Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

μιλαγα προσφατα στο αεροπλανο με Ελληνα που δουλευε στη ΤΟΥΟΤΑ στο r&d και μου ειπε καποια σημαντικα

1)το r&d για μηχανες καυσης εχει πεθανει ελαχιστοι πλεον δουλευουν εκει. Το ζουμι ειναι ηλεκτροκινητηρες/ecu/αλλα ηλεκτρονικα καλουδια που σημαινει και καλυτερο προσωπικο με καταρτιση (κοστος)

2)σε λιγο καιρο θα ξεχασουμε τα κουπε/3θυρα μιας και η ζητηση ειναι μειωμενη ολοι θελουν πρακτικοτητα (αλλο μια φθηνοτερη επιλογη το 3θυρο θα το ξεχασουμε)

3)Αντιθετα υπαρχει ζητηση για παραμετροποιηση στο οχημα (customization που λενε και στο χωριο) ο καθε πελατης θελει το εσωτερικο και εξωτερικο οπως γουσταρει αυτος π.χ διχρωμιες, ειδικο πακετο εξοπλισμου (κοστος για το εργοστασιο)

Υπάρχει χρόνια αυτή η τάση και αντί για customization το λένε modification (ή tuning-αν περιλαμβάνει και μηχανικές τοποποιήσεις)...

2 ώρες πριν, merkon είπε

Για αναλυσε μου λιγο τι εννοεις...

Μάλλον οτι το Γαλάτσι έφτασε να είναι αναλογικά ακριβότερο από το Λονδίνο...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Απαντ. 194
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

αν ψηφιστει στο ευρωκοινωβουλιο τοτε δε θα εχουμε και πολλες επιλογες. εξαλλου η πωληση θα σταματησει, οχι η κυκλοφορια των συμβατικων αυτοκινητων. Μενει να δουμε το λομπυ των αυτοκινητοβιομηχανιων πως θα αντιδρασει. Εδω καναν νερα για το euro6 και τον ρυθμο υιοθετησης που ειχε προταθει

Δημοσ.
Μόλις τώρα, merkon είπε

Προσωπικα δε πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση η Ελλαδα να ειναι ετοιμη μεχρι το 2030 για να υποστηριξει τα ηλεκτρικα αυτοκινητα.
Δεν υπαρχει υποδομη, σταθμοι φορτισης κλπ και το πιο βασικο, δεν υπαρχει χρημα.

Μακαρι να διαψευτω.

ειπαμε να μιλαμε λογικα ....δεν ειναι πυρηνικο εργοστασιο ο σταθμος τροφοδοσιας ρευματος.......γιατι αν θυμαμαι καλα ετσι ελεγαν και για τα πρατηρια με αντλια αεριου το 2006 και μεσα

σε 1 χρονο τα μισα πρατηρια της Ελλαδας ειχαν αντλιες αεριου.

εκτος και αν εννοεις κατι αλλο με υποδομη γιατι τα πρατηρια ολα εχουν τριφασικο ρευμα  ετσι και αλλιως .....στο σπιτι παλι υπαρχει λυση για φορτιση αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα αφου ακομα δεν

εχουμε αγορασει ηλεκτρικο.....

παρεπιπτοντως πες ποσο εχει ενα μικρο σπιτι στη περιοχη που εισαι , ποσο ειναι το επιτοκιο δανεισμου για σπιτι και  τι σχεση ανταλλαγης εχει το ευρω -λιρα...

Δημοσ.

Σταθμοί φόρτισης θα γίνουν (αν και αμφιβάλλω ότι στο άμεσο μέλλον θα φτάσουν σε ευκολία το 5λεπτο γέμισμα με ορυκτά καύσιμα) το χρήμα δεν είναι το βασικό γιατί και οι τιμές των ηλεκτρικών θα πέσουν κάποια στιγμή σε πιο φυσιολογικά επίπεδα και θα υπάρχουν και περισσότερες επιλογές. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι όσοι δεν έχουν πάρκινγκ δεν μπορούν να έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κι αυτό δεν θα αλλάξει ούτε στα επόμενα 10 ούτε στα επόμενα 30 χρόνια.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, kostasbm είπε

ειπαμε να μιλαμε λογικα ....δεν ειναι πυρηνικο εργοστασιο ο σταθμος τροφοδοσιας ρευματος.......γιατι αν θυμαμαι καλα ετσι ελεγαν και για τα πρατηρια με αντλια αεριου το 2006 και μεσα

σε 1 χρονο τα μισα πρατηρια της Ελλαδας ειχαν αντλιες αεριου.

