Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/12/2020 στις 11:36 ΠΜ, vamvakoolas είπε

νομιζω εκει που θα πεσει γελιο στο αμεσο μελλον οχι για τα αυτοκινητα αλλα στο "πρασινο" μονοδρομο της οικολογικης συνειδησης.

Aρχίζω να γελάω από τώρα

Το "πράσινο" ρεύμα να δούμε που θα βρεθεί :D :D

  • Απαντ. 194
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

οχι μονο αυτο: απο τα λιγα που ξερω οι μπαταριες των οχηματων δε διαρκουν μια ζωη. Αν υποθεσουμε οτι ο μεγιστος χρονος ειναι 10 χρονια (με ηπια οδηγηση/συντηρηση) και δεδομενου οτι σε αρκετες περιπτωσεις το κοστος αντικαταστασης ειναι ασυμφωρο....οι αυτοκινητοβιομηχανιες μονο θα εχουν οφελος. Ο καταναλωτης θα μπει στη διαδικασια να αγοραζει ανα μερικα χρονια οχημα

Δημοσ.

Το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας είναι υψηλό τώρα. Σε 10 χρόνια που θα χρειαστεί αλλαγή, λογικά θα έχει πέσει.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bitbit είπε

Το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας είναι υψηλό τώρα. Σε 10 χρόνια που θα χρειαστεί αλλαγή, λογικά θα έχει πέσει.

 

Θα υπάρξουν και εδω περιπτώσεις οπως τα διλιτρα, τα πετρέλαια κλπ που τα παντρεύτηκαν.

Στην ηλεκτροκίνηση θα ειναι ακομα χειρότερα τα πράγματα για οσους αγοράσουν απο τωρα.

Σε δυο τρία χρονια τα σημερινά θα ειναι για πέταμα.

Πρόβλεψη είναι, μακάρι να κανω λάθος

Δημοσ.

καλά εννοείται πρέπει να είσαι λίγο ηλίθιος για να αγοράσεις ηλεκτρικό τώρα.

Εκτός αν σου περισσεύουν και θέλεις ένα παιχνίδι να παίζεις

Να δώσεις τόσα χρήματα και να μη μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι είναι αδιανόητο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Θα υπάρξουν και εδω περιπτώσεις οπως τα διλιτρα, τα πετρέλαια κλπ που τα παντρεύτηκαν.

Στην ηλεκτροκίνηση θα ειναι ακομα χειρότερα τα πράγματα για οσους αγοράσουν απο τωρα.

Σε δυο τρία χρονια τα σημερινά θα ειναι για πέταμα.

Πρόβλεψη είναι, μακάρι να κανω λάθος

Σε ποια χώρα αναφέρεσαι?

Στην Ελλάδα πάντως αυτή τη στιγμή τα πετρέλαια κρατάνε τις υψηλότερες τιμές μεταπώλησης από οτιδήποτε άλλο, 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Θα υπάρξουν και εδω περιπτώσεις οπως τα διλιτρα, τα πετρέλαια κλπ που τα παντρεύτηκαν.

Στην ηλεκτροκίνηση θα ειναι ακομα χειρότερα τα πράγματα για οσους αγοράσουν απο τωρα.

Σε δυο τρία χρονια τα σημερινά θα ειναι για πέταμα.

Πρόβλεψη είναι, μακάρι να κανω λάθος

Δική σου ιδέα ή το βασίζεις κάπου;

8 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

οχι μονο αυτο: απο τα λιγα που ξερω οι μπαταριες των οχηματων δε διαρκουν μια ζωη. Αν υποθεσουμε οτι ο μεγιστος χρονος ειναι 10 χρονια (με ηπια οδηγηση/συντηρηση) και δεδομενου οτι σε αρκετες περιπτωσεις το κοστος αντικαταστασης ειναι ασυμφωρο....οι αυτοκινητοβιομηχανιες μονο θα εχουν οφελος. Ο καταναλωτης θα μπει στη διαδικασια να αγοραζει ανα μερικα χρονια οχημα

Ditto. 
Που το βασίζεις;

|
|

Βλέπω ότι η παραπληροφόρηση καλά κρατεί για το θέμα. 
Η τιμή των μπαταριών πέφτει γεωμετρικά από τουλάχιστον το '11, με πρόβλεψη οι τιμές αγοράς νέων οχημάτων να είναι σχεδόν ισότιμες μέσα στο '22. Φυσικά και κυκλοφορούν ηλεκτρικά παλαιότερα των 3 ετών. 
Επίσης σύμφωνα με έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεματικής, στον στόλο που διαχειρίζονται τα δεδομένα για τις μπαταρίες είναι:

