Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε

Γενικά στις εταιρείες στην Ελλάδα δεν έχω καταλάβει τι παίζει. Άλλες φορές μου τα έχουν γυρίσει σε μια μέρα και άλλες φορές το παιδεύω μήνα. πχ. από MM, ενώ όλοι λέγανε πόσο την πίστη σου βγάζουν και πόσο αργούνε...αλλά εγώ μέσα σε 2 μέρες τα είχα. (δεν μιλάω για PS5, αλλά για μία τηλεόραση που πήρα αλλά την ακύρωσα)

Στην Ελλάδα η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι λαχείο γι'αυτό. Δεν μιλάμε για εξαιρέσεις που μπορεί στους 100 πελάτες, 1 να έχει κακή εμπειρία . Είναι ότι σου κάτσει και φυσικά το ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε και ευχαριστώ που μας παραδίδουν έγκαιρα κάτι το οποίο έχουμε πληρώσει είναι ενδεικτικό της κατάστασης. Μου θυμίζει ένα μέλος σε άλλο νήμα για τις εταιρίες κούριερ που έλεγε ότι μία είναι καλή εταιρία μιας και έρχονται εντός συμφωνημένου ωραρίου. Εκεί έχουμε φτάσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, tliako είπε

Στην Ελλάδα η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι λαχείο γι'αυτό. Δεν μιλάμε για εξαιρέσεις που μπορεί στους 100 πελάτες, 1 να έχει κακή εμπειρία . Είναι ότι σου κάτσει και φυσικά το ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε και ευχαριστώ που μας παραδίδουν έγκαιρα κάτι το οποίο έχουμε πληρώσει είναι ενδεικτικό της κατάστασης. Μου θυμίζει ένα μέλος σε άλλο νήμα για τις εταιρίες κούριερ που έλεγε ότι μία είναι καλή εταιρία μιας και έρχονται εντός συμφωνημένου ωραρίου. Εκεί έχουμε φτάσει. 

Καλά ισχύει, υπάρχει πολύ τύχη. Πχ. για κουριερ μου λέγανε φίλοι μου για μηνύματα οτι δεν τους βρήκαν σπίτι εν μέσω lockdown κ.α. και εμένα δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό γενικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην την πατατε η αντικαταβολη πληρωμη στο καταστημα courier , η παραλαβη απο καταστημα , εχουν θεματα και οι τραπεζες και τα καταστηματα , 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kundi είπε

Για να μην την πατατε η αντικαταβολη πληρωμη στο καταστημα courier , η παραλαβη απο καταστημα , εχουν θεματα και οι τραπεζες και τα καταστηματα , 

Μόνο που στη περίπτωση του ps5 όλο αυτό το καιρό η αντικαταβολή και η πληρωμή σε κατάστημα είναι όλως τυχαίως μή διαθέσιμες από τα καταστήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kundi είπε

Για να μην την πατατε η αντικαταβολη πληρωμη στο καταστημα courier , η παραλαβη απο καταστημα , εχουν θεματα και οι τραπεζες και τα καταστηματα , 

Σε κάποια προϊόντα δεν αφήνει να επιλέξεις αντικαταβολή. Π.χ. για το bundle από Γερμανό που μιλάμε δεν είχε αντικαταβολή, αν και είχε παραλαβή από κατάστημα. Μετά την ακύρωση και αφού είχαν τραβήξει τα χρήματα, τότε είχε μόνο αντικαταβολή με παραλαβή από κατάστημα άλλα αφού δεχόσουν και τη "σωστή" τιμή και να ξαναπληρώσεις (και όλα αυτά με τηλεφωνική συνεννόηση), μια και τα πρώτα χρήματα μέσω κάρτας είχαν πάρει το δρόμο της επιστροφής υποτίθεται.

Ομοίως σε αντίστοιχο bundle από Public δεν είχε ούτε αντικαταβολή ούτε παραλαβή από κατάστημα.

Επεξ/σία από FCastor
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσα και εγώ στον Γερμανό ,μιας που αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο θέμα με την καθυστερη της επιστροφής των χρημάτων. Μου είπαν ότι δεν υπάρχει αριθμός ακύρωσης ώστε να τον δώσω στην τράπεζα για να ελέγξουν την επιστροφή. Ανέφεραν ότι θα χρειαστούν εως 14 εργάσιμες μέρες για να εμφανιστεί το ποσό, δλδ μιλάμε για Τρίτη το αργότερο και τονίζουν ότι έχουν περάσει μόνο 11 εργάσιμες από την υποτιθέμενη ακύρωση. Εγώ θα περιμένω μέχρι Τρίτη βράδυ και έπειτα θα κάνω καταγγελία μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της τράπεζάς μου,όπως με συμβούλεψαν.(eurobank) Αν κάποιος έχει καμία καλύτερη πρόταση ή αν βρήκατε άκρη ,αφήστε ένα σχόλιο να μας βοηθήσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, SavvasMavros είπε

