Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προβλήματα στο software έκαναν την Ομοσπονδία να κρατήσει το αεροσκάφος προσγειωμένο για πάνω από ενάμιση χρόνο.

Έπειτα από ενάμιση χρόνο μακριά από τους αιθέρες, το Boeing 737 Max πήρε έγκριση από την Federal Aviation Administration των ΗΠΑ, για να πετάξει ξανά.

Στο πλαίσιο της έγκρισης, βέβαια, θα πρέπει να διεξαχθούν κάποιες δοκιμές προκειμένου να εξασφαλιστεί πως το αεροπλάνο είναι ασφαλές για να πετάξει ξανά. Αρχικά, θα πρέπει να εγκατασταθεί η αναβαθμισμένη έκδοση λογισμικού στα αεροσκάφη και κατ' επέκταση να ανανεωθούν οι διαδικασίες και οι συναφείς λεπτομέρειες στα εγχειρίδια κατασκευαστή. Επιπλέον, θα πρέπει να γίνουν μετατροπές σε κάποια φυσικά μέρη και έπειτα να εκτελεστούν δοκιμές σε αισθητήρες προτού επιχειρηθεί μια δοκιμαστική πτήση.

Ο λόγος που παρέμεινε για σχεδόν ενάμιση χρόνο στο έδαφος ήταν δύο πολύνεκρα δυστυχήματα που στοίχισαν τις ζωές περίπου 650 ανθρώπων. Όπως αναφέρθηκε τότε, σχεδιαστικές αστοχίες σε συνδυασμό με ανεπαρκή εκπαίδευση των πιλότων σε ορισμένες διαδικασίες ήταν οι βασικές αιτίες που οδήγησαν στις πτώσεις των δύο αεροσκαφών.

Wait for it: Why Boeing 737 Max software fix is taking so long | Fin24

Τον περασμένο Ιούνιο, η Boeing ξεκίνησε δοκιμαστικές πτήσεις και έλαβε άδεια πτήσης από τις Ευρωπαϊκές αρχές τον περασμένο Οκτώβριο - σχεδόν δύο χρόνια μετά την πτώση του αεροσκάφους της ινδονησιακής Lion Air.

Η επανεμφάνιση των Boeing 737 Max στον ουρανό, βέβαια, δεν θα είναι μια γρήγορη διαδικασία. Όσα αναφέρθηκαν παραπάνω συνήθως παίρνουν μήνες ώστε να υλοποιηθούν και να ελεγχθούν επαρκώς, ενώ με την τρέχουσα κατάσταση λόγω του κορωνοϊού, δεν είναι βέβαιο πως όλοι οι εμπλεκόμενοι θα σπεύσουν να ξεκινήσουν τις διαδικασίες καθώς οι πτήσεις έχουν αραιώσει πολύ.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τρομερό timing μετά την καραντίνα που δεν πετάνε ούτε οι μύγες να επανέλθει!!! Εδώ λογικά πέφτει και στον Flight Simulator της Microsoft!!! 😛

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, NorgeMan είπε

Να δω ποιος θα μπει σε πτήση αν ξέρει οτι θα πετάξει με αυτό το αεροπλάνο....

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιβατών δεν γνρίζει/δεν τους ενδιαφέρει αν πετάνε με Boeing, Airbus ή DHC, σιγά μην ασχοληθούν με τον τύπο.

Στα μάτια μου το όλο εγχείρημα της Boeing με το Max είναι ένα φιάσκο καθώς πρόκειται για ένα αρχαίο αεροπλάνο με τεχνολογία που έχει μείνει πίσω κατά μερικές δεκαετίες, κοινώς ένα 732 με οθόνες, με πολλά λάθη (AoA Probes, MCAS, FOD στα Fuel Tanks, Uncertified καλωδιώσεις κλπ). Η εγκληματική τακτική της Boeing για να προλάβει το Neo και να "γλυτώσει" την επανεκπαίδευση των χειριστών οδήγησε στο να χαθούν 346 ζωές. Μακάρι να μην έχουμε συνέχεια. 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, aromeo είπε

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιβατών δεν γνρίζει/δεν τους ενδιαφέρει αν πετάνε με Boeing, Airbus ή DHC, σιγά μην ασχοληθούν με τον τύπο.

Στα μάτια μου το όλο εγχείρημα της Boeing με το Max είναι ένα φιάσκο καθώς πρόκειται για ένα αρχαίο αεροπλάνο με τεχνολογία που έχει μείνει πίσω κατά μερικές δεκαετίες, κοινώς ένα 732 με οθόνες, με πολλά λάθη (AoA Probes, MCAS, FOD στα Fuel Tanks, Uncertified καλωδιώσεις κλπ). Η εγκληματική τακτική της Boeing για να προλάβει το Neo και να "γλυτώσει" την επανεκπαίδευση των χειριστών οδήγησε στο να χαθούν 346 ζωές. Μακάρι να μην έχουμε συνέχεια. 

Μόνο η τελευταία πρόταση ισχύει. Όλα τα 737 είναι ουσιαστικά αναβαθμίσεις του πρώτου 737-100, και ποτέ δεν υπήρξε τέτοιο θέμα. Η Ryanair για παράδειγμα που έχει άπειρα δρομολόγια σε καθημερινή βάση στην Ευρώπη (εννοώ σε φυσιολογικές συνθήκες, όχι τώρα) χρησιμοποιεί τα 737-800 NG που πάλι είναι βασισμένα στο "αρχαίο" 737-100 που λες, και δεν είχε ατύχημα ποτέ. Αντίστοιχα και άλλες εταιρείες σε Ευρώπη και Αμερική που έχουν τα 737..

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Μόνο η τελευταία πρόταση ισχύει.

Τι σημαίνει αυτό; Διαφωνείς σε κάποιο από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν για το Max? Αν ναι, περιμένω.

9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Όλα τα 737 είναι ουσιαστικά αναβαθμίσεις του πρώτου 737-100, και ποτέ δεν υπήρξε τέτοιο θέμα. Η Ryanair για παράδειγμα που έχει άπειρα δρομολόγια σε καθημερινή βάση στην Ευρώπη (εννοώ σε φυσιολογικές συνθήκες, όχι τώρα) χρησιμοποιεί τα 737-800 NG που πάλι είναι βασισμένα στο "αρχαίο" 737-100 που λες, και δεν είχε ατύχημα ποτέ. Αντίστοιχα και άλλες εταιρείες σε Ευρώπη και Αμερική που έχουν τα 737..

Για να μην ξεκινήσουμε άδικα κουβέντα, έχεις αντιληφθεί τη διαφορά ενός Max με ένα NG και για ποιο λόγο έπεσαν τα 2 Max? Δεν είπα ότι τα NG της Ryan δεν είναι ασφαλή αεροπλάνα, είπα ότι το Max και ο τρόπος που υλοποιήθηκε από την Boeing είναι φιάσκο όπως αποδείχθηκε και στην πράξη. Γενικά η σύγκριση NG με Max είναι παντελώς λάθος γιατί υπάρχει μια τεράστια διαφορά, η τοποθέτηση των κινητήρων η οποία ουσιαστικά δημιούργησε το όλο πρόβλημα. 

  • Like 5
Δημοσ.

Εδώ αεροπορικές κλείνουν, πολλά λειτουργικά αεροπλάνα θα παροπλιστούν. Κανονικά δεν υπάρχει ζήτηση για νέα αεροπλάνα. Η Boeing όμως πρέπει με το ζόρι να βγάλει το max ξανά. Δεν μπορεί να πάει η επένδυση της χαμένη..

Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά να κάνει σωστό QC

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, aromeo είπε

Τι σημαίνει αυτό; Διαφωνείς σε κάποιο από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν για το Max? Αν ναι, περιμένω.

Για να μην ξεκινήσουμε άδικα κουβέντα, έχεις αντιληφθεί τη διαφορά ενός Max με ένα NG και για ποιο λόγο έπεσαν τα 2 Max? Δεν είπα ότι τα NG της Ryan δεν είναι ασφαλή αεροπλάνα, είπα ότι το Max και ο τρόπος που υλοποιήθηκε από την Boeing είναι φιάσκο όπως αποδείχθηκε και στην πράξη. Γενικά η σύγκριση NG με Max είναι παντελώς λάθος γιατί υπάρχει μια τεράστια διαφορά, η τοποθέτηση των κινητήρων η οποία ουσιαστικά δημιούργησε το όλο πρόβλημα. 

Με συγχωρείς, το διάβασα γρήγορα και μου φάνηκε ότι εννοούσες ότι γενικά τα 737 έχουν θέματα επειδή βασίζονται στο πρώτο 737-100 και είναι αναβαθμίσεις του. Συμφωνώ με αυτά που είπες για το MAX..

Δημοσ.

η ryanair θα πετάει με αυτα. ο κοσμος που βλέπει εισιτήριο 10ευρω με Max και 50 με άλλο σκάφος θα μπει στο Max χαλαρά... Σε κάνα χρονο δεν θα θυμαται κανένας την ιστορία αυτη.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, gianniskks είπε

Θα δούμε φαινόμενα, όπου επιβάτες θα αρνούνται να πετάξουν όταν θα μαθαίνουν ότι η πτήση τους θα γίνει με 737 max. 

Με τι αεροπλάνο πετάς το μαθαίνεις όταν κλείνεις εισιτήριο, όχι όταν φτάσεις στην πύλη, οπότε απλά δεν κλείνεις εξ' αρχής αν δεν θέλεις. Τώρα αν μία στις χίλιες κάτι συμβεί και αλλάξει τύπο αεροσκάφους η πτήση σου τελευταία στιγμή, πόσοι νομίζεις θα έχουν ιδέα ότι είναι το ΜΑΧ; Για το 99% των επιβατών όλα τα αεροπλάνα ίδια τους φαίνονται..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Με τι αεροπλάνο πετάς το μαθαίνεις όταν κλείνεις εισιτήριο, όχι όταν φτάσεις στην πύλη, οπότε απλά δεν κλείνεις εξ' αρχής αν δεν θέλεις. Τώρα αν μία στις χίλιες κάτι συμβεί και αλλάξει τύπο αεροσκάφους η πτήση σου τελευταία στιγμή, πόσοι νομίζεις θα έχουν ιδέα ότι είναι το ΜΑΧ; Για το 99% των επιβατών όλα τα αεροπλάνα ίδια τους φαίνονται..

Εγω πάλι εδώ κ δυο χρόνια που εχει σκάσει ολο αυτο παντα κοιτάω να αποφεύγω πτήσεις με Boeing κ ευτυχώς ολες οι πτήσεις που έτυχε να κανω ηταν με Aegean που εχει Airbus. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...