Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ειδοποιησω πως τηρησα την συμφωνια με την Sony και εφερα σε επαφη Πλαισιο και Cometron προκειμενου να λαβω το πιστωτικο που μου υποσχεθηκαν.Σημερα πηγα στο Χαλανδρι αλλα αντι πιστωτικου πηρα ενα δελτιο επισκευης το οποιο κακως δεχτηκα αλλα δεν ειχα τροπο να βρω τον υπευθυνο της Sony εκεινη την ωρα ωστε να επιλυθει το θεμα.Να επισημανω πως δε θελησαν ουτε case number ουτε να τους προωθησω το mail απο τον υπευθυνο της Sony ουτε να καταλαβουν πως το θεμα δεν ειναι σερβις αλλα αντικαταστασης με κουτατη κονσολα οπως και να χει.Μου ειπαν να περιμενω να διαπιστωθει η βλαβη και μετα να εκκινησουν τις διαδικασιες,αν και δεν ηταν αυτη η συμφωνια.....Θελω να πιστευω πως ολα θα πανε καλα αλλα για παν ενδεχομενο εστειλα και στην Sony να ξερουν πως εχει το πραγμα.

 

Ελεος δηλαδη 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ali_chaos είπε

Να ειδοποιησω πως τηρησα την συμφωνια με την Sony και εφερα σε επαφη Πλαισιο και Cometron προκειμενου να λαβω το πιστωτικο που μου υποσχεθηκαν.Σημερα πηγα στο Χαλανδρι αλλα αντι πιστωτικου πηρα ενα δελτιο επισκευης το οποιο κακως δεχτηκα αλλα δεν ειχα τροπο να βρω τον υπευθυνο της Sony εκεινη την ωρα ωστε να επιλυθει το θεμα.Να επισημανω πως δε θελησαν ουτε case number ουτε να τους προωθησω το mail απο τον υπευθυνο της Sony ουτε να καταλαβουν πως το θεμα δεν ειναι σερβις αλλα αντικαταστασης με κουτατη κονσολα οπως και να χει.Μου ειπαν να περιμενω να διαπιστωθει η βλαβη και μετα να εκκινησουν τις διαδικασιες,αν και δεν ηταν αυτη η συμφωνια.....Θελω να πιστευω πως ολα θα πανε καλα αλλα για παν ενδεχομενο εστειλα και στην Sony να ξερουν πως εχει το πραγμα.

 

Ελεος δηλαδη 

Χωρις να σε νοιαζει (και ειναι φυσιολογικο) , ολο το προβλημα ξεκιναει απο την  Cometron και πως χειριζεται το κομματι DOA. Γι αυτο και ταλαιπωρησε.... Φανταζομαι απο τα λεγομενα σου , λειτουργεις και με λιγο συναισθημα , οσον αφορα τον εκαστοτε υπαλληλο/εκπροσωπο που ερχεσαι σε επαφη και δεν τεντωνεις το σχοινι , αλλα εκει ειναι που πατανε δυστυχως.....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

Χωρις να σε νοιαζει (και ειναι φυσιολογικο) , ολο το προβλημα ξεκιναει απο την  Cometron και πως χειριζεται το κομματι DOA. 

Αντε πάλι τα ίδια.

Το όλο πρόβλημα ξεκινάει από τον πωλητή που έγινε η αγορά,δηλαδή το Πλαισιο.

Πούλησε μια κονσόλα η οποια τις πρώτες 7 μέρες εντός doa εμφάνισε προβλημα. Στέλνει την κονσόλα στο επίσημο service να διαπιστωθεί αν όντως είναι έτσι και μόλις του δώσει το οκ το service,προχωράει σε αντικατάσταση καινούργιας κονσόλας και αν δεν υπάρχει,σε επιστροφή χρημάτων/πιστωτικό.

Προφανώς επειδή κονσόλες δεν υπάρχουν και το Πλαισιο δεν θέλει να δώσει χρήματα πίσω,πετάει το μπαλάκι στην Sony μπας και έχουν καμία refurbished κονσόλα να δώσουν και να δεχτεί ο πελάτης λόγω της όλης κατάστασης.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.