Κάλεσα και εγώ στον Γερμανό ,μιας που αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο θέμα με την καθυστερη της επιστροφής των χρημάτων. Μου είπαν ότι δεν υπάρχει αριθμός ακύρωσης ώστε να τον δώσω στην τράπεζα για να ελέγξουν την επιστροφή. Ανέφεραν ότι θα χρειαστούν εως 14 εργάσιμες μέρες για να εμφανιστεί το ποσό, δλδ μιλάμε για Τρίτη το αργότερο και τονίζουν ότι έχουν περάσει μόνο 11 εργάσιμες από την υποτιθέμενη ακύρωση. Εγώ θα περιμένω μέχρι Τρίτη βράδυ και έπειτα θα κάνω καταγγελία μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της τράπεζάς μου,όπως με συμβούλεψαν.(eurobank) Αν κάποιος έχει καμία καλύτερη πρόταση ή αν βρήκατε άκρη ,αφήστε ένα σχόλιο να μας βοηθήσετε.

Τουλάχιστον εσένα σου είπαν ότι είναι 14 εργάσιμες... Για να δούμε το λοιπόν.

Αυτό το έως (14 εργάσιμες) ή το εντός (15 ημερών) τι το θέλουν ήθελα να ήξερα. Αφού το κόβω να είναι το maximum του χρόνου που λένε.

Επεξ/σία από FCastor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, SavvasMavros είπε

Κάλεσα και εγώ στον Γερμανό ,μιας που αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο θέμα με την καθυστερη της επιστροφής των χρημάτων. Μου είπαν ότι δεν υπάρχει αριθμός ακύρωσης ώστε να τον δώσω στην τράπεζα για να ελέγξουν την επιστροφή. Ανέφεραν ότι θα χρειαστούν εως 14 εργάσιμες μέρες για να εμφανιστεί το ποσό, δλδ μιλάμε για Τρίτη το αργότερο και τονίζουν ότι έχουν περάσει μόνο 11 εργάσιμες από την υποτιθέμενη ακύρωση. Εγώ θα περιμένω μέχρι Τρίτη βράδυ και έπειτα θα κάνω καταγγελία μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της τράπεζάς μου,όπως με συμβούλεψαν.(eurobank) Αν κάποιος έχει καμία καλύτερη πρόταση ή αν βρήκατε άκρη ,αφήστε ένα σχόλιο να μας βοηθήσετε.

Αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της τράπεζάς ,ΘΕΛΟΥΝ 6 μηνες . ψαξτο καλα πριν κανεις οτιδηποτε ,

Συνηγορος καταναλωτη ενα τιποτα θα γινει εχω κανει κ εγω ,σε κατι αλλο 

Επεξ/σία από kundi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αντικαταβολή άμα δεν εχουν POS νομίζω ότι δεν επιτρέπεται μετρητά για τέτοια ποσά έτσι κι αλλιώς. Για αυτό τον λόγο δεν την έχουν λογικά.

Πάντως το καλοκαίρι αγόρασα κανονικά PS5 από τον Γερμανό με αντικαταβολή αλλά από κατάστημα η παραλαβή. Αλλιώς νομίζω ήθελε online πληρωμή με κάρτα.

Επεξ/σία από nick_souvlaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε

Για αντικαταβολή άμα δεν εχουν POS νομίζω ότι δεν επιτρέπεται μετρητά για τέτοια ποσά έτσι κι αλλιώς. Για αυτό τον λόγο δεν την έχουν λογικά.

Εγραψα_  αντικαταβολη πληρωμη στο καταστημα courier εχουν ολα pos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε

Για αντικαταβολή άμα δεν εχουν POS νομίζω ότι δεν επιτρέπεται μετρητά για τέτοια ποσά έτσι κι αλλιώς. Για αυτό τον λόγο δεν την έχουν λογικά.

Πάντως το καλοκαίρι αγόρασα κανονικά PS5 από τον Γερμανό με αντικαταβολή αλλά από κατάστημα η παραλαβή. Αλλιώς νομίζω ήθελε online πληρωμή με κάρτα.

Ακόμα και με παραλαβή από κατάστημα δεν επέτρεπε αντικαταβολή. Τουλάχιστον όταν έτρεχαν τα συγκεκριμένα bundles. Και το λέω γιατί παραλαβή από κατάστημα είχα επιλέξει ακριβώς για αυτό τον λόγο, αλλά και πάλι δεν επέτρεπε να επιλέξω αντικαταβολή. Μόνο κάρτα προπληρωμή online.

