Προς το περιεχόμενο

Istorm drone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στης 13/10 έστειλα το mavic mini στην istorm (εκεί έγινε η αγορά) για έλεγχο διότι έσβηνε το σήμα στα 400μετρα. Με είπε ο υπάλληλος στο τηλ ότι ΜΑξ 3 εβδομάδες θα κάνει να γίνει το πάνε έλα στην Γερμανία στην dJI. Όλο αυτό τον καιρό δεν μπορούσα να μάθω λεπτομέρειες και επερνα ανά 3-4 μέρες να μάθω πως πάει η επισκευή.στην τελική πριν καμία εβδομάδα μου είπανε ότι στην αναφορά της επισκευής γράψανε ότι έγινε αλλαγή στο gimbal. Τους ενημέρωσα ότι δεν είχε ποτέ πρόβλημα εκεί κ κάνανε λάθος. Και μ είπε τη να σας πω αυτό βρήκε μόνο η εταιρία κ έκανε αντικατάσταση. Κ φτάνουμε στο σήμερα που παρέλαβα από acs το μεσημέρι ανοίγω κ βλέπω ένα mavic pro 2 μέσα καινούργιο με ζελατίνες ανακατασκευή είχε μέσα όλα τα χαρτιά μου κ ακόμα 2 χαρτιά από Κωτσόβολο με τα στοιχεία της κοπέλας κ απόδειξη στο όνομα της. Πήρα τηλ στο service στην istorm κι ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι έγινε αντικατάσταση του λέω αποκλείετε διότι δεν έχει ούτε φορτιστή αυτό που μ στείλατε ούτε κουτί τπτ. Κ μου λέει πάρε τηλ αύριο πρωί να μιλήσεις με τον υπεύθυνο να κανονίσετε για να σας στείλει μπαταρίες κ φορτιστή. Επειδή κάτι δεν μ καθόταν καλά μέσω απόδειξης έγραφε το τηλ της κοπέλας που ήταν δικό της το pro. Την πήρα τηλ κ η κοπέλα τα ίδια με μένα δεν ξέρει ούτε που βρίσκεται το drone της κ μια από τα ίδια δεν της λέγανε τπτ για την πορεία επισκευής. Μίλησα μαζί της κ αύριο πρωί θα πάρω στην istorm να μάθω που είναι το δικό μ drone. Γιατί αγνοείτε. Η κοπέλα είπε θα κάνει καταγγελία στην εταιρία. Το θέμα είναι εγώ μπορώ να απαιτήσω να μου στείλουν το drone  το δικό μ πρώτα κ μετά να στείλω αυτό που έχω τώρα η είμαι υποχρεωμένος να στείλω της κοπέλας ασχέτως το τη θα γίνει με το δικό μου; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, soundou είπε

Στης 13/10 έστειλα το mavic mini στην istorm (εκεί έγινε η αγορά) για έλεγχο διότι έσβηνε το σήμα στα 400μετρα. Με είπε ο υπάλληλος στο τηλ ότι ΜΑξ 3 εβδομάδες θα κάνει να γίνει το πάνε έλα στην Γερμανία στην dJI. Όλο αυτό τον καιρό δεν μπορούσα να μάθω λεπτομέρειες και επερνα ανά 3-4 μέρες να μάθω πως πάει η επισκευή.στην τελική πριν καμία εβδομάδα μου είπανε ότι στην αναφορά της επισκευής γράψανε ότι έγινε αλλαγή στο gimbal. Τους ενημέρωσα ότι δεν είχε ποτέ πρόβλημα εκεί κ κάνανε λάθος. Και μ είπε τη να σας πω αυτό βρήκε μόνο η εταιρία κ έκανε αντικατάσταση. Κ φτάνουμε στο σήμερα που παρέλαβα από acs το μεσημέρι ανοίγω κ βλέπω ένα mavic pro 2 μέσα καινούργιο με ζελατίνες ανακατασκευή είχε μέσα όλα τα χαρτιά μου κ ακόμα 2 χαρτιά από Κωτσόβολο με τα στοιχεία της κοπέλας κ απόδειξη στο όνομα της. Πήρα τηλ στο service στην istorm κι ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι έγινε αντικατάσταση του λέω αποκλείετε διότι δεν έχει ούτε φορτιστή αυτό που μ στείλατε ούτε κουτί τπτ. Κ μου λέει πάρε τηλ αύριο πρωί να μιλήσεις με τον υπεύθυνο να κανονίσετε για να σας στείλει μπαταρίες κ φορτιστή. Επειδή κάτι δεν μ καθόταν καλά μέσω απόδειξης έγραφε το τηλ της κοπέλας που ήταν δικό της το pro. Την πήρα τηλ κ η κοπέλα τα ίδια με μένα δεν ξέρει ούτε που βρίσκεται το drone της κ μια από τα ίδια δεν της λέγανε τπτ για την πορεία επισκευής. Μίλησα μαζί της κ αύριο πρωί θα πάρω στην istorm να μάθω που είναι το δικό μ drone. Γιατί αγνοείτε. Η κοπέλα είπε θα κάνει καταγγελία στην εταιρία. Το θέμα είναι εγώ μπορώ να απαιτήσω να μου στείλουν το drone  το δικό μ πρώτα κ μετά να στείλω αυτό που έχω τώρα η είμαι υποχρεωμένος να στείλω της κοπέλας ασχέτως το τη θα γίνει με το δικό μου; 

Το επιστρέφεις στο κατάστημα, είναι δικό τους θέμα.

Επίσης, κακώς έμπλεξες τον άλλο κάτοχο. Υποχρέωση σου είναι να μιλήσεις με το κατάστημα, λάθη γίνονται, προφανώς έκαναν λάθος αποστολή...

Μφχ

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν τον έμπλεξα τον πήρα τηλ γιατί δεν μ κόλλαγε αυτό που μου έλεγε ο υπάλληλος. Κ μου είπε όντως η κοπέλα που της ανήκει το drone τη έγινε. Θα τους σκατωσω καλά καλά πρώτα κ μετά θα στείλω. Το θέμα είναι να ζητήσω να μ βρουν το δικό μ πρώτα ;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, soundou είπε

Δεν τον έμπλεξα τον πήρα τηλ γιατί δεν μ κόλλαγε αυτό που μου έλεγε ο υπάλληλος. Κ μου είπε όντως η κοπέλα που της ανήκει το drone τη έγινε. Θα τους σκατωσω καλά καλά πρώτα κ μετά θα στείλω. Το θέμα είναι να ζητήσω να μ βρουν το δικό μ πρώτα ;

Το θέμα είναι να μιλήσεις με τον υπεύθυνο όπως σου είπαν για να βρείτε άκρη και τρόπο επιστροφής του πακέτου που δεν σου ανήκει αλλά και να ΞΕ-χρεώσουν από την καρτέλα σου ότι έχεις παραλάβει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...