Όπως λέει κ ο φίλος από πάνω είναι θέμα έλλειψης κ ζήτησης του ps5.. Και τα doa πάνε περίπατο όταν δεν έχουν το απόθεμα κ υπάρχει τόση "ουρά" να παραμονεύει ποτε θα έρθει κομμάτι.. Αν είχες πάρει τηλεόραση που από πίσω θα χαν απόθεμα 300 κομμάτια, μέσα σε 2 μέρες θα είχες αντικατάσταση κούτα με άλλη.. Κ δε θα σου έκαναν όλα αυτά.. Είναι καθίκια κ παίζουν με τα λεφτά του άλλου. Αν συνέβαινε στους ίδιους σε κάποιο κατάστημα δε θα τους άρεσε όμως.. 

Δημοσ.

Και οι 2 εχετε δικαιο,πλαισιο ειπε μουφες να παω κομετρον για doa και κομετρον πριν τους δωσω την κονσολα τους ρωτησα αν μεσω πλαισιου θα παρω καινουργια και μου ειπαν πως το ιδιο απολυτως με τωρα θα γινει.

Αλλο που λενε τωρα πως το μαγαζι φταιει που σε στειλε εδω ενω τα ιδια ελεγε ο ιδιος προ ημερων.

Δημοσ.

Απ το πλαίσιο αγόρασες, απ το πλαίσιο οφείλουν να εφαρμόσουν το doa.. Ολα τα άλλα είναι παπατζες.. Κ εγώ έχω πάρει προϊόντα απ το πλαίσιο 3 φορές με πρόβλημα κ κατευθείαν μου έγιναν αντικατάσταση με κουτάτα μέσα σε μια με δύο ημέρες αφού υπήρχε κ απόθεμα. Τώρα λόγω ps5 έχεις μπλέξει.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 207rallye είπε

Απ το πλαίσιο αγόρασες, απ το πλαίσιο οφείλουν να εφαρμόσουν το doa.. Ολα τα άλλα είναι παπατζες.. Κ εγώ έχω πάρει προϊόντα απ το πλαίσιο 3 φορές με πρόβλημα κ κατευθείαν μου έγιναν αντικατάσταση με κουτάτα μέσα σε μια με δύο ημέρες αφού υπήρχε κ απόθεμα. Τώρα λόγω ps5 έχεις μπλέξει.. 

Eιναι παπατζα πως η κομετρον μου ειπε πριν την πρωτη αντικατασταση οτι και απο πλαισιο να ερχοταν παλι refurbished θα μου βαζαν?

Μπα,απλα βολευει αμφοτερους.

Δημοσ.

Προφανώς κ βολεύει όταν σε ένα προϊόν υπάρχει τεράστια ζήτηση κ έλλειψη παράλληλα. Αυτές μια χαρά τα κάνουν πλακάκια.. Εσύ κ ο κάθε ένας τρέχει να βρει το δίκιο του κ δε βγάζει άκρη. Απλά λέω ότι το πλαίσιο θα έπρεπε να το εφαρμόσει αλλά λόγω συνθηκών σίγουρα υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους κ στο τέλος ο καταναλωτής θα καταλήξει με μια refurbished γιατί θα απηυδήσει.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο πωλητης ειναι η Cometron οχι το Πλαισιο. Εαν η Cometron δεν καλυπτει το DOA οπως θα πρεπε (ενω το υποστηριζει) , ειναι λογικο επανω σε ελλειψη να σε ταλαιπωρουν.. Το DOA ειναι ορος και υποστηριζεται αναλογα τον πωλητη. Δε μπορει να καλυπτει το εκαστοτε καταστημα αυτο το κοστος , εχει δεν εχει αναγκη απο χρηματα , εαν ο ιδιος ο αντιπροσωπος δεν σε καλυπτει επισης. Φυσικα ο χαμενος ειναι ο πελατης αλλα ετσι ειναι τα πραματα και γι αυτο το DOA παρεμεινε οδηγια και οχι κατι παραπανω.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

Ο πωλητης ειναι η Cometron οχι το Πλαισιο. Εαν η Cometron δεν καλυπτει το DOA οπως θα πρεπε (ενω το υποστηριζει) , ειναι λογικο επανω σε ελλειψη να σε ταλαιπωρουν.. Το DOA ειναι ορος και υποστηριζεται αναλογα τον πωλητη. Δε μπορει να καλυπτει το εκαστοτε καταστημα αυτο το κοστος , εχει δεν εχει αναγκη απο χρηματα , εαν ο ιδιος ο αντιπροσωπος δεν σε καλυπτει επισης. Φυσικα ο χαμενος ειναι ο πελατης αλλα ετσι ειναι τα πραματα και γι αυτο το DOA παρεμεινε οδηγια και οχι κατι παραπανω.