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό με οχήματα όπως τα leaf πρώτων γενεών που δεν είχαν ενεργητική διαχείριση μπαταρίας και κατά μέσο όρο παρουσιάζουν διπλάσια μείωση σε σχέση π.χ. με τα tesla. 
Επίσης η Volvo cars είχε βγάλει μια μέτρηση για την μόλυνση των ηλεκτρικών σε δύο μοντέλα της. Polestar 2 και XC40. Το polestar 2 είχε μεγαλύτερο φόρτο ως παραγωγή, αλλά η τελική επιβάρυνση στην διάρκεια ζωής του οχήματος είναι πολύ μικρότερη του θερμικού. Με προβλέψεις περαιτέρω μείωσης στην παραγωγή μπαταριών. Περισσότερα σε άλλο νήμα σε αυτό το φόρουμ. 
Εταιρίες όπως η tesla ήδη έχουν μπαταρίες δίχως κοβάλτιο (2020Q4), το "χειρότερο" από άποψη μόλυνσης και περιβαντολλογικής καταστροφής.
Συμπερασματικά, τα ηλεκτρικά δεν είναι το μαγικό ραβδί, αλλά όντως παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα παρά το ότι ουσιαστικά είναι ~10 χρόνια σε μαζική παραγωγή και λιγότερο από 2-3 ως ουσιαστικοί παίκτες στην αγορά. Θα πρέπει να κριθούν ως κάτι που είναι, όχι ως κάτι που δεν κάνουν ούτε τα θερμικά των 110 ετών R&D και προώθησης

 

Δημοσ.

 

7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Θα υπάρξουν και εδω περιπτώσεις οπως τα διλιτρα, τα πετρέλαια κλπ που τα παντρεύτηκαν.

Στην ηλεκτροκίνηση θα ειναι ακομα χειρότερα τα πράγματα για οσους αγοράσουν απο τωρα.

Σε δυο τρία χρονια τα σημερινά θα ειναι για πέταμα.

Πρόβλεψη είναι, μακάρι να κανω λάθος

Δεν ξέρω πως γίνεται, αλλά διαφωνώ σε όλα αυτά που ανέφερες. Τα πετρελαιοκινητα αυτή την στιγμή κρατάνε την μεγαλύτερη αξία, τα δίλιτρα είναι μειονέκτημα μόνο όταν το αμάξι είναι low-mid class, στα premium σιγουρα δεν ενδιαφερει κανεναν τα 440 ευρω τον χρονο, και τα σημερινα ηλεκτρικα σιγουρα δεν θα ειναι για πεταμα σε 2-3 χρονια. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

το προβλημα στα premium ειναι οτι δεν ειναι ακριβως premium οσο παλιωνουν. εκτος αν μιλαμε για συλλεκτικα κομματια.

αντιθετα ενα μικροτερο αυτοκινητο χωρις φιλοδοξιες κοινωνικης επιδειξης παντα θα καλυπτει τις βασικες αναγκες μετακινησης για τις οποιες αγοραστηκε. αυτο αποτυπωνετε συχνα στην τιμη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gr76 είπε

αντιθετα ενα μικροτερο αυτοκινητο χωρις φιλοδοξιες κοινωνικης επιδειξης παντα θα καλυπτει τις βασικες αναγκες μετακινησης για τις οποιες αγοραστηκε. αυτο αποτυπωνετε συχνα στην τιμη.

Μιλας για τον ελληνα τωρα,που οι μισοι απο δαυτους ( και βαλε ) παιρνουν ακριβο αυτοκινητο ενω δεν εχουν να το πληρωσουν,και οι υπολοιποι, θεωρουν καινουργιο ενα αυτοκινητο δεκαετιας.

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Μιλας για τον ελληνα τωρα,που οι μισοι απο δαυτους ( και βαλε ) παιρνουν ακριβο αυτοκινητο ενω δεν εχουν να το πληρωσουν,και οι υπολοιποι, θεωρουν καινουργιο ενα αυτοκινητο δεκαετιας.

+1

Για το μέσο Έλληνα το αμάξι τα πρώτα 10 χρόνια είναι ακόμα καινούριο, στη 15-ετία αρχίζει να βγάζει τα λεφτά του και μετά την 20-ετία αρχίζει να ψιλοπαλιώνει...

Με δεδομένο οτι πολλοί βάζουν 6-7 χρόνια δόση δεν το λες και παράλογο...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

+1

Για το μέσο Έλληνα το αμάξι τα πρώτα 10 χρόνια είναι ακόμα καινούριο, στη 15-ετία αρχίζει να βγάζει τα λεφτά του και μετά την 20-ετία αρχίζει να ψιλοπαλιώνει...

Με δεδομένο οτι πολλοί βάζουν 6-7 χρόνια δόση δεν το λες και παράλογο...

