Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχω αγορασει ποτε κατι στην ζωη μου αν δεν το εχω βαλει αντικαταβολη η παραλαβη απο το καταστημα , επειδη εχουν γινει πολλα και δεν ειναι σοβαρα καταστημα κανενα και οι τραπεζες οτι να ναι . ΜΟνο αν το περνεις στα χερια και το πληρωνεις , συμβουλη μου . Ελπιζω να βρεις ακρη φιλε, 

2 ώρες πριν, panosbekris είπε

Παιδιά καλησπέρα ακούστε τι έγινε με εμένα 

Στην 1 Φλεβάρη παίρνω με πιστωτική σε 3 δόσεις το ps5 badlle 609 Euro από Γερμανό

Με παίρνουν στις 2 την επομενη και μου λένε χίλια συγνώμη εγινε λάθος στην τιμή

Και ακυρώνουν την παραγγελία και κάνουν refund τα χρήματα.

Ε λοιπόν σήμερα μετά από 13 μέρες την πρώτη δόση την έχουν εισπράξει, μίλησα με την τράπεζα μου μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ΚΑΜΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ παίρνω Γερμανό μου λέει ότι έκανε refund από τις 2 του μήνα και λέει ΨΕΜΜΑΤΑ 

Η τράπεζα μου μου λέει αν είχε γίνει ακύρωση θα το έβλεπε στις 5 του μηνός 

Είπα στον Γερμανό αν δεν μπουν μέχρι αύριο πάω για αγωγή

 

Επεξ/σία από kundi
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, panosno1com είπε

Δεν ισχυει το 10ημερο που είπανε στο mail τους?

Με πιστωτικές δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι πάντως εγώ που πλήρωσα με χρεωστική και όπως λένε έγινε εντολή κατάθεσης πίσω στο λογαριασμό μου στις 2/2 ακόμα περιμένω. Στο μέιλ τους ισχυρίζονται ότι μπορεί να πάρει και 15 μέρες (γνωστός μου είχε δει επιστροφή στις 3 εβδομάδες) το οποίο είναι φυσικά αστείο  δεδομένου ότι σε παραγγελίες εξωτερικού η επιστροφή χρημάτων γίνεται το αργότερο σε 3 ημέρες. 

Δημοσ.

στο skroutz αυτην την στιγμη υπαρχουν πολλα μαγαζια που εχουν το ps5 digital-disc σε τιμες που ξεκινανε απο 650€, ενω η original τιμη ειναι 399-499€...σηκωνει καταγγελια ανετα, οποιος εχει ορεξη να ασχοληθει βεβαια...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ariel555 είπε

στο skroutz αυτην την στιγμη υπαρχουν πολλα μαγαζια που εχουν το ps5 digital-disc σε τιμες που ξεκινανε απο 650€, ενω η original τιμη ειναι 399-499€...σηκωνει καταγγελια ανετα, οποιος εχει ορεξη να ασχοληθει βεβαια...

Και σε κινητά 

αλλα δεν υπάρχει κάποιος να σε πιέζει να αγοράσεις ..

δεν υπάρχει «πλαφόν» κέρδους και 

κανεις δεν δινει Σκέτες κονσόλες ακόμη και η ίδια η Sony Hellas .

Όποτε η τιμή που αναφέρεις δεν ισχύει ούτε για την ίδια την αντιπροσωπεία 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tliako είπε

Με πιστωτικές δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι πάντως εγώ που πλήρωσα με χρεωστική και όπως λένε έγινε εντολή κατάθεσης πίσω στο λογαριασμό μου στις 2/2 ακόμα περιμένω. Στο μέιλ τους ισχυρίζονται ότι μπορεί να πάρει και 15 μέρες (γνωστός μου είχε δει επιστροφή στις 3 εβδομάδες) το οποίο είναι φυσικά αστείο  δεδομένου ότι σε παραγγελίες εξωτερικού η επιστροφή χρημάτων γίνεται το αργότερο σε 3 ημέρες. 