εκτος και αν εννοεις κατι αλλο με υποδομη γιατι τα πρατηρια ολα εχουν τριφασικο ρευμα  ετσι και αλλιως .....στο σπιτι παλι υπαρχει λυση για φορτιση αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα αφου ακομα δεν

εχουμε αγορασει ηλεκτρικο.....

παρεπιπτοντως πες ποσο εχει ενα μικρο σπιτι στη περιοχη που εισαι , ποσο ειναι το επιτοκιο δανεισμου για σπιτι και  τι σχεση ανταλλαγης εχει το ευρω -λιρα...

Στην Ευρωπη και στην Αμερικη πχ οπουδηποτε και αν σταματησεις σε ΣΕΑ στην εθνικη οδο, στα Motorways κλπ εχει tesla supercharger και ηλεκτρικους φορτιστες για τα υπολοιπα αυτοκινητα.
Το ιδιο ισχυει και για θεσεις σταθμευσης για ηλεκτρικα αυτοκινητα, δημοσιες θεσεις σταθμευσης για ηλεκτρικα αυτοκινητα μεσα στις πολεις, στα κατα τοπους εμπορικα κεντρα, σε εταιρειες κλπ.
Προσεγμενο και καλα συντηρημενο οδικο δικτυο, με σωστες διαγραμμισεις κλπ για να διαβαζει τον δρομο το συστημα της αυτονομης οδηγησης (τωρα το πηγα αλλου βεβαια αλλα καταλαβαινετε τι θελω να πω).
Στην Ελλαδα ποσα χρονια θα χρειαστουν για να γινει κατι τετοιο;

Μικρο σπιτι λεγοντας; Ποσα υπνοδωματια; Κλειστο γκαραζ ή θεση παρκινγκ; Καινουριο ή παλιο - τι χρονολογιας; 
Ενδεικτικα, μονοκατοικια κατασκευης 2015 4οροφη (γυρω στα 150τμ) με κλειστο γκαραζ και 1 εξτρα θεση παρκινγκ μπροστα, 4 υπνοδωματια, 4 μπανια και κηπο παιζει γυρω στις £200k λιρες.

Το επιτοκιο εχει να κανει με το ποση προκαταβολη θα δωσεις, ενδεικτικα με ενα 5% προκαταβολη συνηθως το επιτοκιο επαιζε γυρω στα 2.5% με 3% προ κορονοιου εποχη. Τωρα οι τραπεζες δεν δεχονται 5% προκαταβολη και τα επιτοκια εχουν μειωθει ακομα περισσοτερο απο οτι ακουω.
 

Επεξ/σία από merkon
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, merkon είπε

Μικρο σπιτι λεγοντας; Ποσα υπνοδωματια; Κλειστο γκαραζ ή θεση παρκινγκ; Καινουριο ή παλιο - τι χρονολογιας; 
Ενδεικτικα, μονοκατοικια κατασκευης 2015 4οροφη (γυρω στα 150τμ) με κλειστο γκαραζ και 1 εξτρα θεση παρκινγκ μπροστα, 4 υπνοδωματια, 4 μπανια και κηπο παιζει γυρω στις £200k λιρες.
 

τελείως οφφ τοπικ αλλα was zur hölle που λενε κι εδω. Αυστρια αυτη η οικοδομη, σχετικα κοντα σε μια πολη θελει κανα 500Κ!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

μιλαγα προσφατα στο αεροπλανο με Ελληνα που δουλευε στη ΤΟΥΟΤΑ στο r&d και μου ειπε καποια σημαντικα

1)το r&d για μηχανες καυσης εχει πεθανει ελαχιστοι πλεον δουλευουν εκει. Το ζουμι ειναι ηλεκτροκινητηρες/ecu/αλλα ηλεκτρονικα καλουδια που σημαινει και καλυτερο προσωπικο με καταρτιση (κοστος)

2)σε λιγο καιρο θα ξεχασουμε τα κουπε/3θυρα μιας και η ζητηση ειναι μειωμενη ολοι θελουν πρακτικοτητα (αλλο μια φθηνοτερη επιλογη το 3θυρο θα το ξεχασουμε)

