Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Καλησπέρα Επειδή έχω μικρά παιδιά σπίτι ( ανήψια) και θέλουν να βλέπουν παιδικά, γνωρίζετε μήπως ποτε θα έρθει το Disney+ στην Ελλάδα?
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, SchinasN είπε Vodafone tv kids Όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα βγει από τις πλατφορμες vodafone tv, nova tv, cosmote. Το έχω διαβάσει
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, m.gial είπε Όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα βγει από τις πλατφορμες vodafone tv, nova tv, cosmote. Το έχω διαβάσει έχει ήδη αρκετό υλικό για μικρά παιδιά το συγκεκριμένο , και μάλιστα βάζεις κωδικό για να μην βγαίνει από την εφαρμογή , εμένα με έχει βολέψει.
Βασίλης_29 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 5 ώρες πριν, m.gial είπε Όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα βγει από τις πλατφορμες vodafone tv, nova tv, cosmote. Το έχω διαβάσει Μία ερώτηση επειδή είμαι άσχετος. Εννοείς δηλαδή ότι εφόσον έχεις το cosmote TV και πληρώνεις θα έχεις δωρεάν και το Disney η πρέπει να πληρώσεις ξέχωρα για αυτό αλλά θα χρησιμοποιείς την ίδια συσκευή με cosmote TV;
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 41 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Μία ερώτηση επειδή είμαι άσχετος. Εννοείς δηλαδή ότι εφόσον έχεις το cosmote TV και πληρώνεις θα έχεις δωρεάν και το Disney η πρέπει να πληρώσεις ξέχωρα για αυτό αλλά θα χρησιμοποιείς την ίδια συσκευή με cosmote TV; Έχω διαβάσει ότι όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα σπάσει τη συμφωνία που έχει με τα συνδρομητικά ( οτε και nova) λόγω ότι θα έχει δική της πλατφορμα. Λήγουν και τα συμβόλαια που έχει κάνει με τις συνδρομητικές