Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το προβλημα σε ολη αυτη την ιστορια ειναι οτι η ευρωπαικη και αμερικανικη ομοσπονδια για την πολιτικη αεροπορια, εδωσαν το πρασινο φως να πεταξουν αυτα τα κακοσχεδιασμενα αεροπλανα. αυτοι οι κρατικοι θεσμοι υπαρχουν για να αποτρεπουν τετοια εγκληματικα λαθη, ποσο μαλλον οταν ειναι εν γνωση της κατασκευαστριας εταιρειας. και ομως απετυχαν παταγωδως. και δεν ανοιξε ρουθουνι. για μενα αυτο ειναι πιο σοβαρο θεμα, αυτοι οι  φορεις εχουν μεγαλυτερη  ευθυνη απο την Boeing για αυτες τις τραγωδιες.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 6
  • Thanks 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Με τι αεροπλάνο πετάς το μαθαίνεις όταν κλείνεις εισιτήριο, όχι όταν φτάσεις στην πύλη, οπότε απλά δεν κλείνεις εξ' αρχής αν δεν θέλεις. Τώρα αν μία στις χίλιες κάτι συμβεί και αλλάξει τύπο αεροσκάφους η πτήση σου τελευταία στιγμή, πόσοι νομίζεις θα έχουν ιδέα ότι είναι το ΜΑΧ; Για το 99% των επιβατών όλα τα αεροπλάνα ίδια τους φαίνονται..

Είναι συχνό φαινόμενο να αλλάζει το αεροπλάνο που εκτελεί την πτήση για διάφορους λόγους. Επίσης πολλοί που δεν ξέρουν από αεροσκάφη και μάθουν τελευταία στιγμή ότι είναι «το αεροπλάνο που είχε απαγορευθεί να πετάει» ενδεχομένως να αντιδράσουν. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, gianniskks είπε

Είναι συχνό φαινόμενο να αλλάζει το αεροπλάνο που εκτελεί την πτήση για διάφορους λόγους. Επίσης πολλοί που δεν ξέρουν από αεροσκάφη και μάθουν τελευταία στιγμή ότι είναι «το αεροπλάνο που είχε απαγορευθεί να πετάει» ενδεχομένως να αντιδράσουν. 

Εμένα δεν μου έχει τύχει να αλλάξει ο τύπος αεροσκάφους τελευταία στιγμή, όταν φτάσω στην πύλη δηλαδή, αλλά πες και να αλλάξει, πως θα ξέρει ο περισσότερος κόσμος που δεν έχει ιδέα; Θα πουν "Attention please due to some last minute changes your flight 2475 will change plane type from 737-800 to 737 MAX, you know the one which fell two times due to a crap MCAS system. Thank you for your understanding"..

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εμένα δεν μου έχει τύχει να αλλάξει ο τύπος αεροσκάφους τελευταία στιγμή, όταν φτάσω στην πύλη δηλαδή, αλλά πες και να αλλάξει, πως θα ξέρει ο περισσότερος κόσμος που δεν έχει ιδέα; Θα πουν "Attention please due to some last minute changes your flight 2475 will change plane type from 737-800 to 737 MAX, you know the one which fell two times due to a crap MCAS system. Thank you for your understanding"..

η λέξη max θα εξαφανιστει. θα γράφουν 737-8

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, aromeo είπε

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιβατών δεν γνρίζει/δεν τους ενδιαφέρει αν πετάνε με Boeing, Airbus ή DHC, σιγά μην ασχοληθούν με τον τύπο.

Στα μάτια μου το όλο εγχείρημα της Boeing με το Max είναι ένα φιάσκο καθώς πρόκειται για ένα αρχαίο αεροπλάνο με τεχνολογία που έχει μείνει πίσω κατά μερικές δεκαετίες, κοινώς ένα 732 με οθόνες, με πολλά λάθη (AoA Probes, MCAS, FOD στα Fuel Tanks, Uncertified καλωδιώσεις κλπ). Η εγκληματική τακτική της Boeing για να προλάβει το Neo και να "γλυτώσει" την επανεκπαίδευση των χειριστών οδήγησε στο να χαθούν 346 ζωές. Μακάρι να μην έχουμε συνέχεια. 

Το πρόβλημα δεν είναι η πολιτική της Boeing.Μια εταιρία με μοναδικό στόχο το κέρδος είναι.Όπως όλες οι εταιρίες από το περίπτερο της γειτονιάς μέχρι και τη Samsung.

Το μεγάλο πρόβλημα που πρέπει να μας απασχολεί είναι γιατί δεν λειτούργησαν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί των κρατών με πρώτη την FAA όπως έπρεπε.

Και η απάντηση είναι ότι ήθελαν να βοηθήσουν την Boeing να προλάβει σωστά όπως είπες το Airbus 320 NEO.

 

Επεξ/σία από Yeroplatanos
  • Like 6
Δημοσ.

Πάντως τώρα μετά από τόσο καιρό δε μπορώ να διανοηθώ ότι το αεροπλάνο θα έχει ακόμη πρόβλημα. Όσο άχρηστοι και να είναι θα το έχουν λύσει.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Yeroplatanos είπε

Το πρόβλημα δεν είναι η πολιτική της Boeing.Μια εταιρία με μοναδικό στόχο το κέρδος είναι.Όπως όλες οι εταιρίες από το περίπτερο της γειτονιάς μέχρι και τη Samsung.

Το μεγάλο πρόβλημα που πρέπει να μας απασχολεί είναι γιατί δεν λειτούργησαν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί των κρατών με πρώτη την FAA όπως έπρεπε.

Και η απάντηση είναι ότι ήθελαν να βοηθήσουν την Boeing να προλάβει σωστά όπως είπες το Airbus 320 NEO.

 

Σαφώς μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει και η FAA που εμπιστεύτηκε την Boeing με κλειστά μάτια. Ωστόσο είναι πρόβλημα ΚΑΙ η πολιτική της Boeing. Σκόπιμα απέκρυψαν να παρουσιάσουν το MCAS σαν καινούριο σύστημα και από την FAA αλλά και από τους χειριστές, για να το εντάξουν στο ίδιο TR. Έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να το πετύχουν αυτό.

Αν όλο αυτό είχε γίνει "καταλάθος" προσωπικά θα ήμουν ok με την Boeing αλλά δυστυχώς ήξεραν τα πάντα, προφανώς. Πάτησαν σε ένα παλιό αεροσκάφος, που το έχουν τεντώσει από όλες τις πλευρές 3 φορές και ενώ είδαν ότι δεν πρόκεται να δουλέψει, επέμειναν να το μπαλώσουν στο περίπου με software, με στόχο.... τη μείωση κόστους και την άμεση πιστοποίηση ως ενός NG mk2. Η μείωση κόστους εν τέλει τους βγήκε ακριβή και στον βωμό αυτής χάθηκαν τόσες ζωές. Τώρα πως ξαναμπαίνει σε λειτουργία το όλο project, ελπίζω να μη μάθουμε σε 2-3 χρόνια με τον άσχημο τρόπο ξανά.

Προσωπική μου άποψη καθαρά είναι ότι όσο και να το μπαλώσουν με software, το hardware δεν μπορεί να βοηθήσει. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, aromeo είπε

Τι σημαίνει αυτό; Διαφωνείς σε κάποιο από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν για το Max? Αν ναι, περιμένω.

Για να μην ξεκινήσουμε άδικα κουβέντα, έχεις αντιληφθεί τη διαφορά ενός Max με ένα NG και για ποιο λόγο έπεσαν τα 2 Max? Δεν είπα ότι τα NG της Ryan δεν είναι ασφαλή αεροπλάνα, είπα ότι το Max και ο τρόπος που υλοποιήθηκε από την Boeing είναι φιάσκο όπως αποδείχθηκε και στην πράξη. Γενικά η σύγκριση NG με Max είναι παντελώς λάθος γιατί υπάρχει μια τεράστια διαφορά, η τοποθέτηση των κινητήρων η οποία ουσιαστικά δημιούργησε το όλο πρόβλημα. 

Λάθος έχεις καταλάβει το όλο ζήτημα. Δεν υπάρχει θέμα με τους νέους κινητήρες, δεν το κάνουν οι κινητήρες ανασφαλές απλά έχει διαφορετική πτητική συμπεριφορά.  Το MCAS μπήκε για να έχει το αεροπλάνο την ίδια συμπεριφορά με τα NG με τεχνητό τρόπο και να μην χαρακτηριστεί ως νέος τύπος χρειάζονται οι πιλότοι και προσωπικό διαφορετικές πιστοποιήσεις που στοιχίζουν χρόνο και χρήμα.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Eru Iluvatar είπε

Δεν έχει σημασία και να έχει φτιαχτεί το αεροπλάνο. Έχει ήδη κακη φήμη.

Θα το μετανομασουν σε 737-Kamikaze

Δημοσ.

Το συγκεκριμένο αεροπλάνο εχει σχεδιαστικά προβληματα  που δεν αλλαξανε το μονο που βελτιωσανε ειναι το λογισμικο που σημαινει οτι πολυ πιθανον να ξαναυπαρξει στο μελλον ατυχημα λογο καποιας αβαρειας του λογισμικου

Οπως και να εχει το 737 max εχει ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ στα ματια των επιβατων και εμπορικα καμια εταιρεια δεν προκειται να δωσει νεες παραγγελιες αγορας θα κατασκευάσουν ορισμενα ακομα κομματια απο τις υπαρχουσες παραγγελιες οσες δεν ακυρωθουν οριστικα  εως να βγαλουν νεοτερο αντικαταστατη του 

Βουτυρο στο ψωμι της Airbus που θα μονοπωλήσει για τουλάχιστον μιας πενταετίας στις πωλησεις της συγκεκριμένης εμπορικότατης κατηγορίας μεσαίων αεροσκαφών

Δημοσ.

Λέει μια παροιμία "Κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα". 

Δημοσ.

Προσωπικα Χ σε οποιαδηποτε εταιρεια πεταει με αυτο το αεροσκαφος. Αντι να κατσουν σχεδιασουν ενα αεροσκαφος απο την αρχη κανουν μπαλωματα. Δεν θα ηθελα να ειμαι πιλοτος σε εταιρεια που το εχει.

Δημοσ.

Ας βάλουνε σακιά με άμμο στα καθίσματα, για να έχουν το βάρος των ανθρώπων όταν γεμίζει ένα αεροπλάνο , και να κάνουν καμιά διακοσαρια ταξίδια , και ύστερα βλέπουμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...