Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Anetos22 είπε

περιμενω την κονσολα απο το public και εδωσα την δικια μου που ηρθε το Σαββατο σε εναν φιλο. η αποδειξη εχει τα προιοντα με χωριστο κωδικο συνεπως μπορει να επιστραφει καθε προιον χωριστα. και επειδη ακριβως το γνωριζουν αυτο, γι αυτο στην κονσολα δεν εχουν εκπτωση ενω εχουν εκπτωση 14% -10ε στο χειριστηριο και αλλα τοσα στο εμπορικο παιχνιδι 12% 10ε ενω στο μαπα εχουν εκπτωση 50% -10ε ωστε μολις το επιστρεψεις να παρεις μολις 10 ε πιστωτικο υπολοιπο.
παρολα αυτα επειδη προκειται για αχρηστο παιχνιδι , ο φιλος θα παει να το επιστρεψει (δεν το ανοιξε καν) τις επομενες μερες και μαλιστα θα επιστρεψει και το "εμπορικο" παιχνιδι. στο μαγαζι τους ειπε πως συμφωνα με τον συνηγορο του καταναλωτη μπορει να επιστρεψει ενα προιον και ο υπαλληλος του ειπε πως το γνωριζει.
το κουπονι δεν το δεχοταν γιατι ειναι κουπονι για αγορα απο το το site.... μα η αγορα εγινε απο το ...site..... χχαααχχ   Δεν πειραζει. με αυτη την ιστορια ο Γερμανος εχασε πολλα περισσοτερα απο τα 30ε.......

εγω περιμενω απαντηση απο τον συνηγορο του καταναλωτη , τον Γερμανο και το υπουργειο αναπτυξης.
 

Δεν χρειάζεται ξαναπάει δεύτερη φορά στο ταμείο μολις γίνει η παραλαβή λες τα παιχνίδια δεν τα χρειάζομαι, τουλάχιστον ετσι έκανα στην δική μου περίπτωση και δεν ειπαν το παραμικρό! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, mas7erjake είπε

Καλησπερα στην ομαδα, εχει παρει κανεις τα χρηματα του πισω απο τον γερμανο ή ειμαι ακομα ο μονος που περιμενει?

Εγώ με παραγγελία 01/02 ακόμη περιμένω για την επιστροφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, SavvasMavros είπε

Εγώ με παραγγελία 01/02 ακόμη περιμένω για την επιστροφή.

σε 3 εργασιμες θα επρεπε να μπαινουν τα χρηματα που ζουμε πια , αυτα δεν γινοντε ΠΟΥΘΕΝΑ `!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα σήμερα με Γερμανό για την επιστροφή χρημάτων και μου είπαν εντός 15 ημερών (!!!). Στα δεσμεύουν το ίδιο δευτερόλεπτο που κανείς παραγγελία και στα επιστρέφουν μισό μήνα μετά αν πάει κάτι στραβά . Α ρε πρόοδος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καντε υπομονη θα ελεγα να παρετε κανα πακετο με το horizon σιγουρα θα βγαλουν κατι ,

**εγω θα περιμενω μεχρι καi  την κυκλοφορια gt μηπως βγαλουν καμια συλλεκτικη εκδοση ,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλτε και καμμία αγγελία ζήτησης στο marketplace του Facebook ρε παιδιά.

εγώ έτσι βρήκα σφραγισμένο πακέτο disc + 2o dualsense + Spiderman στα 570 από ιδιώτη με απόδειξη αγοράς από Γερμανό.

Μου έστειλε αυτός μύνημα..

Ποτέ δεν ξέρετε, ίσως να κάτσει και σε σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/2/2022 στις 12:24 ΜΜ, tanidis είπε

Ενημερωση για PS5 bundle απο πλαισιο!

Θελω να γραψω μια προσωπικη εμπειρια κ κατι που το 'χουνε πει αρκετα μελη εδω αλλα λιγοι το γνωριζουν.

Αγορασα Bundle PS5 me 2ο κοντρολ και spiderman και uncharted στα 659€.

Διαφορετικο πραγμα η "προσφορα" και διαφορετικο πραγμα η "συνθεση".

Η προσφορα συνηθως εχει εναν κωδικο στην αποδειξη αγορας ενω η συνθεση εχεις ξεχωριστα τους κωδικους κ στην περιπτωση μου ειχε 4.

Εχετε το δικαιωμα υπαναχώρησης 14 ημερών, άνευ αιτίας για online ή τηλεφωνικές αγορές.

Το πάτε πίσω, αναφέρετε το παραπάνω γιατί πολλοί δεν το ξέρουν, κι άλλοι κάνουν πως δεν το ξέρουν, και παίρνετε τα λεφτά σας πίσω.

Σε διαφορετική περίπτωση, όνομα του υπεύθυνου που αρνήθηκε και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Το εκανα σημερα στο πλαισιο στο mall. Γυρισα το spiderman και το uncharted (δεν ειχα ανοιξει τις ζελατινες, αν τις ανοιξεις δεν γινεται λογικα), εδωσα ΙΒΑΝ και σε 3 εργασιμες θα μου μπουν τα 99,90€.

Στην αρχη σου λενε οτι δεν γινεται κλπ αλλα εσυ επιμενεις οτι μιλησες με τον Συνηγορο του καταναλωτη κ σου ειπαν οτι γινεται.

Πηρε ενα τηλεφωνο ο τυπος κ μετα μου ειπε οτι γινεται μονο με πιστωτικο υπολοιπο. Οχι του ειπα θελω τα λεφτα μου πισω, δεν θελω τα παιχνιδια σας που κανουν 80€. Κ στο τελος μου ειπε οκ.

Ειναι καλυτερο απτο να τα πουλαγα 25-30€ το καθενα μονος μου.

Πολύ καλή σκέψη και πληροφορία, συνεπώς τώρα που περιμένω πακέτο κονσόλα+2ο χειριστήριο και το BF2042, κάνω μια αίτηση υπαναχώρησης στο παιχνίδι ή/και το χειριστήριο και παίρνω τα λεφτά μου πίσω, not bad at all!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, εχω παραγγειλει ps5 απο την expert hellas, μαγαζι απο τα λιγα οπου μπορεις να κανεις αγορα..Βεβαι το μονο θεμα ειναι η διαθεσιμοτητα..Λεγανε κατοπιν παραγγελιας θα ειδοποιουσανε για τη διαθεσιμοτητα του αλλα τιποτα..Τι να κανω;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...