Μίλα με την τράπεζα σου όπως εγώ αν εχει γίνει κίνηση για επιστροφή αυτοί την βλέπουν αν δεν έχει γίνει τίποτα πάμε μαζί για να τους κάνουμε αγωγή

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα ξέρει κανεις αν γινει αγορά με τιμολόγιο δηλαδή χωρις φπα αν αφαιρείται απο ολόκληρο το bundle η μονο απο την κονσόλα?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimosfc είπε

Καλησπέρα ξέρει κανεις αν γινει αγορά με τιμολόγιο δηλαδή χωρις φπα αν αφαιρείται απο ολόκληρο το bundle η μονο απο την κονσόλα?

Μονο το φπα της κονσολας αφαιρουν. Παιχνιδια και κοντρολερ πληρωνεις κανονικα το φπα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Μονο το φπα της κονσολας αφαιρουν. Παιχνιδια και κοντρολερ πληρωνεις κανονικα το φπα.

Δηλαδή στην απόδειξη αγορας γραφει κανονικα τα controllers με τιμη διπλα οχι μηδενική γτ ανοίκει σε bundle? Γιατι ειχα παρει bundle πέρυσι Nintendo switch με game και το game το ειχαν χρεώσει 0.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimosfc είπε

Δηλαδή στην απόδειξη αγορας γραφει κανονικα τα controllers με τιμη διπλα οχι μηδενική γτ ανοίκει σε bundle? Γιατι ειχα παρει bundle πέρυσι Nintendo switch με game και το game το ειχαν χρεώσει 0.

Καταρχας μιλαμε για τιμολογιο, οχι αποδειξη, αλλιως δεν σου κοβουν το ΦΠΑ.

Ισως στην περιπτωση σου το παιχνιδι να ηταν "δωρο" και το κοστολογισαν με μηδεν.

Απο public παντως, επειδη μου εφερε πελατης τιμολογιο, ειχαν τιμολογησει καθε προιον χωριστα (κονσολα, χειριστηριο, παιχνιδι). Στη στηλη του ΦΠΑ, η κονσολα ειχε κενο (ή μηδεν δεν θυμαμαι), το παιχνιδι και το χειριστηριο ειχαν το αντιστοιχο ΦΠΑ.

Αν το budle ερθει απευθειας απο την σονυ και δεν ειναι το καταστηματος, δεν ξερω πως θα τιμολογισουν. Ομως ο νομος λεει πως μη καταβολη ΦΠΑ δικαιουνται οσοι αγοραζουν ταμπλετ, κινητα, κονσολες. Για παιχνιδια και χειριστηρια δεν ισχυει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panosbekris είπε

Μίλα με την τράπεζα σου όπως εγώ αν εχει γίνει κίνηση για επιστροφή αυτοί την βλέπουν αν δεν έχει γίνει τίποτα πάμε μαζί για να τους κάνουμε αγωγή

Το έψαξα λίγο στα δικαιώματα πολίτη της ΕΕ και πράγματι τους δίνουν περιθώριο 14 ημέρες μετά την ημερομηνία ακύρωσης για να επιστρέψουν το ποσό (φυσικά ο καταναλωτής δεν μπορεί να τους πληρώσει σε 14 ημέρες από την παραγγελία). Τεχνικά αύριο το πρωί πρέπει να δω το ποσό στο λογαριασμό μου αλλιώς θα τους ειδοποιήσω ότι θα κάνω καταγγελία.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tliako είπε

Το έψαξα λίγο στα δικαιώματα πολίτη της ΕΕ και πράγματι τους δίνουν περιθώριο 14 ημέρες μετά την ημερομηνία ακύρωσης για να επιστρέψουν το ποσό (φυσικά ο καταναλωτής δεν μπορεί να τους πληρώσει σε 14 ημέρες από την παραγγελία). Τεχνικά αύριο το πρωί πρέπει να δω το ποσό στο λογαριασμό μου αλλιώς θα τους ειδοποιήσω ότι θα κάνω καταγγελία.

Μια και είμαι ένας από αυτούς που περιμένουν επιστροφή χρημάτων από Γερμανό, τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο με τελευταία σήμερα. Αυτός με τον οποίο μίλησα στο τηλέφωνο με διαβεβαίωσε ότι η κίνηση επιστροφής των χρημάτων από μέρους τους έγινε 2/2 (η αγορά και χρέωση έγινε 1/2, η ακύρωση έγινε 2/2 οπότε και ζήτησα να επιστραφούν τα χρήματα). Μου είπε μάλιστα ότι θα μου στείλουν και σχετικό email σήμερα που να το πιστοποιεί αυτό ώστε να έχω κάτι χειροπιαστό σε πιθανή συνομιλία μου με την τράπεζά μου.

