Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!

Έχω το σταθερό μου στη Vodafone με 50άρα vdsl γραμμή και πληρώνω 24 ευρώ το μήνα, τελική τιμή. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την ποιότητα και την ταχύτητα της γραμμής. 

Εδώ και μια εβδομάδα μας ψήνουν με συνεχή τηλεφωνήματα, να αναβαθμίσουμε σε 100 με μία μικρή αύξηση. Ρωτάμε πόσο θα πληρώνουμε, μετά την αναβάθμιση; Μας απαντάνε με απόλυτο τρόπο: 26,58 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ, κλειδωμένη τιμή για 2 χρόνια. 

Και πάνω που συμφωνούμε προφορικά, μας στέλνουν το μήνυμα με το link για την αποδοχή. Τι ποσό γράφει;;; 29,66

Δεν παίζονται οι άνθρωποι.  Προσοχή, από όλους!

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 minutes ago, Green Dragon said:

Καλησπέρα παιδιά!

Έχω το σταθερό μου στη Vodafone με 50άρα vdsl γραμμή και πληρώνω 24 ευρώ το μήνα, τελική τιμή. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την ποιότητα και την ταχύτητα της γραμμής. 

Εδώ και μια εβδομάδα μας ψήνουν με συνεχή τηλεφωνήματα, να αναβαθμίσουμε σε 100 με μία μικρή αύξηση. Ρωτάμε πόσο θα πληρώνουμε, μετά την αναβάθμιση; Μας απαντάνε με απόλυτο τρόπο: 26,58 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ, κλειδωμένη τιμή για 2 χρόνια. 

Και πάνω που συμφωνούμε προφορικά, μας στέλνουν το μήνυμα με το link για την αποδοχή. Τι ποσό γράφει;;; 29,66

Δεν παίζονται οι άνθρωποι.  Προσοχή, από όλους!

Είχες κανένα πρόβλημα στην γραμμή και σου έδωσαν προσφορά στα 24 Ευρώ την 50άρα ή το κατάφερες μόνος σου. Ευχαριστώ πολύ

Όσον αφορά το θέμα η HOL από τότε που έγινε και στο όνομα Vodafone πιστεύω πως τείνει να συναγωνιστεί την Wind σε χείριστη εξυπηρέτηση πελατών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως δεν περιλαμβανεται η εκπτωση ebill  η εκπτωση σταθερου κινητου η καποια προνομιακη;

 

Επεξ/σία από bill2015
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Είχες κανένα πρόβλημα στην γραμμή και σου έδωσαν προσφορά στα 24 Ευρώ την 50άρα ή το κατάφερες μόνος σου. Ευχαριστώ πολύ

Όσον αφορά το θέμα η HOL από τότε που έγινε και στο όνομα Vodafone πιστεύω πως τείνει να συναγωνιστεί την Wind σε χείριστη εξυπηρέτηση πελατών.

Όχι, κανένα πρόβλημα δεν είχα. Απλά είναι πολλά χρόνια η γραμμή στην Hol και μετά Vodafone και πιστεύω πως πήρα το μέγιστο των εκπτώσεων.

Εν τω μεταξύ και τώρα δεν ήθελα να αναβαθμίσω, αφού μας καλύπτει απόλυτα η 50άρα, αλλά πες-πες πείσθηκα για 26,58. Μέχρι που μου  έστειλαν το μήνυμα αποδοχής.

2 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Μηπως δεν περιλαμβανεται η εκπτωση ebill  η εκπτωση σταθερου κινητου η καποια προνομιακη;

Δεν ξέρω τι περιλαμβάνουν αυτοί και τι όχι. Ο Θεός και η ψυχή τους. Εγώ ζήτησα τελική τιμή ( συμπεριλαμβανομένων παγίου, εκπτώσεων, ΦΠΑ ), τα πάντα όλα δηλαδή και η απάντηση ήταν 26,58. και επέμεναν. Οπότε το μήνυμα πήγε στο καλάθι των αχρήστων.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tcktcktck είπε

αν σε πήραν αυτοί τηλ κατά πάσα πιθανότητα είναι εξωτερικός συνεργάτης

Αυτοί με πήραν. Έτσι την είχα πατήσει μια προηγούμενη φορά. Έμεινα στην προφορική τιμή που μου έλεγαν, δεν διάβασα το μήνυμα και πάτησα αποδοχή.

Όταν ήρθε ο λογαριασμός, πήρα να διαμαρτυρηθώ για την διαφορά στην τιμή και η απάντηση τους ήταν: " Να διαβάζατε το μήνυμα που σας είχαμε στείλει ".  Το έχουν κάνει σύστημα. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Αυτοί με πήραν. Έτσι την είχα πατήσει μια προηγούμενη φορά. Έμεινα στην προφορική τιμή που μου έλεγαν, δεν διάβασα το μήνυμα και πάτησα αποδοχή.

