kostasbm Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Σας διαφεύγει ολων μια μικρη λεπτομέρεια οι χωρες που προωθούν και αναπτύσσουν τέτοιες τεχνολογίες εχουν πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. εδω ανάβουμε πεντε κλιματιστικά το καλοκαίρι και κινδυνεύει το εθνικό δίκτυο διανομής Νίκο τωρα έχουμε περισευμα αν δεις τα πάρκα υπολειτουργούν γιατί δεν υπάρχει κατανάλωση, και έχει γεμίσει η Ελλάδα από αυτά 11 ώρες πριν, Joshua21 είπε Αυτό στα bold δεν ισχύει, ούτε καν σήμερα δεν έχουν τα μισά πρατήρια της Ελλάδας autogas (1 στα 5 έχει), πόσο μάλλον το 2007... Επίσης δεν έχει καμία σχέση η δαπάνη ενός βενζινάδικου για ταχυφορτιστές σε σχέση με τη δαπάνη για LPG, κάθε ταχυφορτιστής (φόρτιση με τουλάχιστον 50KW) κοστίζει 30-40k€, και φυσικά οι "απλές" τριφασικές παροχές που έχουν ήδη τα βενζινάδικα δεν φτάνουν ούτε για αστείο. Και κάτι άλλο, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων φορτίζουν κυρίως στο σπίτι, σε κανα ταξίδι μόνο θα φορτίσουν σε βενζινάδικο, σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με LPG που μόνο σε βενζινάδικο μπορούν να ανεφοδιαστούν. επειδή είμαι με αέριο από το 2007 μπορώ να σου πω ότι δεν μπορεί να μείνεις από αέριο όπου και να είσαι στην Ελλάδα....ναι 1 στα 5 αλλά αν μια πόλη έχει 20 πρατήρια. και έχουν τα 5 δεν είναι πρόβλημα,δεν μπορεί να έχουν όλοι γιατι δεν έχουν και τις υποδομές . αν το τριφασικό των πρατηρίων δεν φτάνει<δεν έχω τόσο εξιδικευμενες γνώσεις ,τι ρεύμα θέλουν???υπάρχει και άλλο?? Περα από αυτό τα αυτοκίνητα που θα κινούνται εντός πόλης θα φορτίζουν σπίτι τους αφού θα έχουν από 150 χιλ και πάνω αυτονομία.
LongTom Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, Papakaliati είπε Και πάλι θα διαφωνήσω. Το outsourcing ποτε ειχε παει σε τριτες χωρες τυπου Ινδια (μιλαω για το development παντα, οχι για τα IT operations). Και πλεον το φερνουν ολο τελειως In-house, εσωτερικα στο RD τμημας τους. Μιλαω μονο για τις Γερμανικες εταιριες, δεν μπορω να γνωριζω φυσικα για ολες. Αλλα οτι αναφερω δεν αποτελει προσωπικη μου αποψη, αλλα γεγονος. Ναι, ίσως υπάρχει μια μικρή παρανόηση στο θέμα outsourcing όπως το ορίζω εγώ και εσύ. Ιδίως στο off-the-self λύσεις. Τέλος πάντων, λίγη σημασία έχει γιατί σε γενικές γραμμές συμφωνούμε ότι υπάρχει αλλαγή στον τομέα αυτοκίνηση.
