Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, ali_chaos είπε

Το DOA το δινει το πλαισιο οχι ο αντιπροσωπος και οταν τους πηρα μου κανανε τους κινεζους 5 φορες 5 διαφορετικα ατομα.

Γραφει ξεκαθαρα πως θελει πισω κουτατη την κονσολα σε αρτια κατασταση με οτι περιλαμβανει η  συσκευασια,οχι το ελλατωματικο μερος της συσκευασιας  μονο οπως εγινε με μενα.

 

ΑΣχετα αυτο που εγραψα , το DOA επειδη ειναι οδηγια και αν θελεις το εκτελεις (εφοσον το αναφερεις , πρεπει) , δεν ειναι απαραιτητο οτι θα σου δωσει καινουριο προιον (καλο ειναι και ετσι θα πρεπε σε ενα τετοιο προιον).Ομως αν η Σονυ και η Cometron , δεν ακολουθουν αυτην την τακτικη και δινουν refurbished , αυτο θα σου πασαρουν.

Φιλαρακι και μετοχος δεν ειμαι κανενος , ομως η λογικη αυτο λεει. Αν ο αντιπροσωπος για ελλατωματικο προιον δεν σε καλυπτει με καινουριο , γιατι να δωσεις καινουριο? (κανω τον δικηγορο του διαβολου , ειλικρινα αν μου τυχαινε και μενα , δεν θα μου αρεζε καθολου).Τεσπα , ελπιζω να βγαλεις ακρη και κανονικα για την ταλαιπωρια και τα πηγαινε-ελα και τα τηλεφωνα , επρεπε αν θελουν να λεγονται σοβαροι , να σου δωσουν αντικατασταση με καινουρια, σφραγισμενη και ας περιμενες λιγο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vag.patrick είπε

ΑΣχετα αυτο που εγραψα , το DOA επειδη ειναι οδηγια και αν θελεις το εκτελεις (εφοσον το αναφερεις , πρεπει) , δεν ειναι απαραιτητο οτι θα σου δωσει καινουριο προιον (καλο ειναι και ετσι θα πρεπε σε ενα τετοιο προιον).

Φιλαρακι και μετοχος δεν ειμαι κανενος , ομως η λογικη αυτο λεει. Αν ο αντιπροσωπος για ελλατωματικο προιον δεν σε καλυπτει με καινουριο , γιατι να δωσεις καινουριο? (κανω τον δικηγορο του διαβολου , ειλικρινα αν μου τυχαινε και μενα , δεν θα μου αρεζε καθολου).Τεσπα , ελπιζω να βγαλεις ακρη και κανονικα για την ταλαιπωρια και τα πηγαινε-ελα και τα τηλεφωνα , επρεπε αν θελουν να λεγονται σοβαροι , να σου δωσουν αντικατασταση με καινουρια, σφραγισμενη και ας περιμενες λιγο.

Δεν βγάζουν λογική αυτά που γράφεις. Αν ο άλλος δεν σου δίνει καινούργια κονσόλα στο Doa,τότε στην ουσία δεν υπάρχει doa. Τι πάει να πει δεν ειναι απαραίτητο οτι θα σου δώσει καινουργιο προιον?Τότε γιατί λέγεται doa??????

Και για 1000000η φορά,το doa στο παρέχει ο πωλητής από τον οποιο έγινε η αγορά(γιαυτό σαν επιλογή είναι η επιστροφή χρημάτων)και όχι ο αντιπρόσωπος/service.

Οσοι έχετε απορίες για όλα αυτά,μιλήστε με τους αρμόδιους φορείς(ΓΓΚ,συνήγορος)να σας ενημερώσουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δεν βγάζουν λογική αυτά που γράφεις. Αν ο άλλος δεν σου δίνει καινούργια κονσόλα στο Doa,τότε στην ουσία δεν υπάρχει doa. Τι πάει να πει δεν ειναι απαραίτητο οτι θα σου δώσει καινουργιο προιον?Τότε γιατί λέγεται doa??????

Και για 1000000η φορά,το doa στο παρέχει ο πωλητής από τον οποιο έγινε η αγορά(γιαυτό σαν επιλογή είναι η επιστροφή χρημάτων)και όχι ο αντιπρόσωπος/service.

Οσοι έχετε απορίες για όλα αυτά,μιλήστε με τους αρμόδιους φορείς(ΓΓΚ,συνήγορος)να σας ενημερώσουν.

Γραφει το DOA πουθενα οτι σου δινει νεο προιον? , μιλαει για αντικατασταση χωρις να καθοριζει αν ειναι καινουριο η οχι. Απλα να ειναι απολυτως λειτουργικο. Τωρα εγινα κατανοητος? Να φανταστω καταλαβες οτι ειναι οδηγια που δεν δεσμευει κανεναν πωλητη να σου δωσει καινουριο προιον? Ασχετα που το κανουν στα πλαισια εξυπηρετησης ή συμφωνιας δεν ειναι παντα ετσι.Απλα και ομορφα.

Επεξ/σία από vag.patrick
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του doa. Υποτίθεται είναι υπηρεσία ειδική/ξεχωριστή από την ίδια την εγγύηση που παρέχεται από τον πωλητή, γιαυτό και με το καλημέρα σου έχει σαν επιλογές την αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων(που το service/αντιπροσωπεία δεν δίνει προφανώς) και όχι την επισκευή.

Εαν εγώ αγοράσω ένα καινούργιο ps5 και με το που πάω να το συνδέσω την πρώτη μέρα δω και δεν παίζει,είναι παράλογο να δεχτώ μεταχειρισμένη κονσόλα σαν αντικατάσταση για την καινούργια κονσόλα που είχα.

Αντικατάσταση κονσόλας με refurbished μπορεί να σου δώσει και μετά από 8 μήνες. Αν είναι στο doa να ισχύουν τα ίδια πράγματα με την κανονική εγγύηση, τότε δεν μιλάμε για doa.

Σε όποιον άλλο λοιπόν τύχει παρόμοια περίπτωση με τον συμφορουμίτη(κοινώς παραλάβει κονσόλα και του βγάλει πρόβλημα τις πρώτες 7 ημέρες),εάν δεν έχουν άλλη κονσόλα να δώσουν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του doa. Υποτίθεται είναι υπηρεσία ειδική/ξεχωριστή από την ίδια την εγγύηση που παρέχεται από τον πωλητή, γιαυτό και με το καλημέρα σου έχει σαν επιλογές την αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων(που το service/αντιπροσωπεία δεν δίνει προφανώς) και όχι την επισκευή.

Εαν εγώ αγοράσω ένα καινούργιο ps5 και με το που πάω να το συνδέσω την πρώτη μέρα δω και δεν παίζει,είναι παράλογο να δεχτώ μεταχειρισμένη κονσόλα σαν αντικατάσταση για την καινούργια κονσόλα που είχα.

Αντικατάσταση κονσόλας με refurbished μπορεί να σου δώσει και μετά από 8 μήνες. Αν είναι στο doa να ισχύουν τα ίδια πράγματα με την κανονική εγγύηση, τότε δεν μιλάμε για doa.

