Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Saloufas είπε

και τώρα 4 πακέτα διαθέσιμα τα δείχνει στο public.

asdsaddasads.jpg.fa5848f3ec82488b00fc6cb2fa898516.jpg

 

Αν πατήσεις πάνω τους στη σελίδα του κάθε πακέτου το βγάζει εξαντλημένο.

  • Like 2
Δημοσ.

Μόλις είχα τηλέφωνο από το κατάστημα Γερμανού που είχα ζητήσει να πάει η παραγγελία ότι μπορώ να περάσω να παραλάβω (ακόμα και τώρα φοβάμαι ότι κάπου θα σκαλώσει πάλι) . Επιστροφή του αρχικού ποσού δεν έχει γίνει ακόμα και δεν έχω καταφέρει και να μιλήσω με την εξυπηρέτηση (από αναμονή σε αναμονή) . Έχει κανένας εμπειρία σε πόσες εργάσιμες γίνεται η επιστροφή ποσού σε τέτοιες περιπτώσεις (η τράπεζα είναι Πειραιώς αν βοηθάει) ;

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, tliako είπε

Μόλις είχα τηλέφωνο από το κατάστημα Γερμανού που είχα ζητήσει να πάει η παραγγελία ότι μπορώ να περάσω να παραλάβω (ακόμα και τώρα φοβάμαι ότι κάπου θα σκαλώσει πάλι) . Επιστροφή του αρχικού ποσού δεν έχει γίνει ακόμα και δεν έχω καταφέρει και να μιλήσω με την εξυπηρέτηση (από αναμονή σε αναμονή) . Έχει κανένας εμπειρία σε πόσες εργάσιμες γίνεται η επιστροφή ποσού σε τέτοιες περιπτώσεις (η τράπεζα είναι Πειραιώς αν βοηθάει) ;

Να και ενα καλο νεο να πω... Σου ηπαν μηπως κατι για το voucher των 20€? Οταν ειχα ρωτησει εγω ποτε θα επιστραφουν τα χρηματα την τεταρτη μου ειπε υπαρχει μια πιθανοτητα σημερα (παρασκευη δλδ) αλλιως Δευτερα/Τριτη (η τραπεζα τους ειναι η εθνικη μου ειπαν)

Edit: καθως εγραφα το κειμενο μου εστειλαν σε μαιλ το voucher.

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, tliako είπε

Μόλις είχα τηλέφωνο από το κατάστημα Γερμανού που είχα ζητήσει να πάει η παραγγελία ότι μπορώ να περάσω να παραλάβω (ακόμα και τώρα φοβάμαι ότι κάπου θα σκαλώσει πάλι) . Επιστροφή του αρχικού ποσού δεν έχει γίνει ακόμα και δεν έχω καταφέρει και να μιλήσω με την εξυπηρέτηση (από αναμονή σε αναμονή) . Έχει κανένας εμπειρία σε πόσες εργάσιμες γίνεται η επιστροφή ποσού σε τέτοιες περιπτώσεις (η τράπεζα είναι Πειραιώς αν βοηθάει) ;

Πάρε την στην εξυπηρέτηση πελατών Πειραιώς και ρώτα να δούνε στο συστημα τι συμβαίνει 

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, tliako είπε

Μόλις είχα τηλέφωνο από το κατάστημα Γερμανού που είχα ζητήσει να πάει η παραγγελία ότι μπορώ να περάσω να παραλάβω (ακόμα και τώρα φοβάμαι ότι κάπου θα σκαλώσει πάλι) . Επιστροφή του αρχικού ποσού δεν έχει γίνει ακόμα και δεν έχω καταφέρει και να μιλήσω με την εξυπηρέτηση (από αναμονή σε αναμονή) . Έχει κανένας εμπειρία σε πόσες εργάσιμες γίνεται η επιστροφή ποσού σε τέτοιες περιπτώσεις (η τράπεζα είναι Πειραιώς αν βοηθάει) ;

Εγώ μόλις δέχτηκα το μειλ για τον εκπτωτικό κωδικό παρόλα αυτά δεν με πήραν τηλέφωνο για την παραλαβή. Υποτίθεται οτι η επιστροφή γίνεται το αργότερο μετα απο 3 εργάσιμες μέρες από την υποβολή (εξαρτάται τη τράπεζα 1-3). Η πωλήτρια στο τηλεφωνο μου είπε οτι έγινε ήδη επιστροφή. Άρα θεωρώ οτι τη Δευτέρα θα φανούν τα χρήματα, αν δεν εχουν φανεί μεχρι τώρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, mas7erjake είπε

Να και ενα καλο νεο να πω... Σου ηπαν μηπως κατι για το voucher των 20€? Οταν ειχα ρωτησει εγω ποτε θα επιστραφουν τα χρηματα την τεταρτη μου ειπε υπαρχει μια πιθανοτητα σημερα (παρασκευη δλδ) αλλιως Δευτερα/Τριτη (η τραπεζα τους ειναι η εθνικη μου ειπαν)

Edit: καθως εγραφα το κειμενο μου εστειλαν σε μαιλ το voucher.

Δεν μου είπαν τίποτα για voucher και η αλήθεια είναι οτι δεν ρώτησα και εγώ. Το απόγευμα που θα πάω για παραλαβή θα τους ρωτήσω και θα ξαναδοκιμάσω να τους μιλήσω τη Δευτέρα  αν δεν μπούνε τα λεφτά σήμερα, 

8 λεπτά πριν, Anetos22 είπε

Πάρε την στην εξυπηρέτηση πελατών Πειραιώς και ρώτα να δούνε στο συστημα τι συμβαίνει 

Θα περιμένω μήπως μπούνε μέχρι Δευτέρα πρωί αλλιώς θα αρχίσω τα τηλέφωνα και στη τράπεζα και στο Γερμανό. 

8 λεπτά πριν, AxelS είπε

Εγώ μόλις δέχτηκα το μειλ για τον εκπτωτικό κωδικό παρόλα αυτά δεν με πήραν τηλέφωνο για την παραλαβή. Υποτίθεται οτι η επιστροφή γίνεται το αργότερο μετα απο 3 εργάσιμες μέρες από την υποβολή (εξαρτάται τη τράπεζα 1-3). Η πωλήτρια στο τηλεφωνο μου είπε οτι έγινε ήδη επιστροφή. Άρα θεωρώ οτι τη Δευτέρα θα φανούν τα χρήματα, αν δεν εχουν φανεί μεχρι τώρα.

Μακάρι να ξεμπερδεύω με το Γερμανό Δευτέρα οριστικά , πάντως για voucher δεν μου είπαν τίποτα εμένα , ούτε έχει έρθει κάτι με email. 

Επεξ/σία από tliako
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά γνωρίζει κάποιος την διαδικασία αποφορολόγησης για Κωτσόβολο, Γερμανό, Public, Media Markt ή Πλαίσιο; 

Σε κάθε μου αγορά πρέπει να στέλνω τα δικαιολογητικά στο λογιστήριο της εκάστοτε εταιρίας και μέχρι να επιβεβαιώσουν πως δικαιούμαι την απαλλαγή (συνήθως την επόμενη της επικοινωνίας), θεωρώ πως το απόθεμα θα έχει εξαντληθεί.

Επεξ/σία από Manos2021
Δημοσ.

Αφού σου έστειλαν το voucher , όταν παραλάβεις ζητά να το εξαργυρωσεις επί τόπου στην αγορά του πακέτου που πήρες!

Τι ξεφτίλες είναι..... ολόκληρη ιστορία για 30, 40 ευρώ.....

Ευτυχως έβγαλαν και άλλα καταστήματα την κονσόλα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Anetos22 είπε

Αφού σου έστειλαν το voucher , όταν παραλάβεις ζητά να το εξαργυρωσεις επί τόπου στην αγορά του πακέτου που πήρες!

Τι ξεφτίλες είναι..... ολόκληρη ιστορία για 30, 40 ευρώ.....

Ευτυχως έβγαλαν και άλλα καταστήματα την κονσόλα 

Νομίζω ότι στα voucher λέει ότι ισχύουν για νέα αγορά άνω των 50 ευρώ , δεν σε αφήνουν να τα χρησιμοποιήσεις στην ίδια την αγορά από την οποία τα "κέρδισες"  (ας μας πουν τα παιδιά που έλαβαν) . Κλασική τακτική για να πάρεις και άλλα πράγματα που δεν ήθελες. 