Joshua21 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, kostasbm είπε επειδή είμαι με αέριο από το 2007 μπορώ να σου πω ότι δεν μπορεί να μείνεις από αέριο όπου και να είσαι στην Ελλάδα....ναι 1 στα 5 αλλά αν μια πόλη έχει 20 πρατήρια. και έχουν τα 5 δεν είναι πρόβλημα,δεν μπορεί να έχουν όλοι γιατι δεν έχουν και τις υποδομές . Δεν διαφωνώ, με αυτό που είχες γράψει πριν διαφώνησα το οποίο ήταν εντελώς λάθος. 1 ώρα πριν, kostasbm είπε αν το τριφασικό των πρατηρίων δεν φτάνει<δεν έχω τόσο εξιδικευμενες γνώσεις ,τι ρεύμα θέλουν???υπάρχει και άλλο?? Το θέμα είναι η ισχύς, παροχή τριφασικού ρεύματος υπάρχει από μόλις 15 kVA, ένας ταχυφορτιστής 50 KW όμως από μόνος του χρειάζεται πάνω από 50 kVA για να λειτουργήσει. Επίσης οι παροχές ρεύματος που έχουν τα πρατήρια είναι αρκετές για τα μηχανήματα που ήδη διαθέτουν, δεν νομίζω κάποιο να είχε βάλει πολύ μεγαλύτερη από αυτή που χρειαζόταν έτσι απλά να υπάρχει. Και ναι, υπάρχει κι άλλο, για ισχύ πάνω από 250 kVA υπάρχουν οι παροχές μέσης τάσης. 1 ώρα πριν, kostasbm είπε Περα από αυτό τα αυτοκίνητα που θα κινούνται εντός πόλης θα φορτίζουν σπίτι τους αφού θα έχουν από 150 χιλ και πάνω αυτονομία. Ακριβώς αυτό είναι και μένα το point μου, πως εφόσον θα φορτίζουν σπίτι τους δεν θα χρειάζεται να φορτίζουν σε κάποιο πρατήριο, συνεπώς δεν θα υπάρχει κανένας λόγος τα πρατήρια να κάνουν τεράστια έξοδα ώστε να βάλουν ταχυφορτιστές. Και όλα αυτά όταν θα αρχίσει να γεμίζει ο τόπος από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί προς το παρόν στην Ελλάδα είναι σχεδόν ανύπαρκτα. 1
vamvakoolas Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) απλως να αναφερω 2 ανακριβειες: 1)Μπορεις να αγορασεις ονλαιν απο το καναπε ακομα και σ/κ (ναι αγορασεις /δεν αναφερομαι σε παραγγελια) οχημα για την ωρα στην αγορα του Η.Β απο τις μεγαλες αυτοβιομηχανιες που επειδη παει καλα θα επεκταθει. Το αναφερω γιατι ασχολουμαι με το... σπορ 2)το customization που ανεφερα δεν εχει καμμια σχεση με modification ή ακομα και με το tuning : ειναι γεγονος οτι μερικες εταιριες προσφεραν μερικα πακετα διαμορφωσης εσωτερικου αναλογα με κινητηρα και εκδοση (τριπορτο/λιμουζινα) αλλα πλεον και οι υπολοιπες αρχιζουν να το κανουν. Αν πατε στα σαιτ εταιριων για παραδειγμα υπαρχουν ακομα εταιριες που προσφερουν στο πελατη για παραδειγμα να επιλεξει....3 χρωματα (ακομα και με χρεωση) για το μοντελο! Αν θυμαμαι η skoda αναγκαστηκε να προσφερει προσθετα πακετα σε πελατες (αν και ακομα δεν ειναι τοσο ευκινητος ο πελατης στις επιλογες) μετα απο απαιτησεις πελατων (αρχισε πριν 2 χρονια). Ελαχιστες εταιριες παρεχουν πακετα βελτιωσης για τους μηχανο#$%λους μονο για κινητηρα ή αλλες προσφερουν μικρες βελτιωσεις (κινητηρα/εξατμιση/ζαντες) ως πακετο. Φανταζομαι οσοι εχετε παει να αγορασετε οχημα και θελετε ενα μονο αξεσουαρ απο ενα πακετο και να ακουσετε απο πωλητη οτι "δε σπαει το πακετο". Σιγα σιγα ομως η ταση ειναι οτι μπορουν να προσφερουν σχεδον τα παντα ΠΡΙΝ αγορασεις το οχημα ,ως αξεσουαρ (με συνηθως μεγαλυτερη τιμολογηση αποτι αν υπηρχε σα πακετο) θυμαμαι χαρακτηριστικα σε μια εκθεση αυτοκινητου μιας εταιριας που προσφερε οχηματα στις μικρες κατηγοριες χωρις αυτα τα ηλεκτρικα μπιχλιμπιδια (π.