Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι

23 λεπτά πριν, kundi είπε

ηταν η σκετη κονσολα?

Ναι..

6 λεπτά πριν, GiannisPap11 είπε

Εμένα που την έκανα 15 δεν μου έχει έρθει ακόμη email ακύρωσης. Τους πήρες τηλέφωνο και μετά σου έστειλαν το email;

Τους εστειλα στην αρχη μειλ να ρωτησω στα σιγουρα για τη διαθεσιμοτητα γιατι περιμενα να γινει η μλκ’’’’’’α..Τεσπα και μετα την επομενη μερα μου εστειλαν μειλ ακυρωσης της παραγγελιας..Αλλα δεν ελεγε κατι για την αποχρεωση γιαυτο τους πηρα τηλ γτ ξερω οτι ειναι μπουρδ…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έχω στείλει email αλλά καμία απάντηση προς το παρόν, μόνο φαίνεται καταχωρημένη η παραγγελία. Σίγουρα θα ακυρωθεί. Προφανώς και έβαλα παραλαβή από κατάστημα και αντικαταβολή για να αποφύγω αυτά που αναφέρονται πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, GiannisPap11 είπε

Και εγώ έχω στείλει email αλλά καμία απάντηση προς το παρόν, μόνο φαίνεται καταχωρημένη η παραγγελία. Σίγουρα θα ακυρωθεί. Προφανώς και έβαλα παραλαβή από κατάστημα και αντικαταβολή για να αποφύγω αυτά που αναφέρονται πιο πάνω.

Εσένα ποιος ξέρει, μπορεί και να σε φωνάξουν να παραλάβεις αν τους βρεθεί καμιά κονσόλα στο μαγαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, FCastor είπε

Εσένα ποιος ξέρει, μπορεί και να σε φωνάξουν να παραλάβεις αν τους βρεθεί καμιά κονσόλα στο μαγαζί.

Δεν υπαρχει παριπτωση..Γιατι πηρα τηλεφωνο μιλησα κιολας με 2 ατομα απο το προσωπικο και τους ειπα οτι εαν προκειται να υπαρξει διαθεσιμη κονσολα να μην γινει η ακυρωση και μου ειπαν πολυ δυσκολο γιαυτο και ηδη ειχε γινει η αποχρεωση..Οποτε με τιποτα δεν εχουν διαθεσιμα κομματια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσοι εχετε να παιρνετε χρηματα απο τον Γερμανο, να κανετε μεσω ιντερνετ αιτηση αμφισβητησης της συναλλαγης. μιλησα πολλακις με την τραπεζα. σε 2 μερες βλεπουν οι ιδιοι την αποχρεωση και σε 4 εμεις στο ebanking. ο Γερμανος απλα μας κοροιδευει. μαλλον δεν εχουν ρευστοτητα και κρατωντας τα χρηματα πελατων αποκτουν καποια ρευστοτητα μεχρι να τα δωσουν πισω σε 2-3-4 εβδομαδες μεχρι να σκασει μια πτωχευση η να συνελθουν οικονομικα. στην καλυτερη περιπτωση απλα ειναι μαλακες και δεν τους νοιαζει που καθυστερουν την επιστροφη των χρηματων. παντως ΔΕΝ εχουν κανει αποχρεωση στις 2 Φεβρουαριου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GiannisPap11 είπε

Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να με δεσμεύει η παραγγελία αν τελικά είναι άκυρη, ώστε να κάνω καινούριες. 24/7 ανανέωση μήπως και.

Πηρα τηλ κ γερμανο κ τραπεζα τα ξεκαθαρισαμε ολα και τα λευτα μου δειχνει ακομα οτι ειναι δεσμευμενα…Αντε βγαλε ακρη τωρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, JohnMode είπε

Πηρα τηλ κ γερμανο κ τραπεζα τα ξεκαθαρισαμε ολα και τα λευτα μου δειχνει ακομα οτι ειναι δεσμευμενα…Αντε βγαλε ακρη τωρα..

