Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, maltron66 είπε

Καλημέρα, παιδιά.

Όπως είπα και πιο πάνω, έδωσα την Πέμπτη το απόγευμα παραγγελία για ένα Blu-Ray PS5 από το Γερμανό. Είναι χωρίς παρελκόμενα, στα 500. Αντικαταβολή και παράδοση με courier, Δευτέρα με Τρίτη.

Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που έκανα την παραγγελία και έλαβα τα 2 email που λένε ότι η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί μέχρι και τη στιγμή που γράφω αυτό το σχόλιο, δε βλέπω απολύτως καμιά μεταβολή στην κατάστασή της όταν την ψάχνω στο σύστημα tracking του Γερμανού. Τους πήρα τηλέφωνο χθες και με διαβεβαίωσαν ότι θα φέρουν την κονσόλα από κάπου που να είναι διαθέσιμη και πως θα την έχω μέχρι την Τρίτη.

Όσοι από σας έχετε παραγγείλει και παραλάβει από Γερμανό, μπορείτε να μου πείτε από πόσα στάδια πέρασε η παραγγελία σας στο tracking μέχρι να την παραλάβετε; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα πάω από το "καταχωρημένη" στο "παραδόθηκε" χωρίς κανένα ενδιάμεσο στάδιο. Και όπως είπα ήδη, υποτίθεται πως αύριο έως μεθαύριο παραλαμβάνω.

Εγώ μεν παρέλαβα αλλά μετά από τελείως μπακάλικη συνεννόηση , ακύρωση παραγγελίας, ανατίμηση λόγω "λάθους" και εν τέλη αποτυχημένη προσπάθεια να σπάσω εν μέρη το πακέτο κατά τη παραλαβή παρόλο που έπαιξα τα χαρτιά της ξεχωριστής απόδειξης, ταλαιπωρίας κλπ . Τέλος να πω ότι αναμένω ακόμα την επιστροφή του αρχικού ποσού μιας και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι -1248€ από το λογαριασμό. Μπορούσα να το χειριστώ αλλιώς; Πιθανότατα αλλά μετά από αρκετές χαμένες ευκαιρίες που δεν πρόλαβα bundles και μη θέλοντας να τα δώσω σε σκάλπερ είπα ας πάει στο καλό να πάρω επιτέλους τη κονσόλα και άσε τα άλλα πίσω. Θα ξαναπάρω το οτιδήποτε από Γερμανό; Σε καμία περίπτωση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, tliako είπε

Εγώ μεν παρέλαβα αλλά μετά από τελείως μπακάλικη συνεννόηση , ακύρωση παραγγελίας, ανατίμηση λόγω "λάθους" και εν τέλη αποτυχημένη προσπάθεια να σπάσω εν μέρη το πακέτο κατά τη παραλαβή παρόλο που έπαιξα τα χαρτιά της ξεχωριστής απόδειξης, ταλαιπωρίας κλπ . Τέλος να πω ότι αναμένω ακόμα την επιστροφή του αρχικού ποσού μιας και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι -1248€ από το λογαριασμό. Μπορούσα να το χειριστώ αλλιώς; Πιθανότατα αλλά μετά από αρκετές χαμένες ευκαιρίες που δεν πρόλαβα bundles και μη θέλοντας να τα δώσω σε σκάλπερ είπα ας πάει στο καλό να πάρω επιτέλους τη κονσόλα και άσε τα άλλα πίσω. Θα ξαναπάρω το οτιδήποτε από Γερμανό; Σε καμία περίπτωση...

τελικα ο Γερμανος εχασε πολλα περισσοτερα απο τα 30ε που ζητησε την επομενη μερα της παραγγελιας.

[email protected]
σε αυτο το email μπορειτε να ρωτησετε οτι θελετε. πχ αν μπορειτε να επιστρεψετε ενα απο τα 3-4 προιοντα που σας πουλανε ως "πακετο"
 

Επεξ/σία από Anetos22
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, tliako είπε

Εγώ μεν παρέλαβα αλλά μετά από τελείως μπακάλικη συνεννόηση , ακύρωση παραγγελίας, ανατίμηση λόγω "λάθους" και εν τέλη αποτυχημένη προσπάθεια να σπάσω εν μέρη το πακέτο κατά τη παραλαβή παρόλο που έπαιξα τα χαρτιά της ξεχωριστής απόδειξης, ταλαιπωρίας κλπ . Τέλος να πω ότι αναμένω ακόμα την επιστροφή του αρχικού ποσού μιας και αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι -1248€ από το λογαριασμό. Μπορούσα να το χειριστώ αλλιώς; Πιθανότατα αλλά μετά από αρκετές χαμένες ευκαιρίες που δεν πρόλαβα bundles και μη θέλοντας να τα δώσω σε σκάλπερ είπα ας πάει στο καλό να πάρω επιτέλους τη κονσόλα και άσε τα άλλα πίσω. Θα ξαναπάρω το οτιδήποτε από Γερμανό; Σε καμία περίπτωση...