χ μπλουτουθ, οθονη)ουτε σαν αξεσουαρ(!) και η μεγαλη πλειοψηφια αυτων ...την εκανε για αλλες εταιριες (ακομα και αν η τιμη της εκδοσης ηταν ακρως ανταγωνιστικης) Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2020 από vamvakoolas
agnostos13 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε απλως να αναφερω 2 ανακριβειες: 1)Μπορεις να αγορασεις ονλαιν απο το καναπε ακομα και σ/κ (ναι αγορασεις /δεν αναφερομαι σε παραγγελια) οχημα για την ωρα στην αγορα του Η.Β απο τις μεγαλες αυτοβιομηχανιες που επειδη παει καλα θα επεκταθει. Το αναφερω γιατι ασχολουμαι με το... σπορ 2)το customization που ανεφερα δεν εχει καμμια σχεση με modification ή ακομα και με το tuning : ειναι γεγονος οτι μερικες εταιριες προσφεραν μερικα πακετα διαμορφωσης εσωτερικου αναλογα με κινητηρα και εκδοση (τριπορτο/λιμουζινα) αλλα πλεον και οι υπολοιπες αρχιζουν να το κανουν. Αν πατε στα σαιτ εταιριων για παραδειγμα υπαρχουν ακομα εταιριες που προσφερουν στο πελατη για παραδειγμα να επιλεξει....3 χρωματα (ακομα και με χρεωση) για το μοντελο! Αν θυμαμαι η skoda αναγκαστηκε να προσφερει προσθετα πακετα σε πελατες (αν και ακομα δεν ειναι τοσο ευκινητος ο πελατης στις επιλογες) μετα απο απαιτησεις πελατων (αρχισε πριν 2 χρονια). Ελαχιστες εταιριες παρεχουν πακετα βελτιωσης για τους μηχανο#$%λους μονο για κινητηρα ή αλλες προσφερουν μικρες βελτιωσεις (κινητηρα/εξατμιση/ζαντες) ως πακετο. Φανταζομαι οσοι εχετε παει να αγορασετε οχημα και θελετε ενα μονο αξεσουαρ απο ενα πακετο και να ακουσετε απο πωλητη οτι "δε σπαει το πακετο". Σιγα σιγα ομως η ταση ειναι οτι μπορουν να προσφερουν σχεδον τα παντα ΠΡΙΝ αγορασεις το οχημα ,ως αξεσουαρ (με συνηθως μεγαλυτερη τιμολογηση αποτι αν υπηρχε σα πακετο) θυμαμαι χαρακτηριστικα σε μια εκθεση αυτοκινητου μιας εταιριας που προσφερε οχηματα στις μικρες κατηγοριες χωρις αυτα τα ηλεκτρικα μπιχλιμπιδια (π.χ μπλουτουθ, οθονη)ουτε σαν αξεσουαρ(!) και η μεγαλη πλειοψηφια αυτων ...την εκανε για αλλες εταιριες (ακομα και αν η τιμη της εκδοσης ηταν ακρως ανταγωνιστικης) Η εταιρεία που πρωτοστάτησε στο παιχνίδι του customization-όπως το λες-με την πληθώρα extras ήταν η BMW. Θυμάμαι είχε φτάσει κάποια στιγμή που το κοιτάζαμε να έχεις ένα μοντέλο στη πιό γεμάτη έκδοση (θεωρητικά full extra) και αν έβαζες όλα τα extras που μπορούσε να πάρει (ουσιαστικά full extra) πήγαινε διπλή τιμή! Ίσως και να ισχύει ακόμα στους συγκεκριμένους, δεν το έχω ψάξει... Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2020 από agnostos13