Παρεμπιπτόντως, σε τηλεφωνική συνομιλία με την τράπεζα τη Δευτέρα μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι πάντως θα καταχωρήσουν και αυτοί με τη σειρά τους σχετικό αίτημα στο αρμόδιο τμήμα τους για την επιστροφή του συγκεκριμένου ποσού (ό,τι και αν σημαίνει αυτό...).

Πάντως αύριο ένα τηλεφωνάκι στην τράπεζα θα το κάνω (όπως και στο Γερμανό αν δε μου έχει έρθει το προαναφερθέν email).

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, FCastor είπε

Μια και είμαι ένας από αυτούς που περιμένουν επιστροφή χρημάτων από Γερμανό, τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο με τελευταία σήμερα. Αυτός με τον οποίο μίλησα στο τηλέφωνο με διαβεβαίωσε ότι η κίνηση επιστροφής των χρημάτων από μέρους τους έγινε 2/2 (η αγορά και χρέωση έγινε 1/2, η ακύρωση έγινε 2/2 οπότε και ζήτησα να επιστραφούν τα χρήματα). Μου είπε μάλιστα ότι θα μου στείλουν και σχετικό email σήμερα που να το πιστοποιεί αυτό ώστε να έχω κάτι χειροπιαστό σε πιθανή συνομιλία μου με την τράπεζά μου.

Παρεμπιπτόντως, σε τηλεφωνική συνομιλία με την τράπεζα τη Δευτέρα μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι πάντως θα καταχωρήσουν και αυτοί με τη σειρά τους σχετικό αίτημα στο αρμόδιο τμήμα τους για την επιστροφή του συγκεκριμένου ποσού (ό,τι και αν σημαίνει αυτό...).

Πάντως αύριο ένα τηλεφωνάκι στην τράπεζα θα το κάνω (όπως και στο Γερμανό αν δε μου έχει έρθει το προαναφερθέν email).

Και εγώ δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα να μην πάρουμε τα λεφτά απλά είναι αστείο και εξοργιστικό ταυτόχρονα που μια αλυσίδα όπως ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ τραβάει στο μάξιμουμ τα περιθώρια για να επιστρέψει τα ποσά. Τα περί τραπεζικών κωλυμάτων τα ακούω βερεσέ δεδομένου οτι με την ίδια κάρτα έχω κάνει πολλές παραγγελίες απο εξωτερικό όπως είπα και πιο πάνω και σε όσα προβλήματα υπήρξαν , είδα τα λεφτά εντός 3 ημερών στο λογαριασμό μου. Είναι απλά συνέχεια της λογικής μπακάλικου που ακολουθούν σχεδόν όλες οι εγχώριες εταιρίες πωλήσεων.  

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Brazhlias είπε

Καταρχας μιλαμε για τιμολογιο, οχι αποδειξη, αλλιως δεν σου κοβουν το ΦΠΑ.

Ισως στην περιπτωση σου το παιχνιδι να ηταν "δωρο" και το κοστολογισαν με μηδεν.

Αν είναι κανονικό bundle, κοστολογείται όλο μαζί ως κονσόλα. Οπότε στην περίπτωση του όντως έγινε αποφορολογηση στο σύνολο. Εδώ όμως δεν είναι κανονικό bundle, οπότε η αποφορολογηση γίνεται μόνο στην κονσόλα. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αν είναι κανονικό bundle, κοστολογείται όλο μαζί ως κονσόλα. Οπότε στην περίπτωση του όντως έγινε αποφορολογηση στο σύνολο. Εδώ όμως δεν είναι κανονικό bundle, οπότε η αποφορολογηση γίνεται μόνο στην κονσόλα. 

Δεν ηταν κανονικό bundle. Απο public επέλεξα την κονσολα και ενα game οποιο ηθελα μεχρι 60 ευρώ. Οποτε δεν βρισκω λογο να το κανουν διαφορετικά

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...