Άλλωστε πάντα προτιμώ αντικαταβολή. Παίρνω πράγμα, δίνω χρήμα. Ενώ τώρα με τις παπάτζες του Γερμανού ή/και της τράπεζας εγώ και άλλοι περιμένουμε πότε θα δεήσουμε να δούμε τα λεφτά πάλι στο λογαριασμό.

Επεξ/σία από FCastor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, FCastor είπε

Ακόμα και με παραλαβή από κατάστημα δεν επέτρεπε αντικαταβολή. Τουλάχιστον όταν έτρεχαν τα συγκεκριμένα bundles. Και το λέω γιατί παραλαβή από κατάστημα είχα επιλέξει ακριβώς για αυτό τον λόγο, αλλά και πάλι δεν επέτρεπε να επιλέξω αντικαταβολή. Μόνο κάρτα προπληρωμή online.

Άλλωστε πάντα προτιμώ αντικαταβολή. Παίρνω πράγμα, δίνω χρήμα. Ενώ τώρα με τις παπάτζες του Γερμανού ή/και της τράπεζας εγώ και άλλοι περιμένουμε πότε θα δεήσουμε να δούμε τα λεφτά πάλι στο λογαριασμό.

Απο  public γινετε 100% , και παραλαβη απο καταστημα και πληρωμη , πριν κανενα 2 εβδομαδες ετσι πηρε ο γνωστος μου , Πραγματικα σε 3 μερες πρεπει να μπαινουν τα χρηματα 14 εργασιμες ουτε στο kongko , μεσα σε 14 μερς μπορει να βγει προσφορα και να την χασει αυτον ποιοις θα τον αποζημιωσει ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, kundi είπε

Απο  public γινετε 100% , και παραλαβη απο καταστημα και πληρωμη , πριν κανενα 2 εβδομαδες ετσι πηρε ο γνωστος μου , Πραγματικα σε 3 μερες πρεπει να μπαινουν τα χρηματα 14 εργασιμες ουτε στο kongko , μεσα σε 14 μερς μπορει να βγει προσφορα και να την χασει αυτον ποιοις θα τον αποζημιωσει ?

Έχω την εντύπωση ότι δεν ισχύει το ίδιο πάντα. Για παράδειγμα, μετά το άκυρο του Γερμανού και αφού εξαντλήθηκαν τα πακέτα με Miles Morales και Uncharted στα διάφορα καταστήματα (συμπεριλαμβανομένου του Public), βρέθηκα να βλέπω με έκπληξη στο site του Public εκ νέου διαθέσιμα πακέτα με έξτρα χειριστήριο και Demon's Souls (το ένα bundle, ενώ υπήρχε και άλλο με άλλο παιχνίδι).

Οπότε είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου και έριξα παραγγελία στο Public αυτή τη φορά. Άφηνε μόνο παράδοση στο σπίτι και μόνο κάρτα ή κατάθεση σε λογαριασμό (προσωπικά επέλεξα την κατάθεση αφού πρώτα επιβεβαίωσα την υποτιθέμενη διαθεσιμότητα με τηλέφωνο). Για την ώρα μου έχει έρθει το έξτρα χειριστήριο και το Demon's Souls και αναμένεται το PS5 αρχές με μέσα Μαρτίου από ό,τι μου είπαν. Και νομίζω ότι απλά θα περιμένω, γιατί και βαρέθηκα να κοιτάω sites ή να επισκέπτομαι φυσικά καταστήματα (ναι, το δοκίμασα και αυτό με παταγώδη αποτυχία...) και δεν έχω καμία όρεξη να περιμένω πάλι πότε θα μου έρθουν πίσω τα λεφτά σε περίπτωση ακύρωσης.

Επεξ/σία από FCastor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια οσοι ειχατε παραγγειλει απο γερμανο σας εστειλε μετα αμεσως email με την υποτιθεμενη παραδοση κτλπ;Εμενα μου εστειλαν απευθειας email για το ποτε θα το παραλαβω αλλα και για να κανω τρακ το προιον μολις ξεκινησει η παραδοση..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, JohnMode είπε

Παιδια οσοι ειχατε παραγγειλει απο γερμανο σας εστειλε μετα αμεσως email με την υποτιθεμενη παραδοση κτλπ;Εμενα μου εστειλαν απευθειας email για το ποτε θα το παραλαβω αλλα και για να κανω τρακ το προιον μολις ξεκινησει η παραδοση..

Ναι, μόλις είχα κάνει την παραγγελία του bundle μου ήρθε επιβεβαιωτικό email και link στο site του Γερμανού για παρακολούθηση παραγγελίας. Και την επόμενη μου ήρθε ακυρωτικό email.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...