Fubar.gr Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Στις 19/11/2020 στις 2:47 ΜΜ, ΒουρΝ είπε Μου κανει εντυπωση οι τιμες των αυτοκινητων στην σημερινη εποχη, το 2005 ο πατερας μου αγορασε ενα xsara τετραετιας με 60.00 χιλιομετρα στα 7.500 ευρω ,μιλαμε για αλλες εποχες και αλλους μισθους,παρολα αυτα βλεπω οτι οι τιμες στα αυτοκινητα να ειναι συγκριτικα πολυ παρομοιες με εκεινες ,θεωρειται το ιδιο ?Ποιος ο λογος που παραμενουν τα αμαξια τοσο ακριβα? Τα αυτοκίνητα σήμερα (συγκρίνοντας ίδιες κατηγορίες) είναι πιό ακριβά σε σχέση με 10-20 χρόνια πρίν και θα συνεχίσουν να ακριβαίνουν. Ο βασικός λόγος είναι το επίπεδο εξοπλισμού. Απο τη μία οι καταναλωτές έχουν πιό πολλές απαιτήσεις και θεωρούν πιό πολλά πράγματα ώς απαραίτητα. Πχ σήμερα θεωρείται αδιανόητο αυτοκίνητο χωρίς Aircondition ή υποβοήθηση τιμονιού. 20 χρόνια πρίν όμως, αυτά και άλλα πολλά που πλέον θεωρούμε δεδομένα, πληρόνωνταν έξτρα. Και κάποια απο αυτά γίνονται υποχρεωτικά βάσει νομοθεσίας. Πχ πλέον είναι υποχρεωτικό να υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας, κατα συνέπεια και οθόνη στο ταμπλώ. Όπως επίσης και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος είναι προγραμματισμένο να γίνουν υποχρεωτικά απο το 21 ή 22. Αυτό κάνει και την επισκευή πιό ακριβή. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα μικροτρακάρισμα με το Xsara του 2000, οπου χρειάζεται αντικατάσταση ο προφυλακτήρας, τότε χρειάζεσαι τον προφυλακτήρα και τα φανάρια (με απλές λάμπες), πιθανόν να μήν έχει κάν προβολείς ομίχλης. Η ίδια ζημιά σε σύγχρονο αυτοκίνητο σημαίνει : 1) αλλαγή προφυλακτήρα 2) φανάρια xenon ή LED, 3) προβολείς ομίχλης 4)φανάρια DRL 5) υπερηχητικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, 6) radar αυτόματου φρεναρίσματος και θα πρέπει να πάει αντιπροσωπεία για να καλιμπραριστεί 16 ώρες πριν, LongTom είπε Παρά οποιαδήποτε επίσημη κατανομή/χαρακτηρισμό, το λογισμικό είναι ήδη σχεδόν επίπεδο 5. Πάει αυτόνομα από το Α στο Β δίχως (ή σχεδόν δίχως) άλλη παρέμβαση από τον οδηγό. Εάν δεις κάποια από τα τελευταία βίντεα, είναι προφανές ότι λείπει μόνο η έγκριση. Διάβασε ξανά τα levels Level 3 ή αλλιώς eyes off, σημαίνει οτι ο οδηγός μπορεί να εστιάσει αλλού την προσοχή του, γιατι το αυτοκίνητο θα του δώσει έγκαιρα προειδοποίηση να αναλάβει. Τα Tesla αυτή τη στιγμή στην καλύτερη θα δώσουν ειδοποίηση δευτερόλεπτα πρίν τη σύγκρουση, ή δέν θα δώσουν καθόλου ειδοποίηση και απλά θα συγκρουστούν. Level 2 είναι αυτη τη στιγμή (οπου απαιτείται συνεχής επίβλεψη απο τον οδηγό) και απέχει παρασάγκας απο το level 3. 3
Papakaliati Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Τα αυτοκίνητα σήμερα (συγκρίνοντας ίδιες κατηγορίες) είναι πιό ακριβά σε σχέση με 10-20 χρόνια πρίν και θα συνεχίσουν να ακριβαίνουν. Ο βασικός λόγος είναι το επίπεδο εξοπλισμού. Απο τη μία οι καταναλωτές έχουν πιό πολλές απαιτήσεις και θεωρούν πιό πολλά πράγματα ώς απαραίτητα. Πχ σήμερα θεωρείται αδιανόητο αυτοκίνητο χωρίς Aircondition ή υποβοήθηση τιμονιού. 20 χρόνια πρίν όμως, αυτά και άλλα πολλά που πλέον θεωρούμε δεδομένα, πληρόνωνταν έξτρα. Και κάποια απο αυτά γίνονται υποχρεωτικά βάσει νομοθεσίας. Πχ πλέον είναι υποχρεωτικό να υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας, κατα συνέπεια και οθόνη στο ταμπλώ. Όπως επίσης και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος είναι προγραμματισμένο να γίνουν υποχρεωτικά απο το 21 ή 22. Αυτό κάνει και την επισκευή πιό ακριβή. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα μικροτρακάρισμα με το Xsara του 2000, οπου χρειάζεται αντικατάσταση ο προφυλακτήρας, τότε χρειάζεσαι τον προφυλακτήρα και τα φανάρια (με απλές λάμπες), πιθανόν να μήν έχει κάν προβολείς ομίχλης. Η ίδια ζημιά σε σύγχρονο αυτοκίνητο σημαίνει : 1) αλλαγή προφυλακτήρα 2) φανάρια xenon ή LED, 3) προβολείς ομίχλης 4)φανάρια DRL 5) υπερηχητικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, 6) radar αυτόματου φρεναρίσματος και θα πρέπει να πάει αντιπροσωπεία για να καλιμπραριστεί Διάβασε ξανά τα levels Level 3 ή αλλιώς eyes off, σημαίνει οτι ο οδηγός μπορεί να εστιάσει αλλού την προσοχή του, γιατι το αυτοκίνητο θα του δώσει έγκαιρα προειδοποίηση να αναλάβει. Τα Tesla αυτή τη στιγμή στην καλύτερη θα δώσουν ειδοποίηση δευτερόλεπτα πρίν τη σύγκρουση, ή δέν θα δώσουν καθόλου ειδοποίηση και απλά θα συγκρουστούν. Level 2 είναι αυτη τη στιγμή (οπου απαιτείται συνεχής επίβλεψη απο τον οδηγό) και απέχει παρασάγκας απο το level 3. Eτσι ακριβως. Το Τέσλα αυτήν την στιγμή θα μπει ντουγρου στο αντίθετο ρεύμα και δεν θα σου δώσει και καμιά ένδειξη, οπως φαίνεται και στο παραπάνω βίντεο που παρέθεσα. Φυσικά και έχει περιθώριο να βελτιωθεί, και θα βελτιώθει. Αλλά δεν γνωρίζει κανείς άμα μπορεί να βελτιωθεί σε σημείο ώστε να παρέχει πραγματικο λεβελ 3 αυτόνομης οδήγησης. Τα υπόλοιπα είναι ιστορουλες. Άμα σε κάθε round about πρέπει να περιμένεις 1 λεπτό να περάσεις , όπως γίνεται αυτή τη στιγμή, με 20 αυτοκίνητα να σε κορνάρουν από πίσω, δεν το λες και αυτόνομη χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2020 από Papakaliati
Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Τα αυτοκίνητα σήμερα (συγκρίνοντας ίδιες κατηγορίες) είναι πιό ακριβά σε σχέση με 10-20 χρόνια πρίν και θα συνεχίσουν να ακριβαίνουν. Ο βασικός λόγος είναι το επίπεδο εξοπλισμού. Απο τη μία οι καταναλωτές έχουν πιό πολλές απαιτήσεις και θεωρούν πιό πολλά πράγματα ώς απαραίτητα. Πχ σήμερα θεωρείται αδιανόητο αυτοκίνητο χωρίς Aircondition ή υποβοήθηση τιμονιού. 20 χρόνια πρίν όμως, αυτά και άλλα πολλά που πλέον θεωρούμε δεδομένα, πληρόνωνταν έξτρα. Και κάποια απο αυτά γίνονται υποχρεωτικά βάσει νομοθεσίας. Πχ πλέον είναι υποχρεωτικό να υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας, κατα συνέπεια και οθόνη στο ταμπλώ. Όπως επίσης και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος είναι προγραμματισμένο να γίνουν υποχρεωτικά απο το 21 ή 22. Αυτό κάνει και την επισκευή πιό ακριβή. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα μικροτρακάρισμα με το Xsara του 2000, οπου χρειάζεται αντικατάσταση ο προφυλακτήρας, τότε χρειάζεσαι τον προφυλακτήρα και τα φανάρια (με απλές λάμπες), πιθανόν να μήν έχει κάν προβολείς ομίχλης. Η ίδια ζημιά σε σύγχρονο αυτοκίνητο σημαίνει : 1) αλλαγή προφυλακτήρα 2) φανάρια xenon ή LED, 3) προβολείς ομίχλης 4)φανάρια DRL 5) υπερηχητικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, 6) radar αυτόματου φρεναρίσματος και θα πρέπει να πάει αντιπροσωπεία για να καλιμπραριστεί Διάβασε ξανά τα levels Level 3 ή αλλιώς eyes off, σημαίνει οτι ο οδηγός μπορεί να εστιάσει αλλού την προσοχή του, γιατι το αυτοκίνητο θα του δώσει έγκαιρα προειδοποίηση να αναλάβει. Τα Tesla αυτή τη στιγμή στην καλύτερη θα δώσουν ειδοποίηση δευτερόλεπτα πρίν τη σύγκρουση, ή δέν θα δώσουν καθόλου ειδοποίηση και απλά θα συγκρουστούν. Level 2 είναι αυτη τη στιγμή (οπου απαιτείται συνεχής επίβλεψη απο τον οδηγό) και απέχει παρασάγκας απο το level 3. Ειναι σαν να λεμε με λιγα λογια πως τα κρατη επικροτουν να μην γνωριζει να οδηγαει ο κοσμος, ενα τετοιο πραγμα. Καλα το παμε 1
Papakaliati Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 36 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Ειναι σαν να λεμε με λιγα λογια πως τα κρατη επικροτουν να μην γνωριζει να οδηγαει ο κοσμος, ενα τετοιο πραγμα. Καλα το παμε Κάμερα οπισθοπορίας δεν έχει να κάνει με παρκάρισμα μόνο, και δεν είναι για αυτό το λόγο υποχρεωτική, αλλά επειδή προστατεύει πεζούς, ειδικά παιδιά που δεν είναι πάντα εύκολο να δεις από τους καθρέφτες. Υπάρχει λόγος που τα θανατηφόρα τροχεα έχουν μειωθεί τόσο αποτί παλιότερα, και πίστεψε με δεν είναι επειδή γίνομαι όλοι μας καλύτεροι οδηγοί.
Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 15 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Κάμερα οπισθοπορίας δεν έχει να κάνει με παρκάρισμα μόνο, και δεν είναι για αυτό το λόγο υποχρεωτική, αλλά επειδή προστατεύει πεζούς, ειδικά παιδιά που δεν είναι πάντα εύκολο να δεις από τους καθρέφτες. Υπάρχει λόγος που τα θανατηφόρα τροχεα έχουν μειωθεί τόσο αποτί παλιότερα, και πίστεψε με δεν είναι επειδή γίνομαι όλοι μας καλύτεροι οδηγοί. Μα θα επρεπε να γινομαστε καλυτεροι οδηγοι. Βλεπω πολλες φορες κατι παιδια σε σχολες οδηγων και κανω τον σταυρο μου. Ε αυτα τα παιδια ειναι εβδομαδες μακρια απο το να παρουν διπλωμα. Χωρια το οτι πλεον σχεδον ολοι μαθαινουν σε αυτοματα. Βαλε και καμερες οπισθοποριας, βαλε αισθητηρες, βαλε αυτοματο φρεναρισμα, ε στο τελος κανεις δεν θα ξερει να οδηγαει, απλα να κανει δεξια-αριστερα το τιμονι. Οσο για τα τροχαια εχουν μειωθει γιατι τα αυτοκινητα προσφερουν καλυτερη ασφαλεια για τους επιβατες και τους πεζους, οχι επειδη εχουν καμερες οπισθοποριας η αισθητηρες.