Όταν ήρθε ο λογαριασμός, πήρα να διαμαρτυρηθώ για την διαφορά στην τιμή και η απάντηση τους ήταν: " Να διαβάζατε το μήνυμα που σας είχαμε στείλει ".  Το έχουν κάνει σύστημα. 

Εμένα εαν μου έλεγαν " Να διαβάζατε το μήνυμα που σας είχαμε στείλει " ενώ άλλα είχαμε συμφωνήσει στο τηλέφωνο , θα είχα φύγει χθες.Προφανώς το έχουν κάνει σύστημα γιατί τους επικροτείς με το να παραμένεις στην εταιρία τους.Οπότε να μην διαμαρτυρόμαστε.Θέλουμε και μας τα κάνουν.Ο σωστός καταναλωτής σηκώνεται και φεύγει επιτόπου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μίλα παλι μαζί τους ίσως εκαναν-ες λάθος συννενόηση.

Νίκο, δεν έχει γίνει λάθος στη συνεννόηση, αφού μιλήσαμε 5 φορές, μέχρι να συμφωνήσουμε. Ήταν και η γυναίκα μου μπροστά, αφού μιλούσαμε σε ανοιχτή ακρόαση.

1 λεπτό πριν, tarantules είπε

Εμένα εαν μου έλεγαν " Να διαβάζατε το μήνυμα που σας είχαμε στείλει " ενώ άλλα είχαμε συμφωνήσει στο τηλέφωνο , θα είχα φύγει χθες.Προφανώς το έχουν κάνει σύστημα γιατί τους επικροτείς με το να παραμένεις στην εταιρία τους.Οπότε να μην διαμαρτυρόμαστε.Θέλουμε και μας τα κάνουν.Ο σωστός καταναλωτής σηκώνεται και φεύγει επιτόπου.

Δεν έχεις άδικο φίλε μου. Το θέμα είναι ότι όταν δεσμεύεσαι με 2ετές συμβόλαιο και το λάθος είναι δικό σου, δεν είναι εύκολο να φύγεις. 

Προτιμάς να πληρώνεις 2-3 ευρώ το μήνα παραπάνω, παρά τις ρήτρες για το σπάσιμο του συμβολαίου.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Δεν έχεις άδικο φίλε μου. Το θέμα είναι ότι όταν δεσμεύεσαι με 2ετές συμβόλαιο και το λάθος είναι δικό σου, δεν είναι εύκολο να φύγεις. 

Προτιμάς να πληρώνεις 2-3 ευρώ το μήνα παραπάνω, παρά τις ρήτρες για το σπάσιμο του συμβολαίου.

Ζητάς την τηλεφωνική συνομιλία που έγινε η πρόταση της εταιρίας , και εαν αρνηθούν τους κάνεις καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη και προσβάλεις τη σύμβαση.Ούτε ρήτρες ούτε τίποτα.

  • Like 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, tarantules είπε

Ζητάς την τηλεφωνική συνομιλία που έγινε η πρόταση της εταιρίας , και εαν αρνηθούν τους κάνεις καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη και προσβάλεις τη σύμβαση.Ούτε ρήτρες ούτε τίποτα.

Είχα ζητήσει την τηλεφωνική συνομιλία και φυσικά μου την αρνήθηκαν. Μετά ομολογώ πως δεν το σκέφτηκα να προσφύγω στον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτό έπρεπε να κάνω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζητάμε τα στοιχεια αυτού που καλεί και να μας στείλει με email την προσφορά . Αν είναι εξωτερικοί συνεργάτες προφανως έχει γίνει κακή συνεννόηση με την εταιρεια και υποψιαζομαι οτι έτσι συμβαίνει διότι αυτο το χρονικό διάστημα η Vodafone δεν δίνει την 100άρα κάτω από 30 Ευρώ.

Δυστυχώς οι "συνεργάτες" έχουν κάνει μακροπρόθεσμα περισσότερο κακό στην Vodafone (και στην Wind) παρά καλό.. Το ξέρω από πρώτο χέρι.

Πιθανόν η τιμή που σου είπαν να ειναι με ΦΠΑ αλλά χωρίς τέλη (πολλοί "συνεργάτες" κάνουν το κορόιδο ...) ή να διαπραγματεύονταν μαζί σου προσφορά που είχε λήξει ή που δεν ήταν για το consumer segment.

Πάντως 29.66 για 100άρα , τελική τιμή δεν ειναι πολλά.. 

Επεξ/σία από prometheas
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, prometheas είπε

Ζητάμε τα στοιχεια αυτού που καλεί και να μας στείλει με email την προσφορά . Αν είναι εξωτερικοί συνεργάτες προφανως έχει γίνει κακή συνεννόηση με την εταιρεια και υποψιαζομαι οτι έτσι συμβαίνει διότι αυτο το χρονικό διάστημα η Vodafone δεν δίνει την 100άρα κάτω από 30 Ευρώ.

