Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Με το claim στην paypal τι έγινε; Αν δεν έχει βγει ακόμα απόφαση θεωρώ πως είναι αρκετά πιθανό να βγει υπερ σου, αρκεί να τα έχεις γράψει 'καλά' :P
Ετσι όπως τα κανες αν η paypal δεν σε δικαιώσει για μένα πάρε την ανακατασκευασμένη και πούλα την αν σε χαλάει...

Δινει καμια βδομαδα προθεσμια στην Plaisio Scamputers να λαβει θεση και μετα αποφασιζει.

Εχω γραψει ολοκληρη εκθεση στα αγγλικα παραπανω απο αναλυτικα και χωρις να περιμενω απαντηση προχωρησα σε dispute με αιτια οτι αρνηθηκαν να εκτελεσουν αντικατασταση βαση DOA με καθε πιθανη και απιθανη δικαιολογια.

Φιλε η ανακατασκευασμενη που μου δωσανε ειναι για τα σκουπιδια ειναι σα να εχουν βαλει μεσα στο περιβλημα μια καρτα γραφικων απο το alibaba και το αποκαλουν ps5.Οποτε και θεωρω πως ειναι σε ελλειψη και προσπαθουν να scammaρουν με χαλασμενες κονσολες ,δε μπορει κοτζαμ επισημη αντιπροσωπεια να φερνει κονσολες εκτος κουτιου και να μην τις εχει δοκιμασει πρωτα μου φαινεται αδιανοητο και αδυνατον.Γι αυτο και ειμαι τοσο καθετος στο σφραγισμενη περαν του οτι ειναι δικαιωμα μου και το πλαισιο μου ειπε ψεματα 3 φορες.Δεν ειμαι ο Χριστος ομως :( 

 

 

 

Επεξ/σία από ali_chaos
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ali_chaos είπε

Μαγκες,η υποθεση εχει παει στην Sony η οποια μου λεει πως το πλαισιο δινει την DOA και οχι οι ιδιοι,οι οποιοι απλα αντικαθιστουν με refurbished.Το πλαισιο μου λεει πως η DOA ειναι της Sony και ουδεμια αναμειξη εχει.Οπως καταλαβαινετε μια χαρα τα χουν μαγειρεμενα μεταξυ τους και οι 2 πλευρες να δουλευουν τον κοσμο αλλα οπως τους εξηγησα δεν κανω πισω μεχρι να αποζημιωθω απο τη μια πλευρα τουλαχιστον και ας τα βρουνε μεταξυ τους.

Αξιζει να απευθυνθω στον συνηγορο του καταναλωτη η ειναι χαμενος χρονος?

Βρίσκουν και τα κάνουν γιατί δυστηχώς στην Ελλάδα ο κόσμος κοιμάται όρθιος εδώ και χρόνια σε αυτά. 

Το Doa στο προσφέρει ο πωλητής που έκανες την αγορά εδώ και χρόνια.

Από την στιγμή που δεν αγόρασες απευθείας από την Sony(την microsoft/Nintendo κλπ),τότε ο πωλητής(Πλαισιο)οφείλει να σου δώσει άλλη κονσολά που προφανώς δεν έχει και για αυτό το λόγο σε στέλνει στην Sony(κακώς)μπας και βγάλεις άκρη,ενώ θα έπρεπε να σου πεί είτε να περιμένεις μέχρι να έρθουν άλλες κονσόλες να σου δώσει άλλη καινούργια,είτε αφού δεν υπάρχουν προς το παρόν να σου δώσουν σαν επιλογή επιστροφή χρημάτων και εσύ να αγοράσεις όταν ξαναέρθουν.

 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Με το claim στην paypal τι έγινε; Αν δεν έχει βγει ακόμα απόφαση θεωρώ πως είναι αρκετά πιθανό να βγει υπερ σου, αρκεί να τα έχεις γράψει 'καλά' :P
Ετσι όπως τα κανες αν η paypal δεν σε δικαιώσει για μένα πάρε την ανακατασκευασμένη και πούλα την αν σε χαλάει...

Διαφωνώ... δεν μπαίνεις στην διαδικασία το πρόβλημα σου να γίνει πρόβλημα κάποιου άλλου... να χαρώ συμβουλές που δίνουν ορισμένοι. Με ένα εξώδικο λύνονται όλα πολύ εύκολα... και αν κινηθείς σωστά τα έξοδα τα καλύπτει ο πωλητής...

Πάντως το dualsence του ps5 είναι μαγεία... και πολύ ωραία η αίσθηση ανακάλυψης όλων των νέων προνομίων που διαθέτει το ps5. Και γω καραδοκώ εδώ και πολύ καιρό για την disc edition μέχρι που ένας χρήστης με ενημέρωσε για την διαθεσιμότητα της από την msystems πριν δύο μέρες και την έκλεισα αμέσως. Σήμερα κάλεσα φίλο μου να την λιώσει στο παίξιμο γιατί λόγω δουλειάς δεν μπορούσα να ασχοληθώ... Όλα καλά προς το παρόν... αν μου συνέβαινε η κονσόλα να μπατάριζε θα πήγαινα στον πωλητή με την απόδειξη αγοράς για αντικατάσταση... απλά... γιατί χωρίς αντικατάσταση θα την έκανα υπόθετο στον πωλητή ή στην sony hellas... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, alexandr75math είπε

Διαφωνώ... δεν μπαίνεις στην διαδικασία το πρόβλημα σου να γίνει πρόβλημα κάποιου άλλου... να χαρώ συμβουλές που δίνουν ορισμένοι. Με ένα εξώδικο λύνονται όλα πολύ εύκολα... και αν κινηθείς σωστά τα έξοδα τα καλύπτει ο πωλητής...

Ούτε η Βιρνα δεν μπορεί να διεκδικήσει έξοδα εξώδικου χωρίς δικαστήριο. Του προτείνεις να φτάσει ως εκεί; 
Κατα τ αλλά είναι κακή η δίκη μου συμβουλή να πουλήσει μια λειτουργική κονσόλα, αναφέροντας ξεκάθαρα τα περί ανακατασκευής στην  περιγραφή με ελάχιστη οικονομική ζημιά λόγω μηδενικής διαθεσιμότητας..

τελος πάντων, τσάμπα το λιβανίζουνε το θέμα. Αν δεν έχει κάνει χοντρή πατάτα θα τον δικαιώσει η PayPal. δεν ξέρω μόνο τι θα συμβεί αν του ζητήσει η PayPal να στείλει την κονσόλα πίσω στο πλαίσιο. Μήπως υπάρξει πρόβλημα λόγω διαφορετικού SN; (Θεωρώ πως όχι)

Επεξ/σία από aggelos87
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε guys τι δουλειά έχει το PayPal με το πλαίσιο; Δέχονται PayPal εκεί περα;

Edit: Ναι δέχονται. Μαγκάρας που έκανε την αγορά μέσω Pp, θα τα πάρει πίσω.

Επεξ/σία από tsakonass
Δημοσ.
17 ώρες πριν, ali_chaos είπε

Δινει καμια βδομαδα προθεσμια στην Plaisio Scamputers να λαβει θεση και μετα αποφασιζει.

Εχω γραψει ολοκληρη εκθεση στα αγγλικα παραπανω απο αναλυτικα και χωρις να περιμενω απαντηση προχωρησα σε dispute με αιτια οτι αρνηθηκαν να εκτελεσουν αντικατασταση βαση DOA με καθε πιθανη και απιθανη δικαιολογια.

Φιλε η ανακατασκευασμενη που μου δωσανε ειναι για τα σκουπιδια ειναι σα να εχουν βαλει μεσα στο περιβλημα μια καρτα γραφικων απο το alibaba και το αποκαλουν ps5.Οποτε και θεωρω πως ειναι σε ελλειψη και προσπαθουν να scammaρουν με χαλασμενες κονσολες ,δε μπορει κοτζαμ επισημη αντιπροσωπεια να φερνει κονσολες εκτος κουτιου και να μην τις εχει δοκιμασει πρωτα μου φαινεται αδιανοητο και αδυνατον.Γι αυτο και ειμαι τοσο καθετος στο σφραγισμενη περαν του οτι ειναι δικαιωμα μου και το πλαισιο μου ειπε ψεματα 3 φορες.Δεν ειμαι ο Χριστος ομως :(

 

 

 

Θα τα πάρεις τα χρήματά σου πισω, οπως εγραψε και ο φίλος πιο πάνω, το DOA καλυπτεται από το μαγαζί που πουλάει το προιόν. Απλώς στο Ελλαδιστάν λίγοι είναι αυτοί που θα το ψάξουν παραπάνω για να βρουν το δίκιο τους. Ότι μ@λακί@ τους λένε , την καταπίνουν αμάσητη.!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε πρωινη επικοινωνια απο πλευρας Sony μου δωσαν το οκ να παω πισω την κονσολα και να εκδοσουν πιστωτικο στο πλαισιο ωστε να μου αντικαταστησει με ολοκαινουρια.Απλα στο πλαισιο μου λενε εξαρχης οτι να ναι ,να παω Sony η να τους το προωθησω να κανουν το ιδιο ενω ζητησα να εκτελεστει η DOA .Ακομα και τωρα επιμενουν πως ειναι δουλεια της Sony ενω μιλησα με σοβαρο υπευθυνο της Sony και μου λεει πως φυσικα και ειναι του καταστηματος η ευθυνη και πρεπει να τα βρει με την Sony στελνωντας μου νεο προιον εξαρχης γιατι αν παω ως ιδιωτης στην cometron θα παρω refurbished ενω αν πηγαινε απο πλαισιο θα πρεπε βαση DOA να παει παλι στην cometron αλλα εγω να παρω καινουργια .Παντα ειμαι αφελης νομιζω και κοιταω μην πληγωσω καποιον αλλα οσοι μιλησα απο το καταστημα να μου λενε πως η DOA ειναι ευθυνη της Sony και οχι δικη τους δε νομιζω πως ειναι πια ενα αθωο λαθακι.

Ειμαι ατομο που δε θελει συγκρουσεις και λαθος να μου φερουν το σουβλακι που λεει ο λογος δε θα κανω φασαρια ουτε θα το πω καν μικρο το κακο.Αλλα οταν εχεις δωσει τοσα λεφτα για ενα πραγμα και ερχεται κατεστραμενο και αντι αυτου οχι μονο δεν ειναι απολογητικοι αλλα υπεκφευγουν ευθυνων,ε τοτε πρεπει να κανεις κατι και συ..

Θα προτιμουσα τα λεφτα μου πισω και οχι να περιμενω την κονσολα απο ενα αναξιοπιστο μαγαζι,που μεταξυ μας ολες οι μεγαλες αλυσιδες ετσι λειτουργουν,αλλα δεν ξερω αν δικαιωθω paypal οποτε λεω να μην το ρισκαρω.

Επεξ/σία από ali_chaos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ali_chaos είπε

Ακομα και τωρα επιμενουν πως ειναι δουλεια της Sony ενω μιλησα με σοβαρο υπευθυνο της Sony και μου λεει πως φυσικα και ειναι του καταστηματος η ευθυνη και πρεπει να τα βρει με την Sony στελνωντας μου νεο προιον εξαρχης γιατι αν παω ως ιδιωτης στην cometron θα παρω refurbished ενω αν πηγαινε απο πλαισιο θα πρεπε βαση DOA να παει παλι στην cometron αλλα εγω να παρω καινουργια 

Ζήτησε εγγράφως αυτό που σου είπε τηλεφωνικώς και στείλε το ή εκτύπωσε το και να το επιδείξεις στο πλαίσιο αν περάσεις από το κατάστημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε

Ζήτησε εγγράφως αυτό που σου είπε τηλεφωνικώς και στείλε το ή εκτύπωσε το και να το επιδείξεις στο πλαίσιο αν περάσεις από το κατάστημα.

Εχω λαβει mail απο Sony που λεει να φερω σε επαφη το πλαισιο με κομετρον αναφεροντας το case number μου.Στο πλαισιο μου ειπανε πως μιλησαν μαζι τους και να παω κατευθειαν Χαλανδρι να παραδωσω την κονσολα και να ζητησω να εκδοθει πιστωτικο.

Απο δευτερα λογικα που θα εχω χρονο θα το παω αλλα θα κανω και αυριο ενα τηλεφωνο κομετρον να επαληθευσω οτι ετσι ειπανε με πλαισιο γιατι εχω χασει εμπιστοσυνη και προς τις 2 πλευρες.

Στο εντωμεταξυ θα με βολεβε να μου δωσει τα λεφτα μου η paypal και να πανε στα τσακιδια να το παρω απο αλλου πιο αξιοπιστα οταν εχει στοκ αλλα δυσκολακι το κοβω.

 

Επεξ/σία από ali_chaos
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ali_chaos είπε

Εχω λαβει mai απο Sony που λεει να φερω σε επαφη το πλαισιο με κομετρον αναφεροντας το case number μου.Στο πλαισιο μου ειπανε πως μιλησαν μαζι τους και να παω κατευθειαν εκει να παραδωσω την κονσολα και να ζητησω να εκδοθει πιστωτικο.

Απο δευτερα λογικα που θα εχω χρονο θα το παω αλλα θα κανω και αυριο ενα τηλεφωνο κομετρον να επαληθευσω οτι ετσι ειπανε με πλαισιο γιατι εχω χασει εμπιστοσυνη και προς τις 2 πλευρες.

Στο εντωμεταξυ θα με βολεβε να μου δωσει τα λεφτα μου η paypal και να πανε στα τσακιδια να το παρω απο αλλου πιο αξιοπιστα οταν εχει στοκ αλλα δυσκολακι το κοβω.

 

Το Πλαίσιο μέχρι στιγμής όσο αναφορά τις παραδόσεις ps5 είναι το πιο αξιόπιστο.

Έτυχε στραβή σε σένα με την κονσόλα....

Γερμανός η επόμενη λύση.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mikele13- είπε

Το Πλαίσιο μέχρι στιγμής όσο αναφορά τις παραδόσεις ps5 είναι το πιο αξιόπιστο.

Έτυχε στραβή σε σένα με την κονσόλα....

Γερμανός η επόμενη λύση.

Μα γι αυτο πηρα απο εκει ,το θεμα δεν ειναι μονο η παραδοση αλλα και το after sales support γιατι ειναι οι εμποροι και οχι deliverαδες σαν την wolt.Και ναι δεν ειχα ποτε ξανα προβλημα με after sales support απο πλαισιο σε βαθος 20 ετιας ισα ισα ειχα καλη προιστορια.Αλλα τωρα που τα πραγματα ειναι ζορικα και υπαρχει ελλειψη φανηκε η απροθυμια να αποδεχτουν το σφαλμα τους απο την πρωτη στιγμη.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ali_chaos είπε

Μα γι αυτο πηρα απο εκει ,το θεμα δεν ειναι μονο η παραδοση αλλα και το after sales support γιατι ειναι οι εμποροι και οχι deliverαδες σαν την wolt.Και ναι δεν ειχα ποτε ξανα προβλημα με after sales support απο πλαισιο σε βαθος 20 ετιας ισα ισα ειχα καλη προιστορια.Αλλα τωρα που τα πραγματα ειναι ζορικα και υπαρχει ελλειψη φανηκε η απροθυμια να αποδεχτουν το σφαλμα τους απο την πρωτη στιγμη.

Πίστεψέ με, από όπου και να την είχες αγοράσει,τα ίδια θα τραβαγες.

Στο Ελλαδισταν είμαστε.

  • Like 1
Δημοσ.

Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ | ΣΤΟΡΥ

Α ρε PS5 τι τραβάμε για εσενα...

Ωρα να σας πω τον πονο μου και την ταλαιπωρία απο την εταιρεία που αποκαλείτε ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ

27/10 παρνω τηλέφωνο για να ρωτησω αν εχει ps5 μηπως και υπαρχει καποια λιστα αναμονής, μου λεει ο εκπρόσωπος οτι υπάρχει αμεσα διαθέσιμη κονσόλα.

Μην τα πολυλογώ το έκλεισα με πλάνο δόσεων και άτοκες δόσεις (λόγο οικονομικών θεμάτων)

Μου λέει την Τριτη θα παραλάβετε και μεχρι τοτε θα εγκριθει το δανειο.

Εβαλα και εγγυητή εδωσα και τα τηλεφωνα εργασιας που ηθελαν για να καλεσουν στην εργασια μου και να τους επιβεβαιώσουν ότι εργάζομαι εκει.

Φτάνει Δευτέρα καλώ για να δώ πως προχωράει και μου λένε ότι εκκρεμεί να πάρουν τηλεφωνά στο μεταξυ ομως μου λενε πηγαιντε να υπογράψετε για να προχωρήσει και πιο γρηγορα.

Παμε υπογράφουμε με τον εγγυητη που εβαλα στο δανειο.

Περνάνε οι μερες παιρνω τηλεφωνα και μου λενε οτι ακομα δεν εχουν παρει στην εργασια μου και τον πατερα μου και θα παρουν

Φτανει Παρασκευή 5 Νοέμβριου και παίρνουν τον πατερα μου για να επιβεβαιώσουν το νούμερο του οπότε μείνει μονο το τηλέφωνο εργασίας(στο συστημα το συγκεκριμενο τμημα δεν περασε οτι καλεσαν τον πατερα μου και δεν το ηξεραν τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας) , ωστόσο μου λένε ότι θα πρέπει να κανω ανανέωση παραγγελίας γιατι θα την ριξει το συστημα αυτοματα.  Το κανουμε και αυτο με τον κινδυνο να χαθει η κονσολα αλλα οκ το καταφεραν.

Παω Δευτερα να υπογράψω και παλι την συμβαση (παραλειψη δεν σας ειπα οτι μου ειχαν βαλει χρεώσεις παραπάνω περιπου 60-70 ευρω σε περιπτωση που παθω κατι ωστε να πληρωσει η τραπεζα το δανειο και ο εκπρωσοπος δεν μου ειπε καν οτι θα βαλει αυτες τις χρεωσεις, μετα απο απαιτηση μου τις βγαζουν και το ποσο ερχετε σωστο στην νεα παραγγελια) 

Η Τριτη περναει χωρις νεότερα και η Τετάρτη

Τους πηρα σημερα και τους απείλησα με καταγγελία στον συνηγορο του καταναλωτή και εντελώς ξαφνικά μέσα σε 3 ωρες εγινε το τηλεφωνο στον εργοδοτη το οποιο δεν μπορούσαν να κάνουν εδω και 2 εβδομάδες !!!!!!!!!!!!!!!!

Επιπλέων η κοπέλα στην ανανέωση της παραγγελιας μου εβαλε διεύθυνση αποστολής το σπιτι μου ενω της ειπα να μεινει το προηγούμενο που ηταν παραλαβή απο κατάστημα Ακομα δεν μου το εχουν φτιαξει και μου εστειλαν αποστολη στην ταχυμεταφορική στης 16/11....

Πραγματικά ειναι η χειρότερη εξυπηρέτηση που εχω ζησει στα 23 χρονια μου... και φαντάζομαι οτι ειναι μια απο τις χειρότερες περιπτωσεις εξυπηρετησης πελατων εκει εξω .....

Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο αλλα ηθελα να τα πω καπου και να δειτε τι μπο#ρδελα ειναι εκει στον Κωτσοβολο

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Αυτα 

Ευχαριστω

 

Δημοσ.

Εγώ εδώ και πάνω από εβδομάδα περιμένω μια δωροεπιταγή να μου επιστρέψουν από ακυρωμένη παραγγελία. Και που να έρθουν και οι γιορτές που θα είναι αυξημένη η κίνηση.

Δημοσ.
Στις 10/11/2021 στις 8:08 ΜΜ, dk6 είπε

Και συνεχίζουμε…. Περιμένουμε την νέα φουρνιά λογικά… φουφφφ :-(

5D8E297C-5F66-4D44-BCF9-D1675B810223.jpeg

πότε είχες κάνει παραγγελία ? 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...