Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, dimosfc είπε

Δεν ηταν κανονικό bundle. Απο public επέλεξα την κονσολα και ενα game οποιο ηθελα μεχρι 60 ευρώ. Οποτε δεν βρισκω λογο να το κανουν διαφορετικά

Πόσο σου είχε κοστίσει τελική τιμή? (βάλε και το ΦΠΑ μέσα) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tliako είπε

Και εγώ δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα να μην πάρουμε τα λεφτά απλά είναι αστείο και εξοργιστικό ταυτόχρονα που μια αλυσίδα όπως ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ τραβάει στο μάξιμουμ τα περιθώρια για να επιστρέψει τα ποσά. Τα περί τραπεζικών κωλυμάτων τα ακούω βερεσέ δεδομένου οτι με την ίδια κάρτα έχω κάνει πολλές παραγγελίες απο εξωτερικό όπως είπα και πιο πάνω και σε όσα προβλήματα υπήρξαν , είδα τα λεφτά εντός 3 ημερών στο λογαριασμό μου. Είναι απλά συνέχεια της λογικής μπακάλικου που ακολουθούν σχεδόν όλες οι εγχώριες εταιρίες πωλήσεων.  

Εντελώς πληροφοριακά, βάσει του email από το Γερμανό, η εντολή επιστροφής χρημάτων πραγματοποιήθηκε στις 03/02/2022 και ώρα 02:14:29.

Μου λέει επίσης ότι για πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται εντός 10 ημερών, ενώ για χρεωστική εντός 15 ημερών.

Επεξ/σία από FCastor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Γερμανος σκοπιμως δεν επεστρεψε τα λεφτα. το να εχεις χρηματα για 2 εβδομαδες και να μπορεις να τα χρησιμοποιεις μεχρι να τα επιστρεψεις, δεν σε χαλαει ως καταστημα.... αυτο το κανει και σε αλλους, προφανως.
τους τηλεφωνω καθε μερα και τους εστειλα και εξωδικο. εχω μιλησει με την τραπεζα. δεν φταιει η τραπεζα. ο καθενας μας εχει αλλη τραπεζα αλλα ολοι τον ...Γερμανο που κανει τον Κινεζο. Επισης καθε φορα που τους τηλεφωνειτε να τους λετε πως τους ηχογραφειτε γιατι θα προβειτε σε καταγγελια και ο δικηγορος σας ειπε πως καθε φορα θα τους ενημερωνετε πως ηχογραφειτε την κληση. δεν τους ρωτατε αν το δεχονται. απλα ενημερωση. επισης αν ακομα δεν το εχετε κανει, ξεκινηστε να ανεβαζετε στο φεισ την ιστορια σας και βαλτε ενα αστερακι στις αξιολογησεις στο google map κτλ.

τωρα οσο αφορα τα παιχνιδια που ειναι μαζι. να ξερετε πως τηλεφωνειτε στον Γερμανο με το που παραλαβετε την κονσολα και τους λετε πως δεν τα θελετε τα  2 παιχνιδια . σας δινουν κωδικο χρεωσης ελτα πορτα πορτα και τα στελνετε με δικη τους χρεωση πισω και σας επιστρεφουν τα χρηματα.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, FCastor είπε

Εντελώς πληροφοριακά, βάσει του email από το Γερμανό, η εντολή επιστροφής χρημάτων πραγματοποιήθηκε στις 03/02/2022 και ώρα 02:14:29.

Μου λέει επίσης ότι για πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται εντός 10 ημερών, ενώ για χρεωστική εντός 15 ημερών.

Το ίδιο ποίημα στέλνουν σε όλους μας απλά σε εμένα λέει 2/2 . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Πόσο σου είχε κοστίσει τελική τιμή? (βάλε και το ΦΠΑ μέσα) 

350 εκανε συνολο κονσόλα όποια ηθελες και ενα game παλι όποιο ήθελες. Και πλήρωσα 280 το game ειχε τιμη 1 λεπτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι κάπου έχει χαθεί η μπάλα στο Γερμανό, μάλλον είναι θέμα ανοργανωσιάς. Στην δική μου περίπτωση έκανα μία αγορά με δόσεις στην κάρτα το καλοκαίρι, το προϊόν τελικά δε υπήρχε, το ποσό που επιστράφηκε ακέραιο και οι δόσεις συνεχίζουν να ισχύουν κανονικά. Όσο και αν το έψαξα, άκρη δεν βρήκα και η τράπεζα και ο Γερμανός υποτίθεται ότι τα κάναν όλα σωστά. Στην περίπτωση αυτή η συναλλαγή είναι εις βάρος του. Είναι σαν να πήρα ένα άτοκο δάνειο από την τράπεζα και το πληρώνω σε δόσεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Anetos22 είπε