Επεξ/σία από tliako
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, tliako είπε

Νομίζω ότι στα voucher λέει ότι ισχύουν για νέα αγορά άνω των 50 ευρώ , δεν σε αφήνουν να τα χρησιμοποιήσεις στην ίδια την αγορά από την οποία τα "κέρδισες"  (ας μας πουν τα παιδιά που έλαβαν) . Κλασική τακτική για να πάρεις και άλλα πράγματα που δεν ήθελες. 

Ανέκαθεν έτσι ήταν αυτές οι προωθητικές ενέργειες.

Με νέα παραγγελία.

  • Like 1
Δημοσ.

οσοι πηρατε voucher καντε τον Κινεζο και πειτε να το εξαργυρωσετε κατα την παραλαβη. ποτε δεν ξερεις...
Αν οχι τοτε μην παρετε παιχνιδι καθως πχ το NBA 2K22 το εχει 75 ε ενω online η SONY το δινει καπου στα 30.... αλλα παρτε την καρτα των 60 ε που ειναι για ενα ετος και ουτως η αλλως ακομα και στο σκρουτζ την βρισκετε 50+ ευρω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα το bundle επιτέλους! Τα παιδιά στο κατάστημα δεν είχαν ιδέα για τον όλο πανικό και γιατί να έχουν άλλωστε. Voucher δεν υπήρξε (δεν τους ενημέρωσε κανένας)  και δεν δέχτηκαν επιστροφή μέρους του bundle (το 1 παιχνίδι) αλλά προς τιμή του δεν μου πούλησαν παπά περί επίσημου bundle αλλά μου είπαν ξεκάθαρα ότι η οδηγία είναι ή όλα η τίποτα και να επικοινωνήσω με τα κεντρικά για ότι άλλο θέλω. Η εγγύηση όπως έχουν πει και άλλα παιδιά είναι 1 χρόνος από τη Sony and thats it και ελπίζω αρχές εβδομάδας να ξεμπερδέψω και με την επιστροφή των χρημάτων. 

Ελπίζω όλα τα παιδιά που έχουν ανοιχτές παραγγελίες να παραλάβουν σύντομα + όσοι ψάχνουν να βρούνε σε κανονικές τιμές και όταν με το καλό τελειώσει το shortage ας θυμόμαστε όλοι τη συμπεριφορά των καταστημάτων γιατί στα δύσκολα βλέπεις το πραγματικό πρόσωπο.

Επεξ/σία από tliako
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Manos2021 είπε

Παιδιά γνωρίζει κάποιος την διαδικασία αποφορολόγησης για Κωτσόβολο, Γερμανό, Public, Media Markt ή Πλαίσιο; 

Σε κάθε μου αγορά πρέπει να στέλνω τα δικαιολογητικά στο λογιστήριο της εκάστοτε εταιρίας και μέχρι να επιβεβαιώσουν πως δικαιούμαι την απαλλαγή (συνήθως την επόμενη της επικοινωνίας), θεωρώ πως το απόθεμα θα έχει εξαντληθεί.

Απο Κωτσο που χα παρει κινητο μεσω κολλητου με μαγαζι, πηρε ο κολλητος μου τηλ στον κωτσο ειπε θελω με απαλλαγη , ο υπαλληλος ρωτησε το αφμ της επιχειρησης εκανε ενα τσεκ και το κλεισαμε για το καταστημα του Πειραια το ιδιο απογευμα αφου ηταν διαθεσιμο. Απλα το τιμολογιο και γενικα τη συναλλαγη επρεπε να ηταν αυτος μπροστα με την ταυτοτητα του. Πληρωσαμε κασέρι , αρα δεν ξερω περίπτωση που χρειαζεται καρτα,λογικά και με κάρτα θα δινε της επιχειρησης και θα του τα εδινα εγω με τον εναν ή αλλον τροπο (μετρητα ή μεταφορα)

Εντιτ: στο κεντρικο τηλ πηραμε , οχι σε καποιο μαγαζί

Επεξ/σία από panosno1com
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...