Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thermopylai480 είπε

Έχεις δίκιο αλλά σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να χρειαστεί να τους καταγγείλει στην ένωση καταναλωτών η στον συνήγορο του πολίτη οπότε και θα χρειαστεί αρκετός χρόνος.

Όχι δεν θα χρειαστεί. Θα χρειαστεί απειλή απλά ότι θα γίνει η καταγγελία και μετά θα δεχτούν μια χαρά την αλλαγή.

Εν πάση περίπτωση, εάν όντως είναι τόσο επίμονοι προσωπικά θα ζητούσα να καταγραφεί η άρνηση επιστροφής με όνομα υπαλλήλου πρώτα για να γίνει σωστά η καταγγελία, με όνομα υπεύθυνου και διεύθυνση ακριβώς του καταστήματος. Πρώτα πριν πήγαινα βέβαια στον Κωτσόβολο θα μιλούσα με τον συνήγορο του καταναλωτή για να με ενημερώσουν πλήρως για την κατάσταση. 

Κατανοώ ότι πρόκειται για προϊόν πολυτελείας και ότι δεν φταίνε οι υπάλληλο αλλά δυστυχώς προσωπικά δεν δέχομαι τέτοια από εταιρίες. 

Όμως θα μου άρεσε να ξέρω τι ακριβώς λένε στον κόσμο που προσπαθεί να τα γυρίσει. Επιμένουν απλά όχι όχι ή λένε ψέματα όσον αφορά τα δικαιώματα του πολίτη; Αν μπορούσε κάποιος να μου πει τα το εκτιμούσα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Με τι αιτιολογία; 

Πήρα και προστασία καταναλωτή!Ειναι καλυμμένοι λένε.Διότι έχει ενημερωθεί ο πελάτης από πριν προβεί στην αγορά,ότι αυτά πωλούνται ως πακέτο και όχι μεμονωμένα!Αυτα έμαθα.Είναι στην κρίση τους δλδ αν θέλουν να εξυπηρετήσουν!

Μόλις τώρα, jim1912 είπε

Πήρα και προστασία καταναλωτή!Ειναι καλυμμένοι λένε.Διότι έχει ενημερωθεί ο πελάτης από πριν προβεί στην αγορά,ότι αυτά πωλούνται ως πακέτο και όχι μεμονωμένα!Αυτα έμαθα.Είναι στην κρίση τους δλδ αν θέλουν να εξυπηρετήσουν!

Να σημειώσω επίσης πως αρνούνται την επιστροφή περιφερειακών!Δεν παραβαίνουν το νομο!Αν θέλω να επιστρέψω θα το επιστρέψω ως πακέτο όλο (μαζί και την κοσνολα) και γίνεται ακόμα και επιστροφή χρημάτων.Δεν αρνούνται δλδ βάση του νομου την επιστροφή χρημάτων.Σου λένε κύριε ναι ο νόμος λέει επιστροφή χρημάτων.Φέρτο όλο πίσω το πακέτο και πάρε τα χρήματα!

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jim1912 είπε

Πήρα και προστασία καταναλωτή!Ειναι καλυμμένοι λένε.Διότι έχει ενημερωθεί ο πελάτης από πριν προβεί στην αγορά,ότι αυτά πωλούνται ως πακέτο και όχι μεμονωμένα!Αυτα έμαθα.Είναι στην κρίση τους δλδ αν θέλουν να εξυπηρετήσουν!

Να σημειώσω επίσης πως αρνούνται την επιστροφή περιφερειακών!Δεν παραβαίνουν το νομο!Αν θέλω να επιστρέψω θα το επιστρέψω ως πακέτο όλο (μαζί και την κοσνολα) και γίνεται ακόμα και επιστροφή χρημάτων.Δεν αρνούνται δλδ βάση του νομου την επιστροφή χρημάτων.Σου λένε κύριε ναι ο νόμος λέει επιστροφή χρημάτων.Φέρτο όλο πίσω το πακέτο και πάρε τα χρήματα!

Δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αυτό εφόσον έχουν χρεωθεί διαφορετικά με ξεχωριστές αποδείξεις. Το ανέφερες αυτό στον συνήγορο;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί αυτό εφόσον έχουν χρεωθεί διαφορετικά με ξεχωριστές αποδείξεις. Το ανέφερες αυτό στον συνήγορο;

Ναι ναι κανονικά!Ειναι στην ίδια απόδειξη τους είπα σε μένα,αλλά τρία προϊόντα χτυπημένα ξεχωριστά με διαφορετικές τιμές.Τα ανέφερα όλα.Βέβαια για να τα πω όπως είναι τα πράγματα επικοινώνησα με προστασία καταναλωτή Θεσσαλονίκης (μπακάλικα το λέω-όχι δλδ με την προστασία καταναλωτή τη γνωστή την κρατική).Μου είπαν ότι είναι καλυμμένοι!Τους εξήγησα επίσης ότι δεν είναι σε ένα πακέτο όλα μαζί τυλιγμένα αλλά τρία διαφορετικά τελειως προϊόντα!Αν έχει κάποιος διαφορετική πληροφόρηση ας αναφέρει,ώστε να κινηθούμε αλλιώς.Δε τα έχω ανοίξει ακόμα τα περιφερειακά.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jim1912 είπε

Ναι ναι κανονικά!Ειναι στην ίδια απόδειξη τους είπα σε μένα,αλλά τρία προϊόντα χτυπημένα ξεχωριστά με διαφορετικές τιμές.Τα ανέφερα όλα.Βέβαια για να τα πω όπως είναι τα πράγματα επικοινώνησα με προστασία καταναλωτή Θεσσαλονίκης (μπακάλικα το λέω-όχι δλδ με την προστασία καταναλωτή τη γνωστή την κρατική).Μου είπαν ότι είναι καλυμμένοι!Τους εξήγησα επίσης ότι δεν είναι σε ένα πακέτο όλα μαζί τυλιγμένα αλλά τρία διαφορετικά τελειως προϊόντα!Αν έχει κάποιος διαφορετική πληροφόρηση ας αναφέρει,ώστε να κινηθούμε αλλιώς.Δε τα έχω ανοίξει ακόμα τα περιφερειακά.

Ακούγονται απίστευτα πάντως 

  • Like 1
Δημοσ.

υπάρχουν διαφορετικές αποδείξεις? Αν ναι, τότε την επόμενη μέρα παίρνεις τα εξτραδακια με την απόδειξη τους και πας στον ίδιο η σε άλλον Κωτσόβολο κατευθείαν στο γκισέ επιστροφών.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papapontikas είπε

υπάρχουν διαφορετικές αποδείξεις? Αν ναι, τότε την επόμενη μέρα παίρνεις τα εξτραδακια με την απόδειξη τους και πας στον ίδιο η σε άλλον Κωτσόβολο κατευθείαν στο γκισέ επιστροφών.

Σε μια απόδειξη έχει τρία διαφορετικά προϊόντα,δλδ τρεις διαφορετικούς κωδικούς και ονομασίες .Βέβαια πριν από τους κωδικούς έχει ένα γράμμα s που υποψιάζομαι ότι σημαίνει set,όποτε και θα αρνηθούν την επιστροφή.Αυτά μου είπαν στα κεντρικά που κάλεσα στον Κωτσόβολο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, MariosX είπε

Σε φυσιολογικές τιμές;

Μακριά από αυτά τα ληστρικά ψευτοκαταστήματα. Και κυρίως μην ενδώσεις στους επιτήδειους που θα προσπαθήσουν να στο πουλήσουν πέρα του κανονικού κόστους. Ούτε 30 ευρώ μην τους δώσεις παραπάνω, ακόμη και αν σου περισσεύουν γιατί έτσι διαιωνίζεις το κακό που έχουν ξεκινήσει.

3 ώρες πριν, jim1912 είπε

Σε μια απόδειξη έχει τρία διαφορετικά προϊόντα,δλδ τρεις διαφορετικούς κωδικούς και ονομασίες .Βέβαια πριν από τους κωδικούς έχει ένα γράμμα s που υποψιάζομαι ότι σημαίνει set,όποτε και θα αρνηθούν την επιστροφή.Αυτά μου είπαν στα κεντρικά που κάλεσα στον Κωτσόβολο.

Ήξεραν ότι ο κόσμος θα προσπαθήσει να το κάνει αυτό και έλαβαν τα μέτρα τους για να ξεφορτωθούν περιφερειακά.

Επεξ/σία από thermopylai480
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MariosX είπε

Προπαραγγελια σε μεγάλο κατάστημα γίνεται;

Προπαραγγελία ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία δεν γίνεται εκ των πραγμάτων. Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, πρέπει να παρακολουθείς το νήμα αυτό για links όταν ανεβάζουν τα πολυκαταστήματα νέο stock. 

Κάποιοι ανέφεραν πως με τηλεφωνική επικοινωνία σε συγκεκριμένες αλυσίδες μπόρεσαν να κάνουν κράτηση, αλλά με τέτοια ζήτηση που έχει ακόμα η κονσόλα, δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει αυτό.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...