Ο Γερμανος σκοπιμως δεν επεστρεψε τα λεφτα. το να εχεις χρηματα για 2 εβδομαδες και να μπορεις να τα χρησιμοποιεις μεχρι να τα επιστρεψεις, δεν σε χαλαει ως καταστημα.... αυτο το κανει και σε αλλους, προφανως.
τους τηλεφωνω καθε μερα και τους εστειλα και εξωδικο. εχω μιλησει με την τραπεζα. δεν φταιει η τραπεζα. ο καθενας μας εχει αλλη τραπεζα αλλα ολοι τον ...Γερμανο που κανει τον Κινεζο. Επισης καθε φορα που τους τηλεφωνειτε να τους λετε πως τους ηχογραφειτε γιατι θα προβειτε σε καταγγελια και ο δικηγορος σας ειπε πως καθε φορα θα τους ενημερωνετε πως ηχογραφειτε την κληση. δεν τους ρωτατε αν το δεχονται. απλα ενημερωση. επισης αν ακομα δεν το εχετε κανει, ξεκινηστε να ανεβαζετε στο φεισ την ιστορια σας και βαλτε ενα αστερακι στις αξιολογησεις στο google map κτλ.

τωρα οσο αφορα τα παιχνιδια που ειναι μαζι. να ξερετε πως τηλεφωνειτε στον Γερμανο με το που παραλαβετε την κονσολα και τους λετε πως δεν τα θελετε τα  2 παιχνιδια . σας δινουν κωδικο χρεωσης ελτα πορτα πορτα και τα στελνετε με δικη τους χρεωση πισω και σας επιστρεφουν τα χρηματα.
 

Μολις έκανα  επώνυμη καταγγελία στον Γερμανό στον συνήγορο του καταναλωτή 15η μέρα και τα λεφτά δεν έχουν μπει μου το λέει και η alpha Bank. Αν δεν μπουν σε 2 μέρες θα κάνω αγωγή θα τους μιλήσει και η τράπεζα μου δυστυχώς έχει μεγάλο όνομα αλλά είναι μαγαζάκι

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά ρε παιδιά δεν διαβάζεται πιο πάνω τι γίνετε οποιος παραγγέλνει online από Γερμανό του ακυρώνει την επόμενη μέρα και καλά δεν πρόλαβε, σε εμάς το ακύρωσε και καλά λάθος στην τιμή 16 μέρες εμένα και ακόμα να πάρω τα χρήματα πίσω και αρκετοί άλλοι το ίδιο λέτε να πάει για καμμία πτώχευση???

Επεξ/σία από panosbekris
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panosbekris είπε

Καλά ρε παιδιά δεν διαβάζεται πιο πάνω τι γίνετε οποιος παραγγέλνει online από Γερμανό του ακυρώνει την επόμενη μέρα και καλά δεν πρόλαβε, σε εμάς το ακύρωσε και καλά λάθος στην τιμή 16 μέρες εμένα και ακόμα να πάρω τα χρήματα πίσω και αρκετοί άλλοι το ίδιο λέτε να πάει για καμμία πτώχευση???

Δε νομιζω πτώχευση ρε συ αφου ο Πανος Γερμανος εχει και τα παμπλικ, ειναι και η κοσμοτε, δε νομιζω... απλα την κατσαμε και πρεπει να ξεμπλεξουμε και να αγοραζουμε απο αυτον μονο απο κοντα (γνωμη μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, panosno1com είπε

Δε νομιζω πτώχευση ρε συ αφου ο Πανος Γερμανος εχει και τα παμπλικ, ειναι και η κοσμοτε, δε νομιζω... απλα την κατσαμε και πρεπει να ξεμπλεξουμε και να αγοραζουμε απο αυτον μονο απο κοντα (γνωμη μου)

Καμιά πτώχευση, απλά τα μοιράζουν μεταξύ τους 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...