QuantumWanderer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Γειά χάρα σε όλη την παρέα. Τελευταία, ακούω όλο και πιο πολλούς φίλους και γνωστούς, που αν και κάνουν αναγγελία βλάβης στον Πάροχό τους, διακρίνουν μια ξεκάθαρη στάση να γίνεται προσπάθεια να επιλυθούν οι βλάβες εξ' αποστάσεως. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τυπικά προβλήματα καλωδίου και μετά το κάθε reset που τούς κάνουν, σε λίγο επανέρχεται το πρόβλημα και πάμε πάλι από την αρχή. Έχουν κουραστεί να ξαναπαίρνουν και να περιγράφουν τα ίδια. Υπάρχει οδηγία λόγω καραντίνας, να μην φτάνουν οι βλάβες στους τοπικούς Τεχνικούς, για να αποφεύγονται οι επισκέψεις σε σπίτια; Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2020 από kostasgr78
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το ακούω από φίλους σε όλους τους Παρόχους. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2020 από kostasgr78
bill2015 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Ίσως κάνουν πιο πολύ ελεγχο απομακρυσμένα για να μην στείλουν τεχνικό
darkman Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Το ακούω από φίλους σε όλους τους Παρόχους. Σε οσους ISP ειναι απο πισω ο ΟΤΕ αν δεν ερθει πρωτα δικος τους τεχνικος για να δει οτι υπαρχει θεμα δεν παει κανεις οσα τηλέφωνα και να κανεις .
nikos_k1 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Εγώ πάλι ρε παιδιά δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει οπωσδήποτε ο τεχνικός να πάει στο σπίτι για να φτιάξει τη βλάβη. Υπάρχουν αρκετές βλάβες οι οποίες αποκαθίστανται άμεσα από το KV/ΚΑΦΑΟ και δεν είναι απαραίτητη η μετάβαση τεχνικού. Κι εγώ σε βλάβη που είχα στη γραμμή δεν περίμενα τεχνικό και το πρόβλημα επιλύθηκε εξωτερικά.
NikosKallithea Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Ο τεχνικος εξω ειναι, απλα δεν τον βλεπεις Στο κοματι του σπιτιού ετσι και αλλιώς δεν μπορει να επεμβει, ειναι δικη σου υπόθεση, οπότε μπορει να μην τον δεις και ποτέ. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, bill2015 είπε Ίσως κάνουν πιο πολύ ελεγχο απομακρυσμένα για να μην στείλουν τεχνικό Την απόπειρα την καταλαβαίνω, αλλά αν χρειάζεται επέμβαση, χρειάζεται επέμβαση. 1 ώρα πριν, nikos_k1 είπε Εγώ πάλι ρε παιδιά δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει οπωσδήποτε ο τεχνικός να πάει στο σπίτι για να φτιάξει τη βλάβη. Υπάρχουν αρκετές βλάβες οι οποίες αποκαθίστανται άμεσα από το KV/ΚΑΦΑΟ και δεν είναι απαραίτητη η μετάβαση τεχνικού. Κι εγώ σε βλάβη που είχα στη γραμμή δεν περίμενα τεχνικό και το πρόβλημα επιλύθηκε εξωτερικά. Δεν αναφέρομαι στη μετάβαση στο σπίτι απαραίτητα. Αναφέρομαι στο ότι οι φίλοι βλέπουν προσπάθεια να λυθεί άμεσα η βλάβη από απόσταση, με ένα γρήγορο restart, χωρίς να υπάρξει χρόνος για μετάβαση Τεχνικού για έλεγχο. Δηλαδή, την δηλώνουν τη βλάβη, και τη στιγμή που ο άλλος είναι στο τηλέφωνο γίνεται ένα restart ή έστω και ένα 2ο μέσα στο επόμενο 2ωρο και καπάκι κλείνει η βλάβη. Σε λίγες ώρες έχει «κρεμάσει» η γραμμή πάλι, με αποσυνδέσεις και μικρότερους συγχρονισμούς. 23 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Ο τεχνικος εξω ειναι, απλα δεν τον βλεπεις Στο κοματι του σπιτιού ετσι και αλλιώς δεν μπορει να επεμβει, ειναι δικη σου υπόθεση, οπότε μπορει να μην τον δεις και ποτέ. Απάντησα στο ακριβώς παραπάνω. Συνολικά, αυτό που αναφέρω είναι ότι μέσα στην καραντίνα υπάρχει μια διάθεση να μειωθούν οι έλεγχοι στη γραμμή από Τεχνικό, τοπικά. Προσπαθούν να αυξήσουν το ποσοστό επίλυσης, εξ' αποστάσεως, κάτι που δεν στέκει, αφού ένα δεδομένο δίκτυο με X φθορά θέλει Υ επεμβάσεις. Δεν γίνεται να μειωθεί το Υ, επειδή έχουμε καραντίνα, ανεξάρτητα από το αν υπάρχει πίεση για λιγότερες φυσικές επαφές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα