρολόγιο) χωρις κανένα πρόβλημα.
 
Ο λόγος που αγόρασα το Ipad απο το κατάστημα αυτό (με το καπέλο στην τιμή) γιατί το θεωρούσα αξιόπιστο και σε περίπτωση προβλήματος θα με κάλυπταν.
Προφανώς έκανα λάθος και απο ότι φαίνεται το plaιsio σε εξυπερετεί στον ίδιο βαθμό που εξυπερετεί και το τελευταίο σκρουτζομαγαζο.
 
Θά ήθελα να ρωτήσω :
1. Απο την στιγμή που το προϊόν στάλθηκε ελαττωματικό, έχει υποχρέωση ο προμηθευτής του προϊόντος (Plaisio) να το αντικαταστήσεi με καινούργιο που να είναι πλήρως λειτουργικό;  
2. Υπάρχει η επιλογή υπαναχώρησης; Να επιστρέψω δηλαδή το προϊόν και να μου επιστραφούν τα χρήματά μου;
 
 
Ωστόσο εγώ επικοινώνησα με την Apple η οποία με έστειλε στην infoquest.
H infoquest με ενημέρωσε ότι πρέπει να στειλω το ipad να το δουν και  πως γενικά τα ipad δεν επιδιορθώνονται στην Ελλάδα αλλά η πολιτική τους γενικά έιναι να τα αντικαθιστούν με refurbished.
Είναι δυνατόν; Καινούργιο Ipad και να σου κάνουν αντικατάσταση με refurbished που δεν γνωρίζεις ουτε πόσες ώρες έχει δουλέψει ούτε τιποτα;
 
Τι με συμβουλέυετε;
 
Ευχαριστώ 
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πας στα Authorized Service της Apple, όπως σου είπαν. Αυτοί έχουν την ευθύνη της εγγύησης της συσκευής σου. Θα έπρεπε να στο είχαν πει εξαρχής να μην παιδεύεσαι. 
 

Edit. iSystem ή Document κατά προτίμηση.

Η πολιτική τής Apple με τα refurbished είναι αυτή που σου είπαν και δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Πάντως είναι ουσιαστικά καινούργια. Δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά. 

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Δεν μου κάθεται καλά η αντικατάσταση με refurbished☹️...Φοβάμαι περισσότερο οτί το refurbished ίσως έχει γρατζουνίες ή ταλαιπωρημένη μπαταρία. 

Το IPad μου είναι ουσιαστικά καινούργιο(11 ημερών σήμερα).. και οπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω, το πρόβλημα που έχει ειναι μικρό και όχι στην κύρια λειτουργία της κάμερας.

Εσυ τι θα έκανες στην θέση μου; 
Αν πιέσω την κατάσταση λες να μου το αντικαταστήσουν με καινουργιο;η τα λεφτα πίσω τελος παντων;

image.png.dd53e64449ad0dc42e3c5a1ba31a8667.png

Επεξ/σία από pos7
Δημοσ.

Τα Refurbished έχουν ολοκαίνουρια μπαταρία, όπως και εξωτερικό κάλυμμα..

Μπορείς να μιλήσεις τηλεφωνικά με το service και να τους παρακαλέσεις αν μπορούν να κάνουν αντικατάσταση με καινούριο, μια που η αγορά είναι πολύ πρόσφατη. Νομίζω ότι δεν είναι υποχρεωμένοι, οπότε μην πας με τσαμπουκά. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εχεις νομιμο δικαιωμα υπαναχωρησης εντος 14 ημερων γιατι το σκεφτεσαι; Δε μου αρεσε γεια σας. Δεν μπορουν να το αρνηθουν αν το αρνηθουν το ζητας γραπτα και λες οτι θα ενημερωσεις τον συνηγορο καταναλωτη. Σε ολες τις πωλησεια εξ αποστασεως ( ειτε τηλεφωνικες ειτε ιντερνετικες) εισαι φουλ καλυμμενος. Δεν ιζχτει ομως αν το πηρες ο ιδιος απτο καταστημα!

Δημοσ.

Καλημέρα,

Έχω επικοινωνήσει με τον συνηγορο καταναλωτη.

Με ενημέρωσαν οτι δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα.
Υπαναχώρηση γίνεται αν και μόνο το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή έχει ανοιχτεί τόσο ώστε για να κάνετε μια ολιγόλεπτη περιήγηση.(Όπως θα έκανες σε ένα κατάστημα)

Αν έχετε μπεί στην διαδικασία να το χρησιμοποιήσετε για μερικές μερες-ώρες, να περάσετε ρυθμίσεις, να ενεργοποιήσετε apple tv κλπ τοτε υπαναχώρηση δεν γίνεται.. 

 

Δεν είναι και πολυ ξεκάθαρα τα πράγματα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...