Πωλητης ειναι το Πλαισιο και η Cometron επισημος εισαγωγεας/service. Η αποδειξη του Πλαισιου ειναι "το συμβολαιο" μεταξυ πωλητη και καταναλωτη. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Πωλητης ειναι το Πλαισιο και η Cometron επισημος εισαγωγεας/service. Η αποδειξη του Πλαισιου ειναι "το συμβολαιο" μεταξυ πωλητη και καταναλωτη. 

Βασικα μακακια εγραψα εχεις δικιο. Ειμαι και στην δουλεια ο αγλαος... Και παλι το DOA ειναι περιεργη φαση και ο καθε αντιπροσωπος το καλυπτει οπως θελει. Ειδικα σε περιπτωσεις οπως το ps... Εν ολιγης το DOA που καλυπτουν ειναι αυτο που ειπαν στον ανθρωπο την 1η φορα , refurbished . Επρεπε να γκρινιαξει ομως ,αμαρτια ειναι......

Δημοσ.
4 ώρες πριν, vag.patrick είπε

Βασικα μακακια εγραψα εχεις δικιο. Ειμαι και στην δουλεια ο αγλαος... Και παλι το DOA ειναι περιεργη φαση και ο καθε αντιπροσωπος το καλυπτει οπως θελει. Ειδικα σε περιπτωσεις οπως το ps... Εν ολιγης το DOA που καλυπτουν ειναι αυτο που ειπαν στον ανθρωπο την 1η φορα , refurbished . Επρεπε να γκρινιαξει ομως ,αμαρτια ειναι......

Το DOA το δινει το πλαισιο οχι ο αντιπροσωπος και οταν τους πηρα μου κανανε τους κινεζους 5 φορες 5 διαφορετικα ατομα.

Γραφει ξεκαθαρα πως θελει πισω κουτατη την κονσολα σε αρτια κατασταση με οτι περιλαμβανει η  συσκευασια,οχι το ελλατωματικο μερος της συσκευασιας  μονο οπως εγινε με μενα.

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, kavroulis είπε

Επίσης θα ήθελαν να προσθέσω ότι υπάρχουν κάποιοι π δεν τους νοιάζει να πληρώσουν όσο όσο για την αγορά ps5. Είτε μέσω skroutz η από κάποια αγγελία. Άλλοι που δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν και θέλουν κάτι άμεσα. Προφανώς οι περισσότεροι που είναι σε αυτό το thread ψαχνόμαστε, κάνουμε υπομονή και περιμένουμε μέχρι να βγει κάπου κάτι. Ωστόσο, από την στιγμή που υπάρχουν αυτοί π το αγοράζουν υπερτιμημένα σε κάποια παρα-αγορα, φυσικά θα υπάρχουν και άτομα που θα το πουλάνε σε αυτές τις τιμές. Κάποιος μπορεί να αγοράζει 2 και να πουλάει το 1. Υπάρχει ρίσκο να του μείνει και στο τέλος να το σκοτώσει αν η διαθεσιμότητα του ps5 εξομαλυνθεί. Εγώ το δέχομαι και καλό είναι να το δεχτείτε και εσείς γιατί έχουμε ελεύθερη αγορά.

Εγώ δεν το δέχομαι, γιατί ο άλλος πάει επί τούτου στο κάθε Πλαίσιο και αγοράζει μια κονσόλα που δε χρειάζεται και μετά μου την πουλάει εμένα που τη χρειάζομαι με καπέλο. Δεν του ζήτησα να μου παρέχει την υπηρεσία αυτή, μπορούσα και μόνος μου να πάω στο κάθε Πλαίσιο να την αγοράσω, επομένως δεν το δέχομαι. 

Σκέψου κάθε πρωί να υπήρχε ένας μάγκας που να σκούπιζε ό,τι γάλα κυκλοφορεί στην αγορά και μετά αν εσύ ήθελες να δώσεις γάλα στα παιδιά σου να έπρεπε υποχρεωτικά να αγοράσεις από αυτόν με καπέλο. Αυτό εγώ δεν το λέω ελεύθερη αγορά και προφανώς η μόνη διαφορά είναι ότι το PS5 δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης.

 

Τελοσπάντων, αρκετά ξεφύγαμε, ελπίζω σύντομα να φέρουν τα καταστήματα απόθεμα, διαφορετικά με βλέπω να καταλήγω σε XBox, αν και ούτε αυτό υπάρχει :D

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...