Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, LongTom είπε

Από που πήρες καινούργια m5 με 5 χιλιάρικα να πάρω και γω μερικές;
Ή μας λες για τίποτα μεταχειρισμένα για σκραπ/ανταλλακτικά; 

Προφανώς μεταχειρισμένο εννοεί, mx-5 15ετίας και 20ετίας με 150000+ χιλιόμετρα κάπου στα 4 με 5 χιλιάρικα κοστολογείται.

  • Απαντ. 194
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Προφανώς μεταχειρισμένο εννοεί, mx-5 15ετίας και 20ετίας με 150000+ χιλιόμετρα κάπου στα 4 με 5 χιλιάρικα κοστολογείται.

Χμμ, μετά από αρκετό ψάξιμο είδα ότι έχεις δίκιο.
Όντως πουλιούνται (ή τουλάχιστον προσφέρονται) κάποια σε τέτοια τιμή ως λειτουργικά σε Ελλάδα.
Εδώ που βλέπω είναι το λιγότερο 15χιλιάρικα (με τα περισσότερα στα 20-40+) και από ότι είδα σε τέτοιες τιμές παίζουν τα περισσότερα σε car.gr. 
 
 

Επεξ/σία από LongTom
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, LongTom είπε

Χμμ, μετά από αρκετό ψάξιμο είδα ότι έχεις δίκιο.
Όντως πουλιούνται (ή τουλάχιστον προσφέρονται) κάποια σε τέτοια τιμή ως λειτουργικά σε Ελλάδα.
Εδώ που βλέπω είναι το λιγότερο 15χιλιάρικα (με τα περισσότερα στα 20-40+) και από ότι είδα σε τέτοιες τιμές παίζουν τα περισσότερα σε car.gr. 
 
 

Tώρα είδα ότι και εσύ και ο rpanagos γράψατε για m5 και απάντησα για mx5!!!

Προφανώς στα 5 χιλιάρικα m5 δεν υπάρχει ούτε για αστείο, σίγουρα όμως βρίσκεις 520 του 97 ή του 2002.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Προφανώς μεταχειρισμένο εννοεί, mx-5 15ετίας και 20ετίας με 150000+ χιλιόμετρα κάπου στα 4 με 5 χιλιάρικα κοστολογείται.

Άλλο m5 και άλλο mx-5.

edit

Με πρόλαβες

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Tώρα είδα ότι και εσύ και ο rpanagos γράψατε για m5 και απάντησα για mx5!!!

Προφανώς στα 5 χιλιάρικα m5 δεν υπάρχει ούτε για αστείο, σίγουρα όμως βρίσκεις 520 του 97 ή του 2002.

Καλα m5 μπορει και οχι...μην κολλατε εκει το θεμα αλλο ειναι .
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Εχουν δικια τα παιδια πιο πανω: Οσοι σκεφτονται σαν "γυφτοελληνες" και χρησιμοποιουν εκφρασεις τυπου "λαθρεποικοι" κλπ, δεν περιμενεις να εχουν εχουν ιδιαιτερη σοβαρη κριση, αλλα να στηριζονται στην ματαιοδοξια τους και βασει αυτης να παιρνουν αποφασεις.

Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια

Υπάρχουν και άνθρωποι που δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν στην γειτονιά τους επειδή έχει γίνει γκέτο...

η ακομη οταν πανε μια ανασφαλη βολτα στο κέντρο της αθηνας δεν ακουνε ελληνικα 

ευτηχως η δυστηχως ακολουθουμε μοντελο σουηδιας και πολυπληθισμικοτητα

ευχομαι οχι με ιδια αποτελεσματα

 

ΟΝTOPIC αν ειναι καλα συντηρημενο 200000χλμ ειναι λιγα οταν εχουν οριο ζωης 500000 600000

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Rpanagos είπε

Καλα m5 μπορει και οχι...μην κολλατε εκει το θεμα αλλο ειναι .
 

Και που να κολλήσουμε?

Στο ότι το aygo ΔΕΝ κοστίζει ούτε 18 ούτε 20k που έγραψες?

Στο ότι η m5 δεν έχει καμία σχέση με το aygo? Όχι μόνο σαν αυτοκίνητα, αλλά ούτε σε κόστος χρήσης?

Στο ότι το καινούργιο δεν έχει καμία σχέση με το μεταχειρισμένο?

Η σύγκριση που προσπάθησες να κάνεις ήταν εντελώς άκυρη.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και που να κολλήσουμε?

Στο ότι το aygo ΔΕΝ κοστίζει ούτε 18 ούτε 20k που έγραψες?

Στο ότι η m5 δεν έχει καμία σχέση με το aygo? Όχι μόνο σαν αυτοκίνητα, αλλά ούτε σε κόστος χρήσης?

Στο ότι το καινούργιο δεν έχει καμία σχέση με το μεταχειρισμένο?

Η σύγκριση που προσπάθησες να κάνεις ήταν εντελώς άκυρη.

Ποσο εχει το aygo?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/11/2020 στις 5:14 ΜΜ, haHa είπε

Εχουν δικια τα παιδια πιο πανω: Οσοι σκεφτονται σαν "γυφτοελληνες" και χρησιμοποιουν εκφρασεις τυπου "λαθρεποικοι" κλπ, δεν περιμενεις να εχουν εχουν ιδιαιτερη σοβαρη κριση, αλλα να στηριζονται στην ματαιοδοξια τους και βασει αυτης να παιρνουν αποφασεις.

Κύριε Δημητρά, εσείς;

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ.
17 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

Λογικό να το λέει αυτό, η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων για την Volvo είναι Ευρώπη και Κίνα. 
Τις κύριες αγορές για ηλεκτρικά παγκόσμια.
Επίσης αγορές με ολοένα περισσότερο αυστηρά στάνταρτ και απαγόρευση πώλησης νέων θερμικών στην επόμενη δεκαετία - τουλάχιστον σε κάποιες χώρες της ΕΕ.
Βέβαια δεν θα είναι μόνοι, οι περισσότεροι OEM θα πρέπει να αλλάξουν σε κυρίως ηλεκτρικά μοντέλα, αλλιώς θα γίνουν η νέα NOKIA σε λιγότερο από 5 χρόνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νομιζω εκει που θα πεσει γελιο στο αμεσο μελλον οχι για τα αυτοκινητα αλλα στο "πρασινο" μονοδρομο της οικολογικης συνειδησης. Προφανως θα πρεπει να δημιουργηθουν υποδομες (φορτιστες). Και καλα στην Ευρωπη και Κινα-Αυστραλια (APAC) αργα ή γρηγορα αυτο θα ειναι εφικτο. Στην Αμερικη (κεντρικες πολιτειες καθως και νοτια Αμερικη) και Περσικο κολπο οπου το πετρελαιο ειναι βασιλιας να δω τι θα κανουν. Ακομα και οι καταναλωτες εκει ουτε θελουν να ακουν για ηλεκτροκινηση

Επεξ/σία από vamvakoolas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...