3)Αντιθετα υπαρχει ζητηση για παραμετροποιηση στο οχημα (customization που λενε και στο χωριο) ο καθε πελατης θελει το εσωτερικο και εξωτερικο οπως γουσταρει αυτος π.χ διχρωμιες, ειδικο πακετο εξοπλισμου (κοστος για το εργοστασιο)

Αυτό που ξέχασε (ή δεν ήξερε) να σε πει ότι:

4) Όλοι στην βιομηχανία πάνε προς modular πακέτα ως service, αλά BMW και tesla. Με μηνιαίο δηλαδή κόστος/ενοικίαση κάποιου έξτρα λογιστικού πακέτου (π.χ. infontainment+, έξτρα χαρτογράφηση engine ECU για καλύτερες επιδόσεις, επιπέδου 5 αυτονομία αλά tesla FSD). Όπως γίνεται δηλαδή εδώ και 15-20 χρόνια στα επαγγελματικά οχήματα. 

Πάντως όντως οι θέσεις για μηχανικούς βενζικινητήρων/ντίζελ μειώθηκαν πολύ. Δυο φιλαράκια με τέτοιες θέσεις/ειδίκευση, χρόνια σε βιομηχανίες της Γερμανίας και αμφότεροι πήραν πόδι λόγω στροφής στον εξηλεκτρισμό και πρόσληψη αντίστοιχων μηχανικών και κυρίως IT-SW engineers.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, LongTom είπε

Αυτό που ξέχασε (ή δεν ήξερε) να σε πει ότι:

4) Όλοι στην βιομηχανία πάνε προς modular πακέτα ως service, αλά BMW και tesla. Με μηνιαίο δηλαδή κόστος/ενοικίαση κάποιου έξτρα λογιστικού πακέτου (π.χ. infontainment+, έξτρα χαρτογράφηση engine ECU για καλύτερες επιδόσεις, επιπέδου 5 αυτονομία αλά tesla FSD). Όπως γίνεται δηλαδή εδώ και 15-20 χρόνια στα επαγγελματικά οχήματα. 

Πάντως όντως οι θέσεις για μηχανικούς βενζικινητήρων/ντίζελ μειώθηκαν πολύ. Δυο φιλαράκια με τέτοιες θέσεις/ειδίκευση, χρόνια σε βιομηχανίες της Γερμανίας και αμφότεροι πήραν πόδι λόγω στροφής στον εξηλεκτρισμό και πρόσληψη αντίστοιχων μηχανικών και κυρίως IT-SW engineers.

Tesla FSD ειναι lvl 3, οχι 5... Κατα τα αλλα εχεις απολυτο δικαιο, οτι οι εταιριες γυρνανε σε subscription based services, και προσπαθουν να ανεβασουν τα εσοδα σε αυτους τους τομεις. Λογικο να χαθουνε θεσεις στην παραγωγη, αφου απο 1400 κομματια, ενας ηλεκτροκινητηρας πεφτει στα 200. 

Όπως όμως συμβαίνει συνηθως, αυτές οι θέσεις αντικαθίστανται από highly skilled θεσεις, σε ηλεκτροκινηση και SW engineers.

Επεξ/σία από Papakaliati
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, merkon είπε

Στην Ευρωπη και στην Αμερικη πχ οπουδηποτε και αν σταματησεις σε ΣΕΑ στην εθνικη οδο, στα Motorways κλπ εχει tesla supercharger και ηλεκτρικους φορτιστες για τα υπολοιπα αυτοκινητα.
Το ιδιο ισχυει και για θεσεις σταθμευσης για ηλεκτρικα αυτοκινητα, δημοσιες θεσεις σταθμευσης για ηλεκτρικα αυτοκινητα μεσα στις πολεις, στα κατα τοπους εμπορικα κεντρα, σε εταιρειες κλπ.
Προσεγμενο και καλα συντηρημενο οδικο δικτυο, με σωστες διαγραμμισεις κλπ για να διαβαζει τον δρομο το συστημα της αυτονομης οδηγησης (τωρα το πηγα αλλου βεβαια αλλα καταλαβαινετε τι θελω να πω).
Στην Ελλαδα ποσα χρονια θα χρειαστουν για να γινει κατι τετοιο;


 

οι σταθμοι φορτισης δεν χρειαζονται ολα αυτα που μου λες για διαγραμμισεις,αυτονομη οδηγηση και συντηρημενους δρομους που στην Ελλαδα, εστω και αργα εχει ενα εθνικο δικτυο 

αξιοπρεπες,το επαρχιακο δικτυο εχει θεματα και δυσκολα θα γινει επιπεδου εθνικων οδων

τωρα  πιστευεις οτι θα εισαγουμε και θα πουλαμε ηλεκτρικα αυτοκινητα χωρις να υπαρχει τροπος να τα φορτισουμε ???στην Αγγλια η ΤΕΣΛΑ πουλαει απο το 2014 αν δε κανω λαθος και αν

θυμαμαι καλα και κει ειχαν θεματα με τους σταθμους φορτισης που ηταν λιγοι ασχετα αν τωρα γεμισε ο τοπος αφου γεμισε ο τοπος ηλεκτρικα

μην τα ισοπεδωνουμε ολα.......

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kostasbm είπε

οι σταθμοι φορτισης δεν χρειαζονται ολα αυτα που μου λες για διαγραμμισεις,αυτονομη οδηγηση και συντηρημενους δρομους που στην Ελλαδα, εστω και αργα εχει ενα εθνικο δικτυο 

αξιοπρεπες,το επαρχιακο δικτυο εχει θεματα και δυσκολα θα γινει επιπεδου εθνικων οδων

τωρα  πιστευεις οτι θα εισαγουμε και θα πουλαμε ηλεκτρικα αυτοκινητα χωρις να υπαρχει τροπος να τα φορτισουμε ???στην Αγγλια η ΤΕΣΛΑ πουλαει απο το 2014 αν δε κανω λαθος και αν

θυμαμαι καλα και κει ειχαν θεματα με τους σταθμους φορτισης που ηταν λιγοι ασχετα αν τωρα γεμισε ο τοπος αφου γεμισε ο τοπος ηλεκτρικα

μην τα ισοπεδωνουμε ολα.......

 

Σας διαφεύγει ολων μια μικρη λεπτομέρεια οι χωρες που προωθούν και αναπτύσσουν τέτοιες τεχνολογίες εχουν πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. εδω ανάβουμε πεντε κλιματιστικά το καλοκαίρι και κινδυνεύει το εθνικό δίκτυο διανομής

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Tesla FSD ειναι lvl 3, οχι 5... Κατα τα αλλα εχεις απολυτο δικαιο, οτι οι εταιριες γυρνανε σε subscription based services, και προσπαθουν να ανεβασουν τα εσοδα σε αυτους τους τομεις. Λογικο να χαθουνε θεσεις στην παραγωγη, αφου απο 1400 κομματια, ενας ηλεκτροκινητηρας πεφτει στα 200. 

Όπως όμως συμβαίνει συνηθως, αυτές οι θέσεις αντικαθίστανται από highly skilled θεσεις, σε ηλεκτροκινηση και SW engineers.

Εάν αναφερόμαστε στην beta, θα διαφωνήσω.
Παρά οποιαδήποτε επίσημη κατανομή/χαρακτηρισμό, το λογισμικό είναι ήδη σχεδόν επίπεδο 5. Πάει αυτόνομα από το Α στο Β δίχως (ή σχεδόν δίχως) άλλη παρέμβαση από τον οδηγό. Εάν δεις κάποια από τα τελευταία βίντεα, είναι προφανές ότι λείπει μόνο η έγκριση.
|

Για τα λοιπά, η κατάσταση είναι κακή για πολλούς. Πολλές θέσεις έχουν χαθεί και περισσότερες θα χαθούν στο άμεσο μέλλον. Από ότι βλέπω θα ανοίξουν πολύ λιγότερες.
Εφόσον πολλοί OEM ξέρουν πολύ καλά ότι θα είναι φτηνότερο και γρηγορότερο απλά να πάρουν off-the-self λογισμικό/HW και να το προσαρμόσουν.
Πάρα να προσλάβουν ειδικευμένους και να χτίσουν από το μηδέν (ή σχεδόν) backend-frontend για τις υπηρεσίες τους. 
Ξέρουν καλά ότι ένα πράγμα που θα κρίνει την βιωσιμότητα και το market share μελλοντικά είναι το λογισμικό και οι υπηρεσίες που θα προσφέρουν με το αμάξι.
 

10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Σας διαφεύγει ολων μια μικρη λεπτομέρεια οι χωρες που προωθούν και αναπτύσσουν τέτοιες τεχνολογίες εχουν πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. εδω ανάβουμε πεντε κλιματιστικά το καλοκαίρι και κινδυνεύει το εθνικό δίκτυο διανομής

Κοίτα τα δίκτυα πρέπει και θα ενισχυθούν.
Μάλλον κάποια πιο ευρεία εφαρμογή του ήδη υπάρχοντος πανευρωπαϊκού δικτύου με καλύτερες/smarter ενώσεις. 
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, LongTom είπε

Εάν αναφερόμαστε στην beta, θα διαφωνήσω.
Παρά οποιαδήποτε επίσημη κατανομή/χαρακτηρισμό, το λογισμικό είναι ήδη σχεδόν επίπεδο 5. Πάει αυτόνομα από το Α στο Β δίχως (ή σχεδόν δίχως) άλλη παρέμβαση από τον οδηγό. Εάν δεις κάποια από τα τελευταία βίντεα, είναι προφανές ότι λείπει μόνο η έγκριση.
|

Για τα λοιπά, η κατάσταση είναι κακή για πολλούς. Πολλές θέσεις έχουν χαθεί και περισσότερες θα χαθούν στο άμεσο μέλλον. Από ότι βλέπω θα ανοίξουν πολύ λιγότερες.
Εφόσον πολλοί OEM ξέρουν πολύ καλά ότι θα είναι φτηνότερο και γρηγορότερο απλά να πάρουν off-the-self λογισμικό/HW και να το προσαρμόσουν.
Πάρα να προσλάβουν ειδικευμένους και να χτίσουν από το μηδέν (ή σχεδόν) backend-frontend για τις υπηρεσίες τους. 
Ξέρουν καλά ότι ένα πράγμα που θα κρίνει την βιωσιμότητα και το market share μελλοντικά είναι το λογισμικό και οι υπηρεσίες που θα προσφέρουν με το αμάξι.

Χμ δεν πάει έτσι. Η τάση είναι όλο το development που ητανε μεχρι τωρα outsources, να ερθει in-house. Αυτο σημαινει θεσεις εργασιας. To outsourcing που δουλευει ολα αυτα τα χρονια, δεν δουλευει πλεον. Ειναι πολυ ακριβο, και καθολου ευελικτο. Το να εχεις παντα την τεχνογνωσια σε τριτες εταιριες, κοστιζει πολλη ακριβα καθε 5 χρονια, οταν πρεπει να βγαλεις το καινουργιο κοντρολερ. Ασε που δεν μπορεις με αυτον τον τροπο να υποστηριξεις το οβερ the air update που απαιτειται. Προφανως η συγκεκριμενη περιοδο ειναι αρκετα μεταβατικη, δεν μπορεις να πουλας ευκολα αμαξια οταν ο κοσμος ειναι κλεισμενος σπιτι. 

Και το FSD είναι λεβελ 3. Άμα δεν είσαι σε ετοιμότητα, τράκαρες στα 10 λεπτά. Αυτό δεν είναι προφανώς level 5. Level 5 ειναι κοιμαμαι, και οταν ξυπναω εχω φτασει. Οχι στον αλλο κοσμο, αλλα στον προορισμο μου.

https://syncedreview.com/2020/10/28/tesla-rolls-out-full-self-driving-beta-critics-apply-the-brakes/

Επεξ/σία από Papakaliati
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Χμ δεν πάει έτσι. Η τάση είναι όλο το development που ητανε μεχρι τωρα outsources, να ερθει in-house. Αυτο σημαινει θεσεις εργασιας. To outsourcing που δουλευει ολα αυτα τα χρονια, δεν δουλευει πλεον. Ειναι πολυ ακριβο, και καθολου ευελικτο. Το να εχεις παντα την τεχνογνωσια σε τριτες εταιριες, κοστιζει πολλη ακριβα καθε 5 χρονια, οταν πρεπει να βγαλεις το καινουργιο κοντρολερ. Ασε που δεν μπορεις με αυτον τον τροπο να υποστηριξεις το οβερ the air update που απαιτειται. Προφανως η συγκεκριμενη περιοδο ειναι αρκετα μεταβατικη, δεν μπορεις να πουλας ευκολα αμαξια οταν ο κοσμος ειναι κλεισμενος σπιτι. 

Και το FSD είναι λεβελ 3. Άμα δεν είσαι σε ετοιμότητα, τράκαρες στα 10 λεπτά. Αυτό δεν είναι προφανώς level 5. Level 5 ειναι κοιμαμαι, και οταν ξυπναω εχω φτασει. Οχι στον αλλο κοσμο, αλλα στον προορισμο μου.

Η τάση όντως είναι επιστροφή από το outsourcing σε τρίτες χώρες, αλλά αυτό το είδα περισσότερο σε εταιρίες που δεν είναι τόσο στην συγκεκριμένη βιομηχανία
Οι OEM πάνε σε μικρότερες, πιο ευέλικτες εταιρικές υπο-ομάδες σε ανατολικοευρωπαϊκες πόλεις. Κάποιες στους ομίλους, κάποιες απλά third-party. 
Δυστυχώς το λογισμικό είναι κάτι που πολλοί OEM δεν κατέχουν, για αυτό δεν βλέπω να αλλάξει τόσο σε in-house όσο άλλοι τομείς.

Όσον αφορά το FSD, είναι beta, δεν είναι τελικό προϊόν. Αναφέρω αυτά που αναφέρω βάσει αυτά που είδα. Σε λιγότερο από 3 εβδομάδες το σύστημα πάει για χλμ ολόκληρα δίχως επιτήρηση σε πόλεις, με κίνηση και με αντίξοες συνθήκες. 
Πιστεύω ότι σε 6-12 μήνες θα είναι ουσιαστικά επίπεδο 5.
Τώρα όπως λες και εσύ, για να εγκριθεί πρέπει να αποδειχτεί ότι είναι παντού και πάντα αξιόπιστο. Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Επεξ/σία από LongTom
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

ειπαμε να μιλαμε λογικα ....δεν ειναι πυρηνικο εργοστασιο ο σταθμος τροφοδοσιας ρευματος.......γιατι αν θυμαμαι καλα ετσι ελεγαν και για τα πρατηρια με αντλια αεριου το 2006 και μεσα

σε 1 χρονο τα μισα πρατηρια της Ελλαδας ειχαν αντλιες αεριου.

εκτος και αν εννοεις κατι αλλο με υποδομη γιατι τα πρατηρια ολα εχουν τριφασικο ρευμα  ετσι και αλλιως .....στο σπιτι παλι υπαρχει λυση για φορτιση αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα αφου ακομα δεν

εχουμε αγορασει ηλεκτρικο.....

Αυτό στα bold δεν ισχύει, ούτε καν σήμερα δεν έχουν τα μισά πρατήρια της Ελλάδας autogas (1 στα 5 έχει), πόσο μάλλον το 2007...

Επίσης δεν έχει καμία σχέση η δαπάνη ενός βενζινάδικου για ταχυφορτιστές σε σχέση με τη δαπάνη για LPG, κάθε ταχυφορτιστής (φόρτιση με τουλάχιστον 50KW) κοστίζει 30-40k€, και φυσικά οι "απλές" τριφασικές παροχές που έχουν ήδη τα βενζινάδικα δεν φτάνουν ούτε για αστείο.

Και κάτι άλλο, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων φορτίζουν κυρίως στο σπίτι, σε κανα ταξίδι μόνο θα φορτίσουν σε βενζινάδικο, σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με LPG που μόνο σε βενζινάδικο μπορούν να ανεφοδιαστούν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, LongTom είπε

Η τάση όντως είναι επιστροφή από το outsourcing σε τρίτες χώρες, αλλά αυτό το είδα περισσότερο σε εταιρίες που δεν είναι τόσο στην συγκεκριμένη βιομηχανία
Οι OEM πάνε σε μικρότερες, πιο ευέλικτες εταιρικές υπο-ομάδες σε ανατολικοευρωπαϊκες πόλεις. Κάποιες στους ομίλους, κάποιες απλά third-party. 
Δυστυχώς το λογισμικό είναι κάτι που πολλοί OEM δεν κατέχουν, για αυτό δεν βλέπω να αλλάξει τόσο σε in-house όσο άλλοι τομείς.

Και πάλι θα διαφωνήσω. Το outsourcing ποτε ειχε παει σε τριτες χωρες τυπου Ινδια (μιλαω για το development παντα, οχι για τα IT operations). Και πλεον το φερνουν ολο τελειως In-house, εσωτερικα στο RD τμημας τους. Μιλαω μονο για τις Γερμανικες εταιριες, δεν μπορω να γνωριζω φυσικα για ολες. Αλλα οτι αναφερω δεν αποτελει προσωπικη μου αποψη, αλλα γεγονος. 

Επεξ/σία από Papakaliati

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...