Το καλό με τη δική μου περίπτωση είναι ότι αφενός δεν έχω δώσει ούτε δραχμή ακόμη, αφετέρου δε μπορούν να αλλάξουν την τιμή με το έτσι θέλω, αφού όλα τα μεγάλα καταστήματα δίνουν το βασικό πακέτο στην ίδια τιμή.

Το κακό είναι ότι τίποτα από αυτά δε τους εμποδίζει από το να ακυρώσουν απροειδοποίητα την παραγγελία, το οποίο όπως βλέπω έχουν κάνει σε αρκετό κόσμο. Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Εσύ όμως είχες το δικαίωμα να σπάσεις το πακέτο και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Γιατί αν το είχες και αρνήθηκαν, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει από το να τους κάνεις μια ωραία καταγγελία, όπως γράφει και ο φίλος πιο πάνω. Αν δηλαδή έχεις το χρόνο και το κουράγιο να ανοίξεις μια τέτοια ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, maltron66 είπε

Το καλό με τη δική μου περίπτωση είναι ότι αφενός δεν έχω δώσει ούτε δραχμή ακόμη, αφετέρου δε μπορούν να αλλάξουν την τιμή με το έτσι θέλω, αφού όλα τα μεγάλα καταστήματα δίνουν το βασικό πακέτο στην ίδια τιμή.

Το κακό είναι ότι τίποτα από αυτά δε τους εμποδίζει από το να ακυρώσουν απροειδοποίητα την παραγγελία, το οποίο όπως βλέπω έχουν κάνει σε αρκετό κόσμο. Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Εσύ όμως είχες το δικαίωμα να σπάσεις το πακέτο και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Γιατί αν το είχες και αρνήθηκαν, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει από το να τους κάνεις μια ωραία καταγγελία, όπως γράφει και ο φίλος πιο πάνω. Αν δηλαδή έχεις το χρόνο και το κουράγιο να ανοίξεις μια τέτοια ιστορία.

Νομικά εφόσον είναι σε άλλο κωδικό στην απόδειξη έχω ΑΛΛΑ. Στο κατάστημα είχα ένα πιτσιρικά υπάλληλο μπροστά μου που δεν είχε ιδέα για όλη τη ταλαιπωρία και που έχει εντολή από τα κεντρικά τους αν κάποιος θέλει να επιστρέψει μέρος του "πακέτου" να μην προχωράνε σε πώληση άλλα να κρατάνε όλο το bundle . Είναι παράνομο ; Ναι. Ποντάρουν στο ότι εσύ θες εκείνη τη στιγμή τη κονσόλα και δεν θα κάτσεις να φας και άλλες μέρες σου για να γλυτώσεις 30 ευρώ ; Ναι . Θα μου πεις αν όλοι τους κυνηγούσαμε δεν θα κάνανε αυτές τις κομπίνες αλλά επειδή προσωπικά έχω τραβήξει ζόρι σε άλλες περιπτώσεις με επιστροφές προϊόντων σε ελληνικά καταστήματα απλά έχω blacklist και δεν ξαναψωνίζω τίποτα από καταστήματα που σου βγάζουν το λάδι για λίγα ευρώ. Έχω επιστρέψει προϊόντα σε καταστήματα εξωτερικού χωρίς πρόβλημα με δικά τους έξοδα και έχω αποτύχει να το κάνω σε καταστήματα εντός Αττικής. Τέλος πάντων αρκετά βγήκα off topic , η συμπεριφορά αυτή είναι στη χώρα και είναι δυστυχώς από τους περισσότερους .

