Προς το περιεχόμενο

skoda scala gtec vs corolla 1.2 turbo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάχνει η αδερφή μου να αγοράσει αυτοκίνητο και εχει κολλήσει στο toyota ,αλλα εγω της προτείνω το scala

Το toyota με οθόνη και κάμερα οπισθοπορείας κοστίζει 18.000ε και το scala g tec 17000e.

To scala δεν πληρώνει τέλη και το toyota νομίζω εχει 150ε τέλη. Το toyota θέλει 9-10ε για κάθε 100χμ και το skoda 4e. Αλλα το toyota είναι πιο γρήγορο, εχει 6 χρόναι εγγύηση αντι για 4 και λογικά θα είναι πιο αξιόπιστο. Χώρους καλύτερους εχει το scala ,αλλα το toyota εχει ανεξαρτητη ανάρτηση πισω και αρα καλύτερο κράτημα

Αυτο που την προβληματίζει όπως και εμένα είναι η αξιοπιστια του skoda και εδικά του κινητηρα φυσικού αεριου

 

Επίσης η skoda δίνει 1.9 επιτόκιο και η toyota 7.5

Επεξ/σία από Yperaspisths
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Yperaspisths είπε

Ψάχνει η αδερφή μου να αγοράσει αυτοκίνητο και εχει κολλήσει στο toyota ,αλλα εγω της προτείνω το scala

Το toyota με οθόνη και κάμερα οπισθοπορείας κοστίζει 18.000ε και το scala g tec 17000e.

To scala δεν πληρώνει τέλη και το toyota νομίζω εχει 150ε τέλη. Το toyota θέλει 9-10ε για κάθε 100χμ και το skoda 4e. Αλλα το toyota είναι πιο γρήγορο, εχει 6 χρόναι εγγύηση αντι για 4 και λογικά θα είναι πιο αξιόπιστο. Χώρους καλύτερους εχει το scala ,αλλα το toyota εχει ανεξαρτητη ανάρτηση πισω και αρα καλύτερο κράτημα

Αυτο που την προβληματίζει όπως και εμένα είναι η αξιοπιστια του skoda και εδικά του κινητηρα φυσικού αεριου

δε νομίζω ότι πρέπει να την απασχολεί το θέμα αξιοπιστίας  του κινητήρα επειδή καίει CNG. Αντιθέτως πρέπει να την απασχολεί αν έχει κοντά πρατήριο ΦΑ ή έστω την φέρνει ο δρόμος της κοντά 1-2 φορές το μήνα. Το Scala είναι πολύ οικονομικό στη χρήση αλλά αν πρέπει να τρέχει μακριά τι να το κάνει. Επίσης πρέπει να σκεφτεί αν θα της δημιουργήσει πρόβλημα σε ταξίδια και διακοπές το 9lt ντεπόζιτο βενζίνης. 

Για γενική αξιοπιστία δεν έχω άποψη, βέβαια σαν χρήστης Corolla του 2003 δεν έχω κανένα παράπονο, έχει βγάλει ελάχιστες βλάβες, φθηνές στην επισκευή.

Το toyota το προτιμάει λόγω εμφάνισης? Δεν την αδικώ, πλέον τα toyota έχουν ωραίο design, τα skoda πάλι χμμμμ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Toyota = αξιοπιστία = παλιά ... 

Scala και από εμένα, αρκεί να έχει κοντά πρατήρια φ. α. 

Κινητήρες φ.α.( taxi 1.400κ.εκ.) έχουν φτάσει και ξεπεράσει τις 400.000χλμ από κατόχους που το έχουν δηλώσει και με φωτογραφίες στις ομάδες του Group @ Facebook. 

Προσωπικά με τον ίδιο κινητήρα του Scala με 5αρι σασμάν(ibiza) και μετα στα 85.000χλμ, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. 

