Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα...

Εχω μια τηλεοραση Arielli αγορασμενη 19/11/2018 απο Public η οποια δεν αναβει ξαφνικα.

Service στο internet βρηκα οτι ειναι ο Μανωλοπουλος στην Πλ.Αττικής.

Στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι δεν ειναι πλεον για τηλεορασεις της συγκεκριμενης εταιριας.

Μιλησα με το Public και μου εδωσαν τηλεφωνο του προμηθευτη τους (Τσελεπης ΕΕ στον Γερακα) ο οποιος δεν το σηκωνει. . 

Τωρα τι κανουμε που σε 3 μερες τελειωνει η εγγυηση ?

 

 

 

 

 

Δημοσ.

Εγω στη θεση σου θα ελεγα στο public να κοψει το λαιμο του να μιλησει με τον αντιπροσωπο να βρει λυση δεν ειναι δικη σου δουλεια να κυνηγας τους αντιπροσωπους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, greengr21 είπε

Εγω στη θεση σου θα ελεγα στο public να κοψει το λαιμο του να μιλησει με τον αντιπροσωπο να βρει λυση δεν ειναι δικη σου δουλεια να κυνηγας τους αντιπροσωπους.

 

5 λεπτά πριν, filip123go είπε

Μιλάς πάλι με public και τους στέλενεις την τηλεόραση. Ας βγάλουν άκρη αυτοί.

Η πρωτη λυση που μου προτειναν στα Public ηταν αυτο.

Να την στειλω σε αυτους με courier ..... (Και τι  χρεωση θα εχει για μια τηλεοραση?)

Ποτε θα φτασει ομως και ποτε θα σταλει για service ?

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα courier δουλεύουν στο full τώρα που έκλεισαν όλα και όλοι παραγγέλνουν ηλεκτρονικά. Ίσως υπάρχει κάποια δυνατότητα άμεσης παράδοσης αλλά εκει χρεώνεσαι παραπάνω και είναι λογικό εξάλλου. Για τιμές μπες σε ιστοσελίδες εταιρειών και δες τους τιμοκαταλογους με βάση το βάρος και τον όγκο του αντικειμένου. Αν επιλέξεις τον κλασσικό τρόπο αποστολής που κάνουν και οι περισσότεροι, μην σε πάρω και στον λαιμό μου, αλλά θεωρώ ότι θα την χάσεις την προθεσμία των τριών ημερών, μετά όλα επαφιονται στην καλή θέληση των άλλων. 

Επεξ/σία από Βασίλης_29
Δημοσ.

Εγω ειχα ακουσει κατι για επεκταση εγγυησεων παντως λογο COVID.

Οπως και να εχει μπορει απλα να μιλησεις με ενα προισταμενο να δεις αν μπορει να διαβεβαιωσει πως δεν θα εχεις θεμα με την εγγυηση αφου η αντιπροσωπεια ειναι κλειστη και αρα δικο τους λαθος.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Η πρωτη λυση που μου προτειναν στα Public ηταν αυτο.

Να την στειλω σε αυτους με courier ..... (Και τι  χρεωση θα εχει για μια τηλεοραση?)

Ποτε θα φτασει ομως και ποτε θα σταλει για service ?

Πες τους με ποια εταιρεία κουριερ συνεργάζονται, ώστε να πάει με χρέωση δική τους μιας και είναι εντός εγγυησης. 

Κάνε τις επικοινωνίες εγγράφως όσο μπορείς, ώστε να έχεις χρονικά time stamps, ότι η επικοινωνία για το πρόβλημα έγινε πριν λήξει η εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και με το κούριερ να πάει, είναι λίγο ρισκο πάλι αν θα ανοίξουν άμεσα το δέμα και αν θα το περάσουν στο σύστημα τους. 

Μπορείς να πάρεις ένα ταξί τηλέφωνο και να του πεις να την δώσει εκείνος. Θα του πληρώσεις κανονικά την κούρσα και το σχετικό φιλοδώρημα. Το ίδιο με κούριερ θα βγει σχεδόν.Πολλοί το κάνουν τελευταία. Προτίμησε Ραδιοταξί όπου καταγράφεται το περιστατικό που θέλεις.

Επεξ/σία από SilentVoice
Δημοσ.

Με κουριερ παντως, αν διαπιστωθει προβλημα που χρηζει εγγυησης, μπορεις να παρεις τα χρηματα σου πισω. 

Παντως εγω για αρχη θα προσπαθουσα να εχω γραπτως οτι εκανα προσπαθεια για χρηση εγγυησης ωστε να εχω μαι Α καλυψη λογω covid και καθυστερησης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Και με το κούριερ να πάει, είναι λίγο ρισκο πάλι αν θα ανοίξουν άμεσα το δέμα και αν θα το περάσουν στο σύστημα τους. 

Μπορείς να πάρεις ένα ταξί τηλέφωνο και να του πεις να την δώσει εκείνος. Θα του πληρώσεις κανονικά την κούρσα και το σχετικό φιλοδώρημα. Το ίδιο με κούριερ θα βγει σχεδόν.Πολλοί το κάνουν τελευταία. Προτίμησε Ραδιοταξί όπου καταγράφεται το περιστατικό που θέλεις.

Κανονιστηκε με φιλο ταξιτζη και με διευθυντρια καταστηματος Public να την παει και να την παραλαβουν (εχουν προσωπικο μεσα να βγαζει παραγγελιες).

Οποτε ολα καλα.

ΥΓ Εχω σπαστει ασχημα με το Μανωλοπουλο παντως που στο site ακομα γραφει οτι ειναι service της arielli και στο τηλεφωνο κανει την παπια..

Λεω να συμπληρωσω την φορμα εγγυησης που εχουν και οταν παρω αρνητικη απαντηση να την στειλω μαζι με screenshot του site στους αρμοδιους φορεις...

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.

Ο Μανωλόπουλος σχετικά πρόσφατα σταμάτησε να υποστηρίζει arielli,μάλλον δεν έχουν ενημερώσει το site τους.

Καλύτερα πάντως που βρήκες την άκρη και την έστειλες με ταξί. Με courier θα μπορούσες να την στείλεις με χρέωση παραλήπτη,αλλά να υποθέσω πως μετά από δύο χρόνια δεν θα έχεις κρατήσει την αρχική συσκευασία,οπότε θα ήταν πολύ επίφοβο να γίνει ζημιά στην μεταφορά

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Και με το κούριερ να πάει, είναι λίγο ρισκο πάλι αν θα ανοίξουν άμεσα το δέμα και αν θα το περάσουν στο σύστημα τους. 

Δεν έχει σημασία ποτέ θα το ανοίξουν αυτοί, αλλά ποτέ το έστειλες εσύ. Οπότε και να το στείλει σήμερα, και να το ανοίξουν μετά από 1 μήνα είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Δεν φταίει ο καταναλωτής για την οποία καθυστέρηση στην αλυσίδα παράδοσης και διάγνωσης προβλήματος. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Δεν έχει σημασία ποτέ θα το ανοίξουν αυτοί, αλλά ποτέ το έστειλες εσύ. Οπότε και να το στείλει σήμερα, και να το ανοίξουν μετά από 1 μήνα είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Δεν φταίει ο καταναλωτής για την οποία καθυστέρηση στην αλυσίδα παράδοσης και διάγνωσης προβλήματος. 

Δύσκολο να βγάλει κάποιος άκρη έτσι πάντως. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SilentVoice είπε

Δύσκολο να βγάλει κάποιος άκρη έτσι πάντως. 

Πολυ ευκολο αν φροντισεις να κρατησεις την αποδειξη αποστολης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...