Επεξ/σία από tliako
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tliako είπε

Νομικά εφόσον είναι σε άλλο κωδικό στην απόδειξη έχω ΑΛΛΑ. Στο κατάστημα είχα ένα πιτσιρικά υπάλληλο μπροστά μου που δεν είχε ιδέα για όλη τη ταλαιπωρία και που έχει κάνει εντολή από τα κεντρικά τους αν κάποιος θέλει να επιστρέψει μέρος του "πακέτου" να μην προχωράνε σε πώληση άλλα να κρατάνε όλο το bundle . Είναι παράνομο ; Ναι. Ποντάρουν στο ότι εσύ θες εκείνη τη στιγμή τη κονσόλα και δεν θα κάτσεις να φας και άλλες μέρες σου για να γλυτώσεις 30 ευρώ ; Ναι . Θα μου πεις αν όλοι τους κυνηγούσαμε δεν θα κάνανε αυτές τις κομπίνες αλλά επειδή προσωπικά έχω τραβήξει ζόρι σε άλλες περιπτώσεις με επιστροφές προϊόντων σε ελληνικά καταστήματα απλά έχω blacklist και δεν ξαναψωνίζω τίποτα από καταστήματα που σου βγάζουν το λάδι για λίγα ευρώ. Έχω επιστρέψει προϊόντα σε καταστήματα εξωτερικού χωρίς πρόβλημα με δικά τους έξοδα και έχω αποτύχει να το κάνω σε καταστήματα εντός Αττικής. Τέλος πάντων αρκετά βγήκα off topic , η συμπεριφορά αυτή είναι στη χώρα και είναι δυστυχώς από τους περισσότερους .

"Αλλά..", αλλά τι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, maltron66 είπε

Το καλό με τη δική μου περίπτωση είναι ότι αφενός δεν έχω δώσει ούτε δραχμή ακόμη, αφετέρου δε μπορούν να αλλάξουν την τιμή με το έτσι θέλω, αφού όλα τα μεγάλα καταστήματα δίνουν το βασικό πακέτο στην ίδια τιμή.

Το κακό είναι ότι τίποτα από αυτά δε τους εμποδίζει από το να ακυρώσουν απροειδοποίητα την παραγγελία, το οποίο όπως βλέπω έχουν κάνει σε αρκετό κόσμο. Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Εσύ όμως είχες το δικαίωμα να σπάσεις το πακέτο και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω; Γιατί αν το είχες και αρνήθηκαν, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει από το να τους κάνεις μια ωραία καταγγελία, όπως γράφει και ο φίλος πιο πάνω. Αν δηλαδή έχεις το χρόνο και το κουράγιο να ανοίξεις μια τέτοια ιστορία.

Χρόνος είναι κανά μισάωρο να γράψει/εξιστορήσει τα γεγονότα.

Κουράγιο.... τί ακριβώς κουράγιο χρειάζεται για να γίνει μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή; Στον πόλεμο θα πάει;

Είναι λύση να ωχαδερφιζουμε και να περιμένουμε από κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα, κάνοντας (?) εκείνος καταγγελία; Προσωπικά νομίζω δεν είναι.

Αν δεν προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας, ως καταναλωτές στην προκειμένη, μετά να μην απορούμε όταν καταπατούνται ολοένα και περισσότερο, έτσι;

Έως τοτε...bundles και άγιος ο θεός και σε όποιον αρέσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Χρόνος είναι κανά μισάωρο να γράψει/εξιστορήσει τα γεγονότα.

Κουράγιο.... τί ακριβώς κουράγιο χρειάζεται για να γίνει μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή; Στον πόλεμο θα πάει;

Είναι λύση να ωχαδερφιζουμε και να περιμένουμε από κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα, κάνοντας (?) εκείνος καταγγελία; Προσωπικά νομίζω δεν είναι.

Αν δεν προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας, ως καταναλωτές στην προκειμένη, μετά να μην απορούμε όταν καταπατούνται ολοένα και περισσότερο, έτσι;

Έως τοτε...bundles και άγιος ο θεός και σε όποιον αρέσει.

Με το κουράγιο εννοούσα την όρεξη που πρέπει να έχεις για να μπεις στη διαδικασία του να εξηγείς τα αυτονόητα σε ένα μάτσο στόκους. Όσον αφορά το χρόνο, υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να ασχοληθούν με πράγματα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο από μια παιχνιδομηχανή. Εγώ θα έφτιαχνα χρόνο αλλά δεν είμαστε όλοι το ίδιο.

Φυσικά δεν είναι λύση να καθόμαστε να μας πηδάνε. Δε νομίζω ότι είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Εγώ σίγουρα δε θα τους άφηνα.

Δεν ξέρω γιατί έγραψες αυτό το σχόλιο ως απάντηση στο δικό μου. Στον άλλο έπρεπε να το πεις.

Επεξ/σία από maltron66
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, maltron66 είπε

Με το κουράγιο εννοούσα την όρεξη. Όσον αφορά το χρόνο, υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να ασχοληθούν με πράγματα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο από μια παιχνιδομηχανή. Δικαίωμά τους.

Φυσικά δεν είναι λύση να καθόμαστε να μας πηδάνε. Δε νομίζω ότι είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Εγώ σίγουρα δε θα τους άφηνα.