Η εγγύηση είναι Χ χρόνια ή Χ χιλιάδες χλμ, ότι φτάσει πρώτο,  συνήθως 1 χρόνος είναι 20.000χλμ για τις αντιπροσωπείες. 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kronos73 είπε

δε νομίζω ότι πρέπει να την απασχολεί το θέμα αξιοπιστίας  του κινητήρα επειδή καίει CNG. Αντιθέτως πρέπει να την απασχολεί αν έχει κοντά πρατήριο ΦΑ ή έστω την φέρνει ο δρόμος της κοντά 1-2 φορές το μήνα. Το Scala είναι πολύ οικονομικό στη χρήση αλλά αν πρέπει να τρέχει μακριά τι να το κάνει. Επίσης πρέπει να σκεφτεί αν θα της δημιουργήσει πρόβλημα σε ταξίδια και διακοπές το 9lt ντεπόζιτο βενζίνης. 

Για γενική αξιοπιστία δεν έχω άποψη, βέβαια σαν χρήστης Corolla του 2003 δεν έχω κανένα παράπονο, έχει βγάλει ελάχιστες βλάβες, φθηνές στην επισκευή.

Το toyota το προτιμάει λόγω εμφάνισης? Δεν την αδικώ, πλέον τα toyota έχουν ωραίο design, τα skoda πάλι χμμμμ

 

Έχουμε πρατήριο φυσικού αερίου 2χμ από το σπίτι, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχει πρατήρια πολλά εκτός Αττικής. Έχει ένα στην Λαμία,ένα στον Βόλο και απ' ότι διαβάζω θα ανοίξουν ένα στην Πάτρα και ένα στην Τρίπολη. Ναι προτιμάει το toyota από εμφάνιση και λόγω αξιοπιστίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Yperaspisths είπε

Έχουμε πρατήριο φυσικού αερίου 2χμ από το σπίτι, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχει πρατήρια πολλά εκτός Αττικής. Έχει ένα στην Λαμία,ένα στον Βόλο και απ' ότι διαβάζω θα ανοίξουν ένα στην Πάτρα και ένα στην Τρίπολη. Ναι προτιμάει το toyota από εμφάνιση και λόγω αξιοπιστίας.

Της Πάτρας έχει ανοίξει (Ψαθοπυργου) 

Οσό ανεβαίνει μέχρι Θεσσαλονίκη υπάρχουν πρατήρια ΣΗΜΕΡΑ 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Αφού έχει κοντά πρατήριο με Φ.Α. και θέλει να κρατήσει το κόστος χαμηλά , είναι μονόδρομος.

Επίσης αλλη κατανάλωση θα έχει εντός αστικού περιβάλλοντος και άλλη εκτός.

Το hybrid μπορεί να μπει στην εξίσωση ; ειδικά αν του βάλεις και υγραέριο πέφτει κοντά στο κόστος με το scala.

Δημοσ.
Στις 19/11/2020 στις 3:15 ΜΜ, Yperaspisths είπε

Έχουμε πρατήριο φυσικού αερίου 2χμ από το σπίτι

Αυτό είναι λαχείο....

Στις 19/11/2020 στις 3:16 ΜΜ, terry308 είπε

Ναι προτιμάει το toyota από εμφάνιση και λόγω αξιοπιστίας.

Ας τα βάλει κάτω με νούμερα. Αν κάνει 10000χλμ το χρόνο θα χάνει σίγουρα 700Ε το χρόνο, αν την παίρνει οικονομικά ας πάρει ότι της κάνει κλικ :)

Στις 19/11/2020 στις 6:52 ΜΜ, SchinasN είπε

Το hybrid μπορεί να μπει στην εξίσωση ; ειδικά αν του βάλεις και υγραέριο πέφτει κοντά στο κόστος με το scala.

Τελικά δεν μπαίνει , ρώτησα εγκαταστάτη , τουλάχιστον ο ίδιος δε βάζει γιατί το μοτέρ στα υβριδικά ανάβει&σβήνει συχνά και πάντα θα πρέπει να ξεκινά με βενζίνη. Μέχρι να μπει το υγραέριο συνήθως σβήνει ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...