Προς το περιεχόμενο

Disney+ στην Ελλάδα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Επειδή έχω μικρά παιδιά σπίτι ( ανήψια) και θέλουν να βλέπουν παιδικά, γνωρίζετε μήπως ποτε θα έρθει το Disney+ στην Ελλάδα?

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Vodafone tv kids

Όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα βγει από τις πλατφορμες vodafone tv, nova tv, cosmote. Το έχω διαβάσει

Δημοσ.
3 ώρες πριν, m.gial είπε

Όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα βγει από τις πλατφορμες vodafone tv, nova tv, cosmote. Το έχω διαβάσει

έχει ήδη αρκετό υλικό για μικρά παιδιά το συγκεκριμένο , και μάλιστα βάζεις κωδικό για να μην βγαίνει από την εφαρμογή , εμένα με έχει βολέψει.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, m.gial είπε

Μία ερώτηση επειδή είμαι άσχετος. Εννοείς δηλαδή ότι εφόσον έχεις το cosmote TV και πληρώνεις θα έχεις δωρεάν και το Disney η πρέπει να πληρώσεις ξέχωρα για αυτό αλλά θα χρησιμοποιείς την ίδια συσκευή με cosmote TV; 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Μία ερώτηση επειδή είμαι άσχετος. Εννοείς δηλαδή ότι εφόσον έχεις το cosmote TV και πληρώνεις θα έχεις δωρεάν και το Disney η πρέπει να πληρώσεις ξέχωρα για αυτό αλλά θα χρησιμοποιείς την ίδια συσκευή με cosmote TV; 

Έχω διαβάσει ότι όταν θα έρθει το Disney plus στην Ελλάδα, θα σπάσει τη συμφωνία που έχει με τα συνδρομητικά ( οτε και nova) λόγω ότι θα έχει δική της πλατφορμα. Λήγουν και τα συμβόλαια που έχει κάνει με τις συνδρομητικές

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάλε ένα tv box... Κόλλησε και μία iptv και βλέπεις 24 ώρες τα πάντα από παιδικά ότι παίζουν όλες οι πλατφόρμες μαζί δηλαδή. 

Αλλιώς και το netflix βολεύει. 

Τώρα αν θες δωρεάν.... Box and kodi. 

Επεξ/σία από Boubis1411
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Boubis1411 είπε

Βάλε ένα tv box... Κόλλησε και μία iptv και βλέπεις 24 ώρες τα πάντα από παιδικά ότι παίζουν όλες οι πλατφόρμες μαζί δηλαδή. 

Σου στέλνω pm γιατί έχω tv box. συγκεκριμένα της xiaomi

Δημοσ.