Δεν ξέρω γιατί έγραψες αυτό το σχόλιο ως απάντηση στο δικό μου. Στον άλλο έπρεπε να το πεις.

Γιατί εσύ μίλησες για κουράγιο.

Αν έχει τον χρόνο και την όρεξη/κουράγιο να κάθεται και να γράφει ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα τα παθήματα του για μια κονσόλα, λογικά έχει αντίστοιχα τα ίδια και για να τα γράψει στον συνήγορο του καταναλωτή που όντως θα πιάσει και τόπο, όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Γιατί εσύ μίλησες για κουράγιο.

Αν έχει τον χρόνο και την όρεξη/κουράγιο να κάθεται και να γράφει ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα τα παθήματα του για μια κονσόλα, λογικά έχει αντίστοιχα τα ίδια και για να τα γράψει στον συνήγορο του καταναλωτή που όντως θα πιάσει και τόπο, όχι;

Συνήθως ναι. Αλλά υπάρχουν και αυτοί που για τον ένα ή τον άλλο λόγο επιλέγουν να μη το κάνουν. Δε συμφωνώ με αυτή τη λογική αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις το καταλαβαίνω.

Επεξ/σία από maltron66
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να κάθεται ο καθένας να ανέχεται ότι συμβαίνει ,ούτε περιμένω από κανέναν να υπερασπιστεί τα δικαιώματα μου. Δεν ασχολούμαι παραπάνω γιατί έχω άθλια εμπειρία σε παραπάνω από μία περιπτώσεις στο παρελθόν με κυνήγι για επιστροφές , άρνηση επιστροφής χρημάτων και διάφορα άλλα. όσοι νομίζουν οτι κάνοντας μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή θα πάει να κάνει ντά τον κάθε μεγαλοεπιχειρηματία μάλλον ζούνε σε άλλη χώρα από την Ελλάδα. Δεν διαφωνώ ότι μπορεί ανά περίπτωση κάποιοι να βγάλατε άκρη και να πήρατε πίσω κάποια λεφτά ή πιστωτικό αλλά η δική μου εμπειρία δεν έχει αποφέρει τίποτα πέρα από νεύρα και χάσιμο χρόνου. Για αυτούς τους λόγους το σταμάτησα εδώ και γράφω την εμπειρία σε ένα θέμα του φόρουμ ώστε να ξέρει ο κάθε ένας που θα επιλέξει το κατάστημα με τι συμπεριφορές μπορεί να έρθει αντιμέτωπος.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, maltron66 είπε

Αυτό που φοβάμαι πως θα γίνει είναι ότι θα έρθει η Τρίτη και η παραγγελία μου δε θα έχει προχωρήσει καθόλου από το στάδιο της καταχώρησης.

Και φυσικά συνέβη ακριβώς αυτό. Παίρνω τηλέφωνο και ο υπάλληλος μου λέει ότι η συγκεκριμένη παραγγελία δεν έχει τραβήξει απόθεμα. Μου λέει ότι ακόμα κι εκείνοι δε πιστεύουν πόσο γρήγορα φεύγει το απόθεμα όταν το φέρνουν (έχουν δεχτεί 500 παραγγελίες μέσα στο πρώτο λεπτό).

Το απίστευτο της υπόθεσης όμως είναι το ότι ο υπάλληλος με συμβούλεψε να ακυρώσω την παραγγελία και να προσπαθήσω να ξανακάνω παραγγελία σε ένα μήνα, όταν θα φέρουν πάλι stock, επειδή το σύστημα είναι λέει φτιαγμένο ώστε να δίνει προτεραιότητα στις καινούριες παραγγελίες, με αποτέλεσμα οι παλιές να χάνονται.

Σε όλο τον πλανήτη ισχύει το "first come, first served", εδώ ισχύει το "first come, last served". Ελλάς το μεγαλείο σου.

Τουλάχιστον ο υπάλληλος ήταν ειλικρινής μαζί μου. Σε αντίθεση με τον προηγούμενο Καραγκιόζη που μου έλεγε ότι το αργότερο μέχρι την Τρίτη θα την έχω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, maltron66 είπε

 

επειδή το σύστημα είναι λέει φτιαγμένο ώστε να δίνει προτεραιότητα στις καινούριες παραγγελίες, με αποτέλεσμα οι παλιές να χάνονται.

Ωραία μπαρούφα μαζί με το "λάθος" τιμή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
36 minutes ago, maltron66 said:

 (έχουν δεχτεί 500 παραγγελίες μέσα στο πρώτο λεπτό).

To bot scalping στα καλύτερά του! Αλλιώς είναι μπαρούφα και αυτό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, maltron66 είπε

Με το κουράγιο εννοούσα την όρεξη που πρέπει να έχεις για να μπεις στη διαδικασία του να εξηγείς τα αυτονόητα σε ένα μάτσο στόκους. Όσον αφορά το χρόνο, υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να ασχοληθούν με πράγματα τα οποία τους επηρεάζουν περισσότερο από μια παιχνιδομηχανή. Εγώ θα έφτιαχνα χρόνο αλλά δεν είμαστε όλοι το ίδιο.

Φυσικά δεν είναι λύση να καθόμαστε να μας πηδάνε. Δε νομίζω ότι είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Εγώ σίγουρα δε θα τους άφηνα.

Δεν ξέρω γιατί έγραψες αυτό το σχόλιο ως απάντηση στο δικό μου. Στον άλλο έπρεπε να το πεις.

Οποτε καπου στο 2032, θα εμφανιστει ενας κουριερ στην πορτα καποιου που ειχε παραγγειλει ps5 το 2020. Ο πελατης θα ξαφνιαστει ευχαριστα αφου περιμενε καρτερικα τοσα χρονια. Η μονη του απαιτηση ηταν, να ειναι η αρχικη εκδοση της κονσολας και θα πληρωνε χωρις δισταγμο τα 499,90€.

Η εκδοση αυτη με το χαλασμενο ανεμιστηρακι, της οποιας το liquid metal μετα απο καποιους μηνες χυνοταν, με αποτελεσμα να διαβρωνεται το επιπλο πανω στο οποιο ηταν η κονσολα, αλλα και αυτη που εμφανιζε το "προβλημα" κατα πολλους του coil whine.

Κι αυτο γιατι το coil whine ηταν το μεγαλυτερο οπλο της ανθρωποτητας απεναντι στους Νεφελιμ, οι οποιοι ειχαν κατακτησει τον πλανητη και ηταν ευαλωτοι μονο στον υπερηχο που παρηγαγε το συγκεκριμενο μοντελο.

Η αξια του συγκεκριμενου μοντελου, ειχε εκτοξευτει στα 50.000,00€ και πουλιοταν μονο στην μαυρη αγορα, τα "κομματια" ηταν ελαχιστα και ηταν στην κατοχη της παγκοσμιας ελιτ (Bill Gates, Elon Musk και Μαρινα Σταυρακη-Πατουλη μερικοι απο αυτους) , ωστε να προστατευτει απο τους Νεφελιμ. Οι υπολοιπες κονσολες ειχαν κατασχεθει απο το καθεστως.

Και καπως ετσι θα ξεκινουσε η επανασταση. Εξαιτιας ενος λαθους στον αλγοριθμο που εβγαζε τις παραγγελιες του Γερμανου. Η τελευταια ελπιδα της ανθρωποτητας. Το PlayStation 5.

Επεξ/σία από Brazhlias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιμενω την κονσολα απο το public και εδωσα την δικια μου που ηρθε το Σαββατο σε εναν φιλο. η αποδειξη εχει τα προιοντα με χωριστο κωδικο συνεπως μπορει να επιστραφει καθε προιον χωριστα. και επειδη ακριβως το γνωριζουν αυτο, γι αυτο στην κονσολα δεν εχουν εκπτωση ενω εχουν εκπτωση 14% -10ε στο χειριστηριο και αλλα τοσα στο εμπορικο παιχνιδι 12% 10ε ενω στο μαπα εχουν εκπτωση 50% -10ε ωστε μολις το επιστρεψεις να παρεις μολις 10 ε πιστωτικο υπολοιπο.
παρολα αυτα επειδη προκειται για αχρηστο παιχνιδι , ο φιλος θα παει να το επιστρεψει (δεν το ανοιξε καν) τις επομενες μερες και μαλιστα θα επιστρεψει και το "εμπορικο" παιχνιδι. στο μαγαζι τους ειπε πως συμφωνα με τον συνηγορο του καταναλωτη μπορει να επιστρεψει ενα προιον και ο υπαλληλος του ειπε πως το γνωριζει.
το κουπονι δεν το δεχοταν γιατι ειναι κουπονι για αγορα απο το το site.... μα η αγορα εγινε απο το ...site..... χχαααχχ   Δεν πειραζει. με αυτη την ιστορια ο Γερμανος εχασε πολλα περισσοτερα απο τα 30ε.......

εγω περιμενω απαντηση απο τον συνηγορο του καταναλωτη , τον Γερμανο και το υπουργειο αναπτυξης.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...