Burgos Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Σόρρυ που πετάγομαι αλλά που είναι υποχρεωτική η κάμερα οπισθοπορείας; Στην Ελλάδα σίγουρα δεν είναι πάντως αφού τα μισά τουλάχιστον αυτοκίνητα που διατίθενται σήμερα δεν την έχουν στον βασικό εξοπλισμό
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, Burgos είπε Σόρρυ που πετάγομαι αλλά που είναι υποχρεωτική η κάμερα οπισθοπορείας; Στην Ελλάδα σίγουρα δεν είναι πάντως αφού τα μισά τουλάχιστον αυτοκίνητα που διατίθενται σήμερα δεν την έχουν στον βασικό εξοπλισμό είναι υποχρεωτική όταν ο οδηγός δεν βλέπει σχεδόν τίποτα σε μερικά αυτοκίνητα , ειδικά σε αυτοκίνητα με πολύ μικρά παράθυρα, όπως Laferarri ή Gallardo
Bitbit Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Ειναι σαν να λεμε με λιγα λογια πως τα κρατη επικροτουν να μην γνωριζει να οδηγαει ο κοσμος, ενα τετοιο πραγμα. Καλα το παμε μα όπως πάει, σε λίγο δε θα υφίσταται ο όρος οδήγηση. Θα μπαίνεις μέσα σε ένα κουτί και θα σε μεταφέρει στον προορισμό σου. όπως με το πλύσιμο, βάζεις τα ρούχα στο πλυντήριο και τέλος. Είναι σα να λες ότι δε θα γνωρίζει ο κόσμος να ιππεύει. Δε χρειάζεται να γνωρίζει πλέον γιατί κανείς δε κινείται με άλογα. Έτσι και στα αυτοκίνητα.. Δε θα χρειάζεται να γνωρίζει οδήγηση 9 λεπτά πριν, SchinasN είπε είναι υποχρεωτική όταν ο οδηγός δεν βλέπει σχεδόν τίποτα σε μερικά αυτοκίνητα , ειδικά σε αυτοκίνητα με πολύ μικρά παράθυρα, όπως Laferarri ή Gallardo γι αυτό το λόγο δε πήρα Gallardo
Salvation81 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 50 λεπτά πριν, Bitbit είπε μα όπως πάει, σε λίγο δε θα υφίσταται ο όρος οδήγηση. Θα μπαίνεις μέσα σε ένα κουτί και θα σε μεταφέρει στον προορισμό σου. όπως με το πλύσιμο, βάζεις τα ρούχα στο πλυντήριο και τέλος. Είναι σα να λες ότι δε θα γνωρίζει ο κόσμος να ιππεύει. Δε χρειάζεται να γνωρίζει πλέον γιατί κανείς δε κινείται με άλογα. Έτσι και στα αυτοκίνητα.. Δε θα χρειάζεται να γνωρίζει οδήγηση γι αυτό το λόγο δε πήρα Gallardo Αυτο το σε λιγο το ακουω απο την εποχη του Timecop με τον Jean Claude Van Damme που εμπαινε σε αμαξι και τον πηγαινε σπιτι του. 30 χρονια σχεδον μετα αυτο δεν εχει γινει και δεν θα γινει εφικτο αν ΟΛΑ τα αυτοκινητα στον δρομο δεν ειναι ετσι. Εν ολιγοις μεχρι να γινει αυτο εγω δεν θα μπορω να οδηγαω ουτως η αλλιως οποτε θα μου ερθει κουτι. Το μεχρι να γινει αυτο ειναι το θεμα και οταν πρακτικα δινουμε το τιμονι σε ατομα που δεν ξερουν να οδηγουν αυτο ειναι κακο.
gleft Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2020 η καμερα οπισθοπορειας εγινε υποχρεωτικη στις ΗΠΑ λογω μεγεθους των οχηματων. οταν ο κοσμος εκει βλεπει το ευρωπαικο suv σα mid-size τοτε ειναι προφανες πως ο,τι μπορει να μπει για να βοηθησει, θα μπει. οσον αφορα για τις τιμες πωλησης των καινουριων, θα τολμησω να πω πως ειναι λογικες, αλλα οι μισθοι στην Ελλαδα ειναι χαμηλα. το γεγονος οτι ειμαστε στην ευρωπη δε μας επιτρεπει να εχουμε στανταρντς και τιμες ινδιας, αλλα θα θελαμε να εχουμε; επισης για τα ηλεκτρικα να ειπωθει πως και το υδρογονο θα παιξει μεγαλο ρολο μιας και οι μπαταριες δε φαινεται να ανεβαινουν σε χωρητικοτητα και ταχυτητα φορτισης οπως θελουν πολλοι να πιστευουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα