Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα περί εκμετάλλευσης μόνο στην περίπτωση εμπόρου ήταν δικός σου ισχυρισμός, όχι δικός μου.

Και πήρες την απάντηση σου. Έμπορος = εκμετάλλευση γιατί διαμορφώνει τιμές. Ιδιώτης = όχι γιατί είναι απλώς μια μονάδα ασήμαντης δυναμικής διαμόρφωσης τιμών. 

  • Απαντ. 194
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Και πήρες την απάντηση σου. Έμπορος = εκμετάλλευση γιατί διαμορφώνει τιμές. Ιδιώτης = όχι γιατί είναι απλώς μια μονάδα ασήμαντης δυναμικής διαμόρφωσης τιμών. 

Δεν βγάζουν κανένα νόημα αυτά που γράφεις, ένα yaris (μια και σ αρέσει το συγκεκριμένο παράδειγμα) την ίδια ικανότητα διαμόρφωσης τιμών έχει, άσχετα αν είναι στα χέρια εμπόρου ή ιδιώτη.

Δημοσ.

Και ο έμπορος και ο ιδιώτης βάζει ότι τιμή θέλει. Αν πουλήσει καλώς. Ελεύθερη αγορά , νόμος της ζήτησης και της προσφοράς. Το πως καθορίζεται , κάποτε κοιτούσαμε τους πίνακες του AutoTriti. Σήμερα είναι πιο φλου. Αφού μπορούν οι έμποροι να πιέσουν τις τιμές , το εκμεταλλεύεται και ο ιδιώτης, και μετά πιο πάνω οι έμποροι και ούτως καθεξής. Εδώ αγοράζεις στη Θεσσαλονίκη με 5.000 ευρώ yaris και το πουλάς Κρήτη με 9.000. Αφού στην Κρήτη πουλιέται στα 9.000 ευρώ , ο καθένας κοιτάει την τσέπη του , το θέλει , θα το πάρει. Αν σταματήσει ο κόσμος να αγοράζει μοντέλα προ του 2012 ( λέμε τώρα ) θα κάτσει η αγορά και θα πέσουν οι τιμές , έλα όμως που πουλάνε ακόμα και με τιμές κοντά σε τιμή αγοράς πριν 10 χρόνια. Είδα πωλητήριο σε Atos 6.500 ευρώ ... κάποιος θα βρεθεί και θα το πάρει. 

  • Like 2
Δημοσ.

Nα ληφθεί υπόψη στην αυξητική τάση τιμών των μεταχειρισμένων, ότι με την πρόσφατη νομοθεσία που θέσπισε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, οι εισαγωγές ακόμη και Euro 5 οχημάτων (που δεν είναι και ρυπογόνα) πρακτικά απαγορεύονται λόγω πολλών επιβαρύνσεων. Άρα εφόσον πλέον έχει λείψει ο εξισορροπητικός παράγοντας των εισαγόμενων μτχ. (με όλα τα στραβά που είχαν με υπαιτιότητα των ασυνείδητων και απατεώνων μαντράδων) οι τιμές των λίγων "εγχώριων" μτχ. είναι αναμενόμενο να έχουν πάρει την ανηφόρα. Εννοείται χαμένος ο νεοέλληνας των μνημονίων που πλέον ούτε "αξιοπρεπές" μτχ. δεν μπορεί να ονειρεύεται και του μένει κανά σαράβαλο να κουτσομετακινείται όπως όπως.

  • Like 2
Δημοσ.

αν και συμφωνω οτι η την τιμη των αυτοκινητων ειναι υψηλη και μετα την κριση, τωρα με τη μειωση παραγωγης, ρωτησα υπαλληλο ανταλλακτικων πριν το 1992 αν αυξηθει περισσοτερο και μου ειπε οτι λογω ανταγωνισμου δεν θα αυξηθει τοσο η τιμη οσο τα ανταλλακτικα

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, kostasathv είπε

αν και συμφωνω οτι η την τιμη των αυτοκινητων ειναι υψηλη και μετα την κριση, τωρα με τη μειωση παραγωγης, ρωτησα υπαλληλο ανταλλακτικων πριν το 1992 αν αυξηθει περισσοτερο και μου ειπε οτι λογω ανταγωνισμου δεν θα αυξηθει τοσο η τιμη οσο τα ανταλλακτικα

πριν το 1992 ; Να προετοιμαστώ για διαγώνισμα στην Ιστορία , το 1992 είχα πάρει 9 , καιρός να το κάνω 10.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

πριν το 1992 ; Να προετοιμαστώ για διαγώνισμα στην Ιστορία , το 1992 είχα πάρει 9 , καιρός να το κάνω 10.

Μάλλον εννοούσε ότι ο τυπάς ήταν υπάλληλος στα ανταλλακτικά από τότε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον εννοούσε ότι ο τυπάς ήταν υπάλληλος στα ανταλλακτικά από τότε.

Ο λαος απαιτεί να μας πει τι εννοεί ( σε ρυθμό συνθήματος )

Δημοσ.
Στις 19/11/2020 στις 2:47 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Μου κανει εντυπωση οι τιμες των αυτοκινητων στην σημερινη εποχη, το 2005 ο πατερας μου αγορασε ενα xsara τετραετιας με 60.00 χιλιομετρα  στα 7.500 ευρω ,μιλαμε για αλλες εποχες και αλλους μισθους,παρολα αυτα βλεπω οτι οι τιμες στα αυτοκινητα να ειναι συγκριτικα πολυ παρομοιες με εκεινες ,θεωρειται το ιδιο ?Ποιος ο λογος που παραμενουν τα αμαξια τοσο ακριβα?

Είμαστε στο ευρω και δεν υπάρχει πληθωρισμός

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GreekStatistic είπε

Είμαστε στο ευρω και δεν υπάρχει πληθωρισμός

Θα πρέπει να μας το εξηγήσεις αυτό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, KoreanW είπε

εγώ έχω την υποψία ότ αλλού το πάει το σχόλιο
για άλλη μια φορά... 

Καλά κατάλαβες....😂😂😂 

Ο υπάλληλος δουλεύει στην αντιπροσωπεία αυτή από το 92 εννοούσα. Μου είπε το γνωστό μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2040 οπότε θα γίνουν αντικαταστάσεις μοντέλων και μάλλον θα στραφούν πιο σύντομα στον ηλεκτρισμό όπως φαίνεται. 

Σβήστηκε για μια ακόμα φορά ανάρτηση μου που αντέγραψα από το γνωστό σάιτ για την αξιοπιστία οχηματων για κάποιον που βγήκε ο οικογενειακός του προϋπολογισμός εκτός λόγω βλαβών. Οπότε όποιος τα έχει παίρνει ότι θέλει και αν βγάλει ζημιές το αντικαθιστά και τελειώνει. Προσοχή απλά προτείνω στους μη έχοντες να εξετάσουν καλά τι θα αγοράσουν. Στα νέα αυτοκίνητα έχουν ρίξει την αντοχή των υλικών ,αφού τιμή δεν αυξάνεται λόγω ανταγωνισμού και σε περιμένουν στη λήξη της εγγύησης με τιμές ανταλλακτικών στο θεό για να βγουν οι ζημιές από τις πωλήσεις

 

Επεξ/σία από kostasathv
Δημοσ.
5 minutes ago, kostasathv said:

Καλά κατάλαβες....😂😂😂 

Δεν είμαι τόσο μεγάλος για να δουλεύω πριν το 92! Μου είπε το γνωστό μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2040 οπότε θα γίνουν αντικαταστάσεις μοντέλων και μάλλον θα στραφούν πιο σύντομα στον ηλεκτρισμό όπως φαίνεται. 

Σβήστηκε για μια ακόμα φορά ανάρτηση μου που αντέγραψα από το γνωστό σάιτ για την αξιοπιστία οχηματων για κάποιον που βγήκε ο οικογενειακός του προϋπολογισμός εκτός λόγω βλαβών. Οπότε όποιος τα έχει παίρνει ότι θέλει και αν βγάλει ζημιές το αντικαθιστά και τελειώνει. Προσοχή απλά προτείνω στους μη έχοντες να εξετάσουν καλά τι θα αγοράσουν. Στα νέα αυτοκίνητα έχουν ρίξει την αντοχή των υλικών ,αφού τιμή δεν αυξάνεται λόγω ανταγωνισμού και σε περιμένουν στη λήξη της εγγύησης με τιμές ανταλλακτικών στο θεό για να βγουν οι ζημιές από τις πωλήσεις

 

ξέρω να καταλαβαίνω τις προθέσεις των άλλων, αλλά φαίνεται δεν είμαι κι ο μόνος...

θα σου πω ότι χρησιμοποιείς έως και προσβλητικούς χαρκατηρισμούς και αγγίζεις τα όρια του τρολαρίσματος επαναλαμβάνοντας ποσταρίσματα σε διαφορετικά τόπικ

κατά τα λοιπά , δε σβήστηκε αυτό που έγραψες μόνο, αλλά κι απαντήσεις που πήρες ανάμεσα στις οποίες κι η δική μου

αυτό που αντιγράφεις μονότονα σχεδόν από site
είναι και ανακριβές στο βαθμό που δεν ιεραρχεί κατά σειρά τις αντίστοιχες εγγυήσεις
αλλά τελικά δεν έχει ούτε σχέση με τον τρόπο που το ερμηνεύεις αυθαίρετα:
πρώτα παρεξηγείς την έννοια της εγγύησης με τις εμπορικές πολιτικές,
έπειτα παρεξηείς την έννοια της εγγύησης με την αξιοπιστία
και παρεξηγείς την έννοια της εγγύησης την ίδια (εργοστασιακή-ασφαλιστική, ολική-μερική, επέκταση κλπ)

και για να σου δώσω να καταλάβεις πόσο λάθος έχεις,
δεν είναι διαφορετική η αξιοπιστία του ίδιου ακόμα αυτοκινήτου
που η εισαγωγική το λανσάρει σε μια χώρα και σε άλλη με άλλοτε άλλη στάνταρ εγγύηση
και το κόστος το ενσωματώνει ή όχι στην τιμή

και στο τέλος,τί σε αφορά να μισείς τα αυτοκίνητα των άλλων;
να χαίρεσαι την επιλογή σου και καλή καρδιά

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasathv είπε

Καλά κατάλαβες....😂😂😂 

Δεν είμαι τόσο μεγάλος για να δουλεύω πριν το 92! Μου είπε το γνωστό μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2040 οπότε θα γίνουν αντικαταστάσεις μοντέλων και μάλλον θα στραφούν πιο σύντομα στον ηλεκτρισμό όπως φαίνεται. 

Σβήστηκε για μια ακόμα φορά ανάρτηση μου που αντέγραψα από το γνωστό σάιτ για την αξιοπιστία οχηματων για κάποιον που βγήκε ο οικογενειακός του προϋπολογισμός εκτός λόγω βλαβών. Οπότε όποιος τα έχει παίρνει ότι θέλει και αν βγάλει ζημιές το αντικαθιστά και τελειώνει. Προσοχή απλά προτείνω στους μη έχοντες να εξετάσουν καλά τι θα αγοράσουν. Στα νέα αυτοκίνητα έχουν ρίξει την αντοχή των υλικών ,αφού τιμή δεν αυξάνεται λόγω ανταγωνισμού και σε περιμένουν στη λήξη της εγγύησης με τιμές ανταλλακτικών στο θεό για να βγουν οι ζημιές από τις πωλήσεις

 

Πλάνο για την κατάργηση των θερμικών μοτέρ ζητούν 9 χώρες (autotriti.gr)

για το 2025 ετοιμάζονται να σταματήσουν την εισαγωγή ΚΕΚ ... το 2030 τέλος στη Μεγάλη Βρετανία

Τα ανταλλακτικά θα αυξηθούν οι τιμές γιατί έχει κόστος αποθήκευσης και όχι γιατί πιέζουν προς άλλη κατεύθυνση.

Σε γενικές γραμμές υπάρχουν ποσοστά επί των πωλήσεων που βγήκαν ζημιάρικα , είναι περίπου στο 7% για όλες τις μάρκες , άλλες περισσότερο , άλλες λιγότερο. Ορισμένες ζημιές που ξεπέρασαν το σύνολο των 15% των πωλήσεων , επισκευάστηκαν από τις μητρικές εταιρίες.  Μάλιστα υπάρχουν μια σειρά κινητήρων στην φαουβέ που έβγαλαν μεγάλη κατανάλωση λαδιού και σπασμένα αυτόματα κιβώτια. Σε γενικές γραμμές όμως , τα πρόσφατα αυτοκίνητα βγάζουν πολύ λιγότερες ζημιές σε σχέση με παλιότερα αυτοκίνητα. Επίσης δεν έχω ακούσει για τα Ιταλικά να βγάζουν περισσότερα θέματα την τελευταία δεκαετία σε σχέση με τα υπόλοιπα. Εχει μείνει σε αρκετούς η εντύπωση "σάπια" κάτι που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα του 80 , απλά έτυχε τα ιταλικά να σαπίζουν στην δεκαετία , ενώ τα  άλλα στην 15ετια. Δεν ιφίσταται κάτι τέτοιο σήμερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάρκετινγκ η Σκόντα με δύο χρόνια και η κια με εφτά. Γιατί δεν ακολουθεί την Μερσεντές που το έκανε πέντε; Γιατί πουλάει.

Δείτε στην γειτονιά σας τι γίνεται. Δες συνεργεία και πλήθος αυτοκινήτων είναι αντιστρόφως ανάλογο από το ποια εταιρεία είναι πρώτη σε πωλήσεις μόνιμα στην Ελλάδα. Επίσης δείχνει ότι πάνε χέρι χέρι με τις εγγυήσεις που δίνουν. Για να μην αναφέρουμε την συνέχεια στα χρόνια η τις δεκαετίες!Οι εικόνες αυτές δείχνουν την πραγματικότητα,τα άλλα για μάρκετινγκ και αν η Τουοτα δίνει τρία χρόνια στην Αμερική πχ και έξι εδώ άρα δεν σημαίνει κάτι είναι να είχαμε να λέγαμε

Επεξ/σία από kostasathv

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...