Δυστυχώς οι "συνεργάτες" έχουν κάνει μακροπρόθεσμα περισσότερο κακό στην Vodafone (και στην Wind) παρά καλό.. Το ξέρω από πρώτο χέρι.

Πιθανόν η τιμή που σου είπαν να ειναι με ΦΠΑ αλλά χωρίς τέλη (πολλοί "συνεργάτες" κάνουν το κορόιδο ...) ή να διαπραγματεύονταν μαζί σου προσφορά που είχε λήξει ή που δεν ήταν για το consumer segment.

Πάντως 29.66 για 100άρα , τελική τιμή δεν ειναι πολλά.. 

Πιθανόν να μην είναι πολλά τα 29.66, αλλά δεν έχω πλέον στη Vodafone καμία εμπιστοσύνη. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να συμφωνήσω στα 29,66, και να δω λογαριασμό 32 ή 34 ευρώ. Τους θεωρώ τελείως αναξιόπιστους. Άλλωστε από την στιγμή που μας καλύπτει η 50άρα με 24 ευρώ, για ποιο λόγο να αναβαθμίσω;

Περιμένω πως και πως να λήξουν τα 2 συμβόλαια κινητής που έχω μαζί τους για να φύγω. Πριν από 2 μήνες τους ζήτησα να ανανεώσουμε το κινητό το δικό μου και της συζύγου μου και να μας δώσουν το family πακέτο, που το είχαν 49,50. Είμαστε πελάτες τους για πάνω από 10 χρόνια και πληρώνουμε 70 ευρώ το μήνα και οι δύο, με πάγια εντολή πληρωμής. Έχουμε παροχές που δεν εξαντλούμε πλέον και ζητήσαμε ευθέως να πάμε σε κάτι πιο οικονομικό που μας καλύπτει καλύτερα. Η απάντηση τους ήταν ότι το μόνο family που μπορούσαν να μας δώσουν ήταν το family max με 80 ευρώ. Καθαρή κοροϊδία δηλαδή από μέρους τους. Θα εκτιμούσα να μου πουν ότι δεν μπορούν να αλλάξουν πακέτο πριν τη λήξη, παρά να μας κοροϊδεύουν έτσι.  

Επεξ/σία από Green Dragon
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Green Dragon είπε

Πιθανόν να μην είναι πολλά τα 29.66, αλλά δεν έχω πλέον στη Vodafone καμία εμπιστοσύνη. Δεν θα μου έκανε εντύπωση να συμφωνήσω στα 29,66, και να δω λογαριασμό 32 ή 34 ευρώ. Τους θεωρώ τελείως αναξιόπιστους. Άλλωστε από την στιγμή που μας καλύπτει η 50άρα με 24 ευρώ, για ποιο λόγο να αναβαθμίσω;

το σημαντικότερο επιχείρημα είναι το παραπάνω, αν δεν χρειάζεσαι 100 και είσαι ΟΚ με το 50...μην το πειράζεις! ανεξάρτηταμε την τιμή, μπορεί τεχνικά να δημιουργηθούν θέματα με τη νεα γραμμή που τωρα δεν έχεις.

Εγώ λόγω μετακόμισης τραβάω τα μαλλία μου 1,5 μήνα τώρα γιατι συγχρονίζω από 38 μέχρι 51, πραγματικά δεν μπορώ να παραπονεθώ οτι δεν το έψαξαν γιατί ήρθε 3 φορές τεχνικός σπίτι, 2 αμοιβαία ραντεβού με ΟΤΕ,  αλλαγή μεικτονόμισης ΟΤΕ, νεο ρουτερ, μου έδωσαν έκπτωση 10% λόγω χαμηλής ταχύτητας, και τελικά, κανείς δεν ξέρει τι γίνεται... εγώ υποψιάζομαι οτι πάει ΟΤΕτζής επίτηδες και μου αλλάζει θύρα στο ΚΑΦΑΟ, για να με αναγκάσει να κάνω φορητότητα, μόνο έτσι εξηγείται! για αυτό σου λέω, κατσε εκεί που είσαι καλα!

Για την τιμή θα συμφωνήσω με το φίλο παραπάνω οτι κάποιοι εξωτερικοί συνεργάτες είναι άσχετοι/ ανεκπαίδευτοι και κάνουν λάθος υπολογισμό, σε γνωστό μου έγινε το αντίθετο συμφώνησε τηλεφωνικά 20+ και του ήρθε κ εμαιλ επιβεβαίωσης. μετά από 2  μέρες ήρθε το συμβόλαιο με18,50.... πήρε για επιβεβαίωση και του είπαν 18,50, δεν ρώτησε τιποτα άλλο!! 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...