Σε όποιον άλλο λοιπόν τύχει παρόμοια περίπτωση με τον συμφορουμίτη(κοινώς παραλάβει κονσόλα και του βγάλει πρόβλημα τις πρώτες 7 ημέρες),εάν δεν έχουν άλλη κονσόλα να δώσουν, να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Παμε παλι. Συμφωνω σε αυτα που λες αλλα υπαρχουν παραθυρακια στα οποια ποτε δεν ξεκαθαριζεται ο τροπος που δουλευει. Και βασικα να γυρισω στο προ-προηγουμενο ποστ. Ο πωλητης ειναι στην δικη μας περιπτωση η Cometron , το Πλαισιο μεταπωλητης. Ετσι λειτουργει το πραγμα και στην Dell παραδειγμα το DOA. Εαν χαλασει προιον Dell , επικοινωνεις μαζι τους και στο αντικαθιστουν η μεσω του καταστηματος η απο την αντιπροσωπεια απευθειας. Ειναι και μαμω τις υπηρεσιες , σου υποσχεται σαν "υπηρεσια" την αντικατασταση με καινουριο αλλα δεν τους δεσμευει σε περιοδο χρονου(μπορει να παρει και μηνα π.χ).Ομως η ιδια η Dell σου δινει σαν καταστημα νεο προιον η πιστωση για να ακολουθησεις το DOA. ΕΑν τα παραπανω σου φαινονται λαθος η παραλογα δεν μπορω να κανω κατι , ηδη το γεμισαμε σπαμ το θεμα. Εαν η αντιπροσωπεια "τον παιζει" (καλη ωρα) , κατα πασα πιθανοτητα ειναι στην ανοχη του πελατη για το ποσο θα τους κυνηγησει και τι ακρη θα βγαλει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

 Ο πωλητης ειναι στην δικη μας περιπτωση η Cometron , το Πλαισιο μεταπωλητης. Ετσι λειτουργει το πραγμα και στην Dell παραδειγμα το DOA. 

Μα πως να μην μου φαίνονται παράλογα αυτά, αφού μπερδεύεις τον πωλητή με την αντιπροσωπεία/ιδια εταιρεία..

Ο πωλητής είναι αυτός που σου πουλάει το προιον και στην περίπτωση του συμφορουμίτη είναι το Πλαισιο. Με αυτόν έχει κανονικά τα πάρε δώσε και αυτός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τα της εγγύησης. 

Αν διαφωνείς με αυτό, μπορείς να ρωτήσεις τους αρμόδιους φορείς(συνήγορος,ΓΓΚ)για το ποιος έχει ευθύνη και ποια στην περίπτωση αυτή.

Η Sony θα ήταν πωλητής μόνο αν αγόραζες κατευθείαν από αυτούς όπως πχ αγοράζεις xbox από το microsoft store ή Switch από το Nintendo Store. Ασε την Dell πως λειτουργεί,για την Sony μιλάμε εδώ που στο ps5 σου δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση μεταξύ άλλων.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ο συμφορουμίτης δικαιούται καινούργια κονσόλα αντικατάστασης που δεν υπάρχει, χρήματα δεν θέλουν να του επιστρέψουν και τον πλασάρουν στην Cometron να ''βολευτεί'' με καμία refubrished κονσόλα αν υπάρχει.

Τέλος καλό είναι να αναφερθούν και αυτά προς ενημέρωση των υπολοίπων, μιας και ούτως ή αλλως Ps5 αυτή την στιγμή στην αγορά δεν υπάρχουν για να εκρεμεί καμιά παραγγελία ή κουβέντα πάνω σε αυτό(δεν χαλάμε την παρούσα στιγμή το θέμα). Από γιορτές και πάλι όπως τις προηγούμενες φορές,όποιος προλάβει.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.

Ομιλία με φίλο που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος Γερμανός, μου είπε ότι στις 25 του μήνα περιμένει νέες παραλαβές ps5...το νου σας.

  • Thanks 4
Δημοσ.
13 ώρες πριν, mikele13- είπε

Ομιλία με φίλο που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος Γερμανός, μου είπε ότι στις 25 του μήνα περιμένει νέες παραλαβές ps5...το νου σας.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση! Μήπως ξέρει αν θα έρθει άλλη φουρνιά τον Δεκέμβριο γιατί θέλω να το πάρω μετά τις 15 του μηνός που δίνω εξετάσεις για τα ισπανικά. Αν το πάρω με αυτή τη φουρνιά ξέρω πως δε παίζει να διαβάσω 😂

Δημοσ.
14 ώρες πριν, mikele13- είπε

Ομιλία με φίλο που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος Γερμανός, μου είπε ότι στις 25 του μήνα περιμένει νέες παραλαβές ps5...το νου σας.