Η πορεία με εμένα ήταν ότι παρήγγειλα 01/02, μου ακύρωσαν 02/02 και η εντολή επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με το email τους πραγματοποιήθηκε 03/02. Μέσα σε αυτό το διάστημα τα χρήματα πρώτα εμφανίζονταν δεσμευμένα και μετά έφυγαν από το λογαριασμό μου εντελώς (υποθέτω πρόλαβε να γίνει πριν γίνει η αποχρέωση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, FCastor είπε

Η πορεία με εμένα ήταν ότι παρήγγειλα 01/02, μου ακύρωσαν 02/02 και η εντολή επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με το email τους πραγματοποιήθηκε 03/02. Μέσα σε αυτό το διάστημα τα χρήματα πρώτα εμφανίζονταν δεσμευμένα και μετά έφυγαν από το λογαριασμό μου εντελώς (υποθέτω πρόλαβε να γίνει πριν γίνει η αποχρέωση).

Εμενα μου στειλανε μονο μειλ ακυρωσης..Εντωμεταξυ μπαινω τωρα ξανα να δω τα μειλ και τα αποθηκευμενα του γερμανου ειχαν εξαφανιστει🤷‍♂️🤷‍♂️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, JohnMode είπε

Εμενα μου στειλανε μονο μειλ ακυρωσης..Εντωμεταξυ μπαινω τωρα ξανα να δω τα μειλ και τα αποθηκευμενα του γερμανου ειχαν εξαφανιστει🤷‍♂️🤷‍♂️

Το email με την ημερομηνία και ώρα της αποχρέωσης μου το έστειλαν προχθές μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!

https://www.newsit.gr/oikonomia/prostima-220-000-eyro-se-gnostes-alysides-katastimaton-texnologias/3470872/

έπεσαν τα πρώτα πρόστιμα από ότι φαίνεται για την άθλια κατάσταση με τα PS5.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

New bundle

AutoGreekNews: Νέο Toyota Yaris GT7 με δώρο Gran Turismo & PS5. https://www.autogreeknews.gr/nea/nea-montela/neo-toyota-yaris-gt7-me-doro-gran-turismo-amp-ps5?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=neo-toyota-yaris-gt7-me-doro-gran-turismo-amp-ps5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, jpater είπε

γινεται να κανουμε επιστροφη το αυτοκινητο μετα? :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.powergame.gr/ellada/203771/prostima-220-000-evro-se-gnostes-alysides-katastimaton-technologias/

σας ειχα πει πως εχω προβει σε καταγγελιες παντου. υπουργειο αναπτυξης, συνηγορο καταναλωτη κτλ.
σας ειχα πει πως το θεμα δεν θα το αφησω ετσι.
σας προτρεπω να κανετε παντου γνωστο το ζητημα. συγνωμη αλλα πρεπει να μαθουν να φερονται σωστα στον καταναλωτη. οπως λεμε εμεις οι ΠΑΟΚτσηδες για την ΑΕΚ "θα ευχονται να ειχε μετρησει", ε λοιπον ο Γερμανος θα ευχεται να μην ειχε ζητησει τα 30ευρω..... που οσο περναει ο καιρος θεωρω πως το ζητημα δεν ηταν τα 30 ευρω αλλα να μπορεσει να χρεωσει 2 φορες

Επεξ/σία από Anetos22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Anetos22 είπε

οσοι εχετε να παιρνετε χρηματα απο τον Γερμανο, να κανετε μεσω ιντερνετ αιτηση αμφισβητησης της συναλλαγης. μιλησα πολλακις με την τραπεζα. σε 2 μερες βλεπουν οι ιδιοι την αποχρεωση και σε 4 εμεις στο ebanking. ο Γερμανος απλα μας κοροιδευει. μαλλον δεν εχουν ρευστοτητα και κρατωντας τα χρηματα πελατων αποκτουν καποια ρευστοτητα μεχρι να τα δωσουν πισω σε 2-3-4 εβδομαδες μεχρι να σκασει μια πτωχευση η να συνελθουν οικονομικα. στην καλυτερη περιπτωση απλα ειναι μαλακες και δεν τους νοιαζει που καθυστερουν την επιστροφη των χρηματων. παντως ΔΕΝ εχουν κανει αποχρεωση στις 2 Φεβρουαριου.

Θα ξέρεις φαντάζομαι πως ο Γερμανός εδώ και χρόνια είναι υπό κρατική εποπτεία κάτω από την ομπρέλα της Cosmote. Η τελευταία είναι από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις για αυτό δεν τίθεται θέμα ρευστότητας ή πτώχευσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...