Ανάλογα το αμάξι θα πω εγώ. Αμάξι που το 2010 είχε 50κ+ σαφώς και είναι ανώτερο από πολλά καινούρια.. μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβαλι.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

+1

Για το μέσο Έλληνα το αμάξι τα πρώτα 10 χρόνια είναι ακόμα καινούριο, στη 15-ετία αρχίζει να βγάζει τα λεφτά του και μετά την 20-ετία αρχίζει να ψιλοπαλιώνει...

Με δεδομένο οτι πολλοί βάζουν 6-7 χρόνια δόση δεν το λες και παράλογο...

Παραλογο γενικα,λογικο μεσα τη δικη τους παραλογη λογικη.

Αλλα γενικα το ολο θεμα των αυτοκινητων στην Ελλαδα ειναι ενα τεραστιο αστειο.

Δε θα παω στο αλλο ακρο,που στη Γερμανια στην 4ετια αλλαζουν αυτοκινητο ( και το στελνουν σε εμας ) λογω κλιματος,αλλα και μονο βασει λογικης ενα αμαξι 15 χρονων επρεπε να εχει παροπλιστει,αλλο που εμεις το παλευουμε.

Βλεπω οχηματα που ειχαν βγει στην κυκλοφορια οταν ειχαμε παρει εμεις καινουργιο το δικο μας,το 91,και οι τυποι τα κυκλοφορουν ακομα για καθημερινη μετακινηση.Αδιανοητο.

Επισης αδιανοητο ειναι να πληρωνω εγω με το 1.400 του ',11 τα ιδια τελη με το 1600 του '04.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Ανάλογα το αμάξι θα πω εγώ. Αμάξι που το 2010 είχε 50κ+ σαφώς και είναι ανώτερο από πολλά καινούρια.. μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβαλι.

Αναφέρομαι στο μέσο όρο και όχι σε premium και συλλεκτικά άμαξια που είναι «ειδικές» κατηγορίες.

1 λεπτό πριν, StamTheMan είπε

Παραλογο γενικα,λογικο μεσα τη δικη τους παραλογη λογικη.

Αλλα γενικα το ολο θεμα των αυτοκινητων στην Ελλαδα ειναι ενα τεραστιο αστειο.

Δε θα παω στο αλλο ακρο,που στη Γερμανια στην 4ετια αλλαζουν αυτοκινητο ( και το στελνουν σε εμας ) λογω κλιματος,αλλα και μονο βασει λογικης ενα αμαξι 15 χρονων επρεπε να εχει παροπλιστει,αλλο που εμεις το παλευουμε.

Βλεπω οχηματα που ειχαν βγει στην κυκλοφορια οταν ειχαμε παρει εμεις καινουργιο το δικο μας,το 91,και οι τυποι τα κυκλοφορουν ακομα για καθημερινη μετακινηση.Αδιανοητο.

Επισης αδιανοητο ειναι να πληρωνω εγω με το 1.400 του ',11 τα ιδια τελη με το 1600 του '04.

 

Καλά ειδικά στη Γερμανία μου έλεγε ένας φίλος που μένει πλέον μόνιμα εκεί, αν έχεις budget για καινούριο σε συμφέρει πολύ περισσότερο να πας σε leasing παρά σε αγορά.

Δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά αν το έχεις και με leasing αναμενόμενο να αλλάζεις στα 4 χρόνια.

Επίσης ο Γερμανός έχει και άλλα εισοδήματα οπότε αναλογικά του κοστίζει πολύ λιγότερο σε σχέση με τον Έλληνα.

Όσο για τα τέλη, είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία που έχει συζητηθεί πολλές φορές σε θέματα εδωμέσα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gr76 είπε

το προβλημα στα premium ειναι οτι δεν ειναι ακριβως premium οσο παλιωνουν. εκτος αν μιλαμε για συλλεκτικα κομματια.

αντιθετα ενα μικροτερο αυτοκινητο χωρις φιλοδοξιες κοινωνικης επιδειξης παντα θα καλυπτει τις βασικες αναγκες μετακινησης για τις οποιες αγοραστηκε. αυτο αποτυπωνετε συχνα στην τιμη.

Το premium παραμένει και μετά από 10 χρόνια+ πρεμιουμ. Η ηχομόνωση της καμπίνας θα παραμείνει. Η ποιότητα κύλησης, το άνετο κάθισμα, ο αθόρυβος κινητήρας, το ταξίδι που με μικρόμεσαιο είναι ταλαιπωρία, ενώ με πρεμιουμ απόλαυση. Ξέρεις τι σημαίνει να κανεις διαδρομή 2ωρη και να φτάνεις πιο ξεκούραστος αποτι έφυγες;

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...