ευχαριστούμε πολύ, μήπως σου είπε αν θα έχουν σε όλα τα καταστήματα ή να παίρνω τηλέφωνα σε όλα της Αττικής? 😂

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, jack124 είπε

ευχαριστούμε πολύ, μήπως σου είπε αν θα έχουν σε όλα τα καταστήματα ή να παίρνω τηλέφωνα σε όλα της Αττικής? 😂

Να αρχίσω να παίρνω και εγώ αν είναι xD

Πέρα από την πλάκα δεν νομίζω ότι κάποιο κατάστημα δέχεται κράτηση αυτή την στιγμή καθώς δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορεί να την φέρει εις πέρας χωρίς να έχει περάσει 1 χρόνος. (μπορεί και παραπάνω, τα έχουμε διαβάσει και εδώ :))

Δημοσ.
15 ώρες πριν, mikele13- είπε

Ομιλία με φίλο που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος Γερμανός, μου είπε ότι στις 25 του μήνα περιμένει νέες παραλαβές ps5...το νου σας.

Δεν μας λες κ σε ποιο κατάστημα είναι, να μας κρατήσει 4-5 κονσόλες για εμάς από εδώ, να του κάνουμε σεφτέ???

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Να αρχίσω να παίρνω και εγώ αν είναι xD

Πέρα από την πλάκα δεν νομίζω ότι κάποιο κατάστημα δέχεται κράτηση αυτή την στιγμή καθώς δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορεί να την φέρει εις πέρας χωρίς να έχει περάσει 1 χρόνος. (μπορεί και παραπάνω, τα έχουμε διαβάσει και εδώ :))

πήρα σε 3 στην περιοχή μου και μου είπαν φέρνουν 1-2 κομμάτια συχνά. 
Αν μας καλείς κάθε μέρα θα βρεις μου είπαν στα 2 αλλά στο 3ο που πήρα μου είπε να δώσω κινητό να με πάρει.
 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jack124 είπε

πήρα σε 3 στην περιοχή μου και μου είπαν φέρνουν 1-2 κομμάτια συχνά. 
Αν μας καλείς κάθε μέρα θα βρεις μου είπαν στα 2 αλλά στο 3ο που πήρα μου είπε να δώσω κινητό να με πάρει.
 

Στον Γερμανό αναφέρεσαι; Του Πειραιά ας πούμε έχω αμφιβολίες αν θα μου σηκώσουν έστω το τηλέφωνο :P 

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Στον Γερμανό αναφέρεσαι; Του Πειραιά ας πούμε έχω αμφιβολίες αν θα μου σηκώσουν έστω το τηλέφωνο :P 

 

Ναι Γερμανό 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, jack124 είπε

Ναι Γερμανό 

Πήρα ένα τηλ, παραδόξως το σήκωσαν και μου κράτησαν στοιχεία μήπως φέρουν κανένα για μένα.

Μου είπαν 15-20 ημέρες (προφανώς εργάσιμες, άρα καλό Δεκέμβριο και αν) μήπως τα καταφέρουμε. Δεν ρώτησα τι νούμερο είμαι (στην λίστα εννοώ xD) ούτε τον αριθμό των κονσολών που θα φέρουν μήπως καταφέρουν να καλύψουν την ζήτηση. (λέμε τώρα)

Αν έχω κάποια εξέλιξη (που δεν το βλέπω) θα ενημερώσω. Πάντως δεν χάνετε τίποτα να πάρετε τον Γερμανό της περιοχής σας, 2 λεπτά από τον χρόνο μας είναι.

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...