Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ιαπωνική εταιρία θέλει να φέρει στη βόρεια Ευρώπη τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες που αφορούν τις μπαταρίες.

Η Panasonic, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαταριών ιόντων λιθίου στον κόσμο, υπέγραψε μια προκαταρκτική συμφωνία με τη σκανδιναβική εταιρία ενέργειας Equinor και τη μηχανολογική εταιρία Norsk Hydro για τη συνεργασία και την οικοδόμηση μίας επιχειρήσης γύρω από μπαταρίες. Οι τρεις εταιρίες δήλωσαν ότι τους επόμενους μήνες θα εργαστούν για να αξιολογήσουν την αγορά μπαταριών ιόντων λιθίου στην Ευρώπη και να διερευνήσουν τις δυνατότητες δημιουργίας μίας μεγάλης επιχείρησης στη Νορβηγία.

Ο Mototsugu Sato, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Panasonic, είπε:

Αυτή η συνεργασία συνδυάζει τη θέση της Panasonic ως μία εταιρία καινοτόμου τεχνολογίας και ηγέτη στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, με τη μεγάλη βιομηχανική εμπειρία της Equinor και της Hydro, δύο ισχυρών παγκόσμιων παικτών, για να ανοίξει ο δρόμος για μια ισχυρή και βιώσιμη επιχείρηση μπαταριών στη Νορβηγία.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε αυτήν την πρωτοβουλία για να διερευνήσουμε την εφαρμογή βιώσιμων, πολύ προηγμένων τεχνολογιών και εφοδιαστικών αλυσίδων για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μπαταριών ιόντων λιθίου και να υποστηρίξουμε τον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην ευρωπαϊκή περιοχή.

Η Panasonic ανταγωνίζεται την LG Chem για να γίνει αυτή ο κορυφαίος προμηθευτής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο. Οι κύριοι πελάτες της εταιρίας για μπαταρίες είναι η Tesla και η Toyota, ενώ η LG έχει αυτοκινητοβιομηχανίες όπως General Motors, Groupe Renault, Hyundai, Ford Motor Company και Volvo.

Ό εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Equinor, Al Cook, δήλωσε:

Οι εταιρίες μας επιδιώκουν να γίνουν ηγέτες στην ενεργειακή μετάβαση. Η δημιουργία αυτής της εταιρικής σχέσης παγκόσμιας κλάσης καταδεικνύει τη φιλοδοξία της Equinor να γίνει μια ευρεία εταιρία ενέργειας. Πιστεύουμε ότι η αποθήκευση μπαταριών θα διαδραματίσει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στο να φέρει τα ενεργειακά συστήματα σε καθαρά μηδενικές εκπομπές. Συγκεντρώνοντας τους διάφορους τομείς της ενεργειακής εμπειρίας, οι εταιρίες μας θα επιδιώξουν να δημιουργήσουν μία επιχείρηση μπαταριών που θα είναι κερδοφόρα, κλιμακούμενη και βιώσιμη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Gparion είπε

Υπάρχει ακόμα αυτή η εταιρεία;

 μικρομάγαζο 70δισ τζίρος 260000 υπάλληλοι

  • Like 15
  • Thanks 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Gparion είπε

Υπάρχει ακόμα αυτή η εταιρεία; τελευταία  είχα μία τηλεόραση 14 ιντσών crt και ένα στερεοφωνικό. 

Δυστυχώς λόγω πληθώρας εταιρειών δεν εισάγονται όλα στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ολοι ασχολούνται με την διάρκεια των μπαταριών , έχει σκεφτεί κανείς τι τεράστιες πιέσεις αναπτύσσονται στο σασί του αυτοκινήτου τα αμορτισέρ τα φρένα και τα λάστιχα  ? η φθορά πρέπει να είναι πολλαπλάσια του  μη ηλεκτρικού αυτοκινήτου , το βάρος είναι τεράστιο , σαν να έχεις ενα αυτοκίνητο μόνιμα φορτωμένο με 1 τονο και βάλε σε κάθε οδηγική σου συμπεριφορά , ασε που όποτε αυτο το όχημα αναπτύσσει ταχύτητα η δύναμη σύγκρουσης που αποκτά είναι τεράστια ,  χρειαζόμαστε μία καινοτομία ανάλογη του M1 chip Apple στις μπαταρίες , κατι που να αποθηκεύει και να δίνει ενέργεια χωρίς τόσο βάρος

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 4
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ethereum είπε

ολοι ασχολούνται με την διάρκεια των μπαταριών , έχει σκεφτεί κανείς τι τεράστιες πιέσεις αναπτύσσονται στο σασί του αυτοκινήτου τα αμορτισέρ τα φρένα και τα λάστιχα  ? η φθορά πρέπει να είναι πολλαπλάσια του  μη ηλεκτρικού αυτοκινήτου , το βάρος είναι τεράστιο , σαν να έχεις ενα αυτοκίνητο μόνιμα φορτωμένο με 1 τονο και βάλε σε κάθε οδηγική σου συμπεριφορά , ασε που όποτε αυτο το όχημα αναπτύσσει ταχύτητα η δύναμη σύγκρουσης που αποκτά είναι τεράστια ,  χρειαζόμαστε μία καινοτομία ανάλογη του M1 chip Apple στις μπαταρίες , κατι που να αποθηκεύει και να δίνει ενέργεια χωρίς τόσο βάρος

Λογικα οχι, εσυ θασε ο πρώτος που το σκέφτεται :P

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Να σας πω την αλήθεια την πανασονικ και την κοκορολα τις είχα ξεχάσει. Κάνει και συμφωνίες τώρα άκου να δεις 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Exoskeletor είπε

Λογικα οχι, εσυ θασε ο πρώτος που το σκέφτεται :P

φυσικά αν δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα σε απασχολήσει ποτέ , οι εταιρίες γνωρίζουν τι κυκλοφορούν , οι καταναλωτές οχι παντα , το  θασε γράφεται με αι , θα'σαι και με απόστροφο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, ethereum είπε

φυσικά αν δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα σε απασχολήσει ποτέ , οι εταιρίες γνωρίζουν τι κυκλοφορούν , οι καταναλωτές οχι παντα , το  θασε γράφεται με αι , θα'σαι και με απόστροφο

Και τα κόμματα δε χρησιμοποιούνται αντί για τελείες. Τελεία στο «ποτέ», τελεία στο «πάντα», εισαγωγικά στο «αι»... Και βάζουμε κεφαλαία. Την επόμενη φορά όταν κάνεις quote κάποιον, καλό είναι να απαντάς με επιχείρημα. Όχι να προσπαθήσεις να του «προσβάλεις» την ορθογραφία και το συντακτικό τη στιγμή που εσύ ο ίδιος τα κάνεις λάθος.

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 8
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ethereum είπε

ολοι ασχολούνται με την διάρκεια των μπαταριών , έχει σκεφτεί κανείς τι τεράστιες πιέσεις αναπτύσσονται στο σασί του αυτοκινήτου τα αμορτισέρ τα φρένα και τα λάστιχα  ? η φθορά πρέπει να είναι πολλαπλάσια του  μη ηλεκτρικού αυτοκινήτου , το βάρος είναι τεράστιο , σαν να έχεις ενα αυτοκίνητο μόνιμα φορτωμένο με 1 τονο και βάλε σε κάθε οδηγική σου συμπεριφορά , ασε που όποτε αυτο το όχημα αναπτύσσει ταχύτητα η δύναμη σύγκρουσης που αποκτά είναι τεράστια ,  χρειαζόμαστε μία καινοτομία ανάλογη του M1 chip Apple στις μπαταρίες , κατι που να αποθηκεύει και να δίνει ενέργεια χωρίς τόσο βάρος

Πεστα χρυσοστομε ! Αυτη τη στιγμη ομως υποτιθεται οτι βρισκομαστε στην νηπιακη ηλικια των E.V και των μπαταριων.

Δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια .Για να γινεται τοσος ντορος , οι αυτοκινητοβιομηχανιες να τρεχουν και μην φτανουν και στο Η.Β να εχει προαναγγελθει η απαγορευση των ΕΙΧ με μονο ΜΕΚ το σωτηριον ετος 2030 ,σημαινει οτι ερχονται μεγαλες αλλαγες ακομα και στην ψωροκωσταινα . Περι το ετος 2025 αναμενεται ταυτοχρονα υποδιπλασιασμος του κοστους και του βαρους των μπαταριων και τοτε

ο δρομος  ανοιγει διαπλατα για το ηλεκτροκινητο αυτοκινητακι του Λαου.Αυτο δειχνει και το παραπανω  Ντηλ της Πανασονικ με τους Σκανδιναβους. Εδω ειναι ψωροκωσταινα , θα παρει περισσοτερο  χρονο ,οχι και τοσο πολυ  αν οι πλανητες ευθυγραμμιστουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

model 3 (1611 με 1847 kg αναλογα την εκδοση με 280+ HP). καντε συγκριση με καποιο αντιστοιχο αυτοκινητο να δειτε ποσο ειναι η διαφορα.

Γενικοτερα στην παρουσα φαση ναι ειναι λιγο πιο βαρια αλλα οχι τα τραγικα που περιγραφετε πανω.

   
Επεξ/σία από al3xc
  • Like 2
Δημοσ.

Στην Ιαπωνία η Panasonic έχει και κάτι εντυπωσιακά σε μέγεθος station παραγωγής ηλιακής ενέργειας. 

 

4 ώρες πριν, Gparion είπε

Υπάρχει ακόμα αυτή η εταιρεία; τελευταία  είχα μία τηλεόραση 14 ιντσών crt και ένα στερεοφωνικό. 

 

και όμως έχει από τις καλύτερες oled τηλεοράσεις στην αγορά. Αν και πλεον έχει αποσυρθεί το μεγαλύτερο της τμήμα από την retail αγορά συνεχίζει να φτιάχνει φοβερά προιόντα. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, MikeKata είπε

Και τα κόμματα δε χρησιμοποιούνται αντί για τελείες. Τελεία στο «ποτέ», τελεία στο «πάντα», εισαγωγικά στο «αι»... Και βάζουμε κεφαλαία. Την επόμενη φορά όταν κάνεις quote κάποιον, καλό είναι να απαντάς με επιχείρημα. Όχι να προσπαθήσεις να του «προσβάλεις» την ορθογραφία και το συντακτικό τη στιγμή που εσύ ο ίδιος τα κάνεις λάθος.

μάλλον λίγο χάθηκες το φιλολογικό φορουμ ειναι από την αλλη μεριά

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...