Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχοντας οδηγησει ΤΤ/ΤΤS: σκαλες ανωτερη σε εξοπλισμο και αισθηση το s ενω γενικα ειναι καλυτερα στη μεταπωληση. Φανταζομαι ξερεις οτι πισω ο χωρος ειναι σχεδον διακοσμητικος (εκτος αν θες να βαλεις καποιον/α που μισεις να καθισει σε ταξιδι)

Εγω θα σου ελεγα να δεις και s4 γιατι κατα την αποψη μου ειναι πιο νεανικο σε design αλλα και οδηγηση σε σχεση με το μεγαλυτερο s5 ενω εχουν λιγες διαφορες στον εξοπλισμο (πολυτελειας)...

Προσωπικη αποψη οτι τα εσωτερικα στις λιμουζινες της audi ειναι πολυ καλυτερο απο τα ΤΤ (προσφερουν βεβαια design αλλα πλεον τα εχει μαθει ο κοσμος)

Ισχυει αυτο που γραφτηκε οτι πολυ σπανια εχω ακουσει ή εχω δει ΤΤ που να οδηγηθηκε νορμαλ ή με λιγα χλμ γιατι κακα τα ψεματα ειναι ενα αυτοκινητο διασκεδασης

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν. Ξέχασα να επισημάνω ότι ψάχνω κάτι με ταβάνι τα 2.000cc. Επίσης θέλω κάτι που να έχει μια Α πολυτέλεια συν το γκαζακι του οπότε νομίζω ότι γερμανικά είναι μονόδρομος. Επιπλέον βελτιώνονται εύκολα γιατί ότι πάρω δεν θα μπορέσω να αντισταθώ σε ένα ΦΠΕ.

Πρακτικά χώρους δεν χρειάζομαι ιδιαίτερους γι'αυτό και είχα πρώτη επιλογή το ΤΤ το κουπέ όχι το κάμπριο. Περιορίζεται βέβαια σε 2 επιβάτες αλλά αν βάλεις και τα 2 πίσω καθίσματα σαν αποθηκευτικό χώρο μαζί με το Πορτ μπαγκαζ είναι μια χαρά.

Το i30N το κοιτούσα και εγώ, έχω δει και πάρα πολλά review αλλά μου μοιάζει με ένα ταπεινό a3 στο σουλουπι και ξεφεύγει από το budget μου. Επίσης το εσωτερικό είναι αρκετά πρόχειρο.

Το a5 το διπορτο ωραίο αμαξι αλλά μαούνα ρε παιδί μου 😂 συν ότι μου βγάζει το εσωτερικό του κάτι πιο μεγαλιστικο, ίσως να μπορούσα να με φανταστώ σε καμιά δεκαριά χρόνια. Πάντως παραμενει μια επιλογή

S5 που αναφέρθηκε δυστυχώς πολλά τα τεκμήρια/τέλη κλπ λόγο 4.200cc

Καλή η πρόταση του 220 θα τα ψάξω λίγο παραπάνω τα bmw.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 2
Δημοσ.

Μέχρι πόσα χρήματα ψάχνεις;

Επίσης ότι πάρεις,καλό θα είναι να είναι εντελώς μαμά,και στο μοτέρ και στα υπόλοιπα,όπως ζάντες,εξάτμιση,ανάρτηση κλπ.

Δημοσ.

Θα σου ελεγα cupra που εχει καλο γκαζι και 350ζει στο 2ο σταδιο αλλα μεσα ειναι τελειως αδιαφορο. Δεν πιστευω οτι τα 8J TT ειναι σπασμενα. Θα βρεις πολλα βολταδικα. Να μου ελεγες τα 8Ν να σου πω ναι, ειναι σκισμενα μεχρι εκει που δεν παει.

Ετσι οπως το βλεπω, ειχες το πιο πολυτελες σπορταδικο της vw, αρα αφου θες Γερμανικη ανεση και πολυτελεια συν γκαζι, και για να κανεις αναβαθμιση απο αυτο που ειχες, πας σε Audi αναγκαστικα.

Οντως το S3 πολυ αδιαφορο εξωτερικα, ισως κοιταξεις το Α3 sportsback. Στα ματια μου φαινεται καπως πιο ενδιαφερον. 

Καποιο Golf ισως; Αν το θεωρεις σπορτ. Και παλι υποβαθμιση ειναι σε σχεση με Scirocco. 

Ειχες το 265ρι; Τοτε αν θες παρομοιο γκαζι απο την 1η στιγμη βλεπεις S3 ή αν θες πιο lifestyle αμαξι βλεπεις TT με την σκεψη οτι το πας αμεσως για ΦΠΕ καθως 65 αλογα λιγοτερα σε βαρυτερο-νομιζω σασι θα σου κακοφανει.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν. Ξέχασα να επισημάνω ότι ψάχνω κάτι με ταβάνι τα 2.000cc. Επίσης θέλω κάτι που να έχει μια Α πολυτέλεια συν το γκαζακι του οπότε νομίζω ότι γερμανικά είναι μονόδρομος. Επιπλέον βελτιώνονται εύκολα γιατί ότι πάρω δεν θα μπορέσω να αντισταθώ σε ένα ΦΠΕ.

Πρακτικά χώρους δεν χρειάζομαι ιδιαίτερους γι'αυτό και είχα πρώτη επιλογή το ΤΤ το κουπέ όχι το κάμπριο. Περιορίζεται βέβαια σε 2 επιβάτες αλλά αν βάλεις και τα 2 πίσω καθίσματα σαν αποθηκευτικό χώρο μαζί με το Πορτ μπαγκαζ είναι μια χαρά.

Το i30N το κοιτούσα και εγώ, έχω δει και πάρα πολλά review αλλά μου μοιάζει με ένα ταπεινό a3 στο σουλουπι και ξεφεύγει από το budget μου. Επίσης το εσωτερικό είναι αρκετά πρόχειρο.

Το a5 το διπορτο ωραίο αμαξι αλλά μαούνα ρε παιδί μου 😂 συν ότι μου βγάζει το εσωτερικό του κάτι πιο μεγαλιστικο, ίσως να μπορούσα να με φανταστώ σε καμιά δεκαριά χρόνια. Πάντως παραμενει μια επιλογή

S5 που αναφέρθηκε δυστυχώς πολλά τα τεκμήρια/τέλη κλπ λόγο 4.200cc

Καλή η πρόταση του 220 θα τα ψάξω λίγο παραπάνω τα bmw.

Αντί για μεταχ δεκαετίας πάντως έχεις σκεφτεί σε καινουργιο?

Με λίγα παραπάνω παιρνεις ένα φιέστα st που είναι και πανέμορφο και δυνατό και πρακτικό. Άλλη κατηγορία βέβαια αλλά σε καινούργια είναι από τα λίγα που μου κάνουν κλικ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Μέχρι πόσα χρήματα ψάχνεις;

Επίσης ότι πάρεις,καλό θα είναι να είναι εντελώς μαμά,και στο μοτέρ και στα υπόλοιπα,όπως ζάντες,εξάτμιση,ανάρτηση κλπ.

20.000€ έχω βάλει ταβάνι. Κυρίως ναι μαμά ψάχνω.

50 λεπτά πριν, atrigane είπε

Θα σου ελεγα cupra που εχει καλο γκαζι και 350ζει στο 2ο σταδιο αλλα μεσα ειναι τελειως αδιαφορο. Δεν πιστευω οτι τα 8J TT ειναι σπασμενα. Θα βρεις πολλα βολταδικα. Να μου ελεγες τα 8Ν να σου πω ναι, ειναι σκισμενα μεχρι εκει που δεν παει.

Ετσι οπως το βλεπω, ειχες το πιο πολυτελες σπορταδικο της vw, αρα αφου θες Γερμανικη ανεση και πολυτελεια συν γκαζι, και για να κανεις αναβαθμιση απο αυτο που ειχες, πας σε Audi αναγκαστικα.

Οντως το S3 πολυ αδιαφορο εξωτερικα, ισως κοιταξεις το Α3 sportsback. Στα ματια μου φαινεται καπως πιο ενδιαφερον. 

Καποιο Golf ισως; Αν το θεωρεις σπορτ. Και παλι υποβαθμιση ειναι σε σχεση με Scirocco. 

Ειχες το 265ρι; Τοτε αν θες παρομοιο γκαζι απο την 1η στιγμη βλεπεις S3 ή αν θες πιο lifestyle αμαξι βλεπεις TT με την σκεψη οτι το πας αμεσως για ΦΠΕ καθως 65 αλογα λιγοτερα σε βαρυτερο-νομιζω σασι θα σου κακοφανει.

Αυτά που λες ακριβώς σκέφτομαι και εγώ. Το cupra το 290αρι μοντελο 14-15 παίζει λίγο πιο ψηλά αλλά αρκετά αδιάφορο. Το ίδιο και το s3 δεν μου γεμίζει το μάτι αλλά μοτέρ και τετρακίνηση που είναι ανώτερα από του ΤΤ. Δυστυχώς το TTS πάει ψηλά και δεν έχει σχέση με τις τιμές που παίζουν τα s3. 

Τα 200 άλογα του ΤΤ θα μου κακοφανουν είναι η αλήθεια αλλά τουλάχιστον ελπίζω να είναι πιο πολυτελές μέσα. Δυστυχώς βρίσκομαι επαρχία και δεν εχω την δυνατότητα να δω ένα από κοντά αυτή την στιγμή.

49 λεπτά πριν, imr είπε

Αντί για μεταχ δεκαετίας πάντως έχεις σκεφτεί σε καινουργιο?

Με λίγα παραπάνω παιρνεις ένα φιέστα st που είναι και πανέμορφο και δυνατό και πρακτικό. Άλλη κατηγορία βέβαια αλλά σε καινούργια είναι από τα λίγα που μου κάνουν κλικ

Δεν θέλω να πάω σε καινούριο.. Χάνουν αξία αμέσως συν ότι θα πάρω ένα supermini αμάξι πόλης με λίγο παραπάνω άλογα. Επίσης τα αλλάζω στην 5ετια το πολύ πιστεύω δεν με συμφαιρει.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Liapisftw είπε

20.000€ έχω βάλει ταβάνι. Κυρίως ναι μαμά ψάχνω.

Αυτά που λες ακριβώς σκέφτομαι και εγώ. Το cupra το 290αρι μοντελο 14-15 παίζει λίγο πιο ψηλά αλλά αρκετά αδιάφορο. Το ίδιο και το s3 δεν μου γεμίζει το μάτι αλλά μοτέρ και τετρακίνηση που είναι ανώτερα από του ΤΤ. Δυστυχώς το TTS πάει ψηλά και δεν έχει σχέση με τις τιμές που παίζουν τα s3. 

Τα 200 άλογα του ΤΤ θα μου κακοφανουν είναι η αλήθεια αλλά τουλάχιστον ελπίζω να είναι πιο πολυτελές μέσα. Δυστυχώς βρίσκομαι επαρχία και δεν εχω την δυνατότητα να δω ένα από κοντά αυτή την στιγμή.

Δεν θέλω να πάω σε καινούριο.. Χάνουν αξία αμέσως συν ότι θα πάρω ένα supermini αμάξι πόλης με λίγο παραπάνω άλογα. Επίσης τα αλλάζω στην 5ετια το πολύ πιστεύω δεν με συμφαιρει.

Πηρε φιλος μου απο εδω μεσα CupraR του 2012 αν θυμαμαι καλα, το εκανε τεστ ντραιβ, ολα τελεια, του πηγε ενα 10αρικο και......2 μερες μετα αφοτου το πηρε του εβγαλε θεμα, αλλα 6 χιλιαρικα αν θυμαμαι καλα (η ηταν 9;).

Εν ολιγοις τετοια αμαξια δεν τα παιρνεις μεταχειρισμενα.

Τωρα για 350Ζ ασχολιαστο, ομορφο αλλα τραγικο αυτοκινητο σε επιδοσεις για τα λιτρα του.

200 αλογα δεν τα λες πολλα αλλα αν μενεις επαρχια δεν νομιζω να εχεις και που να τα πατησεις (οκ στην Εθνικη αλλα καταλαβαινεις τι εννοω).

Δημοσ.
3 ώρες πριν, d_gkal είπε

Θα τολμησω να προτείνω s2000. 

Αν το πάρεις βέβαια θα το παντρευτείς, καθώς δύσκολα να το διώξεις 

Τα είχα κοιτάξει πιο παλιά. Πραγματικά το 80% αυτών που είχα δει ήταν τρακαρισμένα και δυνατά. Εννοείται ότι 1-2 που είδα σε καλή κατάσταση ήταν σχεδόν διπλή τιμή 😂

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...